מנהרת הזמן (5) – הבד בויזס ב 2012

השבוע החלטנו לנסות לבחון האם הקשיחות של סוף שנות ה-80', זאת שהובילה את דטרויט של צ'אק דיילי לשתי אליפויות רצופות, תעמוד במבחן הזמן בימים ההם ובזמן הזה. נו, מה נגיד לכם, התוצאות לא חד-משמעיות. ומה אתם אומרים?

MBK

להכניס את הבד בויז לתוך מנהרת הזמן? מופרע לגמריי זעפרני . אני ממש חושש שהמכונה לא תעמוד בעומס

מה יהיה עם רודמן , מהורן וליימביר יתחילו לעשות שמות? המכונה עוד עלולה להתקלקל ולסיים את זמנה טרם זמנה

הבז בויז שבמקור שוגרו ל 3012 נעצרו ב 2012.

שוב לפתוח את הבוקר ולקבל הודעה מהאפליקציה של ה NBA כשריק מהורן חטף קנס, ליימביר חטף השעייה, אייזה תומאס שלח סלפי לא הולם

אוף איזה בארדקסטים

דטרויט מועדון פאר , עד כמה מפואר?

5 אליפיות רצופות בין 04 ל 08 . איזה גאון ה GM שלהם מייקל קופר. בחר בבחירה  2 בדראפט 2003 בכרמלו אנתוני שיחד עם ראשיד, ב , צ'ונסי וריפ עם חיזוק של פרינס מהספסל היו אחת הקבוצות המלהיבות בליגה.

אחרי המפץ הגדול והביג 3 של בוסטון שעצרו את השושלת מעיר המכוניות, הקבוצה הייתה חלק מהמשבר הכלכלי הגדול ב 08 והתפרקה לחלוטין מנכסייה.

אט אט ועם ראשיד וואלס שירש את ניהול הקבוצה הוא החל בבניה של קבוצה בצלמו ובדמותו.

אייזה תומאס גארד קצת בעייתי נבחר בבחירה ה 2 בדראפט 09 ונבחר להוביל את הקבוצה , ראשיד ממשיך לבחור בצורה שנראית בעייתית ומוסיף לקבוצה את דניס רודמן וג'ו דומארס.

הוא מעביר את הנכס הגדול שלו כרמלו לניו יורק בתמורה לביל ליימביר , סנטר לבן קשוח ומגושם שידוע כמיידה שלשות.

מעל כולם הוא ממנה למאמן את צ'אק דיילי.

דטרויט מציגה סגנון משחק מהפכני וקשוח ואט אט משתלטת על המזרח.

בשנת 2012 הסגל של הקבוצה מושלם כשמרק אגוויר SF פרוע חותם בקבוצה לאחר שעובר בטרייד עבור אדריאן דנטלי ליוטה ג'אז.

אייזה תומאס מריץ את הקבוצה והוא ה PG הטוב בליגה . ויני ג'ונסון וביל ליימביר זורקים וקולעים ללא הבחנה מדאון טאון.

דניס רודמן ריבאונדר ענק וסטרץ' 4 שמנפק שלשה פה ושם ושואב כל כדור מהלוח.

דטרויט היא הקבוצה המגוונת בליגה וקבוצות מתקשות לשחק מול ההרכב הגבוה – תומאס , אגוויר , רודמן , מהרון ולייימביר או הסמול בול הקטלני עם תומאס , דומארס , ויני "היבאצי" ג'ונסון , רודמן וג'ון סאלי.

בשנת 2012 לאחר שהדיחו את בוסטון בחצי גמר המזרח הבד בויז קיבלו את מיאמי בגמר המזרח . לברון ג'ימס חוסל ע"י רודמן , סאלי , מהרון ואגוויר שפשוט התעללו בו . ליימביר כינס את הקבוצה בחדר ההלבשה וכתב על הלוח את חוקי לברון –

המלך הוא עירום

בכל פעם שלברון שובר ימינה שוברים לו את עצם הזנב

בכל פעם שלברון שובר שמאלה שוברים לו את עצם הבריח

לברון שהתלונן בכל מאודו על היחס מהפיסטונס , הליגה הייתה עובדת עצות

כריס בוש נתקע על 6 נקודות למשחק ודווין וויד חוסל ע"י דומארס

אייזה תומאס הוביל את הפיסטונס לסוויפ מהדהד על מיאמי

הפיסטונס הגיעו לסדרת הגמר ללא ריק מהרון ליימביר וג'ון סאלי שהורחקו לשנה חצי שנה בגלל שהמתינו ללברון במגרש החנייה והחליטו להכות אותו כחלק מחגיגות השמחה.

ליימביר אף צייץ – ,i'm hate that whiny bitch

דניס רודמן צייץ – you bitches ! why did't you wait me to finish my business with the kardashian

OKCדרסה את הבד בויז ללא תנאי

עונת 2013 הייתה קשה מאוד בעיקר בגלל ההרחקות הארוכות של הקו הקדמי, ביל אדווארדס לא עמד בעומס ולמרות לחימה נהדרת הבד בויז רואה את מיאמי ולברון זוכים באליפות ראשונה.

צ'אק דיילי ניצל את האליפות של מיאמי ותלה באובורן הילס פוסטרים של לברון ובוש חוגגים את האליפות.

ליימביר שעבר סדנה לעצבים יחד עם סאלי ומהרון חזרו לאחר האול סטאר ויחד עם רודמן תומאס שזכה ב MVP רצו ל 2-30 בסיום העונה , הם טטאו את המזרח בקלות וניצחו 2-4 את הספרס.

רודמן נבחר כ MVP של הגמר והטיל ספקות על הגדולה ההיסטורית של תומאס.

הבד בויז חזרו עמוסי בעיות לעונת 2014-5 . מהורן וסאלי התעסקו בקריירת ראפ , רודמן ניסה כוחו ב WWE ולאייזה תומאס נאבק ב 18 תביעות על הטרדה מינית

כשהעונה החלה הכל נשכח והבד בויז שלטו במזרח החלש. בגמר הליגה הגיעה גולדן סטייט המפתיעה שהדיחה את OKC עם לברון, דוראנט ווסטברוק.

הפיסטונס חזרו לסורם כאשר לפני משחק 3 שנערך בדטרויט , דרימונד גרין יליד מישיגן דאג להביא את הח'ברה שלו מהשכונה לסגור חשבון עם מהרון וליימביר שפצעו את קארי במשחק 2 (נשמע לי כמו דה זה וו )

לדוויד סילבר נמאס והוא מחליט לבטל את סדרת הגמר , גולדן סטייט זוכה באליפות עם כוכבית לאחר 0-2 בשני המשחקים באוקלנד.

דטרויט נעשנה קשות כשהמועדון הועבר מעיר המכוניות לסן חוזה הפסטורלית. ליימביר ,סאלי ומהורון הושעו לכל החיים .דניס רודמן החליט שהוא מאוהב באב החורג של קים קארדשיין והוא בן הזוג של כריס ג'נר לשניים תוכנית ריאליטי מצליחה.

ג'ון סאלי פתח בקריירה של סטדאנפיסט , ליימביר ניצח את הבחירות והוא ראש עיירית דטרויט. אייזה תומאס סירב להמשיך לסן חוזה קיבל חוזה מקס בניקס קרע את האכילס במשחק כדורסל בכלא , הוא נידון ל 12 שנות מאסר לאחר שנמצא אשם בלא מעט עבירות מין.

דומארס המשיך כ GM של הסן חוזה נרדס בנסיון לבנות את הקבוצה מחדש , צאק דיילי הוביל את ארה"ב למדליית זהב בריו 2016 ופרש מאימון

*

זעפרני

אז ככה: זה לא שאני לא מבין את מה שמידן חוזה אבל לדעתי זה הולך להיות קצת שונה (ולו רק בגלל שבבחירה מספר 2 של דראפט 2003 דטרויט אכן בחרה בדרקו מיליצ'יץ'. יש פדיחות שגם מנהרת הזמן לא יכולה לשנות…), להלן קיצור ההתרחשויות שזיעזעו את הNBA בין השנים 2012 ל-2015:

חלק ראשון

המקום: אי-שם בעיר המכוניות

הזמןקיץ 2009

אדריאן דנטלי, הג'נרל מנג'ר של דטרויט ושחקן העבר המהולל שלה משנות ה-80' המאוחרות (פעמיים גמר מזרח) מצא את עצמו אובד עצות. "המצב בכי רע" הוא הודיע למאמן הקבוצה, פליפ סונדרס ולצוות הניהולי שלו. "לא רק שהעיר הזאת סובלת מהמשבר הכלכלי הגדול בתולדותיה, גם הכדורסל שלנו מחורבן מאי-פעם". היה זה חמש שנים אחרי שהקבוצה המגובשת של דטרויט בראשותם של ראשיד וואלאס וצ'ונסי בילאפס הצליחה להדהים את עולם הכדורסל כולו ובאופן ספציפי יותר את לוס אנג'לס לייקרס ולזכות באליפות הליגה לראשונה בתולדותיה. הבוכנות בילו עוד שלוש שנים בצמרת הליגה אלא שהנפילה הייתה יותר מהירה מתדירות החלפת הממשלה בישראל ויותר כואבת מלראות את בן וואלאס משחק התקפה. תוך שנתיים מצאו את עצמם הפיסטונס בקרקעית, מהקבוצה הגדולה ההיא נשאר רק טישון פרינס שיחד עם רודני סטאקי הצעיר התקשה להוציא את העגלה מהבוץ הטובעני של תחתית הליגה (הסלוגן של אוהדי הפיסטונס באותן השנים היה  Stucked with Stuckey).

"תשמע" אמר סונדרס לדנטלי המתוסכל. "דיברתי עם פיל ג'קסון והוא סיפר לי שהיום בעולם הניו-איג', יש קטע חדש שקוראים לו 'למידה מהצלחות'.אתה הולך להצלחה האחרונה שלך ומנסה להבין מה היו המרכיבים שבנו אותה ואת המרכיבים האלה אתה מיישם על הפרויקט החדש שלך". דנטלי הביט בסונדרס בבוז "מה אתה מקשקש לי בשכל עם פיל ג'קסון?, מה הוא בכלל מבין בכדורסל?, כל ההצלחות שלו בשיקגו ובלייקרס זה בכלל טקס וינטר. שיילך יתקע איזה משולש פיצה ויעזוב אותי בשקט!". אבל סונדרס לא נכנע "תשמע לי, דנטלי, תנסה את זה – זה עובד". רק בשביל להוריד את המאמן הוותיק מהגב החליט דנטלי להקדיש את עשרים הדקות הבאות לנתח את הסיבות שהביאו את הקבוצה לאליפות ההיסטורית ב-2004.'גיבוש וקשיחות', היו מסקנות ועדת החקירה. ועל בסיס שתי אבני היסוד האלו קמה הקבוצה שכונתה 'בד-בויז', קבוצה שאולי לא נכנסה לספרי ההיסטוריה בכל מה שנוגע לתארים אבל בוודאי ובוודאי תיזכר לנצח בזכות רגעים אחרים בהיסטוריה שלה.

חלק שני

המקום: משרדי הNBA, השדרה החמישית בניו יורק

הזמן: קיץ 2013.

"חייבים לעשות משהו!" צרח הקומישנר הוותיק דיויד סטרן על הנוכחים בחדר. "מישהו חייב לעצור אותם וזה מוכרח להיות אנחנו!" הוסיף בזעם. "אולי כוס מים?" ניסה את מזלו, החנון שבחבורה, בחור קרח בשם אדם סילבר. "מה כוס מים עכשיו למען השם סילבר?!" השתולל סטרן מעצבים, "הבחורים הרעים האלה הורסים כל חלקה טובה בליגה שלנו, לא מספיק שלפני שנייה כמעט קיבלנו גמר בין סן אנטוניו לאינדיאנה, החברה האלה פשוט הורסים את החשק לראות ולשחק כדורסל!".

ואכן, דטרויט פיסטונס, הקבוצה הצעירה מאובורן הילס בניצוחו של פליפ סונדרס, טרפה את הקלפים בכל הנוגע לסיבה לשמה משחקים כדורסל. בארבע שנים מאז התחפרה הקבוצה במעמקי הליגה הצליחו סונדרס ודנטלי לבנות יחדיו, יחידה מגובשת של לוחמים עשויים ללא חת, שהציגו הגנת ברזל וקשיחות כמותה הליגה לא ראתה מעולם. אחד אחרי השני הביאה הקבוצה דרך הדראפט וטריידים משונים שחקנים אלמוניים יחסית שהשתבצו כל אחד במקום המתאים לו בפאזל המבעית שנוצר. ראשון הגיע לקבוצה שוטינג גארד בשם ג'ו דומארס, קלעי חדור מוטיבציה וחסר רחמים שהתמחה בחדירות לסל ושמירה אישית בלתי מתפשרת. חמוש בשפם שהבדיחות על כך שהוא גדל על פרצופו של דומארס עוד שהיה בן 8, כבר הצמיחו זקן, היה מספר 4 של דטרויט הסנונית הראשונה שמבשרת את בוא האביב. שני הגיע לקבוצה דניס רודמן, בחור מוזר והזוי, מכונת ריבאונדים משומנת שהכדור נדבק לה תמיד אל היד ושחקן הגנה שנדבק בעצמו אל המגן ולא מרפה. רודמן היה מופרע, פשוטו כמשמעו וחוסר יכולתו ליישר קו עם מערכות, לצד בעיות הקשב והריכוז מהן סבל, גרמו לכך שהוא היה השחקן הראשון בתולדות הNBA שהגיע לליגה היישר מחטיבת הביניים. כן, כן, רודמן מעולם לא הצליח לצלוח את כיתה ח'.

ביל למביר היה האבן הבאה בפסיפס. אלמלא היה למביר מתפרש על פני 211 סנטימטרים, כנראה שהוא היה משמש כגובה במסגרת פרוטקשן של אחת המאפיות בארה"ב, כדורסל פשוט לא היה אחד הדברים שהוא הצטיין בהם. אבל בעזרת הגובה הרם שלו, בעזרת נחישות בלתי נגמרת, יכולת קליעה משלוש ואולי הכי חשוב, מרפקים שיכלו לחסום שור בדישו, למביר היה לסנטר פותח שסיפורי אימה הילכו עליו בקרב היריבים. ובשנת 2012 הגיע לקבוצה החוליה האחרונה בשרשרת, הרכז, הקפטן והמנהיג. איזאה תומאס קראו לו, (למעשה, על מנת להבדיל אותו מאיזיאה תומאס של סקרמנטו, הוא כונה ברחבי הליגה 'איזיאה תומאס הגבוה') והוא היה כל מה שרכז של בחורים רעים צריך להיות – לוחם עם סכין בין השיניים, פצצת אנרגיה נטענת, שחקן קבוצתי מאין כמוהו ומנהיג שמעולם לא היסס לקחת אחריות. שחקן נמוך שרק חיכה לרגע בו יוכל לקחת את החבורה הזו לגבהים.

ארבעת הצעירים יחד עם טישון פרינס הוותיק סגרו חמישייה אכזרית אך גם הספסל לא נשאר יתום מקשיחות. ריק מהורן וג'ון סאלי הגבוהים המחליפים הרסו כל חלקה טובה שלמביר לא הספיק, ויני ג'ונסון, הרכז המחליף, זכה לכינוי 'מיקרוגל' כי היה נוהג לחמם את שחקני היריב בטראש טוק אימתני, בן גורדון, הקלעי המחליף הטיח לבנים מהשלוש שפגעו בראשם של היריבים והוציאו אותם משיווי משקל. יחד היוו הפיסטונס היחידה המגובשת ביותר שידעה הליגה, הכדורסל שלהם היה רחוק מלהיות נוצץ והזכיר יותר קרב חפירות ממלחמת העולם הראשונה אבל הרוח החדשה שהם הפיחו, נתנה לאוהדים הרבה תקווה.

בעונה הרביעית של הפרויקט, עונת 2012/13, נראו כבר סימני התקדמות רציניים. הקבוצה חזרה לפליאוף אחרי היעדרות של חצי עשור, סיימה רביעית במזרח ודילגה בסוויפ מהדהד מעל ברוקלין נטס בסיבוב הראשון. בסיבוב השני חיכתה להם האלופה, מיאמי היט, מונהגת בידי נסיך האופל לברון ג'יימס. החבורה בכחול הכינה למלך תכנית מיוחדת, שניים משחקניה היו לוכדים אותו באחת הפינות, שלישי היה מסתיר את המתרחש מעיני השופטים ורביעי היה חובט בו ללא רחם. הייתה זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה הפרצופים הכואבים והתיאורים הבכיניים של לברון לשופטים אכן היו מוצדקים. גם כריס בוש זכה לטיפול מיוחד שנקרא 'בוש-ידו' וכלל טראש טוק, העלבה לא ראויה של אימו והפנייה דחופה לרופא שיניים. למעשה, אלמלא דווין ווייד, כריס אנדרסן שין באטייה, שחקנים קשוחים בעצמם, כנראה שמיאמי לא הייתה צולחת את הסדרה הזו. למרות הכל, המשיכו ההיט, חבולים ופצועים לשלב הבא, אחרי שבעה משחקים מייגעים. בוכה, קרא לברון ג'יימס, בנאום הניצחון שלו, להנהלת הליגה לעשות משהו עם הבד-בויז לפני שיהיה רע ומר.

"אני יודע!" אמר סילבר. "מה אתה יודע?" רטן סטרן "פיזיקה זה לא דבר שימושי פה!". סילבר לא נכנע לעלבונות והמשיך במסכת השכנועים "ראית פעם את הסרט 'נקמת החנונים'" שאל את אדונו, "לא!" צרח סטרן "אבל ראיתי את הסרט 'איך להיפטר מהעובד הנודניק שלך'.". סילבר, למרות הכל, המשיך – "תשמע, אנחנו ננצח את הבחורים הרעים כמו שחנונים מנצחים את הבריונים בסרט – בעזרת הטכנולוגיה!". סילבר פרש את תכניתו בפני סטרן, עשרות מצלמות בכל מקום במגרש, שופטים שמחוברים באוזניה לחדר גדול בניו ג'רזי שמדווח להם בכל שנייה על דברים שראוי שיכירו. סטרן היה מוקסם. "אתה יודע מה?" אמר לעוזרו הנאמן. "אם זה יצליח, בסוף שנה הבאה אני פורש וממנה אותך לקומישנר במקומי".

חלק שלישי

המקום: חדר ההלבשה של הקבוצה האורחת באמריקן אירליינס סנטר, מיאמי

הזמן: אביב 2014.

חדר ההלבשה של דטרויט פיסטונס המה לפני המשחק הראשון בסדרת גמר המזרח מול מיאמי היט. בקושי רב, הצליח המאמן הזמני ראשיד וואלאס להשתיק את השחקנים. "חבר'ה!" אמר שחקן העבר שהחליף את פליפ סונדרס על הקווים החל מאמצע העונה אחרי שהאחרון היכה שופט במחאה על הרחקה של ארבעה משחקניו "אם הגענו עד לכאן, בואו נאמין שזה אפשרי, בוא ננקום במיאמי על השנה שעברה, בואו נעפיל לגמר הNBA!".

למרות שהסדרה עוד לא החלה, נראו שחקני הבוכנות כבויים ובעיקר לא מאמינים. "עזוב שיד" אמר טיישון פרינס, חברו לשעבר לקבוצה ההיא "זה לא יילך. אין לנו מספיק כוח אדם בשביל זה והשופטים הרי ישרקו לנו על כל נגיעה. פשוט חבל לנו על הזמן". המאמן הגבוה הסתכל על שחקנים בעיניים בוחנות. הוא בהחלט הבין על מה הם מדברים.

זו הייתה עונה קשה לפיסטונס. עוד במשחקי ההכנה הם הבחינו שמשהו השתנה בשיפוט בNBA, כאילו מישהו רודף אותם. שריקות נשמעו גם על נגיעות רכות  ומהלכי חסימה שבעונות הקודמות זכו להתעלמות המשרוקיות. ההרחקות באו אחר-כך, איזיאה תומאס קיבל 10 משחקים בחוץ על דחיפות, למביר קיבל  חודשיים בבית על מרפקים ולשיא השפל הגיע הקבוצה ב19 בנובמבר 2014,  בקרב רב מורחקים במשחק הביתי שלהם מול הפייסרס, שכלל גם כמה אוהדים חמומי מוח, הסתיים בהרחקה עד מרץ של מהורן, ג'ונסון ורודמן וזכה לכינוי 'הקטטה בפאלאס 2".

ובכל זאת, למרות הכל, ואולי בגלל שהמזרח היה חלש מאי פעם וגם מאזן שלילי של  38 ניצחונות הספיק בשביל להגיע לפליאוף, הצליחו הפיסטונס לסיים במקום השמיני במזרח. בכל מאודם, קיוו הפיסטונס בערב האחרון של העונה שמיאמי תנצח ותזכה במקום הראשון,ובכך תפתח להם הזדמנות לנקמה במי שהביא עליהם את כל הצרות האלה, אלא שפט ריילי וחבורתו, שידעו על הסכנה הכרוכה במפגש שלהם מול החבורה הקשוחה מעיר המכוניות, דאגו להפסיד בערב האחרון לפילדלפיה הנמושה ובכך להימנע מהעונג הגדול המצפה להם.

בסיבוב הראשון חיכתה לפיסטונס צ'ילבה לא פחות גדולה של הפיסטונס, אינדיאנה פייסרס וראשיד וואלאס הכין לקבוצה של פרנק ווגל תוכנית מיוחדת. בששת המשחקים של הסדרה הצליחו שחקניו של שיד הגדול להמציא את המשחק "פול, ג'ורג' " במסגרתו הפילו את כוכב אינדיאנה שוב ושוב לפרקט במקומות חבויים מהמצלמה, לתסכל את רוי היברט בטראש טוק על כך שהם שכבו עם אשתו, לאמלל את ג'ורג' היל עם יחס מוגבר ומכות בלתי נגמרות בכפות הידיים שלו ולאמלל עוד יותר את לאנס סטיבנסון, עם התעלמות מוחלטת ממנו מכיוון שהוא 'לא מספיק חשוב'..עם הרבה מאמץ ומיעוט טכניות הצליחו הפיסטונס לנצח בשישה משחקים ולהיות הקבוצה החמישית בהיסטוריה של הליגה שמדיחה את המדורגת מספר 1 בסיבוב הראשון.

הסיבוב השני כבר היה קשה יותר אלא שלמזלם של הפיסטונס, וושינגטון יריבתם לא הייתה מוכשרת בהרבה מהם. איזיאה תומאס הפגין ניצוצות של כדורסל מול ג'ון וול וצמד הגארדים של הבוכנות היה טוב יותר מאשר אלו מהבירה. להסתדר עם גורטאט וננה בקו הקדמי, כבר היה פיס אוף קייק בשביל רודמן ולמביר והם שלחו את הפולני והברזילאי לכיוון פרונט… אלא ששתי הסדרות גבו מהפיסטונס את המחיר, רודמן סיים את העונה בשל חבטה בפניו של גורטאט ("עם איך שהוא נראה, רק עשיתי לו טובה שנתתי לו אגרוף באף" התאוננה התולעת במידה רבה של צדק), דומארס אסף טכנית אחת יותר מדי והורחק לשלושה משחקים וג'ון סאלי סובב את הקרסול כשדרך על קווין סראפין ובכך גמר את העונה של שני הצדדים.

"אני יודע מה אנחנו צריכים לעשות!" התרומם פתאום ביל למביר השתקן. "שמעתם פעם על שמשון הגיבור?", שאל הענק הלבן את חבריו ומשלא נענה אפילו בהנהון אחד סיפר להם למביר על רמבו היהודי שהמית את עצמו יחד עם פלשתים. "אלופים כבר לא נהיה בליגה הזו, אז לפחות בואו נדאג שגם היריבים שלנו לא יהיו" סיים למביר את דבריו לקול מחיאות הכפיים של חבריו לקבוצה. ההסכמה הייתה מקיר לקיר. התכנית נרקמה, הצוות חתר למגע.

25 דקות אחר-כך נשלח כוח המשימה שכלל את וויני ג'ונסון, ריק מהורן וצ'רלי וילנואבה לבצע את מה שרשם ראשיד וואלאס על הלוח בחדר ההלבשה. אוף דה בול תפסו וילנואבה וריק מהורן את לברון ג'יימס, החזיקו בו ולא הירפו כשג'ונסון מסתער וחובט בו בכל הכוח ברצועת הACL. ברכיו של המלך התפקקו והתפרקו. הפעם, הוא בכה בצדק.

גם בלי לברון שסיים את העונה ומעולם לא חזר להיות השחקן שהיה, פירקה מיאמי את מה שנשאר מדטרויט 0-4. סן אנטוניו עשתה להיט את אותו דבר בגמר. עונשים כבדים הושתו על שחקני דטרויט ומנהליה. הבד-בויז פורקו ללא זכר. רודמן התחרפן סופית ועבר לשחק בליגה הצפון קוריאנית, דומארס חזר בתשובה, התגלח והעניש את עצמו בקריירה בסקרמנטו קינגס, ביל למביר נרשם לקייטנת 'טימופיי מוזגוב לגבוהים רכרוכיים' ומעולם לא חזר להיות המפלצת שהיה ואיזיאה תומאס הגבוה התאחד עם איזיאה תומאס הנמוך בבוסטון וחמש שנים אחר-כך הצליח להביא אליפות ראשונה מזה עשור לעיר השעועית.

בדמי ימיהם מתו הבד-בויז אבל המורשת שהשאירו אחריהם מפעמת עד היום ומזכירה לאוהדים רבים שלפעמים גם כדורסל מודרני, יכול להיות משחק של גברים…

7 תגובות

  1. האמת שזה הפרק שהכי פחות מעניין, כי די ברור שהם לא ישרדו את החוקים של היום מפאת כישרון מוגבל ואלימות יתר (בעיקר).
    עדיין כיף לקרוא. תודה.

  2. נפלא פשוט, הייתי חותם על התסריט של יאיר. כנראה לא הקבוצה הכי טובה אי פעם אבל בהחלט אחת הזכורות והאייקוניות

  3. מעולה ממש
    גם ממני הוציא "פול, ג'ורג' " צחקוקים בלתי נשלטים
    שניכם צודקים 🙂

  4. חברה קרעתם אותי מצחוק. "פול, ג'ורג'" זה גדול.
    זו קבוצה שכיף להיזכר בה, לוחמים משוגעים אחד אחד. במחשבה ראשונה נראה לי שהם היו כולם נגרים ולא היו שורדים יום אחד בזמננו, אבל זה לא נכון. דומארס ואיזיאה היו מצליחים יפה מאוד גם היום. גם סאלי וויני ג'ונסון. רודמן וליימביר היו יותר בבעיה לדעתי.
    תוך כדי הקריאה חשביתי מה יקרה עם איזיאה יפגש עם עצמו אבל זעפרני כבר נתן על זה את הדעת.
    היה נחמד לשלוח אותם רק 5 שנים קדימה לשחק מול הבולס האימתניים ואז רודמן היה משחק נגד עצמו.

    1. וכמובן הפיסקה שיכולה להופיע תמיד "הם נפגשו בחצי הגמר עם מיאמי של לברון והנחילו לה סוויפ משפיל"
      🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם