שאלת השבוע – NBA בראי האוהדים

לא קל לכתוב על ספורט בימים ללא ספורט. כמה אפשר ללכת למחוזות הנוסטלגיה בלי להפוך רפיטטיבים, בנאליים, משמימים. אני בטוח שעוד נגלה.

אבל בינתיים, ננסה להעלות שאלה אחת בשבוע עליה חברי הצוות שלנו ינסו לענות. כל יום דיעה של חבר צוות אחר. נשמח לשמוע את התשובות שלכם, גם באתר וגם בדף הפייסבוק.



שאלת השבוע: מיהו שחקן ה-NBA האהוב עליך כיום ולמה?

מידן בורוכוב: קווין דוראנט 

למה? כי אני חושב שהוא שחקן שאין שני לו. יש מעט מאוד שחקנים עם יחודיות שאי אפשר לשחזר. דוראנט לא דומה לשום דבר שראיתי עד עכשיו בליגה. אני עוקב אחרי דוראנט עוד מעונת הקולג׳ שלו בטקסס. בנוסף אליו היה דיבור על סנטר שיהיה איימת הליגה (גרג אודן). מאז שדוראנט בליגה הוא הדיפולט שלי לשחקן שאני עוקב לראות מה הוא עשה בליל אמש. כבר מעונת הרוקי בסיאטל ועד לשנים היפות ב OKC.

 הוא שבר לי את הלב לא מעט, בעיקר בהפסד בסדרת הגמר של 2012 ללברון שהיה, איך לומר, לא אהוב ליבי. יש לדוראנט אסטטיות במשחק, ג׳אמפ כל כך טהור. בקצב שהוא צבר נקודות היו לי תקוות שיעקוף את קארים ויסיים כקלעי הגדול בתודלות הליגה. דוראנט עבורי הוא סוג של מייקל ג׳ורדן בגובה 2.10. 

החלום הרטוב שלי היה לראותו בלייקרס וזה לא יקרה. הוא שנוי במחלוקת ועכשיו עם אכילס קרוע יש סימני שאלה מה נותר לראות מהמשך הקריירה שלו. כשהחליט לעבור לגולדן סטייט הייתי מהבודדים בעולם שלא ראה בעייתיות עם הצעד. ב 3 עונות במפרץ הוא סיפק במו ידיו 2 תארי אליפות נוספים לגולדן סטייט. בעונה שעברה לפני שנפצע הוא ניפק פלייאוף פסיכוטי, כשקלע בממוצע 41 נק' לערב בארבעת המשחקים האחרונים בסדרת הסיבוב הראשון, והוסיף עוד משחק של 46 נק' מול הרוקטס. 

דוראנט עם כל הגדולה שלו תמיד משאיר קצת הרגשה שעוד לא ראית ממנו כלום. אם לא הפציעות (החמיץ כשנתיים), אם לא ווסטבורק, יכול להיות שהוא היה קורא תיגר על הסקורר הגדול בכל הזמנים.

5 תגובות

  1. תודה מידן, בחירה מעניינת.
    באמת אולי הכישרון הכי גדול מלבד לברון בעשור האחרון.
    משום מה, ובצורה שלא הייתי מצפה דווקא המעבר לגולדן סטייט, למרות הזכייה באליפויות ובפיינלס mvp הקטינו לו את המורשת. גם מצידו נראה שהוא פשוט לא נהנה מכדורסל ויודע שעשה טעות.
    דמות די טראגית לדור האינסטנט ומקווה שתמרור אזהרה.

  2. מסכים איתך לגבי דוראנט.
    "הבעיה" איתו היא שהוא כבר לא יממש את מה שהיה יכול. הפציעות מפילות אותו, פעם זה משהו קטן (נעדר מהפלייאוף) ופעם זה משהו גדול (נעדר מעונה שלמה). בשביל להיות ג'ורדן מס' 2 הוא היה צריך להיות איש ברזל כמו לברון.
    חוץ מזה מסתמן שיש לו אופי קצת דפוק במה שמסביב לכדורסל, טוויטים מוזרים, רגשי נחיתות, פיטורי מאמן מצוין, דברים כאלה.

    1. נכון האופי שלו בעוכרייו
      אני חושב שמבחינת כשרון טהור הוא יכל להיות השחקן הכי טוב ששיחק את המשחק
      זה התחיל בהפסד בסדרת הגמר מול מיאמי ב 2012 למרות ש OKc הייתה פיבורטית
      הוא נפצע לא מעט בקריירה וזה די האט אותו
      לתקופה מאוד קצרה הוא היה השחקן הכי טוב בליגה

      1. לדעתי הוא הסקורר הטוב בהיסטוריה (כשהוא בריא . . .).
        משתווה או עולה על מייקל ועל קארים.
        אם ללברון היה את היד שלו הוא היה פי שניים יותר טוב ממייקל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם