עוד חוזר הניגון – גולדן סטייט בסוויפ

הלילה שוב זה היה ערב שבו פורטלנד הגיעה לשוקת וגילתה שהבאר ריקה.

גולדן סטייט מצאה את עצמה בפיגור דו ספרתי משחק שלישי ברציפות ללא האס שלה בפלייאוף (לכאורה אס) והצלחה לרשום W וניצחון 6 ברציפות ללא דוראנט. בכלל המאזן של גולדן סטייט במשחקים ללא דוראנט עם קארי מאז קיץ 2016 עלה הערב ל 4-34 ! ( באחוזים זה פחות או יותר שקול לעונה של 9-73) .

גולדן סטייט הוכיחה שוב שגם ללא איגאודלה (על קאזינס אני בכלל לא מדבר)וגם שכבר היו מי שראו את סוף השושלת היא עדין הקבוצה הטובה בליגה והלילה היא קבעה היסטוריה עם טייטל חמישי ברציפות של הקונפרנס המערבי. זה הישג עצום בעידן המודרני ולהוציא בוסטון סלטיקס של שנות ה 50 ו ה60 שעשתה 10 גמרים רצופים בליגה הרבה יותר קטנה.

פורטלנד כבר הייתה ב+ 17 כמו במשחקים 2 ו 3 כשהובילה ב 18 ו 17 שוב זה לא הספיק עבורה.

גולדן סטייט נשענה בסדרה הזו על קארי ודריימונד גרין שנראו בשיאם וכשזה קורה דוראנט וקאזינס יכולים לשחק שש בש על הספסל בטריינינג.

פורטלנד טריילבלייזרס (0) – גולדן סטייט ווריריס (4) 119:117* OT

היה גם משחק שבו כאמור פורטלנד הייתה בכסא הנהג. דרייימונד גרין אמר בראיון אחרי משחק 3 שבו גולדן סטייט ירדה בפיגור 17 למחצית שהשחקנים דיברו בינהם בחדר ההלבשה שאם פורטלנד במחצית שיא מובילה "רק" ב 17 הם יכולים לתת 2-3 דקות טובות לצאת מהבור – אמר וצדק.

במשחק הזה די דומה למשחק 3 פורטלנד עם 69 נקודות במחצית ה 1 ורק 40 בשניה ( 66 ו 33 במשחק הקודם ) בשביל לנצח את גולדן סטייט אתה לא יכול לקלוע 40 נקודת במחצית ה 2 במשחק בית . פורטלנד הובילה 95-78 וריצת 0-12 של גולדן סטייט החזירה אותה למשחק.

שלשה של קליי 1:48 לסוף המשחק קבעה שיוון 111 והקבוצות לא מצאו את הטבעת והמשחק הלך להארכה בחיי שזה כייף לא נורמלי לקבל 2 משחקים רצופים עם הארכות.

ההארכה התנהלה בעצלתיים עד שדריימונד גרין דפק צ'אקה מ ה 3 לקבוע 115-119 ולסגור את המשחק. לילארד ניסה וכמעט איבד את הכדור 2.3 טיקים לסוף הוא עלה לנסיון שלשה מהפינה עם קליי תומפסון בפרצוף והכדור הלך קצר ,כנראה שעם צלע בריאה + פול ג'ורג' זה יותר קל.

המסע של פורטלנד נגמר עם הופעה ראשונה בגמר המערב מאז שנת 2000. היא יכולה לצאת מאוד מעודדת מהעונה הזו למרות המון קשיים פציעות וחוסר כבוד היא ניצחה את OKC ורשמה ניצחון גדול בגיים 7 על דנבר העדיפה.

גולדן סטייט לא מפסיקה לשבור שיאים והלילה זה היה המשחק הראשון בהיסטורית הפלייאוף כש 2 שחקנים קבעו טריפל דאבל ( גרין וקארי ) וזו בתוספת לפעמיים שזה קרה בעונה הרגילה ( בול ולברון ,ווסטבורק וג'ורג). קארי עם 37 13 ו 11 גרין עם 18 14 ו 11 מסירות.

זה היה המשחק הראשון שלה העונה לרשום W בהארכה עם מאזן לא מחמיא של 0 מ 6 העונה בהארכות.

פורטלנד סיימה עונה שלישת ברציפות עם סוויפ לרעתה.

גרין וקארי קיבלו עזרה מקליי ששם 17 וומקיני ולוני עם 12 כל אחד

פורטלנד קלעה 16 שלשות לעומת 12 של הווריס ו 48% מהשדה אבל הייתה בפיגור 38-56 בריבאונד ובכדורסל מי שרוצה יותר בדרך כלל גם מנצח

היא קיבלה הלילה שיא קריירה מלאנרד עם 30 ( הוסיף 12 ריבאונד ו 5 שלשות ) ו 28 ו 26 מלילארד את מק'ולם.

גולדו סטייט תנוח עד ליום חמישי ה 30 למאי את המשחק הראשון בגמר הליגה היא תשחק מול טורונטו או מילווקי בביתן. קארי ג'ון סנו של הליגה במסע לאליפות 4 ב 5 שנים בתקווה שהפעם יהיה FMVP ולא איגאודלה( בראן ) או דוראנט (דינאריס).

גולדן סטייט ללא ביתיות אבל קשה לי לראות מי שיהמר נגדה גם מול דרקוני הצפון יאניס או קוואי.

8 תגובות

  1. חסרונו של דוראנט מתישהו יתן את אותותיו. ללא דוראנט לא יקחו את הגביע (לעניות דעתי), בגלל המשחק המזרחי שאמור להיות קשוח יותר ואיטי יותר.
    (דוראנט הציל אותם מספר פעמים בפלייאוף הזה).

    דרך אגב, אני אוהב אותם יותר ללא דוראנט. הספלאש המקוריים.

  2. מעולה תודה מידן. קר הלך במשחק הזה אול אין כי רצה מנוחה כמה שיותר ארוכה ללוחמיו לפני הגמר כי בזבזבו אנרגיה לא מוצדקת מול הקליפרס לפחות… ולכן השאיר את סטף על המגרש מתחילת המחצית השניה עד הסוף.
    פורטלנד קבוצה טובה מאוד אני לא שותף לביקורת עליהם. הם שיחקו מול קבוצה שכל מיני אנשים/מומחים/מומחים בעייני עצמם הציעו מציעים ויציעו פתרונות נגדה. בנתיים שורה תחתונה אין פתרון. הסדרה מול מילווקי בגמר בהנחה שתגיע תהיה מעולה.

  3. תודה מידן. מה שהיה צפוי אכן קרה, אין מה להיות מופתעים. ממש חבל שפורטלנד היא זאת שעלתה לגמר המערב המזויף (הגמר האמיתי היה מול יוסטון), היה עדיף שדנבר תעלה ותקשה על ג"ס קצת יותר. עכשיו יש ללוחמים פגרת קיץ ארוכה לפני הגמר . . .
    חשבתי שפורטלנד השתנתה אבל מסתבר שהיא נשארה קבוצה כל כך רכה ומוגבלת. מה שעצוב הוא שהם משלמים משכורות מאוד גבוהות ואין להם כמעט דרכים להתחזק בקיץ. הולך להיות קיץ עצוב לקבוצה הסימפטית (והרכרוכית) הזאת.

  4. תודה מידן.
    הביטחון של גולדן סטייט כשהם בפיגור פשוט מדהים. נראה שהקבוצה השנייה יותר מפחדת מהם

  5. סיקור מעולה מידן.
    זה לא ייאמן ששלושת המשחקים האחרונים התנהלו בדיוק באותה צורה ונגמרו באותה צורה.
    אחרי הסדרה מול אוקלהומה, לילארד עלה לדרגת 'מתחרה על תואר הרכז הטוב בליגה'. נגד דנבר זה נראה פחות טוב ומול הווריורס הוא כבר ממש איכזב. היום הוא היה טוב עם 28 נק' ו-12 אס' אבל שוב שבק במאני טיים. כנראה שגם תדמית הלילארד טיים יצאה מפרופורציות ולדפוק שתי שלשות על הבאזר אינן חזות הכל. מצד שני, שוב הווריורס, כמו בימים הטובים, נהנים מפציעה של רכז היריבה… (הוא לא אמר על זה כלום, אגב)

    מגיעה מילה טובה לסטיב קר. בלי איגי ודוראנט הוא הלך הלילה הכי עמוק שאפשר לספסל עד רמת ג'ייקוב אוואנס הרוקי האלמוני. נראה שגם עקב האכילס הכי גדול של הקבוצה אינו כזה גדול. קל להגיד שכך מאמן לוקח אליפות עם כל כך הרבה כשרון אבל קר הרוויח את הקרדיט מתוך המצוקה של השבועיים האחרונים.

    לעניין המנוחה – לתחושתי היא לא תעשה להם טוב. הם חמים ובווייב מצוין, היה עדיף להם להתחיל את סדרת הגמר עוד שלושה ימים ויש מצב שנראה אותם יוצאים מקצב. מצד שני, דוראנט יחזור…

  6. משובח מידן
    אני לא מבין את פורטלנד. משחק אחרון צריך לשנות טקטיקה אם כלום לא עובד.
    אם אני מוביל על הלוחמים ביותר מ 10 במחצית אני דואג….
    מעלה את המחליפים בחמישיה…. משהו….
    🙂

  7. כואב הלב על פורטלנד, עוד משחק מובילים בדו ספרתי ושוב מפסידים. לא יכולתם לקחת משחק אחד שהגולדנים לא ינוחו עכשיו 9 ימים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם