גמר הליגה – משחק 2

לוס אנג'לס לייקרס – טורונטו רפטורס

עדיין בצל המהומות, בהן נותצו הפסלים של ג'רי ווסט וצ'יק הרן אל מול הסייטפלס סנטר, ולאחר ההלם מההפסד במשחק מספר 1, שחקני הלייקרס ידעו שהם חייבים לשנות מנטליות.

"אני הראשון להודות שלא היינו מפוקסים במשחק 1 כמו שאנחנו צריכים להיות", אמר לברון ג'יימס לפני תחילת המשחק, "יש דברים חשובים שקורים בעולם כרגע, ובדרך כלל אני בוחר להתנתק ולהתרכז בכדורסל, הפעם לא יכולתי. אני מרגיש מחויב לתעל את כל הזעם על מה שקורה למגרש עצמו ולא לתת להסחות הדעת להביס אותנו".

הלייקרס לא ניצחו את טורונטו מאז עונת 2014-2015, כולל מאזן של 3-0 עד כה העונה, כשהם לא מסתדרים עם הפיזיות והלחימה של האלופים. ניק נרס עשה שח מט לפרנק ווגל במשחק הראשון וכולנו ציפינו לראות כיצד הלייקרס תגיב. קייל לאורי, שהיה נהדר במשחק הקודם ובפלייאוף בכלל עד עכשיו נמחק מרשימת השחקנים הפעילים שעות לפני תחילת המשחק כתוצאה מקלקול קיבה. השמועות אומרות שבוריטו שעועית שנשלח לחדרו במלון ב-2 בלילה הוא האחראי למחדל.

רבע 1

הלייקרס עולים עם דני גרין, אייברי בראדלי, לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וג'בייל מגי.

הרפטורס עם נורמן פאוול, פרד ואן ווליט, אננובי, סיאקם וגאסול.

התחלה מבטיחה ללייקרס שזוכה בכדור הביניים ומייד לברון ג'יימס מוצא את אייברי בראדלי שהיה חלש מאוד בפלייאוף עד כה לשלשה, במהלך הבא מוסיף לייאפ ואז קובר פול אפ בנון שאלאנטיות. 7 נקודות רצופות לבראדלי, אל מול 2 של גאסול מן העבר השני. האם זוהי התכנית של נרס? לתת לבראדלי לנצח?

הלייקרס עולים כבר ל14-5 מאחורי נקודות של לברון ודייויס ונראה שטורונטו לא מוצאים את הדרך ללא לאורי. אבל נורמן פאוול מחזיק אותם בתמונה עם 7 נקודות רצופות משלו ואנחנו ב18-12. ואן ווליט מוסיף שלשה וההפרש רק 3, אך הלייקרס נזעקים לטיים אאוט ויוצאים ממנו עם ריצה שמחזירה את ההפרש ל-9.

אך הרפטורס העקשנים לא מוותרים ולאחר ירידתו של ג'יימס לספסל, הם יוצאים בריצה משלהם. 30-29 ללייקרס בסיום הרבע.

רבע 2

תחילתו של הרבע השני שייכת להוליס ג'פרסון וכריס בושה שמעלה בדאנק ליתרון ראשון של טורונטו. 2 שלשות רצופות של טרוי דניאלס ונקודות של לברון ושוב הלייקרס בהובלה בטוחה של 8 נק' יתרון.

היתרון של הלייקרס נשמר עד למחצית כטורונטו בעיקר מתמקדים בלברון שהיה המוציא לפועל העיקרי במשחק הראשון, אך שחקני המשנה של הלייקרס עושים את העבודה, ולברון כבר עם 10 אסיסטים במחצית. 60-52 ללייקרס.

רבע שלישי

הלייקרס מצליחים לשמור על מרחק בטוח, אך ואן ווליט העקשן לא נותן להם לברוח. שלשה ואז חטיפה ולייאפ ואנחנו רק ביתרון 4 ללייקרס. דייויס, שהיה כמעט ולא נראה במחצית הראשונה, נכנס חזק למשחק ברבע נהדר ומחזיק את הלייקרס בתמונה, אך סיאקם גם מעלה הילוך ונראה שלניק נרס יש פשוט יותר כלים כששלשה נדירה של אננובי ועוד שלשה של טרנס דייויס במשחק נהדר מחזירה את היתרון לטורונטו.

סיום הרבע נראה כמו דו קרב בין סיאקם לדייויס ואנחנו יורדים לרבע הרביעי בשוויון 78.

רבע רביעי

הלייקרס מנסים כאשר קייל קוזמה קולע את סל השדה הראשון שלו במשחק בשלשה, אבל שוב, ארגז הכלים של נרס פשוט גדול יותר כשהוליס ג'פרסון בפינגר רול וכריס בושה במשחק נהדר משלו קובר עוד שלשה והרפטורס מתחילים לברוח. בושה בעוד לייאפ מעלה את הרפטורס ליתרון 10, 8 דקות לסיום, ומכאן נראה שללייקרס פשוט אין מספיק אנרגיה אל מול שרשרת השחקנים הבלתי נגמרת של ניק נרס.

2 דקות לסיום, לברון בזריקות עונשין מצליח לצמצם ל104-100, ואז חוסם בצורה נהדרת את ואן ווליט, אך דייויס משום מה בוחר לזרוק שלשה ומחטיא. דני גרין לוקח את הכדור החוזר ושולח לקוזמה -אך גם הוא מחטיא. ואן ווליט קופץ על הריבאונד ושולח בזריקה ארוכה לסיאקם שקובר דאנק ומוציא את הרוח ממפרשי הלייקרס. האלי הופ נפלא לסיאקם במהלך הבא והרפטורס רצים כשהיתרון עולה ועולה. 114-103 בסיום.

וואו, מי היה מאמין שהלייקרס תגיע לטורונטו כשהיא בפיגור 2-0? האם יש לה את היכולת ואת הכוחות לעשות את הבלתי יאומן ולנצח את האלופים בביתם פעמיים?

לטורונטו: סיאקם נפלא עם 24 נק', 12 ריב', 5 אס' ו-4 בלוקים, 23 נק', 12 אס' ו-7 ריב' לואן ווליט, 14 נק' לנורמן פאוול, 15 נק' לבושה, 13 לטרנס דייויס ו-10 להוליס ג'פרסון.

ללייקרס: אנת'וני דייויס עם 27 נק', לברון ג'יימס עם טריפל דאבל במשחק חלש (באופן יחסי ללברון) עם 15 אס', 13 ריב' אך רק 13 נק' ב5-15 מהשדה. ג'בייל מקגי הוסיף 10, וקוזמה עם 15 נק' מהספסל.

אך ללייקרס פשוט לא היה מספיק כוח אש אל מול המכונה של ניק נרס.

6 תגובות

  1. אין טורנטו חבורה של לוחמים שיודעים פשוט לשחק הגנה ונרס מנצח על כל התפאורה לא להאמין שעד לפני שני עונות היה עוזר מאמן של קייסי , נרס מראה כמה הוא מאמן פלייאוף מדהים

  2. איזו הפתעה…נרס באמת מנהל משחק מעולה, הסדרה עדיין פתוחה.

  3. 4-2 ללייקרס בסיום הסדרה. לברון לא מפסיד לטורונטו. נקודה.

  4. טורונטו הבד בויז החדשים רק בלי הגועל. קבוצה של לוחמים אל מול לייקרס שהיא שני שחקנים וחצי

  5. זה מדהים בהחלט. ועוד בלי קייל לאורי (אגב הוא גמר את כל הבוריטו בעצמו ולא חילק לחברים ? 🙂 )
    הלייקרס בצרות צרורות, בשבילי זו הפתעה רבתי.
    שחקני המשנה חלשים מאוד, אייברי בראדלי, רונגו נעלם, קוזמה לא נותן את מה שחשבנו שיתן, גרין לא מבריק.

  6. לא, זה פשוט מטורף!!
    זה לא להאמין מה שהראפטורס עושים וזה פשוט בא משום מקום…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם