פלייאוף 2020 – טורונטו ובוסטון על הבאזר

טורונטו רפטורס (1) 97 בוסטון סלטיקס (1) 99

אחרי התבוסה במשחק הראשון לא חשבנו שבוסטון מסוגלת להפתיע את האלופה בביתה. למרות שהיה כוכב אחד ברור אצל בוסטון הערב, הם היו צריכים הופעה נהדרת של שלושת הכוכבים שלהם רק כדי להיות קרובים לטורונטו. ואיזו דרמה היתה לנו בסיום. ביתרון נקודה לקבוצה הביתית, 10 שניות לסיום, כדור של טורונטו. קייל לאורי ומרכוס סמארט מתנגשים ביניהם ועפים כמו מגנטים בכיוונים מנוגדים. השופטים נותנים למשחק לרוץ, ואו ג'י אננובי קופץ על המציאה אבל לא מצליח להשתלט על הכדור. הייווארד שבכלל היה על הרצפה לאחר שנקע את רגלו בנסיון לקפוץ אל הכדור מצליח להדוף אותו לכיוונו של טייטום. 3 שניות לסיום וסיאקם עוטף את טייטום כאילו היה לביאה המגינה על הגורים שלה. טייטום מנסה לקרוא לפסק זמן אך השופטים לא רואים והוא מצליח לשחרר את הכדור לווקר שנמצא על החצי. ווקר מתקדם אולי שני צעדים ומשחרר את הכדור בזריקת התאבדות ונשכב על הרצפה כשכל שחקני הקבוצות המומים אחרי מה שקרה שם. שופט אחד מסמן לסל חוקי והשני לעבירת חצי של לאורי שקיבל את הכדור כשכל רגל נמצאת בצד אחר של המגרש. לאחר 2 דקות מרטיטות עצבים- הניצחון הולך לבוסטון שמצליחה לגנוב את הביתיות.

"האם זה משתווה לזריקת הניצחון בגמר טורניר המכללות?" נשאל ווקר בסיום. "קרוב. קרוב", הוא ענה. "אני תמיד מרגיש בטוח בזריקות שלי, אבל זה היה ממש הייל מרי, והיינו חייבים את המזל לטובתנו הערב".

רבע ראשון

פתיחה חזקה של טורונטו שנראה שממשיכים את המומנטום מהמשחק הקודם. אין מי שיעצור את פסקל סיאקם שהופך למיני-יאניס לנגד עינינו המשתאות. 7-0 לטורונטו וכבר פסק זמן מוקדם מאוד של סטיבנס. סטיבנס עושה מעשה מאוד מוזר בפסק הזמן הזה. הוא מקבץ את כל השחקנים, ולא מדבר כלל. "הבנו את מה שהוא אומר לנו בזה", אמר קמבה ווקר בסיום המשחק. "רק אנחנו אחראים לגורל המשחק, ואנחנו חייבים להיות שם ב-100%". ווקר, שהגיע אחרי הופעת נפל חזר מפסק הזמן כמו מלוע של תותח ובוסטון הגיבה בריצת 12-2, עם 2 שלשות של ווקר. טייטום ממשיך ללהוט עם 10 נק' ברבע. 26-24 לבוסטון בסיומו.

רבע שני

טורונטו לא ממצמצים ושוב פותחים פער אחרי עצירות הגנתיות ומשחק המעבר של ואן ווליט וכריס בושה שבוסטון מתקשה לעצור. סטיבנס מגיב בהרכב הגנתי משלו עם סמארט, בראון, טייטום, הייוארד ותייס ובוסטון מתחילה להשיג עצירות משלה. 50-48 במחצית לטורונטו שלא מצליחה לנער מעליה את בוסטון העקשנית.

רבע שלישי

קמבה ווקר ממשיך במשחק המצוין שלו וקייל לאורי, שעצר אותו בקלות מדהימה במשחק הקודם, נראה אבוד הערב כשהפעם, במקום הפיקנרול עם טייטום, או משחק המסירות המאפיין את הסלטיקס, סטיבנס נגרר לבידודים של קמבה מול לאורי, וזה עובד. עוד שלשה של קמבה, חדירות, שחרור החוצה לקלעים ופתאום ווקר נראה כמו בעל הבית. הסלסטיקס בורחים ליתרון 10. 80-70 בסיום הרבע.

רבע רביעי

בליץ הגנתי של הרפטורס בתחילת הרבע. או ג'י אננובי בחטיפה, ואז פסקל סיאקם בחסימה ענקית בצד אחד ודאנק בצד השני והסלטיקס לא מצליחים לקלוע סל שדה במשך 4 דקות רצופות. בראון וטייטום היו המוציאים לפועל העיקריים של הסלטיקס, ואילו סיאקם במשחק נהדר עשה הכל הערב לטורונטו שמגיעים להתקפה האחרונה ביתרון נקודה – 97-96. ואז הדרמה התרחשה.

לטורונטו: סיאקם עם 30 נק' ו-12 ריבאונדים ומלבדו עוד 5 שחקני טורונטו בספרות כפולות.

לבוסטון: טייטום עם 26 נק', קמבה ווקר עם 25 נק' ו11 אס' היה גיבור הערב. בראון הוסיף 19 והייוארד 12 נק' ו-10 ריב'.

2 תגובות

  1. גורדון היוורד נפצע שוב?
    לבוסטון יאזלו הקלפים מול טורונטו שמראה שהיא אמיתית לגמרי גם בלי האחיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם