הפועל ירושלים הלוהטת הביסה את גלבוע גליל 73:88

אמש (מוצ"ש) הירושלמים פגשו את הקבוצה מהצפון גלבוע הגליל והציגו משחק נהדר בעיקר בזכות הגארד שלה ג'יימס פלדין שקלע לא פחות מ-41 נקודות וקבע שיא קריירה נהדר. הפועל ירושלים כרגע עם 4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

חמישייה הפועל ירושלים: תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, עידן זלמנסון, טרנט לוקט, טיישון תומאס.

חמישייה גלבוע הגליל: אדגר סוסה, יפתח זיו, ג'סטין טילמן, ג'ארוויס ורנר, ג'ארמר גאלי.

מהלך המשחק :

רבע ראשון 18:17 לגלבוע : הירושלמים פתחו את המשחק ב-4:9 מהיר, אך האורחת נשארה צמודה בדקות הראשונות בזכות פתיחת משחק טובה של ג'ארמר גאלי. מלבד ג'יימס פלדין שסיים את הרבע הראשון עם 10 נקודות, שחקני ירושלים התקשו לקלוע וסיום רבע ראשון טוב של גלבוע איפשר לה לרדת להפסקה בין הרבעים עם יתרון 17:18

רבע שני: 52:35 לירושלמים

הרבע נפתח עם נקודות של לוי, גיל בני חטף את הכדור והלך לצעד וחצי נהדר , טיישון תומאס העניש עם שתיים משלו בצבע 21:20 לאדומים, אנד וואן של בלאט והוא מעלה את הירושלמים ל24:20 , שלשה נהדרת של עמית גרשון מוריד את ההפרש לנקודה אבל אז טיישון תומאס העניש עם סל ועבירה משלו והעלה את ההפרש ל28:23 , אסיסט נהדר של תמיר בלאט לבריימו מעלה את הפרש ל-9 32:23 ובכך מקפיץ פסק זמן של ליאור ליובין. גלבוע מצליחים לצמק את ההפרש בעזרת לא מעט טעויות של הירושלמים והתוצאה 34:29 . דאנק נהדר של טילמן מוריד את ההפרש ל-3 ואז שתי שלשות ירושלמיות מעלות את ההפרש ל-9. סל ועבירה של פלדין מעלה את ההפרש לדו ספרתי. פלדין הלוהט קלע עוד שלשה נהדרת שהעלתה את ההפרש ל-13. בשלב הזה קטש לא חשש להכניס את רוזנבאום הצעיר במקום נמרוד לוי שנקלע לבעיית עבירות מוקדמת אבל זה לא ממש הזיז לפלדין שהוסיף עוד שתי שלשות וסגר את הרבע השני 52:35.

רבע שלישי 68:47 לירושלמים

 הרבע השלישי נפתח עם 2 מהקו של ורנר, בלאט עם שלשה 55:37 ירושלמי, פלדין עם יום קליעה נהדר קולע שתי נקודות נפלאות ומעלה מאזנו ל31 נקודות רק בתחילת החצי השני אחרי עוד שתי נקודות של פלדין והתוצאה על הלוח 63:39 , קטש הכניס את רוזנבאום הצעיר במקומו של פלדין, דבר שהוציא אותם מפוקוס שהתבטא סהרבה איבודים. עדיים, זה לא בדיוק דיגדג את הירושלמים כאשר בריימו העלה אותם ל 65:43 ולוי עם שלשה הגדיל ל 68:43 לירושלמים. זיו ניסה לצמק קצת את ההפרש עם דאנק נהדר וטילמן עם שתיים משלו סגר את הרבע. 68:47 לירושלמים.

רבע רביעי: 88:73 לירושלמים

הרבע האחרון נפתח עם נקודות של פליישר, זיו נשלח אל הקו וקלע אחת, מהצד השני, לוקט עם סל יפה רשם 72:54 ירושלמי. בשלב הזה הירושלמים נכנסו לרצף החטאות אבל האדומים מהצפון לא השכילו לנצל זאת. מי שבאמת ניצל את הרבע הזה היה פלדין שסיים עם 41 נקודות.

נקודת המבט שלי:

הירושלמים הציגו משחק התקפי נהדר בזכות הקליעה הנהדרת שלהם מבחוץ. לדעתי ירושלים לא הרגישה בחסרונו של בראון. לפי מה שראיתי אם בראון היה משחק אז ההפרש רק היה גדל . הבעיה השנה בגלבוע שהסגל שלהם לא עמוק. הם תלויים בטילמן וגאלי יותר מדי. פציעה שלהם, חלילה, והם יהיו בצרות גדולות.

סטיסטיקה:

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין (14 מ-20 מהשדה, 5 ריבאונדים) 41 נקודות, טיישון תומאס 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, תמיר בלאט 9 נקודות ו-6 ריבאונדים, נמרוד לוי וסולימאן בריימו (5 ריבאונדים) 8 נקודות כ"א, עידן זלמנסון 5 נקודות ו-8 ריבאונדים, טרנט לוקט (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים) ודניאל רוזנבאום 2 נקודות כ"א.

קלעו לגלבוע/גליל: קלעו לגלבוע הגליל: ג'סטין טילמן 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'ארמר גאלי 17 נקודות, יפתח זיו 13 נקודות, עידו פליישר 6 נקודות, גיל בני ונתנאל ארצי 5 נקודות כ"א, ג'רוויס ורנאדו 4 נקודות, עמית גרשון 3 נקודות, אדגר סוסה 2 נקודות ו-5 אסיסטים.

צילום: אורן בן חקון

4 תגובות

  1. יפה תודה.
    ירושליים בניגוד למכבי לא מקוטלגת אצלי כקבוצה זרה ובפועל אכן ישראלים משחקים בה לצד זרים .
    מכבי חטאה בכך שגנבה תקציבים ציבוריים והציגה יצמה כקבוצה המיצגת את המדינה אין שקר גדול מזה.
    בפועל ייצגה רק עסק כושל .
    ולכן כל סיקור כדורסל ישראלי הוא מבורך למעט סיקור מכבי שאינה מקדמת את הספורט הישראלי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם