לוקה וטרה יאנג להטו וממפיס התרחקה מהספרס והבלייזרס – סיקור משחקי שישי

סיקור משחקי שישי עם סלי ניצחון של קווין הוארטר ומלוקלם ברוגדון, ניצחון שביעי ברציפות לממפיס ולוקה דונצ'יץ' עם עוד שיא לאוסף.

דאלאס מאבריקס (15-27) – פורטלנד טרייל בלייזרס (25-18) 112:120

לפעמים קשה להאמין שלוקה דונצ'יץ' עוד בכלל מסוגל לשבור שיאים אישיים. הסלובני הפנומנאלי שבשנה השנייה שלו ב-NBA מנפץ כמעט כל תקרה אפשרית, אמנם נכשל הלילה במאמץ להשיג טריפל דאבל 21 בקריירה ובכך להשוות את שיא הטריפל דאבלס במדי הדאלאס מאבריקס (ג'ייסון קיד מחזיק בשיא הזה לפחות לעוד ארבעה ימים) אבל שבר את שיא השלשות שלו למשחק בליגה הטובה בעולם עם 8 קליעות מדויקות מחוץ לקשת.

ההצגה הקבועה של דונצ'יץ' הובילה את דאלאס לניצחון על פורטלנד טרייל בלייזרס שאחרי ניצחון מרשים אצל יוסטון בבית, שוב נכשלת ברצון שלה ליצור מומנטום שאולי יעזור לה להתקדם לכיוון מקום בפליאוף. הבלייזרס איבדו במהלך המשחק את סי.ג'י מקולום שסובב את הקרסול ברבע השני ונטש את המערכה ובלעדיו, כשדמיאן לילארד מפגין רבע אחרון חלש (1/6 מהשדה) הם לא היו יותר מקרובים בשביל לנצח את המאבריקס שרשמו ניצחון רביעי ברציפות למרות היעדרו של קריסטפאס פורזינגיס (משחק עשירי ברציפות).

פורטלנד קלעה באחוזים טובים מהשדה, עם הרבה מהלכי כדורסל קבוצתיים  והרבה מאוד נקודות בצבע (יותר מחצי מהנקודות שלהם) אבל התקשתה מחוץ לקשת (9/30) ומהקו (15/22) ובדקות האחרונות כשהיו לה מספר הזדמנויות לחזור לעניינים היא פשוט נכשלה שוב ושוב עם שש החטאות רצופות שהשאירו את דאלאס במרחק סביר בדרך לניצחון. הבלייזרס חסרים מאוד אגרסיביות בהגנה ולמרות משחק חכם, ההתלהבות שהייתה בולטת במשחק שלהם בשנים הקודמות נעדרת.

דאלאס מצידה מגלה כל פעם מחדש כמה עומק יש לה כשלצד דונצ'יץ' הבלתי נלאה, היה זה הפעם סת' קארי עם כמה סלים ברגעים חשובים, כשטים הרדוואי ג'וניור מפגין גם הוא ביצועים משובחים וקולע יותר מכפול מהממוצע העונתי שלו בנקודות.

ההתחלה דווקא הייתה של פורטלנד וכרמלו אנתוני התעורר מוקדם והעלה את הקבוצה ל0-7 מהיר:

עוד שלשה של אנתוני הביאה את פורטלנד ליתרון שיא (3-14) ודמיאן לילארד רקד גם הוא מחוץ לקשת:

מי שהחזיק את דאלאס במשחק בשלב הזה היה דוריאן פייני-סמית' וכשלוקה הצטרף אליו עם שתי שלשות הפער הצטמק ל24:21:

שלשה נוספת של דונצ'יץ' העלתה את המאבריקס ליתרון ראשון 28:29, אבל פורטלנד הגיבה עם חמש נקודות רצפות ועד סיום הרבע נשארה בעניינים כשדאלאס מובילה בסיום תריסר הדקות הראשונות בנקודה 37:38.

הרבע השני התחיל צמוד, אבל מהר מאוד פורטלנד התחילה להחטיא בסיטונאות מחוץ לקשת ודאלאס ניצלה את זה בשביל לברוח ליתרון דו-ספרתי כשלוקה מנהיג, מנווט ומפנק:

דמיאן לילארד שהיה כמעט יחידי בשורות המתפקדים של פורטלנד ברבע השני עם 15 נקודות בו צמצמם ל63:68 אבל דאלאס אמרה את המילים האחרונות כשחטיפה של ג'ילן ברונסון התרגמה לסל שהוריד אותה ביתרון 63:72 בהפסקה.

הרבע השלישי היה של טים הרדוואי ג'וניור ו-11 נקודות שלו הובילו את המאבריקס ליתרון שיא של 17 נקודות (77:94):

כמה מהלכים טובים של קנת' ביזמור עזרו לפורטלנד לצמצם עד לסוף הרבע השלישי ל-89:98 כשהוא גם מכה את באזר ביטר בסיומו:

האורחים מאורגון נשארו קרובים גם ברבע הבא וביזמור שוב היכה משלוש ויחד עם שני פיטומים רצופים של לילארד לוויטסייד הם התקרבו עד 104:100 לא לפני שסת' קארי הפגין נוכחות בדיוק בזמן:

 וויטסייד המשיך לשלוט ברחבה כשקלע טיפ אוף להחטאה של לילארד אבל סת' קארי עם 5 רצופות שוב היה עירני בשביל לשמור את הקבוצה הביתית במרחק סביר וכשפורטלנד שוב צמצמה ל-6 נקודות בלבד, הגיע לוקה דונצ'יץ' עם ליי-אפ משלו ששבר רצף החטאות בשני הצדדים ועם הדבר הבא שסגר את הסיפור:

ההצגה של הסלובני הסתכמה ב-35 נקודות (8/12 ל-3), 8 ריב' ו-7 אסיסטים, הרדוואי ג'וניור נתן הצגה משלו עם 29 נקודות, סת' קארי צבר 16 נקודות וג'יילן ברונסון ניפק 13. לילארד הוביל את פורטלנד עם 34 נקודות ואף מסר מניין אסיסטים, כרמלו קלע 22 משלו וויטסייד שוב העמיד מספרים יפים לעין של 22 נקודות ו-18 ריבאונדים אבל הקבוצה שלו הייתה ב2- כשהוא על הפרקט (…). קנת' ביזמור היה בלייזר האחרון בדאבל פיגר עם 11 נקודות בלבד אבל גם אחריות על הרגעים היותר יפים של הבלייזרס במשחק.

סן אנטוניו ספרס (23-17) – אטלנטה הוקס (32-10)

ב-15 בפברואר 1997 ניצחה אטלנטה הוקס את סן אנטוניו ספרס בטקסס 89:109. סטיב סמית' עם 24 נקודות ומוקי בליילוק עם 21 הובילו את ההוקס כשורנון מקסוול עם 24 מהצד השני לא מספיק בשביל הקבוצה של גרג פופוביץ'. זו הייתה הפעם האחרונה שאטלנטה ניצחה את סן אנטוניו בביתה. עד הלילה…

טרה יאנג עם 31 נק' הוביל את ההוקס לניצחון מפתיע אחרי קאמבק מרשים ברבע האחרון שהוכרע בשלשה של קווין הוארטר 7 שניות לסיום. בפעם הקודמת שההוקס ניצחו אצל הספרס, פופוביץ' ושות' לא עלו לפליאוף. וכנראה שלא קשה לראות את המסקנה המתבקשת כי אחרי הערב עושה רושם שעוד משהו יקרה אחרי 23 שנים בפעם הראשונה – סן אנטוניו ספרס לא תגיע לפליאוף.

"זה משוגע. אני אפילו לא נולדתי אז" ציחקק קאם ראדיש הנץ כששמע על הנתון המעניין בסוף המשחק ואילו גרג פופוביץ' התפייט כשסיכם את המשחק:

"פתאום, משום מקום, כל תכניות המשחק הלכו לעזאזל. אנשים לא הוציאו לפועל ובנוסף לכל הצרות שיחקנו רק 24 דקות הערב. אנשים היו צריכים ללכת ולבקש את הכסף שלהם חזרה אחרי המחצית הראשונה. במחצית השנייה עלינו בשביל להתחרות כמו שצריך אבל היו לנו יותר מדי טעויות בדקות האחרונות שזה בעצם מה שתמיד קורה כשאנחנו מפסידים משחק כדורסל…".

ולצד היסטוריה בהתהוות היה גם משחק כדורסל הפכפך ומעניין שבסיומו ההוקס גנבו ניצחון שכבר היה לסן אנטוניו ביד למורת רוחם של אוהדי הספרס שמתחילים להבין ששוב דבר טוב כבר לא יצא מהעונה הזו והאקסיומה שאומרת ש'אף פעם אסור להספיד את הספרס' הולכת להיסדק.

המשחק התחיל בצורה צמודה כששתי הקבוצות לא ממש מפגינות הגנה גדולה ברבע הראשון. הספרס עשו כבוד לווינס קרטר שעלה לשחק במה שנראה כמו הופעתו האחרונה בסן אנטוניו עם מצגת מרגשת:

והוא החזיר להם עם שלשה שהעלתה את ההוקס ל18:24, בדרך ל27:29 של האורחים בסיום הרבע הראשון.

את הרבע השני השחקן עם הכי הרבה עונות בתולדות הליגה פתח עם עוד שלשה:

ואחרי שבלינלי השווה עם אחת משלו, הוא ניפק עוד אחת. ההשראה שנתן השחקן הוותיק סייעה לחבורה הצעירה שברחה ליתרון 52:64 ו-58:67 במחצית.

אבל לרבע השלישי הגיעה רק קבוצה אחת. הביתית. למרקוס אולדריג' השתלט על המשחק עם הוק-שוט, הטבעות, קליעות עונשין וגם הצגה של הנשק החדש שלו מחוץ לקשת:

10 נקודות שלו הובילו את הספרס לשוויון 72. משם היו אלה דרוזן, מילס ובעיקר לוני ווקר עם 9 נקודות בדקות האחרונות של הרבע שהובילו את הספרס ל- 21:41 ברבע השלישי ו88:99 בסך הכל:

החגיגה המשיכה גם בתחילת הרבע הרביעי כשדרק ווייט עם קליעות עונשין מוביל את הספרס ליתרון 14 – 93:107, 10:20 דקות לסיום. שתי שלשות של ראדיש והוארטר אותתו שההוקס לא מוותרים כל-כך מהר ומהלך מוצלח של ראדיש בשני צידי המגרש עזרו לנגוס בפער עוד:

עוד שלשה של ראדיש הורידה את הפער ל-4 בלבד (106:110) , הספרס שוב ברחו ל-8 עם סל של דרוזן 3:40 לסיום אבל 5 רצופות של טרה יאנג צמצמו ל-3 בלבד (111:114).

אולדריג' עם 4 קליעות עונשין רצופות העלה את הדורבנות ליתרון נוח 111:118, 2:13 לסיום ונראה היה שהם הולכים לנצח למרות הכל. אבל ריצת 2-7 שכולה נקודות של יאנג מול 2 של מילס העמידו את היתרון של הספרס על 2 בלבד, 118:120, 48.2 שניות לסיום. דרוזן החטיא זריקה מרושלת מהצד השני, פולטל החטיא את זריקת ההמשך ו-25 שניות לסיום ההוקס יצאו להתקפה אחרונה שנראתה נהדר:

השלשה של הוארטר העלתה את ההוקס ליתרון ראשון מזה דקות ארוכות ובדיוק בזמן. ב7 השניות שנותרו הלכו הספרס שוב לדרוזן שלא הצליח לשים את הכדור בסל והדורבנות עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים הולכים ומתרחקים ממפיס ומהתקווה שבכל זאת הם יעפילו לפליאוף העונה כשהם רושמים את היום ה-66 שלהם העונה עם מאזן שלילי וזאת לשם השוואה לעומת 65 ימים עם מאזן שלילי בין עונת 1998/99 המקוצרת ל-2018/19…

הירבו להוקס: יאנג 31, ראדיש 22, קולינס 18 (10 ריב'), וינס קארטר 14. הירבו לספרס: אולדריג' 30, דרוזן 25, מילס 15 ומורי 13. רודי גיי החמיץ לראשונה משחק העונה בגלל מחלה.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-23) – מיאמי היט (12-29) 115:108

קנדריק נאן אולי לא יהיה רוקי העונה בסופו של דבר, אבל בלי ספק שאם צריך לבחור את הפתעת העונה בקרב שחקני השנה הראשונה – הפרס יהיה שלו. הלילה הוא ניפק משחק נהדר משחק שני ברציפות ואחרי שחגג על חשבון הספרס עם 33 נקודות ביום רביעי, הוא התעלה הפעם על חשבון אוקלהומה סיטי עם 22 נקודות בדרך לניצחון של ההיט שהושג בצורה הרבה יותר קלה משהתוצאה הסופית נראית.

כמו נאן, גם אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפתיעה העונה לטובה ועונה שהייתה אמורה להיות מבוא לטנקינג, נראית כמו עוד עונת פליאוף למועדון המבטיח הזה אבל לאחרונה עושה רושם שהקסם של הת'אנדר קצת פג כשחלק מהקבוצות מולן הן משחקות, יודעות בדיוק מה צריך לעשות בשביל לעצור אותם. היום היה זה אריק ספולסטרה שהגיע עם תכנית משחק מדויקת שכללה המון אגרסיביות וזו סגרה את המשחק בשלבים המוקדמים שלו שלצד נאן, באם אדאביו שולט ברחבות ומוצא את הת'אנדר ללא פתרונות בשחזור של גמר 2012.

ההיט ברחו כבר בפתיחה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 26:40, יתרון שנשמר ברבע השני (47:61 במחצית) כשאדאביו מסיים את המחצית עם 16 נקודות ב7/8 מהשדה. הרבע השלישי המשיך את המגמה וההיט סיימו אותו עם יתרון מבטיח 78:92 שרק הרוחב ל83:105 כשעל השעון נותרו 8 דקות בלבד. מכאן, הת'אנדר אמנם צמצמו אבל לא ממש היו קרובים לניצחון ומיאמי רושמת ניצחון חוץ שני ברציפות ומשווה את מאזן החוץ שלה (11-11).

הת'אנדר שאוהבים לחפור לעצמם בורות ולצאת מהם (כמו שקרה מול הבולס ומול ממפיס בסוף דצמבר) מתקשים לעשות זאת לאחרונה ומוצאים את עצמם מפסידים ללייקרס, לראפטורס ולהיט למרות צמצום מאסיבי של הפער בדקות האחרונות.

נאן סיים עם 22, אדאביו עם 21, באטלר (10 ריב') ורובינסון עם 14 פר קפיטה, דרק ג'ונס ג'וניור עם 13, אוליניק עם 12 ודראגיץ' עם 10 במיאמי. גלינארי עם 27 נק', שרודר וגילגוס-אלכסנדר עם 18 ופול עם 14 הובילו את אוקלהומה.

ממפיס גריזליס (22-20) – קליבלנד קאבלירס (30-12) 109:113

בזמן שפורטלנד וסן אנטוניו יריבותיה העיקריות על המקום השמיני (אם כי אל תספידו את ניו אורלינס) מפסידות, ממפיס ניצלה את זה בדרך לניצחון שביעי ברציפות שלמרות כמה דפיקות לב בסיום, הושג די בקלות.

הדובים קיבלו הלילה את קליבלנד קאבלירס בסדרה של חמישה משחקי חוץ מתוך שישה סה"כ והקאבס שדווקא הפגינו יכולת מעודדת בחלקם, רצו לשמור על המוניטין החדש הם מפתחים לאחרונה גם הערב. ואכן אחרי מחצית אחת הייתה זו דווקא האורחת שיצאה עם ידה על העליונה ויתרון פעוט 54:56 באמצע המשחק.

אבל אז הגיע הרבע השלישי וממפיס השתלטה על המשחק לגמרי עם הצגה של דילון ברוקס שסיים את הרבע עם 16 נקודות, בדיוק כמו היתרון של הגריזליס בסוף הרבע (76:92). מה שעוד נתן לממפיס את המומנטום ברבע הזה היה הרחקתו של טריסטן תומפסו. תומפסון שבמהלך הערב גרף את הריבאונד ה5,227 שלו ועבר את ברד דוהרטי בדרך למקום השלישי בהיסטוריה של המועדון התקוטט לקראת סוף הרבע השלישי עם ג'י קראודר והעבירה הטכנית שהייתה השנייה שלו עלתה לו בכך שהוא ראה את שאר המשחק מחדר ההלבשה.

ממפיס המשיכה להגדיל את היתרון בתחילת הרבע המכריע ושלשה של סלומון היל העניקה להם יתרון שיא 76:97 חצי דקה מתחילתו. אלא שקליבלנד הפגינה אופי ונגסה ביתרון לאט לאט כשקווין לאב בולט ודריוס גרלנד שהיה חלש ברוב הערב מצטרף אליו. יתרון 99:111 של ממפיס, 3 דקות לסיום קוצף בריצת 2-10 אחרי עבירה משלוש על קווין לאב שקלע את כל שלושת זריקות העונשין, 52 שניות לסיום אבל הגריזליס שלא מצאו את הסל בשתי הדקות האחרונות הידקו את ההגנה והחטאות של לאב וסקסטון מחוץ לקשת השאירו את הניצחון בעירו של אלביס הממשיכה לחלום על פליאוף.

דילון ברוקס סיים עם 26 נקודות, ג'ה מוראנט היה סולידי עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים, ברנדון קלארק הנפלא תרם 15 מהספסל וג'ארן ג'קסון ג'וניור התקשה להיכנס למשחק עם 10 נקודות וריבאונד אחד בלבד ב-20 דקות. ולנ'ציונאס חיפה עליו עם 18 קרשים אישיים (לצד 8 נקודות). סקסטון עם 28 נקודות ולאב עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים הובילו את קליבלנד.

פילדלפיה 76' (16-27) – שיקגו בולס (28-15) 89:100

ללא ג'ואל אמביד הפצוע באצבעו, פילדלפיה 76' היא לא אותה קבוצה מסוכנת שהיא בדרך כלל, דבר שמתבטא במאזן של הקבוצה בשבוע האחרון מאז שאמביד יושב בחוץ (2-2). הלילה, הסיקסרס מצאו סוג של תחליף לקמרוני כשמי שהוביל אותם היה הטורקי פורקן קורקמאז שהיה פקטור משמעותי בהשתלטות של הקבוצה הביתית על המשחק ועם שיא קריירה של 24 נקודות הוביל את הסיקסרס לניצחון. וכשבצד השני נמצאת שיקגו בולס הנאיבית, לא היה צריך הרבה יותר מזה.

הבולס עלו נחושים, אולי בגלל שהמשחק שודר בטלוויזיה הארצית והם רצו לנצל את ההזדמנות בשביל להכניס את זאק לאבין לאולסטאר. את רבע הראשון הם סיימו ביתרון 21:24 וברבע השני למרות שאיבדו את היתרון וראו את פילי מובילה כבר ב-5 הפרש, הם הצליחו להתאושש ולרדת למחצית ביתרון זעום 47:48.

אלא שבשלב הזה התעורר קורקמאז. שלשה שלו בסיום המחצית הראשונה צמצמה את הפער לנקודה ונתנה את הרמז לבאות. ברבע השלישי הוא צלף 4 שלשות מתוך 4 ניסיונות והוביל את פילדלפיה לרבע של 35 נקודות ויתרון 10 (72:82) בסיומו. ברבע האחרון מצא קורקמאז פורקן עם הדאנק הזה על חשבונו של כריסטיאנו פליסיו ופילי שמרה על היתרון הדו-ספרתי לאורך כמעט כל הרבע בדרך לניצחון.

סימונס עם 20 נקודות, 7 אסיסטים ו-11 ריבאונדים (משחק שלישי ברציפות עם 20 נק' לפחות) הפגין נוכחות בהיעדרו של אמביד ועזר לקורקמאז וכמוהו גם אל הורפורד שסיים עם אותו מספר נקודות בדיוק. טוביאס האריס סיים עם 13 וריצ'רדסון שהיה טוב לאחרונה היה חלש הפעם עם 2 נקודות בלבד. אצל הבולס לאבין סיים עם 23 נקודות אבל היה רחוק מיכולת של אולסטאר עם 0/7 משלוש, קובי וויט הוסיף 14, לוק קורנט 13 ולאורי מראקנן 12.

טורונטו ראפטורס (14-27) – וושינגטון וויזארדס (28-13)

עם סגל חסר למדי, האלופה הפסידה לא מעט משחקנים לאחרונה אבל כשהיא בסגל מלא (טוב, כמעט, פרד ואנ'וליט עדיין פצוע משחק חמישי ברציפות) היא בהחלט קבוצה מסוכנת מאוד. הלילה הקבוצה קיבלה הצגה ממארק גאסול במשחקו השני מאז שנעדר מאמצע דצמבר והספרדי הוותיק לא רק שחזר מפוקס אלא גם רשם שיא איש של 6 שלשות במשחק ועם 20 נקודות הוביל את הראפטורס לתצוגה התקפית שהשוותה את שיא המועדון לנקודות (שגם הוא הושג בינואר וגם הוא הושג מול וושינגטון. ממש לפני שנה) ונתנה להם W קל.

6/7 מחוץ לקשת היה המאזן של הספרדי הענק שהוביל את קבוצתו ל-22 שלשות סך הכל, עוד שיא מועדון. הקנדיים השתלטו על המשחק כבר מהרבע הראשון ומול ההגנה החלשה של וושינגטון צלפו 38 נקודות, בדרך ליתרון 12 נקודות אחרי רבע אחד. הרבע השני שמר על סטטוס קוו הזה (51:65 במחצית לראפטורס) ועוד רבע התקפי למדי עם 35 נקודות סגר את המשחק כשהמחליפים של הרפאטורס חוגגים במחצית השנייה ובמיוחד נורמן פאוול שהיה הקלע המוביל של טורונטו הערב עם 28 נקודות וטרנס דייויס שהשווה את שיא הקריירה שלו עם 23 נקודות.

או.ג'יי אונונובי הוסיף 18 לראפטורס מהחמישייה, איבאקה רשם 15 נקודות וסיאקם היה חלוד למדי עם 12 נקודות כשגם לאורי לא בלט במיוחד עם 11 נקודות אותן תיבל ב-8 אסיסטים. טרוי בראון ג'וניור הוביל את וושינגטון עם 22 נקודות מהספסל, איזק בונגה עם דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-10 ריבאונדים סייע ללא הועיל וברדלי ביל סיים עם 14 נקודות בלבד ב-4/12 מהשדה.

אינדיאנה פייסרס (15-27) – מינסוטה טימברוולבס (26-15) 114:116

את דרבי קבוצות העבר של ג'ף טיג צריך להתחיל לתאר מהסוף והסוף נראה ככה:

"הארגון שלי, המאמן שלי, החברים שלי, מאמינים בי עם הכדור ואני אנסה להמשיך ולהחליט החלטות טובות" אמר קולע סל הניצחון של הפייסרס שהרס את חגיגות חזרתו של קרל אנתוני טאונס להרכב של מינסוטה. הסנטר המוכשר של הזאבים חזר אחרי שהחמיץ 15 משחקים בגלל קרסול נקוע (ואוטם בשריר החשק) ו-27 נקודות שלו הראו מינסוטה אחרת, אבל כרגיל כזו ששוב לא מצליחה לנצח משחקים שבהחלט יכלו להיות שלה, ממש כמו שקרה לה לפני יומיים מול אותה קבוצה ממש.

את הסל של ברוגדון רדף ניסיון של מינסוטה לנצח אבל שלשה של שבאז נאפייר הלכה החוצה וכדור ביניים שנשרק בין טי.ג'י וורן לרוברט קובינגטון הלך דווקא לכיוונה של אינדיאנה. לפני כן היו אלה הפייסרס שהובילו בתחילת המשחק ביתרון קטן, ברחו ל-11 הפרש ברבע השני, ראו את מינסוטה חוזרת ליתרון נקודה במהלך אותו רבע ממש אבל חזרו להוביל בסוף המחצית. המחצית השנייה התנהלה ממש באותו אופן ויתרון דו-ספרתי של הפייסרס (96:107), 8 דקות לסיום הלך לאיבוד מול וויגינס, נאפייר וטאונס שבקליעות עונשין השווה ל114 לכל לפני הסל המכריע של ברוגדון.

וורן הוביל את קלעי אינדיאנה עם 28 נקודות, לאמב הוסיף 18, מק'דמרוט ומק'ונל הוסיפו 13 כל אחד וברוגדון סיים עם 12 נקודות והסל החשוב מכל. טאונס הוביל את מינסוטה עם 27 נקודות ועזר למינסוטה לרווח את המשחק בדרך למאורע נדיר של 17 שלשות של הקבוצה. ווגינס עם 22, אוקגי עם 15 ונאפייר וקולבר עם 12 לראש נתנו כתף.

7 תגובות

  1. תודה רבה יאיר על הסיקור המשובח.
    המלצתי ללברון לעבור למיאמי ולממש את חזונו לשחק עם המשרת,
    נראה כי חיבור בין השניים יוכל להפוך את מיאמי לטוענת לכתר….

  2. אחלה סיקור תודה יאיר.. היו אחלה משחקים הלילה . לוקה פשוט אדיר נתן ברבע האחרון ל"נערים" לשחק לפניו אבל בדקה האחרונה לקח את המשחק על עצמו קלע שתיים בחדירה ואחר כך את השלשה המטורפת הזאת.
    תענוג

  3. גילויים: בשבילי אפלטון גילה את הבאקס ויאניס היה אלמוני שמי שהעלה אותו לגדולה היה ניב.
    אני רציני.
    לא הייתי מכיר אלא לאחר שנים.
    הארדן גם על אפלטון
    יוסטון בזכות עגל (הממזר הפך את האקים לגואט ?? מבלי שהרגשנו) עגל ושגיא נאור והרבה מאפלטון.
    האיסלנדי האהוב שם את דנבר על המפה,
    עכשיו האביר האפל הוציא מהאפלה את ממפיס שהריח לפני כולם את עלייתם.
    נכון שהכרנו לפני וממפיס (פיזדייל)
    תמיד לוחמת, אך כבר שנה שנתיים שהכל היה רדום שם עד שבא זעפרני ? וקרא להם קבוצת העתיד.
    מידן שם את מג׳יק למשל ובעצם הדגיש את מיוחדותו…
    מאיר אריאל הוא הסיבה שדאנקן נחשב אחד הגדולים, בעיניי, עוד כשכתב בוואלה, הוא גילה אותו וכתב כל כך הרבה עליו שכבר לא היה נעים להגיד חלילה שהספרס אפורים חלילה, ??
    גג גילרי את גיא גילו את הסאנס וגרמו לנו הרבה כאב וסבל ???. (גילרי קורע אותי לאחרונה ובעצם תמיד אני מאוהב בו אך אל תגלו)
    תודה לכם אנשי המרשתת (גיא האהוב) אוהב אתכם תמיד.
    יש עוד דוגמאות כמובן

  4. סופסוף קארי חזר לשחק ??
    תודה רבה על הסיקור המשובח מאד.
    אנחנו אוהבים אותך יאיר האביר

  5. סיקור אש של ספיידרמן זעפרני,
    צריך הרבה זרועות (לעכביש) לסקר בדרך הכי טובה הרבה משחקים.
    8 שלשות לדונציץ זה ממש לא קל לקלוע, נסו לקלוע במגרש פתוח ללא שמירה, מאד קשה לי.
    יש יופי אלוהי בשלשה,
    כמו שיש יופי אלוהי במשחק קשוח ומאבקים בצבע.

  6. תודה יאיר.
    בדרך כלל דונצ׳יק לא קולע באחוזים כל כך טובים מהשלוש.
    מיאמי ממשיכה עם פתיחת העונה החזקה שלה, מי היה מאמין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם