אחד ביום: קודם כל, שיוסטון תנצח את הווריירס הערב

אחד ביום עם יוסטון רוקטס שאולי לא תצליח לנצח את גולדן סטייט בפליאוף אבל אם נותנים לה הזדמנות עכשיו - שלא תיקח?

לכל הכתבות של אחד ביום

3:30: יוסטון רוקטס (25-42) – גולדן סטייט ווריירס (21-45)

טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ, את הלקח הזה למדה גם כנופיית שודדים בלגית שפעלה בפרברי העיר שרלרואה בשנה שעברה. הכנופיה שהחליטה לשדוד חנות שמוכרת סיגריות אלקטרוניות הגיעו אליה בשעת הצהרים ולאחר שרוקנו סחורה מהמדפים ביקשו מבעל החנות לפתוח למענם את הקופה ולרוקן את תכולתה. אלא שבעל החנות החליט לשים את נפשו בכפו ולהתחכם עם השודדים. 'לא באתם בשעה טובה' הוא אמר להם והוסיף שהפידיון בשעה זו בחנות נמוך. השודדים אמנם היו המומים אבל יתרה מכך כנראה שהיו טיפשים ושאלו את בעל החנות מתי עדיף להם לבוא. 'תבואו ב-19:30' הציע בעל החנות. 'יהיו בקופה אז לפחות 1,000 יורו'.

אחרי שהשודדים עזבו את המקום הזעיק בעל החנות את המשטרה. השוטרים איתם דיבר היו סקפטים לגבי הסיכוי שהכנופיה תבוא בשעה המיועדת אבל בעל החנות היה משוכנע בדיבורו. 'אני משוכנע שהם מספיק מטומטמים בשביל לעשות את זה' קבע. אלא שהשודדים לא היו טיפשים כמו שבעל החנות חשב, אלא אפילו יותר טיפשים… הם הופיעו ב18:30 ולאחר שבעל החנות אמר להם שעדין לא הגיעה השעה, חזרו על עקבותיהם והבטיחו לבוא שוב בעוד שעה. כשחזרו אל החנות, חיכו להם השוטרים עם אקדחים שלופים…

הסיפור הזה (שהובא במלואו ע"י שלמה פפירבלט בבלוג שלו באתר הארץ בשנה שעברה) והלקח שבצידו, יכולים להיות רלבנטיים גם ליוסטון רוקטס שתארח הלילה (3:30) את מוליכת המערב, גולדן סטייט למשחק המרכזי של הלילה.

יוסטון אולי לא תנצח את גולדן סטייט, אם וכאשר הן יתמודדו ביניהן בעוד חודשיים בערך בפליאוף בסדרת פליאוף בחצי או בגמר המערב, אבל בכל מה שקשור למשחק הערב היא בוודאי פייבוריטית. הרוקטס מגיעים למשחק הביתי שלהם עם רצף של 9 ניצחונות, הארוך ביותר שלהם העונה, עם ג'יימס הארדן בעונת הקליעה הטובה ביותר שלו (36.2 נק' למשחק, 41.1 נק' ב-31 המשחקים האחרונים. מי אמר MVP ולא קיבל?), עם סגל שמתחבר סוף כל סוף אחרי שובו של כריס פול מהפציעה ועם שלושה ניצחונות במפגשים עד כה העונה עם הווריירס.

וכשהאלופה מגיעה למשחק הערב כנראה בלי קווין דוראנט ואחרי שהפסידה ארבעה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלה, כולל הפסד לקבוצה החלשה במערב, פיניקס, אז עושה רושם שליוסטון יש הזדמנות מצוינת להיות הקבוצה הראשונה מאז סן אנטוניו 2013/14 שתרשום סוויפ עונתי של יותר משני משחקים על חשבון הלוחמים. אז נכון, אנחנו עדיין לא במאני טיים, אבל בניגוד לשודדים הבלגים, יוסטון שנאבקת על המקום השלישי במערב (ואולי יותר?), תשתדל לעשות את הדבר החכם ולקחת כבר עכשיו את מה שנותנים לה…

ואלו עוד משחקים צפויים לנו הערב?

פוסט UP:

1:00: אוקלהומה סיטי ת'אנדר (26-41) – ברוקלין נטס (33-36)

4:00: פיניקס סאנס (52-16) – יוטה ג'אז (29-37)

פוסט DOWN:

1:00: וושינגטון וויזארדס (39-28) – אורלנדו מג'יק (37-31)

1:30: מיאמי היט (35-31) – דטרויט פיסטונס (32-34)

1:30: אטלנטה הוקס (45-23) – ממפיס גריזליס (40-28)

12 תגובות

  1. האינטרנט קרס לי בלילה אז לא ראיתי את המשחק.
    איך קאזינס נפל עלינו ככה?
    כשיוסטון קולעת ב26 אחוז מהשלוש, קרי ותומפסון ביום קליעה טוב וקאזינס מתפוצץ אני מופתע שנגמר כל כך צמוד

  2. נהדר יאיר.
    משחק חזק הערב ביוסטון.
    גולדן סטייט אמרו שהם באים להצהיר כוונות אבל אני מקווה שהרוקטס יעשו את ההצהרות.
    סוויפ על גולדן סטייט לכל הפחות יתן ביטחון אמיתי לרוקטס שהם יכולים להתמודד עם הלוחמים, וכמו בימים של מכבי ת"א הגדולה, ביטחון שניצחון הוא אפשרי זה חצי מההתמודדות.
    מזל טוב לדריל מורי שחתם על הארכת חוזה ל5 שנים. ההחתמה הכי טובה של הרוקטס השנה

  3. כיף לקרוא, בהצלחה!!!
    הרוקטס מגיעים לשיא לקראת המאני טיים. אני מאמין שהם ינצחו הלילה וגם בסדרת פלייאוף נגד הווריורס – אם תתרחש.

  4. מעולה.

    זאת העונת לברון טרום הכרה של הארדן – יכה את הפלייאוף – יזכר לעולם כגדול, אחד הטובים וכד', יפסיד באומללות – ישחה שוב בבריכת הלוזריות שלו.
    עד עכשיו הוא לא מהעולם הזה, אבל טעון הוכחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם