שאלת השבוע – שחקן שישי וסיכום / סער ברעם

לכבוד יום שישי סער ברעם בוחר לנו את השחקן השישי האהוב עליו בליגה. סיכום החמישייה הנבחרת: ראסל ווסטברוק, פטריק בברלי, לוקה דונצ'יץ', קווין דוראנט ופי ג'יי טאקר. מי בחר סער להיות המחליף הראשון? מה אתם אומרים על השישיה הנבחרת? היו מצליחים גם על מגרש הכדורסל?

שאלת השבוע – מי השחקן האהוב עליך?

נראה שהשחקן השישי (או השחקנים) שאני הכי אוהב הם מונטרז&לו וויל ובדגש על לו וויל. את מונטרז מאוד קל לאהוב כי הוא מביא אנרגיה חזקה ואינטנסיבית ולעתים הופך למרכז ההתקפה של הקליפרס, אבל לו וויל מביא משהו אחר. מאין רגיעה כזו ותחושה של "הכל יהיה בסדר". מי שלא מכיר את הסיפורים סביב סוויט לו, הנה שניים:
בפעם אחת מישהו עצר אותו ברחוב וניסה לשדוד אותו. אותו שודד זיהה אותו והודה לו על תרומה לקהילה, ובסופו של דבר סוויט לו ניצל את ההזדמנות והזמין את אותו בחור נזקק לארוחה טובה. אין כמו ההזדמנויות הקטנות של החיים.


בפעם אחרת, ליתר דיוק, בפלייאוף האחרון בו דוראנט היה בווריורס;

הקליפרס היו צריכים למצוא דרך לשמור עליו. כולנו זוכרים את היכולת של לו וויל. הוא קלע כמעט 22 נקודות למשחק ומסר כמעט 8 אסיסטים מול הווריורס בלתי ניתנים לעצירה. מה שקרה בפועל הוא שהם פגשו את קווין דוראנט. הוא היה כל כך מלא כבוד אליו, והרגיע גם את פטריק בברלי באותו ריאיון אחרי הסדרה. המלצת צפייה. לקטע הזה, כמו שכולם קוראים, אני אקרא "מבטיח שניסינו" בתרגום חופשי:

 https://www.youtube.com/watch?v=SiW_kwXwDv0

3 תגובות

  1. אכן שחקן מאד מיוחד .
    אוסף הכשרונות ב נבא מדהים.
    תמידנאפשר לשלף מישהו מהספסל
    שיוכל להתמודד בכבטד עם הכי טובים.
    השאלהנרק למצוא את המאמן שיעיז .

  2. החמשייה לא תעבוד
    ווסטברוק לא סלח לדוראנט
    בברלי יפצע את ווסטבורק באימונים
    אם כולם בריאים זה סגל לאליפות

  3. מצוין, תודה.
    לו וויל הוא שחקן עם תנועה חתולית וזורמת, הקליעה שלו אלגנטית, תענוג לצפיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם