סיקור גמר המזרח גיים 6

איזה משחק תקדימי היה לפנות בוקר במיאמי. המשחק שהיה אמור להערך אתמול נדחה בגלל המהומות במיאמי. כח השיטור היה עסוק בפיזור מפגינים ברחבי העיר וטורונטו לא הצליחה להגיע למשחק. המצב בארה"ב טעון בעקבות המוות המיותר של ג'ורג' פלויד במינסוטה. שם בוטלו 2 משחקיי של המינסוטה טווינס מול הניו יורק יאנקיס. כמו כן בוטלו 7 משחקים בליגת ה mlb וביקורת קשה הוטחה בקבוצות שהחליטו לשחק בכל זאת.

באיחור של יום גיים 6 יצא לדרך לא לפני דרמה ענקית כאשר ג'ימי באטלר הכוכב הבלתי מעורר של מיאמי החליט לא להופיע למשחק ואף צייץ -"אני לא קוף שעשוע של אף אחד". קליי אולינייק הקנדי החליט לחבור אליו לאות הזדהות וצייץ "אמריקה הולכת בכיוון לא נכון" .ג'יי קראודר ואנדרה איגודלה המתלבטים עלו לפארקט לאחר שהתסתגרו בחדר ההלבשה 2 דקות לפני הטיפ אוף.

שחקני טורונטו הופיעו בהרכב מלא וחטפו המון ביקורת, הייתה קונספרציה שאולייניק הקנדי בחר שלא לשחק בכדי להוריד את הלהבות כנגד מדינתו.

ספולסטרה בראיון לפני המשחק אמר בעצבות לדוריס ברק – "אולי כדאי שלא לשחק היום, אני מבין את ג'ימי וקליי שעשו מעשה אמיץ"

פט ריילי אמר שהוא מגבה את באטלר ואולייניק.

בזמן ההמנון האמריקאי, הייתה מיני דרמה כשהשחקנים ב 2 הקבוצות כרעו ברך וטראפ צייץ "הקנדים האלו לא צריכים להיות בליגה, אני שוקל להעביר את הרפטורס ללאס וואגס בתום העונה"

מיאמי קיבלה את אפקט באטלר במשחק וחמישיה מעניינת של ספולסטרה שכללה את איגי וקראודר שעלו לשחק ללא חימום, אדביו, נאן והירו. זה עבד לו מצויין כשמיאמי שיחקה כדורסל מעולה וירדה לרבע ביתרון 33-22.

באמצע הרבע השני באטלר ואולייניק נכנסו לאירנה על אזרח וזכו לתשואות רמות ושריקות בוז מחלק קטן מהקהל( 2 אוהדים של מיאמי הוכו בשל שריקות הבוז בתקרית שהורגעה מייד בידיי המאבטחים במקום).

דווקא מאז שנכנסו למגרש טורונטו השתלטה על המשחק וירדה למחצית ביתרון 53-52 לאחר שלשה על הבאזר של איבקה מאסיסט אדיר של לאורי.

קראודר נפצע 3 דקות בתוך הרבע ואיגי מתח שריר דקה וחצי אחריו(יש מי שטענו שזאת הצגה של ה -2) וטורונטו רצה ל 14-2 בזכות סיאקם האדיר.

ספלוסטרה לא ויתר על המשחק ו 7 נקודות רצופות של דרגיץ ואדביו נעלו את הרבע על 74-80 לטורונטו.

אדביו המשיך להיות המוציא לפועל העיקרי של מיאמי במשחק עצום שלו אבל מהצד השני הרטפורס קיבלו את פאסקל סיאקם בתצוגת שיא. 8 דקות של נדנדת סלים וחטיפה ודאנק של אדביו הורידו ל 97-100. 3:59 לסיום הרבע.

מכאן הנסיון של טורונטו דיבר חזק כשלאורי חודר לסל ומדביק עבירה חמישית לאדביו שלא נרגע והוסיף עבירת תוקף על איבקה בהתקפה הבאה וסיים את דרכו במשחק ובפלייאוף 2020.

טורונטו ניצחה 114 – 105 במשחק שלא יזכרו ממנו את התוצאה.

סיאקם עם 33 ו 14 ריבאונדים, איבקה עם 19 13 ו 6 חסימות מארק גאסול עם 11 ו 10 ולאורי עם 17 ו 12 אסיסטים השלים 4 שחקנים של רפטורס בדאבל דאבל. וונאבי וואן וליט הוסיפו 9 כל אחד.

אדביו עם 28 ו 20 ריבאונדים לא הספיק להיט שקיבלה 13 מקראודר ו 8 מאיגי לפני הפציעות. דראגיץ עם 9 ו 12 אסיסיטים. נאן הירו ורובינסון עם 11 כל אחד.

האם גמר הליגה יפתח ביום שישי באל איי? האם תהיה דחייה? לברון כבר צייץ "כל הכבוד לבאטלר" ושחקנים באל איי לא רואים בעין יפה את האלימות ומקרי הביזה בעיר.

אדם סילבר צריך לקחת החלטה – האם גמר 2020 יוצא לדרך? ואיך?

טורונטו לא חגגה ולא היו שמפניות שרצו באוויר מתוך כבוד לסיטואציה. מיאמי במצור זה היום ה 3. טורונטו צריכה לדאוג לטיסה לאל איי כאשר גם שם המצב לא מזהיר.

3 תגובות

  1. באטלר היה צריך לעלות לשחק. אי אפשר שכל אחד יחליט מתי בא לו לשחק ומתי לא. בפעם הבאה שחקן לא ישחק בגלל שהוא "נעלב" מתנאי ההעסקה של הילדים עובדי נייקי בפיליפינים. שיעשה "מחאת קפרניק" קטנה לפני המשחק וזהו.
    shut up and dribble
    🙂
    יאללה טורונטו קדימה בלגאן.

  2. כל הכבוד לג'ימי באטלר אבל היו צריכים לדחות את המשחק.
    מיאמי עוד תגיע למעמדים האלה בשנים הבאות עם השחקנים הצעירים שלה.
    קייל לאורי מוכיח הפלייאוף הזה שוב איך תדמית יכולה להשתנות במהירות. מלוזר ואחד ששובק במשחקים גדולים הוא הפך לאחד שתמיד נראה שעושה את ההחלטות הנכונות בקלאצ'

  3. ווואה וואה ווי וואה.
    לא להאמין מה שהיה הלילה. הכדורסל מתגמד.
    המציאות פשוט עולה על כל דימיון.
    ג'ימי באטלר דיבר כל הפליאוף על כך שהוא משחק עם ילדים. הלילה הוא יצא וואחד גבר.
    ורק חבל על הראפטורס שהיו עולים ממילא ועכשיו יזכרו מהם את הרכרוכיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם