אחד ביום: אטלנטה ומילווקי ימשיכו להפתיע?

אחד ביום עם אטלנטה הוקס ומילווקי באקס, שתי קבוצות שציפינו לפחות ומשיגות הרבה יותר.

לכל הכתבות של אחד ביום

Embed from Getty Images

19:30: אטלנטה הוקס (49-27) – מילווקי באקס (19-57)

חקלאי אחד נכנס לבר ביום שמש נאה ומצא שם את חברו הרפתן מטביע את יגונו בכוס שיכר. "מה קרה?" שאל החקלאי בדאגה והוסיף – "יום כל-כך יפה בחוץ, למה אתה יושב פה עם פרצוף של תשעה באב".

"יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר". ענה הרפתן קצרות אבל לאחר שהחקלאי הפציר בו התחיל לספר:

"היה לי בוקר נורא. קמתי מוקדם, חלבתי את הפרה שלי ואיך שסיימתי היא בעטה בדלי ברגלה הימנית וכל התכולה שלו נשפכה".

"זה לא נורא" ענה לו החקלאי. "קורה, יקרה בטח עוד כמה פעמים. מה כל-כך נורא?".

אבל החקלאי רק היה בתחילת סיפורו "יש דברים שאי אפשר להסביר"  המשיך. "החלטתי לקשור לה את הרגל כדי שזה לא יקרה שוב. ואיך שסיימתי לחלוב ולמלא שוב את הדלי, היא בעטה בדלי ברגל הימנית האחורית ושוב התמלאתי בחלב".

"זה באמת מבאס, אבל זה לא סוף העולם!, נכון?"., ניסה החקלאי לנחם את חברו.

"יש דברים שאי אפשר להסביר" השיב הרפתן על וחזר על אמירתו. "קשרתי לה גם את הרגל השנייה ומילאתי את הדלי בפעם השלישית אבל אז היא בעטה בו שוב, הפעם עם הרגל השמאלית ואתה לא תאמין ! – קשרתי גם את הרגל השמאלית, מילאתי את הדלי בפעם הרביעית וברגל שנשארה היא בעטה בו והוא שוב נפל!!!"

"באמת לא להאמין!" אמר החקלאי בתגובה "ובכל זאת זה נשמע לי כמו סיפור מצחיק שתוכל לספר לילדים. אז למה אתה כל-כך עצוב?".

"יש דברים שאי אפשר להסביר" נאנח הרפתן. "בשלב הזה כל הרגליים שלה היו קשורות אבל כשמילאתי את הדלי, הפרה החצופה חבטה בו עם הזנב שלה והוא שוב נשפך!".

"לא להאמין!! פשוט חוסר מזל ועדיין לא סיבה להיות בכזה דיכאון כי הרי בטוח שקשרת את הזנב שלה וכבר לא היה לה איך להפיל את הדלי. אני צודק?".

"אתה צודק" לחש הרפתן. "אבל… בשלב הזה נגמרו לי החבלים, אז הורדתי את החגורה שלי בשביל לקשור לה את הזנב. בלי החגורה נפלו לי המכנסיים ובדיוק בשלב הזה נכנסה אשתי לרפת. יש דברים שאי אפשר להסביר…".

אפרופו דברים שקשה להסביר אותם אז הלילה ייפגשו בעיר של קוקה קולה שתי קבוצות שמייצרות לא מעט עבודה לפרשנים ה-NBA העונה. אטלנטה הוקס, הקבוצה הביתית היא אחת ההפתעות החיוביות של הליגה לאחרונה כשהיא ממשיכה להשתפר ומנצחת 5 מתוך 9 המשחקים האחרונים שלה כולל את יוטה ופילדלפיה החזקות. מי שנראה נהדר במיוחד בתקופה האחרונה הוא טרה יאנג שבשבוע שעבר רשם עוד משחק של 30 נק' ו-10 אס' לפחות מול ניו אורלינס (33 ו-12 היו לו הפעם) ובכך הגיע לשישה כאלו העונה – המספר הכי גבוהה לרוקי מלבד אוסקר רוברטסון.

אבל לא רק יאנג הוא הסיפור של ההוקס אלא גם ג'ון קולינס בעונה נהדרת, דווין דדמון המשתפר וגם טאורן וולר-פרינס (שני האחרונים פצועים ולא ישחקו היום כנראה). אטלנטה נראית כמו קבוצה שאם כמה שחקנים משלימים טובים (חלקם בעלי ניסיון) ועם עוד בחירת דראפט מוצלחת, יכולה כבר להיות שם דבר בליגה וזה סימן נהדר לקבוצה כה צעירה בעונה שנייה של בנייה מחדש משמעותית. הניצחונות שמגיעים לאחרונה, למרות המטרה הלא-מוצהרת להפסיד ולהגיע לבחירות גבוהות, היא כי באמת קשה לעצור כישרון מתפרץ של צעירים שרוצים לנצח ולמרות שאולי יש כמה שהיו מעדיפים שאטלנטה תפסיד, הצורה בה היא משחקת בשבועות האחרונים, היא בהחלט סיבה גדולה לאופטימיות, הרבה יותר מכל בחירה דראפט כזו או אחרת.

מילווקי מהצד השני היא גם תופעה מפתיעה בהחלט. אף אחד לא צפה לבאקס, קבוצה עם סופרסטאר וחצי, להשתלט על המקום הראשון בכזו נון-שלנטיות והם עושים זאת בקלות ובחן, בלי לעורר יותר מדי רעש ובלי למשוך שונאים (קצת מזכירים את הווריירס בעונתם הראשונה בקטע הזה). האיילים עם ארבעה ניצחונות רצופים מוליכים את הליגה בגאון וקרובים להבטיח את המקום הראשון בסוף העונה. הם עושים את זה למרות לא מעט פציעות (מלקולם ברוגדון, דונה די-'ויצ'נזו, ניקולה מירוטיץ', פאו גאסול וטוני סנל. אבל כשיש לך את יאניס בהרכב (הערב גם הוא בספק, הכל אפשרי ומילווקי ממשיכה לדהור קדימה אל עבר עונה שהם לא זוכרים כמותה מזה הרבה זמן.

המשחק הערב בהחלט יכול להיות תוך כמה שנים משחק צמרת מזרחי או אפילו משחק צמרת בליגה כולה מקווה שהערב, למרות הפציעות, הקבוצות ייתנו לנו טעם של עוד.

*

ולמה אנחנו עוד מחכים הערב והלילה?

Post Up:

22:30: אוקלהומה סיטי ת'אנדר (32-44) – דאלאס מאבריקס (46-29) – ממשיכים ללוות את דירק נוביצקי במסעותיו האחרונים בליגה והפעם הוא מתארח אצל יריבה מרה שלו מהעשור האחרון אבל גם במקום בו הוא נתן את אחד ממשחקיו הטובים בפליאוף של 2011.

5:30: לוס אנג'לס קליפרס (31-46) – ממפיס גריזליס (45-31) –דרבי קבוצות שעושות נחת לאוהדים שלהן בימים אלו. מהקליפרס לא ציפינו שיגיעו לפליאוף ובטח שלא להיאבק על מקומות 3-6 כמו שנראה כרגע. מממפיס לא ציפינו לשחק כדורסל תחרותי אבל הם ממשיכים לשחק כדורסל טוב יותר בזמן שהסגל שלהם הולך ומתקצר.

Post Down:

1:00: ניו אורלינס פליקאנס (45-32) – לוס אנג'לס לייקרס (42-34) – כמה סמלי שלמשחק מול אנתוני דיוויס, שהסאגה סביבו הטביעה את העונה של הצהובים-סגולים, תעלה הלייקרס ללא לברון ג'יימס שאתמול נתבשרנו שהוחלט להשבית אותו עד סוף העונה? מי הזיק ללייקרס יותר? אתם תשפטו…

2:00: סן אנטוניו ספרס (32-44) – סקרמנטו קינגס (39-37) – הקינגס לא יהיו בפליאוף, כרגיל. הספרס כן. גם כרגיל.

3:00: דנבר נאגטס (24-51) – וושינגטון וויזארדס (46-31) – דנבר שוב צמודה לגולדן סטייט בקרב על המקום הראשון במערב ואחרי הניצחון הנאה על אוקלהומה היא גם מאותת על הרצון להשיג אותו.

3:30: גולדן סטייט ווריירס (24-51) – שארלוט הורנטס (40-35) – אחרי שכל יריבותיה ניצחו אתמול, הלילה זו ההזדמנות האחרונה של שארלוט להמשיך ולרדוף אחרי הרכבת לפליאוף. זו גם הזדמנות נוספת בשביל הווריירס לבזות את עצמם כמו שהם עושים לאחרונה והרבה.

4 תגובות

  1. סיפור גדול על הפרה
    יש דברים שאי אפשר להסביר.
    אחד מהם הוא אוקלהומה והנפילה שלה למרתפי הפלייאוף.
    עוד אחד הוא ההפסד של דנבר לוושינגטון הלילה.
    מה נסגר שם? ודנבר עוד מסוגלת ליפול למקום השישי

  2. תודה רבה יאיר
    הימור אמיץ ומשתלם בינתים המשחק בין ההוקס לבאקס מבטיח
    מותחן רציני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם