אחד ביום: הזאבים חוגגים את 'יום הקובייה'

אחד ביום עם מינסוטה טימברוולבס שמתקשה לשמור על יציבות ועלולה למצוא את עצמה לראשונה העונה בלי מאזן חיובי אחרי משחק חוץ קשה מול דאלאס.

3:30: דאלאס מאבריקס (6-14) – מינסוטה טימברוולבס (9-10)

האמריקאים, שיהיו בריאים, הם אומה עם כל מיני מנהגים מוזרים והזויים. אחד מהם, שעונה הן על התואר 'הזוי' והן על התואר 'מוזר' הוא המנהג המגונה להמציא 'ימים לאומיים' בכל מיני נושאים ולכבודם של כל מיני דברים.

אם תיכנסו למשל לאתר של National Day Calendar תוכלו למשל למצוא כל מיני דברים משונים שהאמריקאים החליטו להקדיש לכבודם יום, כאשר חלקם תפסו קצת יותר וחלקם הרבה פחות. אתמול למשל ציינו בארה"ב את 'Giving Tuesday', יום של תרומות ברחבי המדינה שהצליח להפוך להיות משהו עולמי שכל מי שעוסק קצת בפילנתרופיה יצא לו להכיר כבר. ב-14 במרץ למשל חוגגים את יום הפאי, על שם המספר פאי (3.14) שמייצג את היחס בין היקף המעגל לקוטר שלו. גם היום הזה מוכר יחסית. יום שהתפרסם יחסית בעולם גם כן הוא יום המגבת שנחגג ב-25 במאי לכבודו של סופר המדע הבדיוני דאגלאס אדאמס.

אבל לצד אלו יש ימים מסוימים שלא ממש נחרטו בזיכרון ומחכים עדיין ל-15 דקות התהילה שלהם. אני אתן לכם את הכבוד לחפש את המעניינים שבהם אבל אשמח לספר לכם שהיום, הארבעה בדצמבר, מצוין ברחבי ארה"ב (או אולי אצל בן אדם אחד או שניים בארצו של הדוד סאם…) – יום הקובייה. לא ברור מי המציא את היום הזה, כמה זמן הוא מצוין ולמה למען השם, ה4.12 נבחר כיום הקובייה ובאופן כללי, גם לא ברור מי היה זה שהמציא את הקובייה אבל דבר אחד כן ברור למי שחוגגים את המצאת הקובייה היום – לקובייה יש חשיבות עליונה במשחקים לאורך הדורות, כאלה שמשחקים על כסף וכאלה שלא וככזו – ראוי שיהיה לה יום לכבודה.

ויש עוד דבר שברור לגבי יום הקובייה: ראוי ביותר לצייין אותו במשחק של מינסוטה טימברוולבס. הקבוצה שכל תוצאה במשחק שלה כמוה כהטלת קובייה –  לא כדאי להמר על זה כי הכל זה עניין של מזל… אל תנסו להבין את ההיגיון מאחורי התוצאות של הטימברוולבס השנה כי לא תמצאו אחד כזה הזאבים הפסידו השנה פעמיים לממפיס, אבל הרשימו פעמיים מול הספרס. הפסידו ליוטה בבית אבל יומיים אחר כך ניצחו אותם בחוץ (בלי וויגינס), ניצחו את מיאמי בצורה משכנעת אבל הפסידו בבית לוושינגטון, נראו נורא בהתקפה מול פיניקס אבל התפוצצו יומיים אחר כך מול אטלנטה…

כן, כן, הדבר היציב ביותר אצל מינסוטה השנה זה חוסר היציבות ולמרות שהיא מהרגע הראשון של העונה במאזן חיובי, קשה לראות אותה ממשיכה לאורך זמן להחזיק בהישג הזה כשהיא שומטת יותר מדי משחקים מיותרים. למעשה, כבר הערב מול דאלאס החזקה, שממשיכה להראות לעולם את כישרונה ובעיקר את הכישרון של לוקה דונצי'ץ' הכוכב שלה, המאזן החיובי של מינסוטה עלול ללכת פייפן. או שאולי, כמו שכבר הבנו, דווקא במשחק חוץ מול המאבריקס (קבוצה שטובה יותר בחוץ מאשר בבית, כמו שהוכיח הניצחון על הלייקרס בתחילת השבוע), הקובייה של הטימברוולבס תיפול על מספר גבוהה ותיתן להם את הניצחון המשמעותי ביותר שלהם העונה. אשרי המאמין…

*

וליתר משחקי הערב:

Post Up:

2:00: דטרויט פיסטונס (13-8) – מילווקי באקס (3-18)

דטרויט בכושר שיא (בשביל דטרויט, כן?) עם שני ניצחונות בלמעלה מ30 הפרש, על סן אנטוניו בשבת ואתמול על חשבון קליבלנד. האם היא תהיה זו שעוצרת את מילווקי ו-13 הניצחונות הרצופים שלה או שיאניס וחבריו יחזירו אותה לגודל הטבעי שלה?. אני מהמר שהתשובה השנייה היא הנכונה.

2:30: בוסטון סלטיקס (5-14) – מיאמי היט (5-15)

מיאמי הייתה הראשונה העונה לנצח את האלופה בביתה. היום היא תפגוש עוד קבוצה שלא נוצחה בביתה ותנסה לעשות לה את אותו דבר. כשמרקוס סמארט פצוע ליד המנה הרגילה של פציעת גורדון היוורד, זה לא נראה מופרך שגם הערב ההיט ינצחו.

3:00: אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-8) – אינדיאנה פייסרס (7-13)

אף אחד לא ממש שם לב אליהם, אבל הת'אנדר רחוקים משחק אחד בלבד ממקום בשמינייה הראשונה במערב ואלמלא היו מפסידים 7 משחקים צמודים העונה, אולי גם היו מדורגים יותר גבוה. מול אינדיאנה פייסרס החזקה בבית זה מתכון למשחק מעניין.

4:00: יוטה ג'אז (9-12) – לוס אנג'לס לייקרס (3-18)

יוטה חוזרת הביתה אחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקים במזרח ותקווה להתאושש ולרשום סוף כל סוף ניצחון. לצערה, היריבה הערב לא ממש קוטלת קנים, ולמרות שייתכן שאנתוני דיוויס ייעדר (חולה ובבק טו בק, אחד מהם בטח יספק תירוץ מוצדק בשביל לא להתלבש), אני עדיין לא שם את הג'אז בתור פייבוריטים במשחק הזה.

5:00: פורטלנד טרייל בלייזרס (13-8) – סקרמנטו קינגס (11-8)

הבלייזרס התאוששו עם שלושה ניצחונות רצופים אבל הקליפרס אתמול די החזירה אותם למציאות הכואבת שמלמדת אותנו שהם לא מספיק טובים העונה. הקינגס גם הם במגמת התאוששות אבל שיקגו שניצחה אותם בביתם הזכירה להם שהם עדיין הקינגס…. כך או כך המשחק בין השתיים חשוב למארחת ולאורחת שלה שממרפקות אחת את השנייה בקרב על מקום בפליאוף המערבי.

Low Post:

2:00: שארלוט הורנטס (14-8) – גולדן סטייט ווריירס (18-4)

עובדה: אם תדפקו את הראש בקיר במשך שעה, תשרפו 150 קלוריות; מתמטיקה פשוטה: אם תדפקו את הראש בקיר במשך שעתיים וחצי, תשרפו 375 קלוריות;  מסקנה מצירוף שתי העובדות: אם תצפו במשחק הזה כנראה שתשרפו 375 קלוריות כי אין מצב שאתם רואים אותו ולא דופקים את הראש בקיר.

2:00: אורלנדו מג'יק (11-9) – פיניקס סאנס (10-9)

אורלנדו עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים. האם זה אומר שהיא חזרה לכושר? לא ולא, היא פשוט פגשה קבוצות יותר גרועות ממנה. פיניקס היא לא כזאת ולכן הרצף הזה ייגמר פה.

2:30: אטלנטה הוקס (16-5) – ברוקלין נטס (10-10)

ההוקס סוף סוף ניצחו אחרי מניין הפסדים רצופים, תודות למפגש בונוס מול גולדן סטייט. ברוקלין, עדיין בלי קיירי ולא'ברט צפויה להחזיר אותם לשיגרה.

3:00: שיקגו בולס (14-7) – ממפיס גריזליס (14-6)

החדשות הטובות: שארלוט וגולדן סטייט משחקות הערב, ככה שזה לא המשחק הכי גרוע שצפוי הלילה. החדשות הרעות: זה הדבר החיובי היחיד שיש לי להגיד על המשחק הזה.

7 תגובות

  1. נתי אני חלש בחידונים למרות שאימי מפענחת צפנים (תשבצים סודוקו קטן עליה)
    הוכחתי זאת בתוצאות שואפות לאפס, אך זה מצחיק החידונים והתשובות, אז בהחלט אשמח לאתגר (רפה חידונים שכמותי) ????

  2. לאביר יש הרבה בדיחות קורעות לדעתי זה כבר רבבות משפטי מחץ שמייפים ומעשירים את השפה העברית וכל השפות,
    תזהר שהועדה הבלגית לשבץ נא תביא את נשק יום הדין.
    אלפי תודות לזעפרני ולכם על ההומור המדהים באמת
    ⁦??⁩?⁦??⁩? באהבה

  3. תודה זעפרני, לא שמעתי על יום העוגה עד עכשיו.
    מינסוטה מימשו את התחזית והפסידו, דונצ׳יץ׳ היה חלש מהרגלו

  4. גדול ?? יום המגבת נביא מגבת מהכביסה, יום הפאי נלך במעגלים או נאכל פאי תפוחים,
    יום הקוביה צריך לצאת ב6/6 או 6/5 שטובים בשש בש, ולא 12/4.
    עוד משהו שלא ידעתי בכלל ומקווה שאם האביר האפל יתקל בעוד ימים מוזרים שיידע אותנו.
    מתאים וקורע מצחוק בהקשר למשחקי מיניסוטה האקראים. ??. תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם