אחד ביום: אקורד הסיום לעונה של מינסוטה?

יאיר זעפרני כותב לנו ומכין אותנו לאקורד סיום העונה של מינסוטה טימברוולבס. מדאיג? מעורר חששות? רק אם אתם אוהדים אותם

אחד ביום היא הפינה היומית שתכין אתכם בקטנה למשחקי הלילה.

וגם תחפור לכם קצת על היסטוריה….

לכל הכתבות של אחד ביום

Embed from Getty Images

5:00: יוטה ג'אז (29-38) – מינסוטה טימברוולבס (36-32)

ג'ון בינג רק רצה לחזור הביתה בשלום. האדמירל בן המאה ה-18 שנולד בבריטניה התגייס כבר בגיל 14 לצי המלכותי ומאז ועד אחרון ימיו שימש בתפקידים שונים בספינות המלחמה האנגליות בשירות הוד מלכותו. בשנת 1756, כשהוא בן 52 שנים ושנים רבות בים מאחוריו, נשלח בינג בראשות כוח קטן למשימה צבאית מסובכת. על בינג היה לעזור לחלץ 15 אלף חיילים בריטיים מהמצור שהטילו עליהם כוחות הצבא הצרפתים באי מנורקה. על אף הסיכויים שעמדו כנגד הכוח הקטן של בינג, הוא וחייליו ניסו לסייע אך נפגעו באופן קשה. ספינתו של האדמירל לא נפגעה והוא, על מנת לשמור על חייליו בחיים החליט שלא לציית לפקודות הבריטיות הידועות שדורשות לחתור למגע בכל מצב והחליט לוותר על הרעיון האווילי של יציאה למשימה הבלתי אפשרית. המצור נותר בעינו.

בימינו, אנחנו בהחלט יכולים להבין את השיקול של האדמירל ג'ון בינג  שהעדיף שהוא וחייליו לא ימותו בעד ארצם לחינם אבל באותם ימים של המאה ה-18 הצעד הזה לא עבר כל-כך בשקט. אם הגיעם אל חוף ימה פורטסמות', נאסר הקפטן ונשפט על כך ש'לא עשה מספיק בשביל לנצח את האויב', כשהתביעה מסתמכת על פסיקה חדשה שחוקקה זמן לא רב לפני התקרית. הוא הוצא להורג מול כיתת יורים כשהוא עומד על סיפונה של הספינה שלו. הביתה הוא לא חזר עוד.

הימים האכזריים של המאה ה-18 כבר מזמן מאחורינו אבל גם היום מסתובבים בעולם שלא עושים מספיק בשביל לנצח… כאלו הם השחקנים של מינסוטה טימברוולבס שעל אף שלקבוצה שלהם עדיין יש סיכוי תיאורטי להגיע לפליאוף עושה רושם שאין להם מספיק דרייב בשביל לעמוד במשימה. המשימה של הטימברוולבס אמנם נראית בלתי אפשרית, בטח כשאנדרו וויגינס, קארל אנתוני טאונס, לואל דנג, ג'ף טיג, דרק רוז ורוברט קובינגטון מסתובבים כולם במצבת הפצועים של הקבוצה לאחרונה ומפסידים לפרקים משחקים שלמים, אבל אולי זו בדיוק הבעיה – מינסוטה למרות הסיכוי התיאוריטי שלה להעפיל לפליאוף, כבר נמצאת באווירת סוף עונה… 5 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים, כולל כניעות לאטלנטה וושינגטון, בהחלט מוכיחים את הנקודה.

הערב תגיע מינסוטה למה שנראה כמו ההזדמנות האחרונה שלה לעלות על הרכבת לפליאוף. יוטה ג'אז, היריבה שלה, לא רק שמדורגת במקום השמיני, זה שצריך לתפוס, אלא גם מגיעה אחרי שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים כשההתקפה שלה לאחרונה (ובכלל) רחוקה מלשכנע. לוח המשחקים הקל של יוטה היה אמור לגרום לה לזנק מעלה אבל בעוד הג'אז ניצחו קבוצות בעלות פרופיל גבוהה כמו מילווקי ודנבר בשבועות האחרונים, דווקא ממפיס וניו אורלינס החלשות הכניעו אותה.

הפער בין הקבוצות עומד על 5.5 משחקים, כשליוטה יש גם יתרון 4 משחקים על פני סקרמנטו התשיעית אבל כדי לא להיכנס ללחץ מיותר, בטח לא לפני סדרת משחקי החוץ של במזרח באמצע השבוע הבא, יוטה צריכה לנצח משחקים כמו הערב ולשים פלומבה על עוד עונה מאכזבת של זאבי הערבות.

ומי עוד יתמודדו הערב?

פוסט UP:

1:00: אינדיאנה פייסרס (25-43) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (26-42)

1:30: בוסטון סלטיקס (27-41) – סקרמנטו קינגס (33-33)

4:30: דנבר נאגטס (22-44) – דאלאס מאבריקס (40-27)

פוסט DOWN:

1:00: אורלנדו מג'יק (31-38) – קליבלנד קאבלירס (51-17)

2:00: טורונטו ראפטורס (20-48) – לוס אנג'לס לייקרס (36-31).

לפני שאתם מגיבים, אל תשכחו לענות על השאלון שלנו:

10 תגובות

  1. תודה יאיר, גם באיחור תענוג לקרוא.
    מזכיר לי סיפור על קפטן של אחת מסירות המסחר בתחילת המאה ה20 שקפץ למים להציל חבר צוות שנפל ופוטר בבושת פנים כי באקט הקפיצה למים נטש את הספינה.
    לא יודע מה מוסר ההשכל של זה אבל סיפור שתמיד ישב אצלי.
    אידיאנה עשו הבוקר את העבודה ליוסטון.
    דאלאס כמעט ועזרו מול דנבר.
    בכלל אינדי היא סיפור ההצלחה של העונה לדעתי, למעשה מקמילן הוא תגלית השנתיים האחרונות.
    קבוצה שעושה הכל בסגנון שלא אמור לעבוד, וזה פשוט עובד.

  2. אני צריך כתבה קצת יותר ארוכה שלך זערפני אחרי המחסור ,
    מאחל לכם את כל ההצלחה באתר ועם הכותבים שיש לכם אתם כמובן תראו אותי כאן.

    תרמתי 50 שקל למאמץ הקבוצתי ( אפשר לבחור את הרשע בדראפט אבל ? הוא מרגיע אותי)

    1. נסה להתרגל לאנקדוטה יומית במקום 7 במוצאי שבת.
      בממוצע זה יהיה אותו דבר.
      בסוף השנה יצא מזה ספר…

  3. הטימברוולבס פשוט חסרים אופי… באטלר היה שם כדי להביא אותם לפלייאוף, כשהוא עזב מסתבר שטאונס ו-וויגינס רכים מדי לקרבות המערב (למרות הפוטנציאל).
    היום מול יוטה, זה רק הראה את ההחלטה המצחיקה לבחור ב-KAT לאול-סטאר במקום לתת לאחד מהחברים של יוטה (מיטשל/גובר) את הזכות

    1. תענוג הטורים שלך…. התגעגעתי עוד ממוצש לפני שבועיים….
      בהצלחה
      🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם