הקרב האמיתי הוא בין סי ג'יי מקולום לקליי תומפסון בכלל

בזמן שדמיאן לילארד חלף על פניו של ראסל ווסטברוק בפני רוב האוהדים אחרי הסדרה של הבלייזרס נגד הת'אנדר, קשה לאמוד את התרומה של סי ג'יי מקולום וקליי תומפסון לקבוצה שלהם. בעוד שעוד איכשהו אין עוררין על מקומות של מקולום כמס' 2 של הבלייזרס, לגבי תומפסון זה רחוק מלהיות נכון. דעה

קליי תומפסון סי ג'יי מקולום
קליי תומפסון וסי ג'יי מקולום. הקרב ביניהם לגמרי

בצד הצהוב של הזירה – קליי תומפסון

ראינו את ההבדל בין גולדן סטייט ללא דוראנט לגולדן סטייט עם דוראנט. מה שניכר היה בהבדל בין המשחקים הוא שדוראנט לוקח עומס משאר הסגל עמוס הכוכבים של הלוחמים, אבל גם בלעדיו הם מסתדרים יופי. במשחק מול יוסטון הם הגיעו רעבים, רעננים והכי חשוב – קולעים (מלבד קרי במחצית הראשונה). יוסטון הגיעו חבולים, עייפים ובמיוחד קצת מאוסים. אבל לפני שאנחנו הופכים את זה לעוד מאמר על חוסר ההתאמות שיוסטון ביצעה לגולדן סטייט, נדבר על "הצוות המסייע". בוגוט נראה כאילו לא נעדר יום אחד מהקבוצה, דריימונד הוא מכונה משומנת וקליי מגיע בול מתי שצריך אותו.

בצד האדום של הזירה – סי ג'יי מקולום

אפשר להגיד עליהם כמעט את אותו דבר. דווקא כשצריך, כשהכוכב הראשי לא מסתדר (לילארד או קרי), הם מופיעים, וככה גם היה סי ג'יי מקולום במשחק מס' 7 מול הנאגטס. הוא חתך, שבר את ההגנה הבמילא-לא-כל-כך-טובה של דנבר והגיע לנקודות קלות ברגעים שהכי היה צריך אותם. הוא היה הגיים צ'יינג'ר של פורטלנד; לילארד התקשה מאוד במחצית הראשונה והצליח לעשות הכל חוץ מלייצר נקודות. עם כל הכבוד לקאנטר, מו הארקלס או אוון טרנר שהיו טובים במשחק האחרון, רק מקולום יכול לייצר ברמה הכי גבוהה ובאמת לעשות סלט לגולדן סטייט. מזכיר לי שזה גם מה שקרה.

אז קאזינס יארח את פורטלנד במשחק הראשון מול קאנטר שיעלה לשחק אחרי שאכל משהו מתחילת הצום. אגב, מישהו יודע האם הוא שומר אותו בכלל? הוא נראה מעולה עד עכשיו. דוראנט כרגע לא ישחק במשחק 1, ואת האמת שאני בספק שיסכנו אותו במידה ויקרה משהו לא צפוי ופורטלנד ינצחו. מה שקרה מ-2017 זה שבפורטלנד צמחה אמונה אמיתית ביכולות שלהם. אחרי שתי עונות שהם קיבלו בראש מגולדן סטייט ומניו אורלינס (מי?) נטולת קאזינס, משהו התבגר בכוכבים הראשיים. מי יודע, אולי כשקאזינס על המגרש, באנטיתזה לסדרה של שנה שעברה, פורטלנד יראו שיש להם מה לתת על המגרש.

"ככלל, הם שונים לגמרי. קליי תומפסון פורח כשההתקפה של גולדן סטייט פורחת, וסי ג'יי מקולום פורח כשההתקפה של פורטלנד נתקעת"

סער ברעם

התקווה הגדולה שלי לסדרה הזו היא שהיא לא תגמר מהר. בצד המזרחי, הסדרה בין טורונטו לבאקס מרגישה לי נכון ויש לה פוטנציאל גדול. אם אני שם את הצ'יפים שלי עכשיו על שחקן שיתעלה למשך כל הסדרה, אין לי אחד כזה. הייתי שם גם על הצהוב וגם על האדום. שניהם יהיו מצויינים, אבל בתנאי אחד לכל קבוצה – קווין דוראנט לא יחזור ודמיאן לילארד לא יהיה ביכולת הכי טובה שלו. מהצד השני, הקבוצות צריכות את שניהם.

7 תגובות

  1. נתת פה נקודה למחשבה
    הלב אומר משולם
    גם בגלל משפחת ריקליס
    וגם בגלל שאין לן עדיין טבעת
    🙂

  2. תודה סער
    אני חושב שמק׳ולם קצת מוערך יתר על המידה
    הוא נתן יופי של משחק 7 שיכניס אותו לפנתאון של פורטלנד
    קליי שחקן בליגה אחרת
    לשפוט קלעי לפי היום החלש שלו זה לא רציני
    האם הוא יכול להיות אלפא דוג בקבוצה אחרת ? אני חושב שכן

  3. אחלה פוסט סער. אני גם מקוה לסדרה שקולה. בלי דוראנט קליי יהיה חייב להופיע. פורטלנד הקבוצה היחידה בליגה שהבעסה לא תהיה גדולה מידי אם תדיח את הלוחמים למרות שלא נראה לי שזה יקרה . לדעתי הסידרה יותר פתוחה ממה שמעריכים בגלל העדר דוראנט שלא ברור מתי ואם בכלל יחזור. עדין מהמר על הלוחמים.

  4. מקולום ולילארד שחקנים אדירים!
    סטף וקליי אלופים!
    ברור על מי רובצת חובת ההוכחה.
    מילה על קליי – אפשר לטעון שהוא נעלם הרבה העונה ושהןט לא כ"כ מזכיר את קליי של שנים עברו אבל כשצריך אותו ברגעים הגדולים באמת, הוא שם. לגמרי.

  5. מסכים עם ניב שקליי יכול להיעלם ואז להופיע כגיבור ומשולם לא יכול, הוא חייב לתת כל הזמן 120%.
    אבל בג"ס הוא היה טוב מקרי במשך רוב הזמן, בעיקר בזכות התרומה ההגנתית שלו לעומת החור בהגנה שהוא קרי.
    אפילו במשחק האחרון מול יוסטון קליי היה זה שהחזיק את ג"ס בתמונה במשך כל המחצית הראשונה.

  6. תודה סער.
    לקליי יש את הפריבילגיה להופיע למשחק אחד בסדרה ולהפוך לגיבור.
    מקולום יהיה חייב להופיע לכל משחק, רק הוא ולילארד (והוד מהספסל) יכולים לייצר נקודות.
    קנטר בסדרה הזאת חסר סיכוי. גולדן ישחקו קטנים וקנטר בקושי יראה מגרש.

  7. תודה סער
    לדעתי מקולום הוא מס' 1 בקבוצה שלו אפילו שזאת הקבוצה של דיים
    קליי יהיה ענק אם דוראנט בחוץ וההרכב המלוכד של הלוחמים יהיה קשה מאוד לפיצוח .
    אבל
    אם קאזינס בפנים זה משנה דינמיקה של קבוצה שלמה ומאוד מעניין לראות אותו עם הקבוצה ובלי דוראנט. עשוי להיות אדיר או כישלון טוטאלי
    העיקר שמעניין!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם