חמישייה בפוסטאפ

בשבוע שעבר ההמלצות עמדו בציפיות כשמעל כולם ערן זהבי שרוקן 3 מחסניות עם הפיו פיו על האוסטרים. השבוע העונה מתחממת באפריל הטמפרטורות עולות והליגות השונות קרובות לנקודת רתיחה,אז מה בתפריט השבוע ?

יום ראשון 20:30 בית"ר ירושלים – בני סכנין

ברכות למכבי תל אביב שזכתה אמש באליפות המדינה ( ואנחנו בחודש מרץ ) ,הערב בית"ר ירושלים ממאכזות העונה פוגשת את בני סכנין למשחק שהוא הרבה מעבר לכדורגל.בשנים האחרונות האיבה בין הקבוצות ולא רק על רקע ספורטיבי שברה שיאים של קיצוניות. בית"ר ניצחה את 3 המפגשים האחרונים בטדי,ניצחון יבטיח את ההישארות ויקרב את סכנין לליגה השניה לאחר 12 עונות בליגת העל.לא צפויה להיות רמה גבוהה אבל עבור סכנין זהו משחק ההזדמנות האחרונה בהחלט דווקא מול היריבה המושבעת מירושלים.

יום רביעי 21:30 טנריף – הפועל ירושלים

משחק העונה של הפועל ירושלים תארח את הפיינל פור. הקבוצה של קטש ניצחה בשיניים את המשחק שנערך בשבוע שעבר (73:75) וטרניף שזכתה במפעל ב 2017 היא משוכה גבוהה מאוד. טנריף קבוצת בית מרשימה עם 2 הפסדים בלבד (לפאוק סלונקי ולונציה בנקודה ו 2 ) היא לרוב מפרקת יריבות בביתה ( 52:84 את הפועל חולון). בסיבוב הקודם היא מחקה 12 פיגור מול פטרס היוונית לניצחון עם 22 הפרש בגומלין. ירולשים תגיע לטנריף ולא על מנת לנפוש. היא חייבת למצוא את דרך לצאת מהאי עם שרשרת חסינות ולא עם זכורות באי המתים.לירושלים יש את הניסון לעשות את זה

מחזור הסיום ביורליג ( חמישי ושישי)

אני לא מצליח להבין את ההחלטה לשחק את הערב האחרון של היורליג ב 2 ערבים נפרדים. מכבי תשחק ביום שישי מול פנרבחצה שתסיים במקום הראשון במשחק לפרוטוקול ( התרחיש שהמשחק יהיה חי עבור מכבי קלוש וכרוך בהפסד בייתי של פנתניקוס בבית לבודוצנוסט או כזה של אוליפאקוס לדארושפאקה הגרועה במפעל בשילוב הפסדים של זלגיריס לריאל ועוד ,זה תרחיש לא ריאלי ומי שהאמין לאחר ההפסד לז'ליגריס שקיים סיכוי לעלות עם 15 ניצחונות גנב דעת או ממש לא הופיע לשיעורי החשבון) 6 קבוצות נאבקות על 3 מקומות. יהיה מעניין.

ערב משחקי היורוליג לרביעי וחמישי

יום רביעי 5:30 גולדן סטייט וורירס – דנבר נאגטס

סער ברעם כבר הכין אותכם למשחק האדיר הזה בפוסט שלו על משחקים בשעה נוחה. עזבו שעה נוחה זה משחק שווה לראות אותו גם אם היה נערך בכל שעה אחרת. גולדן סטייט זחוחה מידיי לאחרונה תקבל הזדמנות לסיים במקום ה 1 במערב ולמהנע ממפש מוקדם ען יוסטון בחצי גמר המערב. עבור דנבר ניצחון יהיה מאוד יוקרתי מי יהיה מאמין שדווקא היא תסיים 1 במערב השנה ? דנבר שחטפה 142 נקודות במשחק הקודם באורקל ארינה תקווה לרוץ רחוק בפלייאוף ולקוות שהמשחק לא יהיה האחרון שלה באוקלנד. גולדן סטייט זורקת בהגנה והיא סיפקה עונה רגילה בינונית ונשאלת השאלה האם הסוויץ בפלייאוף לא יהיה מאוחר מידיי

10 שלשות ברבע הראשון סגרו את המשחק הקודם באורקל ארינה

יום שישי 3:00 פילדליפה 76 – מילווקי באקס

משחק שהוא חובת צפייה בתקווה שלא יהיו יותר מידי נעדרים מהמשחק. במשחק הקודם בין ה 2 יאניס קבע שיא קריירה של 52 נקודות ואמביד ניפק הצגה משלו.

הדואל בין יאניס לאמביד הוא מהמשובחים שהליגה הזו יכולה להוציא. המפגש בין פילי לבין מילווקי עשוי להיות הפרוויו לגמר המזרח. הזדמנות מצויינית לפילי להראות שצריך לקחת אותה בחשבון במזרח ומילווקי ? היא עלולה להגיע למשחק כשהיא תשמור על כוחותייה לפלייאוף. אני מקווה שיהיה משחק רותח.

צפוי דואל מעניין

8 תגובות

  1. תודה מידן!

    בית"ר בטח תפשל כהרגלה וכמו שהפועל ת"א ניצחה אותה גם סכנין. אין שם אופי.

  2. לא המלצת על המשחק הזה (גם אני לא הייתי ממליץ עליו ) אבל המשחד עכשיו בין החמישיה השניה של הבאקס (הראשונה מושבתת) נגד אטלנטה הפצצת שלשות מחצית של מעל 70 לכל קבוצה. חוץ מזהה דנבר לוחמים יהיה אש הלוחמים מתחילים להתחבר הבעיה שהחמישיה השניה שלהם לא בעניין. יהיה פליאוף תחרותי? נראה…

  3. תודה מידן, אכן משחקים מצוינים. אני מקווה שהפועל לא תפשל מול טנריף, ושדיבר לא תפשל מול הגולן בויז (דווקא מאמין שהם כן יפשלו כי ג״ס מתעוררים במשחקים כאלה). לגבי מילווקי – פילי אין לי העדפה מיוחדת אבל יהיה משחק חזק זה בטוח.
    קיבלנו כאן את היריבות החדשה של המזרח כאשר בוסטון נשכחה הרחק מאחור . . .

  4. דנבר איכזבה נגד יוסטון.
    איני בטוח שיש לה מה למכור מול ג"ס.

    תודה על פינת ההמלצות.

    יש משהו בקולג'ים מומלץ ובשעה סבירה ?

    1. יש 2 משחקיפ פגז הלילה
      21:20 ו 24:05
      הזדמנות לצפות בזיון ווילאמסון בלייב במשחק המאוחר

  5. מעולה מידן.
    דנבר עם 3 משחקים רווח מהרוקטס אבל מחכה לה גולדן סטייט, פעמיים פורטלנד, ספרס ויוטה.
    יוסטון בהחלט צריכה להמשיך לנצח ולכוון למקום השני. זה עדיין אפשרי.
    לרוקטס יש את סקרמנטו, קליפרס, ניקס, סאנס ואוקלהומה במחזור האחרון.
    שובר השוויון הולך לרוקטס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם