אחד ביום: מינסוטה ופיניקס חוזרות למציאות הכואבת של הלוטרי

4:00:פיניקס סאנס (12-10) – מינסוטה טימברוולבס (12-10)

אחד ביום עם מינסוטה ופיניקס שנפגשות להתמודדות שהמנצחת בה תשכח מהצרות ליום אחד והמפסידה תמשיך להתדרדר לעבר הלוטרי המוכר והמנוכר


אירי אחד נכנס לבר בדאבלין וביקש מהברמן שלוש כוסות בירה. "אתה שותה לבד?" שאל הברמן ומשהבחור האירי הנהן, הציע הברמן להביא את שלוש הכוסות בדירוג כדי שהקצף לא ייהרס. "לא, לא" השיב הבחור "תביא לי את שלושתם יחד. ממש בזמן הזה, אח אחד שלי יושב בארצות הברית ואח אחר שלי יושב בלונדון וכולם שותים שלוש כוסות בירה וכך אנחנו מרגישים שאנחנו שותים ביחד". הברמן הרים גבה על המנהג המוזר אבל זרם ונתן לבחור את מבוקשו.
וכך המשיך המנהג ובכל יום ראשון היה אותו בחור אירי נכנס לבר, מזמין שלוש כוסות בירה, משיק אותן זו לזו ושותה לבדו את כולן. יום ראשון אחד נכנס הבחור כהרגלו לבר, אלא שהפעם הוא ביקש מהברמן שתי כוסות בירה בלבד. הברמן הפגין אמפתיה כשמזג לו את הכוסות מהחבית "מצטער על האובדן שלך" אמר בקול מנחם. "לא, לא" אמר הבחור האירי בעודו לוגם מכוסות הבירה, "האחים שלי בסדר, רק אני הפסקתי לשתות…".
וממש כמו אותו אירי, קח גם מינסוטה טימברוולבס של השבוע האחרון חייה בהכחשה למצבה. הטימברוולבס שחטפו אתמול 50 נקודות מאנתוני דיוויס במה שהפך להיות ההפסד השלישי ברציפות שלהם, הפעם ללייקרס החזקה. "הם קלעו הרבה זריקות קשות והם רצו מהר מאוד בהתחלה" נימק קארל אנתוני טאונס, כוכב הזאבים את ההפסד של קבוצתו. "אני אישית חשבתי במהלך המשחק שמצבנו טוב ושהיינו צריכים להיות במינוס 30" המשיך האולסטאר של מינסוטה את מסכת התירוצים. או כמו שהבחור מהבדיחה השחוקה היה בטח אומר "זה לא אנחנו שמפסידים הרבה לאחרונה, זה היריבות שלנו שמנצחות…".
מינסוטה פתחה את העונה בצורה נהדרת ועד לא מזמן עמדה על מאזן חיובי אבל רצף משחקי החוץ שהיא חווה (שלושה כרגע) בתוספת ההפסד המיותר בבית לממפיס לפני שהוא החל, גורם לכך שהמאזן של הקבוצה הגיע למחוזות השליליות ומאיים להישאר שם לעת עתה. הטיוולבס אכן לא היו רעים לאחרונה, הפסידו במשחק צמוד לדאלאס, שמטו משחק תוך הפגנת טמטום מוחלט מול הת'אנדר ואפילו הובילו לקראת סוף המחצית הראשונה מול הלייקרס אבל השורה התחתונה היא אותה שורה – משהו בקבוצה הזו לא מספיק טוב, לא מספיק בעל רצח בעיניים, בשביל להימנות על צמרת המערב.
מי שנחלש מאוד אצל הזאבים הוא, הפתעה הפתעה, אנדרו ווגינס, שאחרי פתיחת עונה מהדהדת, חזר לאחוזי קליעה האיומים ולמרות שמול הלייקרס הפגין משחק טוב יחסית, בששת המשחקים שקדמו לו קלע 49 זריקות מתוך 121 (קצת פחות מ-40%), דבר שבא לידי ביטוי בארבעה הפסדים של מינסוטה במשחקים האלו (בהפסד החמישי מתוך שבעת המשחקים האחרונים, ווגינס היה פצוע).
כשוויגינס מקרטע, אין למינסוטה על מי להסתמך חוץ מעל קרל אנתוני טאונס והוא לבדו לא מספיק, בטח לא כששאר חבריו לקבוצה מחטיאים זריקות פנויות וקולעים ב33.3% אחוזים מה-3 (מקום 27 בליגה).
בקיצור, מחינסוטה מתדרדרת במורד הטבלה המערבית ושמה בבטן התחתונה של המערב, היא פוגשת את פיניקס עם מאזן דומה וסיפור חיים דומה העונה. גם הסאנס פתחו את העונה מצוין אבל גם הם מגלים שבסופו של דבר הם נשארו עם המצרך איתו הם התחילו את העונה – הקליעה של דווין בוקר – וזה לא לגמרי מספיק.
הסאנס שהפסידו 8 מתוך 11 המשחקים האחרונים שלהם, מתקשים מאוד במחלקת הריבאונד ללא דיאנדרה אייטון, והיעדר הפיזיות והגובה של הקבוצה בעוכריה גם בהגנה, שמתדרדרת ככל שהעונה מתקדמת. ההתקפה של הקבוצה לבדה לא מספיקה בשלב הזה ואלמלא תצוגות פה ושם של בוקר, יכול להיות שמצבם של הסאנס היה גרוע עוד יותר.
וכל זה כמובן, מביא אותנו למסקנה ששני הכוכבים של הקבוצות שמשחקות היום אחת מול השנייה, הגיעו אליה זה מכבר – הם צריכים לשחק יחד. טאונס רוצה שזה יהיה במינסוטה, בוקר רק הביע רצון כללי ולא אמר מעבר לכך (האחרון שכתב שהוא לא רוצה לשחק בפיניקס, לא סיים יפה מי יודע מה…). לפחות הלילה לאחד מהם יהיה ניצחון נוסף ברזומה.
*
וליתר משחקי הערב:


Post Up:


2:00: אינדיאנה פייסרס (8-15) – לוס אנג'לס קליפרס (7-17)


הקליפרס חטפו במילווקי אבל הספיקו להתאושש אתמול מול וושינגטון החלשה. אינדיאנה היא איפשהו בין שתי אלה מבחינת הרמה, האם זה אומר שיהיה לנו משחק צמוד?


3:00: יוסטון רוקטס (7-15) – סקרמנטו קינגס (13-9)


האם הניצחון אתמול של הקינגס על דאלאס בחוץ מלמד אותנו שהם יוצאים לדרך חדשה? אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את זה, הייתי יכול לכתוב פוסט-אפ כל היום ולא לעבוד אף-פעם. יוסטון, שבבית שלה קטלנית בהרבה מאשר מחוצה לו, תוכיח לה הערב אחרת.


3:00: מילווקי באקס (3-20) – אורלנדו מג'יק (11-11)


יאניס וחבריו בכושר נהדר וההתרוממות לגבהים של היווני היא דו-משמעית בהתחשב בהטבעות שלו על כל מה שזז. אורלנדו, אמנם התאמצה מאוד לאחרונה בשביל להגיע למאזן חצוי אבל הבאקס רוצים לספור ניצחון 15 ברציפות ולא ייתנו לחבורה של קליפורד לעצור אותם.


4:00: יוטה ג'אז (10-13) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12-10)


הת'אנדר סוגרים על השמינייה הראשונה במערב והניצחון אתמול בפורטלנד היה סוג של אמירה מצד הקבוצה החביבה הזו. אצל יוטה ומאזן ה2-9 שלה בבית יהיה לה קשה יותר, אבל אם תנצח גם פה, אז זו תהיה אינדיקציה ברורה לכך שהם מכוונים שתראו אותם משחקים כדורסל גם בסוף אפריל.


Low Post:


2:30: בוסטון סלטיקס (5-16) – קליבלנד קאבלירס (17-5)


קליבלנד ממשיכה לערום הפסדים עם 12 כאלה ב13 המשחקים האחרונים, בוסטון מצידה עם 6 ניצחונות ב7 המשחקים האחרונים, שוב בתקופה טובה בלי ששמנו לב. זה יהיה קל הערב…


3:00: שיקגו בולס (15-8) – טורונטו ראפטורס (7-15)


האלופה חזרה לקרקע אחרי תקופה ארוכה במרומים עם שלושה הפסדים בשבוע האחרון. היא תנסה להתאושש מול הבולס ששמטו אתמול ניצחון והפסידו בהארכה במיאמי אבל אני לא בטוח שזה יהיה כל כך פשוט.


4:00: ניו אורלינס פליקאנס (17-6) – דטרויט פיסטונס (14-9)


קשה לחשוב על משחק יותר חסר עניין מהמשחק שייערך הלילה בביג איזי בין הפליקאנס העלובים והמתעלבים מרגע לרגע לבין הפיסטונס שאמנם משתפרים אבל עדיין מעוררים פיהוק. מזל שתיכף נספר לכם על משחק כזה..


5:30: גולדן סטייט ווריירס (19-5) – ממפיס גריזליס (16-6)


משחק שאפילו נדב יעקובי לא היה מגיע לטונים גבוהים לו היה משדר אותו וזה בעצם אומר את הכל. אוי הווריירס הווריירס, מה נהיה ממכם?!

9 תגובות

  1. ברכות לסקרמנטו על הניצחון, הקבוצה חוזרת לעצמה.
    קצת חבל על ראסל גם עם "סל הנצחון" שלו שהלך לטימיון וגם על הערב שלו עם חוזי הקליעה המצוינים.

  2. עדיין לא נרגעתי מהבדיחה באשמת זעפרני החיוך לא עוזב,
    מרים כוסות חליטת צמח (סמבוק שחור, ג׳ינקו בילובה, וזוטה לבנה) לאחיי בירושלים פורטוגל תל אביב… ????☔
    זעפרני לגינס בשיא ההצחקות הספורטיביות ובכלל
    אוהב את כולכם????

  3. אני אוהד הווריירס הנכשלת שאינו מוצא קבוצה אחרת,
    כנראה שאיני אוהד הצלחות כמו שצחקתי על עצמי.
    הירידות עלינו מוצדקות בהחלט.
    תודה על תשקיף שאר המשחקים לאביר האפל יאיר זעפרני האינסופי בידיעתו כתיבתו תחכומו וחוש הומורו הנהדר.
    אוהב אותך יאיר המדהים
    ????⁦?️⁩?

  4. פרוויו מעולה. אהבתי את הסיפור. האנדוקטות ההיסטוריות שלך, גם באירלנד הרחוקה הן פרייסלס. במיוחד שבירה מעורבת (למרות שאני בגמילה חלקית עקב היווצרות כרס בירה קלה. לא משהו שמסתיר ברמה שצריך טיפול דחוף אבל בכל זאת…..)
    🙂

  5. למשחק הראשי: לא האמנתי שויגינס בכלל איכפת לו ואכן האי ספורטאי הזה מתעניין בכמות הגשם יותר מאשר במיניסוטה.
    תודה על ההסבר המצוין למה נחלשו המפתיעות, מקווה שיצליחו לפרוץ השנה.
    תודה רבה ?????⁦?️⁩?

  6. ??⁦?️⁩⁦⁦⁦?️⁩ קורעת מאד הבדיחה(קראתי אותה ורצתי להודות)

  7. הסיפור על השתיין האירי מעולה.
    רואים שזעפרני אוהד מינסוטה, כמה חבל שהם תלויים כל כך בוויגינס.
    הגיעו ימות המשיח, הווריורס פשוט משעממים (אבל שנה הבאה יחזרו בגדול, כן?)
    יוסטון ינצחו אבל זה לא יהיה קל.

    1. לא בטוח שנחזור בגדול אחרי 5 שנות עבודת פרך.
      גיא היה כותב:
      התקווה האופטימיות של האוהדים זה משהו מיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם