הלייקרס לא היוו תחרות לפילי. סיקור משחקי שבת

לילה של חמישה משחקים מאחורינו.

פילדלפיה 76 (17-30) – לוס אנג'לס לייקרס (10-36): 108 – 91

כ"כ רציתי שהלייקרס ינצחו. לא מתוך אהבת מרדכי אלא מתוך שנאת המן נטו! לא סובל את הפרוסס ולא סובל את בן סימונס…

אממה? זה אפילו לא היה קרוב! ההובלה האחרונה של הלייקרס היתה 6 דקות לסיום הרבע הראשון ומשם פילי שלטה במשחק עד סופו ללא איום ממשי מצד הלייקרס ובהפרשים שנעו בסביבות ה 20 נקודות.

ברבע השני, הלייקרס הצליחו להתקרב עד 3 הפרש וברביעי עד חמש הפרש אבל אתם מכירים את זה: קבוצה בפיגור חופרת את דרכה חזרה, מגיעה מותשת למרחק פוזשן ואז הקבוצה השניה עושה עוד ריצה שמייאשת את אותה…

מה הקטע היותר מעניין? פילי עשו את זה בלי אמביד ועם שחקנים כמו שייק מילטון (נשמע כמו מנה בקפולסקי) ומאטיס טיבולה (מי?) כאשר בצד השני לברון ודייויס משחקים ותורמים 29 ו 31 בהתאמה. חוץ מהם אף אחד לא הגיע. סתם דוגמא: דני גרין בילה 31 דקות על הפרקט וסיים עם 2 נקודות שלמות ב 1/7 מהשדה (0/5 לשלוש). הוא אמור להיות קלעי, לא?

בצד השני, האריס (29) וסימונס (28 – כולן מהצבע!) עשו את העבודה תוך ניצול של יום קליעות מחפיר של הלייקרס – 46% מהשדה, 19% לשלוש.

אה, כמעט שכחתי: לברון עקף את ברייאנט ברשימת הקלעים של כל הזמנים!

יוטה ג'אז (13-32) – דאלאס מבריקס (17-28) : 112 – 107

זה כבר היה צמוד הרבה יותר! למעשה, היו אלה דאלאס שהובילו ברוב שלבי המשחק אבל בהפרשים קטנים של חמש נקודות כזה כשמידי פעם ההפרש מגיע עד עשר אבל לא יותר מזה.

ואז באמצע הרבע הרביעי התבנית נשברה: שני סלים רצופים של קונלי הורידו את הפיגור לנקודה ומשם ועד סוף המשחק התפתח מותחן בהשתתפות פינלי סמית', בוגדנוביץ', רייט, פורזינגיס, לוקה, מיצ'ל וגובר.

מי קלע את הסל החשוב ביותר שסיים למעשה את המשחק? רויס אוניל עם שלשה שהעלתה את הנגנים ליתרון שתיים עם 38 שניות לסוף. משם המאבריקסים בעיקר החטיאו והנגנים הוסיפו שלוש מהקו. בנוהל.

דטרויט פיסטונס (30-17) – ברוקלין נטס (25-19): 111 – 121 בהארכה

45 של קיירי, 20 של אלן, 16 של האריס, 11 של לאברט ו 10 של דינווידי הספיקו מול 27 של רוז, 20 של דראמונד, 19 של מיכליוק, 17 של בראון ו 10 של ווד במשחק שהיה צמוד לכל ארכו עד שהגיע להארכה שבה הנטס השלימו את העבודה.

קליבלנד קאבאלירס (34-12) – שיקגו בולס (30-18): 106 – 118

שיקגו נתנו גז באמצע הרבע השלישי ולא הביטו לאחור עד סוף המשחק. לאווין היה ראש וכתף מעל כולם עם 44 נקודות.

מינסוטה טימברוולבס (31-15) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-28) : 104 – 113

בת'אנדר נתנו את הריצה שלהם באמצע הרבע השני וגם הם לא הביטו לאחור. הזאבים ניסו לחזור ברביעי והצליחו לצמצם למינוס חמש עם דקה לסוף אבל זה הכל. שרודר (26) ופול (25) הובילו קבוצה צעירה ושמחה לניצחון על קבוצה צעירה ועצובה…

13 תגובות

  1. משחק שמציג לראווה, שוב, את החולשות העצומות של הלייקרס:
    1. קליעה. לקבוצה אין קליעה טובה. אין לה ספק נקודות קבוע ומוכח, וכל המקרים שלברון ועכשיו גם AD נאלצים לקחת עוד שלשה מהפרימטר, הם תעודת עניות ל-6-7 גארדים בסגל. להוסיף חטא על פשע, הלייקרס אך לאחרונה גילו את הכדורסל החדש (=ווליום זריקות גבוה יותר משלוש, מעלה בשיעור משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך). ומה לעשות, בסופו של דבר כדורסל הוא משחק של, מי קולע יותר. ככה הם לא יגיעו לשום מקום.

    2. בור גדול בעמדת הכנף. הלייקרס מסודרים יחסית בעמדות 1-2, בוודאי בצבע. אבל במקום הכי חשוב בכדורסל המודרני הם עירומים. בוודאי כשלברון יורד לתפקיד פוינט גארד במשרה מלאה. אין להם אף סמול פורוורד נורמלי, אא"כ מישהו חושב שג'ארד דאדלי יעשה שם נפלאות. על ההגנה של קייל קוזמה עצוב בכלל לדבר.
    הקבוצה ניגפת, או לכל הפחות מפסידה, מול קבוצות משובחות בכנפיים: הטבח בבוסטון, הקליפרס, מילווקי כמובן, ואמש פילדלפיה – בדיוק גם הקבוצות שיחכו לה בסוף הדרך. והיפוכו של דבר – קבוצות עם כנפיים קצוצות (יחסית) הם מאצ'-אפ אידאלי ללייקרס, כמו יוסטון או יוטה.
    מה שעשה בן סימונס, 12 מ-15 או משהו כזה, הוא הוכחה. סימונס בהיעדר אמביד התייצב בעמדה הטבעית שלו, בעיני – שחקן כנף נפלא, בגובה 2.08, שפשוט חוגג על הלייקרס. כל הנקודות שלו נקלעו מתוך הרסטריקטד! לא קוזמה, ובטח לא הגארדים פופ, קארוסו, גרין או בראדלי יכולים לעצור אותו, את קוואי וכו'.

    3. היעדר מנהל משחק אמין שיאכל את היותר מדי דקות של לברון, שפשוט ממשיך לשחק באש.
    מכל אלה עולה הצורך האקוטי בטרייד שיביא לקבוצה שחקן א', שמשלב את 1+3, ספק נקודות שהוא גם מנהל משחק: שרודר, ואן וליט, בוגנוביץ' כדוגמה. ולפחות שחקן כנף אחד טוב, הגנתית לפחות, בנוסח איגי (אם הוא עדיין בכושר), קובינגטון, גלינארי.
    יצליחו? נדמה לי שלא, לפחות לא העונה. ולכן גם הסיכוי שלהם לצלוח את הפוסט-סיזן עד הסוף נראה בעיני קטן מאוד.

  2. אומרים שקובי בריאנט נהרג בהתרסקות מסוק.
    קשה להאמין אבל זה כנראה נכון.

  3. רציתי להגיד תודה על הסיקור ואז שמעתי את הידיעה הנוראית על קובי. נורא ואיום

  4. חשבתי שרק אנשים כמו האשך שונאים את סימונס…
    סה"כ בחור שלא עשה רע לאף אחד.
    פילי משיגים את הניצחונות שלהם בדרך המאד לא פופולארית שנקראת הגנה.
    סימונס אחד משחקני ההגנה הטובים שיש, אבל בשביל להעריך את זה, צריך לצפות במשחקים, ולהיות מוכן לקבל את זה שמשחקים בשני צידי המגרש.

    1. אני לא סובל אותו בעיקר כי הוא לא בא לי טוב בעין והעובדה שאני לא אוהב את ההייפ סביבו – מוגזם לדעתי

      1. העניין הוא, שלסימונס יש יכולת לנצח משחקים דרך ההגנה, כולל להנהיג דרך ההגנה. מנטאליות שאפשר למצוא בעיקר, אם לא רק במדינות כמו אוסטרליה וניו זילנד. זה כל כך לא אמריקאי, וכל כך יפה בעיני.

    2. איתי איך היית מרגיש אם היינו בוחרים לאמר שאתה מגיב חלש ושאינו טוב כמו כולם.
      זה מה שסימונס עושה אומר שהוא יותר טוב ממך כאדם וכל מה שבא.
      כמובן איתי אתה בדיוק כמו כולם
      וגם אם דעתך יותר חכמה או רפת הבנה מדעה אחרת, מגיע לך יחס שווה.
      אשך ושי מריחים דברים כאלו מיד ואני תומך מאד בדעתם.
      ורואה בך מגיב חשוב ושווה איתי גם אם דעתך שונה. ????

  5. שי אבן צור ניחן בהבנת כדורסל מהגבוהות שיש.
    כולל כישרון להוריד את זה למקלדת (איפה להוריד את זה לדף ?).
    גם מומחה להצבת שאלות שמייעלות.
    ????

  6. סיקור מצוין שי, תודה רבה.
    קראת את מחשבותיי וגם סידרת אותם עבור הפרוסס שכבר עבר זמנו לדעתי, ההצלחה שלהם לא בזכותו, ובטח שלא בגלל סם הינקי המיידוף הרמאי של הספורט.
    גם שחקני אלמונים והאריס ניצחו (טוב אני לא סובל את בן סימונס אך גם בזכותו, אוףף קשה ליהות אובייקטיבי??).

  7. תודה שי,
    מתיאס טייבול סוג של תופעת רשת, כי כל מה שהוא עושה זה לגנוב את הכדור. בהתקפה אין לו מה להראות אבל הגנתית הוא מכונת היילייט.
    יוטה בשקט בשקט תפסו את המקום השני במערב ולא מתכוונים לזוז משם אחרי הפתיחה הרעה. יהיה מאבק מעניין על המקום השני כי סיבוב ראשון מול התאנדר לעומת סיבוב ראשון מול דאלאס/רוקטס/דנבר/קליפרס זה משמעותי

  8. תודה ובגזרת האופניים
    נגמר המירוץ באוסטרליה ,ואיתמר איינהורן מגיע היום לסן חואן כדי לכבוש את ארגנטינה.
    המשך מחר.

  9. תודה שייקה. הלייקרס בבעית קליעה מהחוץ ובלילה כמו זה הם יאכלו אותה בגדול אפילו אם הם משחקים מול מילקשייק מילטון.
    כמה חבל שקונלי נפצע ולא משתלב כמו שצפינו, יוטה מתחילים לממש את הפוטנציאל ואיתו הם היו יכולים להיות מפחידים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם