סיקור משחקי ראשון

ברוקלין נטס – דנבר נאגטס

כשברוקלין או דנבר משחקות – אפשר להניח שיהיה משחק צמוד. וכך היה. ברוקלין הובילו ברוב שלבי המשחק כשהם תוקפים את יוקיץ' בהגנה פעם אחר פעם. אך דנבר קבוצה שקשה לברוח ממנה. יוקיץ' התעורר לקראת סיום המחצית הראשונה וקלע 8 נק' ב-2 הדקות האחרונות של המחצית כשהוא מחזיר את הקבוצה לפיגור מינימלי, וסל על הבאזר של מורי נתן לדנבר את היתרון הראשון במשחק. 54-53 במחצית.

ברוקלין לא נשברה והמשיכה להוביל בהפרש חד ספרתי לאורך הרבע השלישי. את הרביעי ג'ראמי גראנט פתח עם 2 שלשות רצופות והעלה את דנבר ליתרון, אבל ברוקלין לא נשברו. אנחנו נכנסים ל-2 הדקות האחרונות בשוויון 97. שלשה של וויל ברטון שולחת את שתי הקבוצות לפסק זמן, ואז ספנסר דינווידי השתלט על העניינים. 40 שניות לסיום חדירה יפה של דינווידי מעלה את ברוקלין ליתרון. יוקיץ' בכניסה אגרסיבית מנפנף את ג'ארט ג'ק ומעלה את דנבר ליתרון. 26 שניות לסיום- התקפה אחרונה של ברוקלין. Kyrie Who? דינווידי עושה את זה, ומנפנף את דוראנט

יתרון נקודה לדנבר וברטון עולה לקליעה קשה, הוא מחטיא ודנבר חייבים לעשות פאול כשטאורן פרינס גומר את הסיפור. 105 – 102 לברוקלין בסיום.

לברוקלין: דינווידי עם 24 נק' ו-8 אס', 19 נק' ו-11 ריב' לאלן, 15 לטמפל.
לדנבר: יוקיץ' עם 24 נק', 11 ריב', 6 אס', ג'מאל מורי עם 21 נק' וג'ריאן גראנט עם 15 מהספסל (5-7 משלוש, 4 מהן ברבע הרביעי).

דאלאס מאבריקס – סקרמנטו קינגס

סקרמנטו מגיעה לדאלאס לאחר 3 הפסדים רצופים, כשקרקס דונצ'יץ' הנודד מגיעים לוהטים עם חמישה נצחונות רצופים ו-10 מתוך 11. סקרמנטו לקחו את השליטה כבר מההתחלה, כשנראה שדאלאס הגיעו לא בפוקוס. נמניה בייליצה היה אגרסיבי מתמיד ודונצ'יץ' שוב נראה מתוסכל כשמשחקים איתו באגרסיביות.

דאלאס התקרבו עד ל30-27 ברבע הראשון עם שלשה של טים הארדוואי ג'וניור במשחק טוב ואז ריצת 0-12 של סקרמנטו פותחת את ההפרש שהגיע לשיאו עם פול אפ של באדי הילד לסיום המחצית. 46-66 לסקרמנטו, והמאבריקס נראו אובדי עצות.

הרבע השלישי היה בסימן נסיונות חזרה למשחק של דאלאס, בעיקר תודות לטים הרדוואי, אבל סקרמנטו מצליחים למנוע את הריצות ולשמור על הפרש דו ספרתי. אך ברביעי הריצה סוף סוף נראה ששוברת את האורחים. לאחר עוד שלשה של בייליצה שקובעת 85-102 לסקרמנטו, ספסל דאלאס פותח מבערים. דוריאן פינלי וג'יי ג'יי בריאה תוקפים, ולוקה קולע 6 נק' רצופות, יחד עם ג'אמפר של פורזינגיס וההפרש 2 בלבד 30 שניות לסיום! היה ברור לאן זה הולך. אך לוקה החטיא הזדמנות להשוות את התוצאה ובייליצה קובר דאנק 3 שניות לסיום כדי לתת לסקרמנטו קצת אוויר. 106-110 לסקרמנטו בסיום.

לדאלאס: 27 נק', 8 אס' ו-7 ריב' לדונצ'יץ' (6 איב'), טים הרדוואי עם 29 נק' (12-9 משלוש, שיא קריירה) ופורזינגיס עם 13 נק' ו-11 ריב'.
לסקרמנטו: 30 נק' ומשחק נהדר לבייליצה, 26 נק' להילד, ו-10 לטרבור אריזה שחזר מהמתים.

שאר המשחקים:

מיאמי היט 110 – שיקגו בולס 105

פילדלפיה 110 – טורונטו רפטורס 104

פורטלנד טרייל בלייזרס 96 – אוקלהומה סיטי 108

וושינגטון וויזארדס 119 – לוס אנג'לס קליפרס 135

שארלוט הורנטס 107 – אטלנטה הוקס 122

לוס אנג'לס לייקרס 142 – מינסוטה טימברוולבס 125

5 תגובות

  1. ראו קרמה: רוסיה הושעתה ל4! שנים מפעילות ספורטיבית, כן 4,
    איך אומרים באנגלית:
    אתה יכול לרוץ לברוח להסתתר,
    הקרמה תשיג אותך ותכה בך,
    (אם באמת עשית רע ולא סגרת חשבון עם מישהו שפגע בך בגילגול אחר)
    קרמה טובה לארצו של השחקן הפיני,שמעלה את השיוויון לנשים תמיד, פינלנד מינתה ראשת ממשלה שנראית טהורה בת 34 הכי צעירה מראשי הממשלה,
    צופה להם הצלחה יותר ממרקונאן

  2. תודה קפטן. יהיה מעניין לראות מה קורה בברוקלין כשקיירי יחזור, אני צופה אקשן.
    AD היה אדיר הלילה, וקא"ט שמר ממש גרוע.
    טיילר הירו זה שיחוק לא נורמלי של מיאמי, בד"כ מיקרים כאלה זה יותר מזל משכל אבל מי יודע, אולי הם ידעו מה יש להם ביד.

  3. תודה
    פיתרון רמזי החידה
    רמז ראשון .
    המפרץ הלבן קורא לבן האובד .
    מפרץ לבן : בהייה בלנקה .
    הבן האיבד שחקן ארגנטינאי שיצא לשחק באיטליה והתגלגל לפני שזכה במדלית זהה באולימפידה ל נבא.

  4. תודה רבה ניב אחלה סיקור.
    חח עוד מעט לא יצטרכו את דוראנט מעבר לעולם השטוח ,????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם