ועכשיו עושים הכל מהתחלה – טורונטו משווה את גמר המזרח ל-2:2

טורונטו רפטורס 120 – מילווקי באקס 102 (2:2 בגמר המזרח)

שלום משפחת פאצ'וליה, ההודעה היא לזאזא. היי ביז'ו ממצב? זה מייק מאיירס. תגיד זאזצ'ו יש מצב שתתפנה עוד שבוע ככה? יכול להיות שיש לי הצעה מעניינת לעבודה קצרה וקלה, אך מכניסה. לא משהו שלא עשית בעבר. שלושים שניות על פרקט בקנדה, צעד קדימה, עיניים לאחור, אולי סטירה מאיזה קונגולזי ואתה בבית עם שש ספרות. איך אני אתך? קיצר תתכונן, יש מצב.

אחרי שבמשחק הקודם הקיזו דם והפסידו בשתי הארכות, עלו הבאקס לפרקט הסקוטיה בנק ארינה נחושים להחזיר לעצמם את השליטה בסדרה. היווני הארוך, זה שהסתפק שלשום ב-12 נקודות בלבד, קלע את אותה מנה ברבע הראשון, ולמרות האיירבול הקבוע, והמביך, מהקו, הטביע ליתרון שבע מוקדם של האורחים, ולפתיחת משחק צמודה, כשרק קוואי מהקו מפריד את השתיים בדרך ליתרון מינימלי של המארחים אחרי 12 דקות, 31-32. יאניס בשלב זה עם 8-5. כן, חמש מהשדה כמו מה שהיה לו בכל המשחק הקודם. לו רק היה ממשיך באותו קצב…

ברבע השני הקנדים מתאפסים על עצמם, והצמד איבקה את פאוול נעזר בדני גרין לריצת 0-9, בדרך ל31-41 מקומי, שתי דקות בתוך המחצית. מידלטון לא מוותר ומשיב מלחמה שערה. 14 נקודות קלע הפורוורד מתוך ה-24 של האורחים ברבע השני, תוך שהוא מנסה לחפות על האנמיות היוונית המבצבצת מכל סדק בדמותו ארוכת הגפיים של הפריק. MVP עונה סדירה, לכאורה, זה טוב ויפה, אבל כדי לנצח את גמר המזרח, ולא להתבזות מול הלוחמים, היווני יצטרך אינטנסיביות מתמשכת ולא הבלחות מרשימות.

המחצית מצידה לא רואה את כל אלה. הזמן ממשיך לרוץ, הקוואי ממשיך לא לקלוע (זריקה אחת ברבע, שהוחמצה ושתי נקודות בלבד מהקו), והחברים ממשיכים לחפות מהרתק עד שיועיל בטובו להרים ראש ולהסתער. פרד ון וליט הקטן, אחרי חושך מצרים במשחק הקודם, צלף הפעם את כל שלושת ניסיונותיו מחוץ לקשת במשחק, ויחד עם קור הרוח של לאורי מהקו כשהמשחק לא על הכף, וצליפות מזדמנות של פאוול, שמרו המארחים על יתרון דו ספרתי בירידה להפסקה, 55-65.

את הרבע השלישי ממשיך מידלטון מאותו מקום בו עצר לפני ההפסקה, פוגע ומצמצם לשמונה. קוואי מחליט שזה הזמן ומצרף עמוד לדף הפוסטרים של יאניס, עם דאנק חד משמעי על הפרצוף של של הקומפו. הכוכב המקומי מקפיד לדאוג לפרנסתם של הקרדיולוגים המקומיים ומפגין צליעה מרשימה אחרי ההישג. את ההשלמה מהקו הוא כבר ביצע בהצלחה, ואפילו מצא את הכוחות לבלוק על בלדסו. נאה.

12 נקודות היו לקוואי ברבע, וכשסיאקאם מתעורר ומסייע, וגאסול מתעורר ומסייע, ולצידם לאורי פה ושם תורם את שלו, צומח לו ההפרש אט אט, ולבסוף, באדיבות שלשה מצמצמת של יאניס מעט לפני הפסקת הרבע, נעצר על 13, 81-94. יש תקווה מסוימת לרבע הרביעי, במידה והבאקס יתכבדו, יבעטו לעצמם בישבן וייזכרו שמדובר כאן בגמר המזרח לכל הרוחות.

וכאילו אני מדברת כאן אל הקירות, כיתה גימל שנייה, ון וליט מוכיח שאפשר גם עם זקן, צולף שבע נקודות אישיות בתחילת הרביעי, ומתכבד באסיסט לפאוול, שמעגל לעשרים, 84-104, 8:35 לסיום.

"גם כשאנחנו מפגרים ב-18 אנחנו לא נבהלים, כי אנחנו יודעים שאנחנו קולעים את זה בשלוש דקות. וחוץ מזה, יש לנו את מספר שלושים", אמר דריימונד גרין במקום אחר ובזמן אחר, לפני מספר ימים בצידה השני של היבשת.

אז הבאקס, מסתבר, הם לא הווריירס. והיווני ההמפחיד ממילווקי הוא לא הצלף הארסי מהמפרץ. מידלטון עוד ניסה להחזיק את הקו לבד, ודחף שתי נקודות בכל פרצה בסכר, אבל 4:18 דקות לסיום קוואי שולף אחת מדאון אנדר, מעלה את המקומיים ל93-112, ושולח את המשחק לישון. הספסלים מתרוקנים, המנגינה ממשיכה, ובסיום 102-120 חד משמעי לטובת הרפטורס. הקנדים משווים את גמר המזרח ל-2:2. מעכשיו זאת סדרה של שלושה משחקים, עם יתרון ביתיות למילווקי. בהצלחה למנחשים.

לאורי עם 25, כולל 10-10 קשוח מהקו הוביל את טורונטו, ומעט אחריו קוואי עם 19, פלוס ארבע חטיפות. גאסול נתן עוד שירת ברבור אחת עם 17, כולל 6-3 מחוץ לקשת. פאוול עם 18, למרות 13-4 מחוץ לקשת, ואיבקה 17 עלו היטב מהספסל עבור המנצחים.

במילווקי מידלטון עם 30 היה האיש. אנטטוקומפו תרם 25 ו-10 קרשים, שהיו חסרי משמעות לחלוטין מול המתקפה הקנדית המאוחדת. מירוטיץ' עם 11 היה התוספת היחידה לטובת האורחים, שיצטרכו לעשות הרבה חושבים לקראת המשחק הבא.


h

20 תגובות

  1. לי נראה כי שתי הקבוצות מסוגלות לתת פייט לגולדן, לשתיהן יש מיקס הגנתי נהדר שיכול לשמור על קטנין וזריזים בזכות אורך (יאניס מידלטון והגאנג) או בזכות זריזות (האחיין גרין פאוול סיאקם)

  2. תודה רבה על הסקירה. הדלקתי הטלויזיה מאוחר מידי (היה 120:100 או משהו כזה).

    האם מישהי מהמזרח יכולה לדגדג את ג"ס ?
    (ללא דוראנט אני משוכנע שג"ס לא אלופה, למרות ההצטיינות של סטף…)

  3. סיקור מעולה וכייפי … תודה דובי. טורונטו ניצחו ביום שהבאקס לא פגעו בכלום. יש סדרה הולך ל 7 . אני עדין עם הבאקס.

  4. סיקור נהדר, תודה דובי. טורונטו שיחקה נהדר אתמול, ההגנה הייתה רצחנית, מהרבע השני יאניס נראה ממש חושש מלהיכנס לצבע. איבקה היה מפלצתי בריבאונד. אבל בפליאוף כל משחק מתחיל בלי היסטוריה.. לפחות אני מקווה שטורונטו סתמו את הפה לכל המזלזלים, הם הגיעו לגמר המזרח בזכות ולא בחסד.

  5. תודה דובי על סיקור קצר ולעניין. זאזא כבר בהיכון . . .
    טורונטו הפתיעו לטובה וכמו שכבר ציינו זה היה "באשמת" הצוות המסייע. ואן פליט ופאוול נתנו ניצוץ חשוב ונקודות, איבקה וגאסול היו נהדרים בציפוף ההגנה עד כדי כך שהיה נראה כאילו יאניס מתייאש מלחדור לרחבה כי הוא יודע שיתקל שם בגופות גבוהות וכבדות.
    אבל אם טורונטו תעלה לגמר כל זה ילך יעלם בפוף כמו שפלוגת הזהב הובסה ב got, פשוט בצ'יק צק, מול הסמול בול של ג"ס.
    עכשיו תורה של מילווקי לענות, ובעיקר תורם של המשלימים, ג'ורג' היל וברוגדון כאלה (על בלדסו אני אפילו לא מדבר), לתת איזה משחק ראוי לשמו.

    1. בכלל, הפלייאוף במערב הוא אחד המשעממים והחלשים שזכורים לי. רק יוסטון שנתנה לג"ס פייט הצליחה להציל אותו קצת. עוד שנה-שנתיים לא נזכור מה היה ומי שיחקה אלא רק שג"ס שוב טיילה לאליפות 🙁
      הקיץ השנה הולך להיות הרבה יותר מעניין מהפלייאוף

      1. גם הקליפרס נלחמו יפה מול ג"ס. ודנבר פורטלנד הייתה סדרה אדירה.

      2. צודק לגבי דנבר-פורטלנד (ואולי גם מילווקי-טורונטו מתפתחת למשהו ראוי). קליפרס-ג"ס היתה סדרה עם מוות ידוע מראש. מה בסך הכל ביקשנו, קצת מתח?
        🙂

  6. כרגע אף אחת מהשתיים לא נראית כמו יריבה שתתן פייט ראוי לווריירס

  7. גדול אתה דובי
    מילווקי היו צריכים לגנוב את המשחק הקודם
    אני אולי בדעת מיעוט אבל קוואי-גאסול-איבקה-לאורי-סיאקם והספסל של טורונטו חייבים לקחת את הסדרה הזו
    הלילה קוואי על חצי קלאץ וסיאקם נעלם אבל עם 48 נקודות מהספסל + לאורי וגאסול והם רשמו ניצחון משכנע
    המשחק הבא יקבע מי תעלה לגמר

  8. נהדר דובי תודה. מילווקי מגלה חוסר יציבות נדיר וקייל לאורי מגלה יציבות נדירה, השאלה אם זה יכול לקרות בעוד 2 משחקים בסדרה הזו..

  9. משחק מהנה ביותר.
    למה דיימו הוא לא קוואי. כשהגיעה השמירה הכפולה על קוואי הוא חיכה בסבלנות ששתי השומרים יהיו קרובים מספיק בשביל למסור את הכדור עד שיגיע לשחקן הפתוח .
    דיימו ניסה לעשות דאנק על לוני וגרין ביחד…

    הפריק סובל מורדות ביצוע מאז שקוואי שומר אותו אישית.

    מידלטון מגיע לפורקן כבר משחק שני בחוץ מאז שקוואי הפסיק לשמור עליו.

  10. מגיע לנו סדרה של 7 משחקים אחרי השעמומון במערב. כשהספסל של טורונטו מופיע קשה מאוד לנצח אותם, מקווה שיגיעו גם למילווקי.

    1. בכיין. מגיע לי פה , מגיע לי שם. מה עוד לא בסדר אם אני כבר רושם תלונות.?

  11. הצעירות של יאניס מול הנסיון של קוואי.
    אחד מתרגש מהמעמד, השני בא לעבוד.
    זה בשתי מילים תיאור המשחק.
    (תכלס 13 אבל מי סופר)
    🙂

  12. תענוג של סיקור.
    אמרתי שטורונטו יצטרכו את ואן וליט ופאוול כדי לנצח ואכן קיבלו אותם (בתוספת איבאקה).
    אם הספסל של טורונטו יתעורר אז אפשר להגיד שיש לנו סדרה.
    עוד מבחן לאופי של מילווקי ויאניס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם