הלטאות בדרך להיסטוריה!

כשאלו הסנטרים שלך…

הרבה פעמים, כאשר קבוצה דומיננטית מפסידה משחק, הכותרות מדברות עליה במקום על המנצחת. מי לא מכיר כותרות בסגנון "מכבי הושפלה ע"י…"

ובכן, הגיע הזמן לדבר על המנצחת. הלטאות עלו הלילה ליתרון 1-3 בסדרה והרושם הוא שהלוחמים יזדקקו ללא פחות מנס על מנת לשמור על תוארם.

איך זה קרה? שלוש סיבות:

יעילות מטורפת בהגנה – בוקס אנד וואן על קרי שהכריח את היתר לנצח את המשחק. גם כאשר הם הצליחו לייצר מהלכים יפים הלטאות עשו עבירות חכמות ונהנו מזה שהלוחמים קלעו ב 66% חלשים מהקו (14/21). מקיני ולוני עם 0/2 מהקו כ"א מדגימים זאת היטב: במקום שתיים קלות, שתי החטאות מהקו…

יעילות מטורפת בהתקפה – מסירה ועוד מסירה ועוד אקסטרה פס (לאורי פשוט ענק בזה) שמשאירים את סיאקם ואיבקה ללייאפ/דאנק קלילים או סתם מציאת שחקן חופשי לקליעה.

קוואי – אם לא הולך אז תמיד אפשר לסמוך על הכוכב הענק AKA האחיין שיקלע שתי שלשות בתחילת המחצית השניה ויעלה את קבוצתו ליתרון ראשון במשחק. זה מה ששחקנים גדולים עושים וקוואי בהחלט עונה להגדרה.

עוד גורמים לניצחון הראפטורס הלילה:

איבודים – הלוחמים סיימו את המשחק עם 17 איבודים לעומת 9 בלבד של הלטאות. הלוחמים זרקו הלילה 78 פעמים. נחשו כמה זריקות הלטאות לקחו? נכון, 86. אה, והיו להם כמה איבודים כ"כ טיפשיים, שלא לומר מייאשים, כמו ההקפצה של ליבינגסטון על הרגל של עצמו אחרי ריבאונד חשוב. איך נגמר הפוזשן? עוד סל של קוואי מאסיסט של לאורי. קאזינס התעלה בתחום הזה עם 4 איבודים ב 15 דקות משחק…

ספסל – זה של הלטאות תרם 28 וזה של הלוחמים רק 18. מצד אחד איבקה בתצוגת ענק של 20 נקודות ב 75% ומצד שני קווין קוק עם 0/5 מהשדה…

יאיר כתב על ואן וליט, הלוחם של הראפטורס לפני כמה ימים והלוחם הזה חטף וואחד מרפק לפנים מליבינגסטון, ירד לחדר ההלבשה, קיבל 7 תפרים, חזר לאולם אבל לא למשחק כי כבר לא היה צורך.

קוואי (36 ו 12 ריבאונדים) הוביל כהרגלו את הלטאות. איבקה הענק (20) ולאורי הנהדר (19) ניגנו כינור שני ושלישי.

תומפסון הגיבור שעלה לשחק עם הפציעה (28) וקרי האומלל שכאמור נחנק ע"י ההגנה של הלטאות (27 באחוזים רעים מהשלוש – 2/9) הובילו את הלוחמים. לגרין היה חסר ריבאונד אחד לטריפל דאבל (10, 9, 12) אבל היו לו גם חמישה איבודים, חלקם פשוט מייאשים…

עכשיו חוזרים לטורונטו. הלוחמים מדברים על כך שזה לא נגמר והלטאות מצהירים שהם עדיין לא עשו שום דבר אבל כמו שזה נראה הלטאות חייבים לקחת את זה. אם לא, זאת תהיה ההתרסקות הגדולה בהיסטוריה – אפילו יותר מזאת של הלוחמים ב 2016. זה כבר יהיה אכזרי מדי, אפילו עבור האוהדים למודי האכזבות מקנדה.

13 תגובות

  1. נהדר שי.
    אני מחוץ לעניינים בתקופה הזו של השנה אבל כמה אני רוצה ומייחל לניצחון נוסף של טורונטו שיגמור את הסיפור.
    נתתי לטורונטו סיכוי לנצח משחק אחד ומוש אמר שהוא לא מבין למה מזלזלים בטורונטו.
    מוריד את הכובע ואוכל אותו עם טבסקו.
    קאווי מייצב עצמו כשחקן הטוב בעולם בפלייאוף אחד נפלא.

  2. נהדר שי. הראפטורס פשוט ראויים יותר .
    קאווי בפלייאוף ג'ורדני, הפך דנ"א של מועדון בעונה אחת. בכלל אם כן יישאר מעבר לעונה יוג'ירי ענק. גם ההימור באמצע העונה על גאסול מוכיח את עצמו לגמרי בפלייאוף.

  3. בכדורסל של 2019 מי שלא קולעת לדאון טאון מפסידה
    0 מ 8 לגודלן סטייט
    8 מ 19 לקליי וסטף בקיזוז קליי שהיה טוב מאוד עם 6 מ 10 זה 2 מ 19 וזה לקבוצה שהתחילה את מהפכת השלשות בליגה
    עם כל הכבוד לטורונטו זאת הסדרה הכי גרועה שהייתה מאז שהספרס ניגפו את קליבלנד בסוויפ ב 2007. (גם הלייקרס אורלנדו ב 2009 הייתה סדרה לפחתאון אבל לפחות הלייקרס ניצחו)

  4. מעולה שי, משחק מאוד מרשים של טורונטו מול סגל כמעט מלא של הלוחמים. אני מייחל לאליפות של טורונטו אבל זה לא נגמר עד שזה נגמר.

  5. נהדר שי, נגעת בכל הנקודות החשובות.
    עונת הדובדבנים של טורונטו.
    מי היה מאמין

  6. נפלא שי אחלה סיקור, רואים שקצת לא נעים לך מג"ס. טורונטו נותנים סדרה אדירה, ואם לא ריצה של 20-0 של הגולדנים בגיים 2 הינו מקבלים פה סוויפ. מעניין איך יתייחסו בתקשורת האמריקאית לאליפות של קבוצה מקנדה, אולי יתעלמו מזה פשוט.

  7. תענוג שי, תודה רבה.
    לגמרי שמת את האצבע על הנקודה. אנחנו צופים באלופה הולכת ומתהווה לנגד עינינו, ולא רק בסדרה הנוכחית, שבה הרפטורס מציגים עליונות על הווריירס, אלא במהלך הפלייאוף כולו, כולל ניצחון ללא ביתיות על הקבוצה שהובילה את הליגה ועל הMVP שבדרך.
    הרפטורס יהיו אלופה ראויה, בזכות ולא בחסד, וגם הווריירס ירוויחו מהעניין, עם חשבון הנפש והבנייה מחדש שיהיו חייבים לעשות בקיץ.

    קוואי לניקס!

    1. אם קוואי יעזוב לניקס אחרי האליפות הזאת זה יהיה קטע מטורף
      אם דוראנט יצטרף גם הוא זה יהיה…

    1. כן, זה נראה גמור ונעול.
      צריך נס ברמה של קריעת ים סוף כדי שזה יתהפך

  8. נהדר שי!
    אשכרה אין סיבה לדבר על הווריירס,
    אליפות איך שהראפטורס שיחקו היום…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם