הלילה ב-NBA

מילווקי עולה ליתרון מבטיח ויוסטון משווה את הסדרה בלילה נהדר של כדורסל

בקצרה

יוסטון רוקטס (2) 112 – גולדן סטייט ווריורס (2) 108

ג'יימס הארדן בעוד משחק מופתי ופי ג'יי טאקר לוחם ללא פשרות גוברים על האלופה ומשווים את הסדרה.

בוסטון סלטיקס (1) 101 – מילווקי באקס (3) 113

ספסל מילווקי מתעלה יחד עם הופעת MVP נוספת של יאניס והבאקס יחזרו הביתה כדי לגמור את הסיפור של בוסטון בסדרה שנראית גמורה.

Mvp ו- Mvp

פירוט המשחקים

יוסטון רוקטס (2) – גולדן סטייט ווריורס (2)

רג'י מילר תיאר את המשחק כקרב אגרוף בין שני לוחמים במשקל כבד. וזה מה שראינו הערב. שתי קבוצות נהדרות, האחת נלחמת על חייה והשנייה נלחמת על המורשת.

סטף קרי שמע את כל הביקורות והלעג אחרי הופעות אנמיות בסדרה עד כה ופתח את המשחק במטרה להכניס עצמו לעניינים. הוא חדר וחדר ברבע הראשון כשהוא אחראי ל- 75% מהנקודות של קבוצתו בקליעות או אסיסטים.

יוסטון עמדו בבליץ והרבע הראשון הסתיים ביתרון קל לגולדן סטייט.

ג'יימס הארדן, עוד אחד שלא נחסכו ממנו ביקורות על הופעות הפלייאוף, הגיב ברבע שני נהדר בו קלע 14 נקודות ויוסטון פתחו פער דו ספרתי, כשהם שוב שולטים בריבאונד ההתקפה, הרבה בזכות משחק לחימה חסר פשרות מצידו של השחקן השני הכי חשוב ברוקטס- פי ג'יי טאקר, שגם עשה עבודה נהדרת על דוראנט.

דוראנט עצמו נראה שנפגע במרפק מהראש של הארדן וזה הפריע לו לאורך המשחק. גם הארדן ירד לחדר ההלבשה לאחר המקרה לפרוטוקול זעזוע מוח, וחזר מהר. אין זמן לשטויות האלה בפלייאוף.

יוסטון סיימו את המחצית ביתרון של 7 אך נראה שהשליטה במשחק ובקצב שלהם.

לרבע השלישי הופיע עוד מתאגרף במשקל כבד. קווין דוראנט עשה מה שרצה, כשהוא מכניס את טאקר לבעיית עבירות ומשתלט על המשחק. סטף קרי שסיים את הרבע הראשון עם 11 נק', הוסיף רק 2 עד אמצע הרבע השלישי ויוסטון אוהבים כשדוראנט לוקח את המושכות. ההפרש של הרוקטס עלה ועלה, מגיע עד 17 נק' עם קליעות נהדרות של הארדן ואריק גורדון, שלא קלע היטב אבל שמר מצוין וידע לחדור כדי לשים לחץ על הגנת הלוחמים.

קרי התחיל להיכנס לקצב ברביעי ויחד עם דוראנט הלוחמים צמצמו כשההפרש הגיע עד ל2 נקודות בלבד 15 שניות לסיום אחרי שלשה נוספת של קרי. הארדן הולך לקו וקולע את הראשונה, אך מחמיץ את השנייה ומשאיר לאורחים סיכוי. גולדן סטייט קיבלו 2 הזדמנויות נהדרות להשוות את המשחק אך החמצה של דוראנט ולאחר ריבאונד התקפה קליעה חופשית לקרי וגם הוא מחמיץ.

כריס פול הולך לקו, מחמיץ את הראשונה והלב נופל לתחתונים לאוהדי הרוקטס. כמה הזדמנויות לגמור את המשחק אפשר לקבל מול אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה?

פול נושם עמוק וקובר את השנייה. אנחת רווחה נשמעה מספרד (היכן שעבדכם הנאמן יושב) ועד יוסטון טקסס.

הסדרה חוזרת לגולדן סטייט בשוויון, כשאף משחק לא נגמר ביותר מ-6 הפרש.

יוסטון שוב ניצחו במלחמת הריבאונד שהופכת לדבר המשמעותי ביותר בסדרה.

לרוקטס: הארדן עם 38 נק' ו-10 ריב', גורדון עם 20 (2-12 מהשלוש), 17 ו-10 לטאקר (5 ריב' התקפה) וריברס היה שוב נהדר מהספסל עם 10 נק' והגנה מצויינת.

לגולדן סטייט: דוראנט עם 34 נק', קרי עם 30 (8 אס') ותומפסון עדיין לא הגיע לסדרה עם 11 נק' ותסכול רב מחוסר היכולת להצר את צעדיו של הארדן.

בוסטון סלטיקס (1) – מילווקי באקס (3)

זה משחק שבוסטון היתה פשוט חייבת לנצח.

הירוקים פתחו את המשחק באגרסיביות ולקחו הובלה מוקדמת כשהם מסיימים את הרבע ביתרון ועם מומנטום.

אך מילווקי, למרות חוסר הניסיון מראה בגרות והולכת אל יאניס שאין לבוסטון איך לעצור אותו. מילווקי לוקחת את הרבע השני ובוסטון מאוכזבת שהיא יורדת למחצית ביתרון 2 בלבד.

יאניס ספג את העבירה הרביעית שלו בתחילת הרבע השלישי ונראה שהמומנטום הולך לביתיים. יש אור בקצה המנהרה.

ואז קרה משהו שאסור לקרות אם אתה בוסטון. דווקא כשיאניס על הספסל, מחליפי מילווקי החלו לרוץ ופתאום ממצב שוויון יש יתרון של 12 למילווקי. כל זה כשהיווני יושב ומעודד מהספסל. למילווקי יש קבוצה רבותי.

בוסטון שהיתה אמורה להיות אחת הקבוצות העמוקות בליגה שוב חוטפת על הראש מספסל מילווקי. 32 נק' אל מול 7 בלבד למילווקי במלחמת המחליפים.

קיירי אירווינג לא הצליח למצוא את הקליעה שלו ובוסטון כולה קלעה 22% מעבר לקשת, כשההימור של בודנהולצר לאפשר הרבה קליעות מהשלוש שוב עובד, כמו לאורך העונה.

בוסטון כנראה כבר לא תצא מזה והיא הולכת לקיץ לראשונה מזה הרבה שנים עם חוסר וודאות לגבי העתיד וחששות לקראת הבאות.

למילווקי: יאניס עם 39 נק' ו-16 ריב', 13 נק' כ"א למידלטון ובלדסו וג'ורג' היל שוב היה נהדר עם 15 מהספסל יחד עם קאנאטון בסדרה אדירה שתרם 9 נק' ולא פחות מ10 ריב'

לבוסטון: קיירי עם 23 נק' (1-7 מהשלוש) ו10 אס'. הורפורד עם 20 נק', 17 מטייטום (10 ריב') ו-16 לבראון. אך כאמור 7 נק' בלבד מהספסל היה בעוכרי הקבוצה הביתית.

17 תגובות

  1. תודה רבה על סיקור מצוין.
    הכל כבר נאמר. אני רוצה להתמקד בשני שחקנים שדווקא ניצחו: מידלטון וגורדון. החבר'ה זרקו זריקות מאוד קשות מחוץ לקשת (בכוונה התעלמתי מהארדן). אפשר וצריך לזרוק הרבה משם אבל לא בכוח. הם כמעט הרסו את המשחק לקבוצות שלהם.

  2. תודה ניב, אחלה סיקור. כל מה שקרי נתן בהתקפה הוא חטף בהגנה, יוסטון פשוט חגגו עליו ללא רחם. כל החסימות נועדו לכך שהוא יהיה המגן. סדרה מאוד לא טובה שלו בשני צידי המגרש. לא היה לי ספק גם קודם אבל צריך להיות עיוור כדי לחשוב שקרי יותר טוב מדוראנט.

    1. כן, למרות שיוסטון מכוונים לכך שדוראנט יהיה השחקן המוביל ולא קרי.
      יוסטון עדיין הרבה יותר מפחדים מקרי שיכנס לזון מאשר מדוראנט וממש לא נותנים לו לנשום, וכשעושים את הגנת החילופים בצורה טובה אז גל התנועה ללא כדור הופכת מיותרת.
      קרי היה צריך להמשיך להחזיק בכדור ולהיות אגרסיבי כמו ברבע הראשון אבל נתן לדוראנט את המושכות ברבעים 2 ו-3 מה שעזר ליוסטון

  3. תודה אפלטון.

    טאקר היה ענק, הוא מלך כבר משנה שעברה, בעצם עוד מחולון, אז זה היה צפוי.
    סטף דווקא היה טוב מאוד, אילו היה קולע עוד כמה שלשות שהוא פיספס יוסטון היתה בצרות צרורות.
    חלק מהמאמץ האדיר לעצור אותו ואת קליי אומר שהרחבה פרוצה לגמרי. בשני המשחקים האחרונים איגי ודריימונד גילו את זה וגרין קלע כמה סלים קלים וחופשיים. אני מקווה שליוסטון תהיה תשובה לזה כי גרין יכול לקלוע ככה כמעט מתי שהוא רוצה, הוא רק רגיל לתת את המושכות לאחים ספלאש.
    יוסטון היתה צריכה לחדור לסל יותר בדקות האחרונות ולא להתפשר על זריקות מטורפות מהשלוש.
    ישנו אספקט שלא שמעתי שדיברו עליו – הכושר הגופני.
    נראה לי שהארדן עשה שיפור עצום השנה. נגמר לו הכוח במשחק הלילה אבל זו לא השביקה הגדולה שהיתה לפני שכריס פול הגיע. קליי משקיע המון בהגנה וכנראה זה משפיע עליו בהתקפה.
    אריק גורדון מצוין במחציות הראשונות וחלש בחצי השני.

    בוסטון – כנראה שקיירי באמת לא מנהיג. ומי שזייף עונה שלמה לא יכול פשוט להעלות הילוך בפלייאוף.

  4. סיקור מצויין, תודה! בוסטון אכזבה אדירה, כל כך הרבה כשרון וכל כך מעט כדורסל. הלוחמים מפתיעים לרעה, אבל עוד יהיה לנו משחק התפוצצות אחד של קליי וסטף כך שמבחינתי הם מרחק ניצחון מהסדרה.

  5. איזה כוכב הטאקר הזה, מת עליו. אני חושב שכולנו נתאכזב אם לא יהיה גיים 7, והפעם בתקווה שכולם יהיו בריאים לאירוע.
    בוסטון נראים כמו שנראו כל השנה-חסרי היררכיה ובטחון. תבוסה בגיים 5 ואפשר לומר שלום לקיירי.

  6. דעתי לא השתנתה, גם כשהיו בפיגור 2:0
    אני מאמין שהעונה ג"ס לא לוקחת אליפות, דוראנט עובר לאתגר הבא שלו והשושלת מתפרקת.
    יוסטון לא מפחדים מהם בכלל

  7. יאניס התעלל בבוסטון ברבע האחרון
    כנראה המשחק האחרון של קירי בבוסטון
    משחק נפל נוסף של בןסטון שלא הצליחה לייצר את מה שניצח עבורה את גיים 1
    יוסטון שמו המון לחץ על גולדן סטייט
    הם ניצחו משחק שבו גם דוראנט וגם קארי הגיעו פחות או יותר
    משחק 5 יהיה אש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם