גמר המזרח גיים 2

טורונטו שניצחה את גיים 1 בזכות הצגה גדולה של לאורי מוכיחה לעולם שהיא הרבה יותר מקוואי. האם הגדולה שלה היא ניק נרס? הלילה מיאמי נתנה את נשמתה בידיעה שאם היא צונחת לפייגור 0-2 היא חייבת לנצח 4 מ5 משימה בלתי אפשרית מול טורונטו של השנתיים האחרונות.

הלילה טורונטו ומיאמי סיפקו משחק נהדר כשהרפטורס מוכחים שלפלייאוף חוקים משלו, למרות יתרון 0-3 של מיאמי בעונה הרגילה מול הראפטורס.

המשחק התחיל בדקת דומיה לזכרו של ג'רי סלואן, מאמנה האגדי של הג'אז שהלך לעולמו אתמול בבוקר בגיל 78. "אנחנו בראפטורס יודעים מה זה להילחם שנה אחרי שנה בשביל להצליח וכמה סיזיפיות נדרשת בשביל לגלגל את האבן שוב למעלה" התייחס למאמן העבר, נשיא הכדורסל של טורונטו, מסאי יוג'ירי. "אז חייב להיות לנו כבוד עצום למאמן ששנה אחרי שנה ניסה לעשות את זה עם אותה קבוצה ולא ויתר לרגע לאורך כל הדרך". "לראות את הכלים שהוא עבד איתם ואת ההישגים אליהם הוא הגיע ופשוט לעמוד ולמחוא כפיים בלב מלא הערצה. הלב שלי עם משפחת סלואן" תיאר אותו פט ריילי מהצד השני.

חזרה למשחק. טורונטו קבוצה שנשענת על הספסל. הלילה ניק נרס הוריד את או גי אנובי לספסל לאחר פלייאוף מאוד חלש שלו ( 6.8 נקודות למשחק עם 29% מדאון טאון לעומת 38% בעונה הרגילה). טורונטו לא נראיתה טוב ברבע הראשון עם 1 מ 8 לשלוש ומיאמי ניצלה זאת להוביל 21-28. באטלר היה נהדר עם 11 נקודות ברבע הראשון מול 12 של סיאקם שהחזיק את טורונטו במשחק.

טורונטו קלעה 37.1 למשחק מ 3 (6 בליגה*) וספגה 33.3 אחוז(הטוב בליגה) באמצע ברבע ה 2 טורונטו היו עם 1 מ 12 מדאון טאון בעוד מיאמי הייתה עם 6 מ 10. שלשה של הירו הרימה את מיאמי ל 48-33. בדיוק ההפרש בשלשות.

הזכרתי את אנובי, הוא קלע 3 שלשות רצופות כשפאול, מקאו, ואיבקה מוספים שלשות משלהם.אומרים שהסטטיסטיקה מתיישרת 7 מ 19 לראפטורס והם בדיוק בממוצע העונתי שלהם במחצית לעומת 8 אחוז עלובים 5:36 קודם לכן. 55-53 לטורונטו במחצית.

מיאמי שיחקה ממש טוב היא ניסתה הכל אבל טורונטו המשיכה בטירוף שואן וליט מצא את הטבעת פעמיים מרחוק וטורונטו משלימה 11 מ 12 מדאון טאון בהצגה פשוט הזוייה של שלשות על סוף שעון עם יד בפרצוף(כולל אחת של מארק גאסול מ 9 וחצי מטר על רגל אחת)

ספולסטרה הזעיק 3 טיימאוטים במהלך הריצה של טורונטו שטסה ל 81 – 60 !!! ( ריצה כוללת של 48-12 ב 15 דקות). ספו חזר עם חמישייה שכללה את אדביו,הרו,נאן, דאנקן רובינסון ודראגיץ. מיאמי חזרה מהטיים אאוט עם שלשה של רובינסון ורצה לריצת 2-15 להוריד ל 83-75 בסוף הרבע השלישי במשחק שנראה גמור לגמריי!!!

דרייק שבדיוק ירד מהפרקט לדפוק כמה טאקוס בלאונז VIP חזר לכסא שלו אחרי שששלה של רוביסנון הורידה ל 78-83 בפתיחת הרבע. מיאמי המשיכה לשחק ולטרוף את הפארקט ולא ויתרה לטוורנטו שקיבלה את לאורי וסיאקם בדקות גדולות. ספו הלך על כל הקופה וחזר עם הרכב גבוה שכלל את באטלר,איגאודלה,רובינסון, אדביו ואוליינק. הרבע האחרון הלך צמוד מאוד. 1:52 לסיום דאנק של סיאקם שעשה פוסטר על אוליינק הקנדי וטורונטו הובילה 107-100. באטלר דפק שלשה ענקית מהפינה ואיבקה הוסיף עליו עבירה. באטלר פספס ואדביו לקח את הריבאונד וקלע סל ועבירה שהוציאה את נרס מאיזון, טיים אאוט מידיי של טורונטו. אדביו קלע מהקו 106-107 1:26 לסוף. לאורי סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו. באטלר עשה צעדים ואיבקה עשה פולו אפ גדול להחטאה של לאורי 111-106 23 שניות לסוף. גמור?

ספו סרטט תרגיל מושלם ורובינסון דפק שלשה ענקית. (מס 7 שלו במשחק) לאורי נשלח אל הקו ועשה 1 מ 2 נותרו 9 שניות למיאמי. טוורנטו חשבה לעשות עבירה אבל דראגיץ מצא במסירה מטורפת את איגאודלה שמסר לבאטלר שדפק שלשה מדהימה 111-11 4.3 שניות לסוף המשחק.

נרס לקח את הטימאאוט האחרון שלו. לאורי,ואן וליט, איבקה, סיאקם ואנובי. למי הלך הכדור האחרון. אנובי הוציא את הכדור באטלר עשה טעות אלמטרית שרץ לכיוון של ואן וליט שהחזיר לאנובי שקנה את עולמו ועלה לזריקה מ 8 מטר? סוויש!!!!!!!!!!!!

איזה ניצחון ענק של טורונטו 111-114 לראפטורס ששרפו את מיאמי.

זה היה אחד המשחקים הכי גדולים השנה. אל תוותרו לעצמכם ותצפו בתקציר המלא של המשחק.

סיאקם סיים עם 26. אנובי עם 21 ( 5 מ 7 מדאון טאון). לאורי עם 11 (4 מ 14) ו 8 אסיסטים. ואן וליט הוסיף 12 ואיבקה עם 14 ו 13 ריבאונדים.

בצד השני רובנסון סיים עם 21 ( 7 מ 11 מדאון טאון). באטלר עם 30 ו 11 ריבאונדים. אדביו עם 18 ו 14 ריבאונדים. דראגיץ שוב היה נהדר עם 10 שקטות ו 13 אסיסטים.

טורונטו נוסעת למיאמי למשחקים לא קלים בכלל.

3 תגובות

  1. מצוין מידן, תודה.
    יותר מוקדם בבוקר לא היה אפשר להשאיר תגובה.

  2. איזה באסה, קיוויתי שמיאמי תצליח לגנוב אחד בחוץ. פספסו את ההזדמנות במשחק הראשון. אני מאמין בהם בבית. אם רובינסון יחזיר את הגרוב משלוש וזה לא חד פעמי, הם מסוכנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם