טריפל דאבל לקוואי והצגה של ווסטברוק – סיקור משחקי ליל שישי

ערב סטנדרטי בליגה הטובה בעולם ללא הפתעות אבל עם הצגה של קוואי לנארד במיאמי, של יאניס בפאריס ושל ווסטברוק על חשבון מינסוטה.

מיאמי היט (14-31) – לוס אנג'לס קליפרס (14-32) 122-117

21 משחקי בית היו למיאמי היט עד הלילה העונה והיא הצליחה להשיג בהם מאזן כמעט מושלם. רק פעם אחת היא מצאה את עצמה מנוצחת בבית – כשלאמריקן אירליינס ארינה בסאות' ביץ' הגיעה הקבוצה הגאה מלוס אנג'לס – הלייקרס וגברה עליה בליל שישי. והנה, הלילה, שוב בליל שישי, הגיעה קבוצה השנייה של לוס אנג'לס, הקליפרס וגם היא הנחילה להיט הפסד ביתי. מעתה אמרו: להיט יש מאזן ביתי מושלם מול קבוצות שהן לא מעיר המלאכים.

ולא שלהיט לא היו נסיבות מקלות: קנדריק נאן וגוראן דראגיץ' שניהם נעדרו הלילה ולא שני הפוינט גארדים שלה לאריק ספולסטרה לא נותרה ברירה אלא להעלות לפרקט בפעם הראשונה העונה את דיון וויטרס. וויטרס כשלעצמו לא היה רע וסיים עם 14 נקודות אבל ההיט חסרו את שני הגארדים שלהם ואת המנהיגות שלהם ברבע השלישי כשהקליפרס השתלטה על המשחק.

מאידך, גם לקליפרס היו תירוצים כשהפעם היה זה פול ג'ורג' שלא התלבש (מה שגרר על-פי פרסומים זרים ביקורת בחדר ההלבשה של הקבוצה) כשגם פטריק בברלי, הפצוע הכרוני נעדר מעמדת הרכז. אבל לקליפרס יש גם את קוואי לנארד וכשהוא רוצה לקחת משחק על עצמו הוא עושה זאת. הלילה לנארד רשם את הטריפל-דאבל הראשון שלו במדי הקליפרס וגם את המשחק השביעי ברציפות שלו עם למעלה מ-30 נקודות ובשילוב כל הסטטיסטיקות האלו – הוא הוביל את הקליפרס לניצחון חשוב, ששוב מוכיח שכשהם רוצים – הם מסוגלים. רק חבל שהם לא תמיד רוצים.

הפתיחה דווקא הייתה של ההיט שרצה 4-13 כאשר בדרך הירו עושה את זה:

וההיט כולה עושה את זה:

צמד שלשות של רובינסון והירו העלו את מיאמי ליתרון שיא 9-24 ודוק ריברס העלה את היחידה השנייה שלו וראה את ג'מייקל גרין ומונטרזל הארל מפגינים נוכחות ברחבה ומצמצמים את הפער עד סוף הרבע ל22:30:

דיון וויטרס התכבד בסל הראשון שלו העונה בתחילת הרבע השני ושם את מיאמי ביתרון דו-ספרתי שוב:

שלשה נוספת שלו ושלוש קליעות עונשין של קלי אוליניק אחרי עבירה עליו מחוץ לקשת של ג'מייקל גרין העלו את ההיט שוב ליתרון 14, 25:39. אבל שוב היו אלה הגבוהים של הקליפרס שמזערו את הנזק. גרין והארל התחלקו שווה בשווה ב-12 נקודות ווהקליפרס התקרבה עד 41:46.

באטלר ואדאביו השאירו את ההיט עם הראש מעל המים בדקות האלו:

אבל הקליפרס המשיכו לנגוס ביתרון ו-5 נקודות של לאנדרי שאמט השוו את התוצאה לפני שאדאביו קבע את תוצאת המחצית בשתי קליעות עונשין 63:65 דחוק למיאמי בהפסקה.

ואז הגיע הרבע השלישי ואז הגיע קוואי לנארד. באטלר וחבריו עוד משכו את היתרון כמה דקות אבל במצב של 70:74 לטובתם יצאו הקליפרס לריצת 11-31 והשתלטו על המשחק. קוואי היה בדקות האלו בכל מקום.

הוא מסר:

הוא קלע:

ולמרות שהוא הגיע כבר ברבע השלישי לטריפל דאבל, לפני שהחלטה של השופטים פסלה לו ריבאונד והשאירה אותו לחכות עוד רבע שלם כמעט בשביל להגיע להישג, הוא הוביל את הקליפרס עם 15 נקודות ברבע השלישי בדרך ליתרון מבטיח 85:101 לקראת הישורת האחרונה.

8 נקודות רצופות של לו-וויל העלו את הקליפרס ליתרון שיא בתחילת הרבע הרביעי 91:109:

ונראה היה שמיאמי הוכרעה סופית. אבל לא ההיט של השנה יוותרו בקלות. ריצת 9-24 שלהם עזרה להם לצמצמם את הפער ל-3 בלבד אחרי המהלך הבלתי מתפשר הנהדר הזה של דיון וויטרס בשני צידי המגרש:

אבל זו הייתה שירת הברבור של מיאמי וקליעות עונשין של לנארד סגרו את המשחק בניצחון של הקליפרס. 117:122 לאורחים בסיום.

לנארד סיים עם 33 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים (11/11 מהקו), לאנדרי שאמט היה מצוין עם 22 משלו (6/12 מחוץ לקשת), לו-וויל תרם 16 נקודות מהספסל והראל (15) וגרין (14) השלימו יחידה שנייה מצויינת של הקליפרס כשגם פטריק פטרסון עם 12 מפגין נוכחות מחוץ לחמישייה. אצל מיאמי היה זה באטלר שהוביל את רשימת הקלעים עם 20 נק', 8 ריב' ו-7 אסיסטים, באם אדאביו היה קרוב אליו בכל הקטגוריות עם 18 נק', 8 ריב' ו-9 אסיסטים, הירו סיים עם 19 אבל רק 2/10 מ-3, אוליניק סיים גם הוא עם 19 מהספסל, דאנקן רובינסון קלע 16 (5/8 מחוץ לקשת) ולוויטרס היו 14 נקודות בסוף ערב הבכורה שלו.

שארלוט הורנטס (31-15) – מילווקי באקס (6-40) 103-116

המשחק הפותח של הלילה שהתקיים בפאריס, היה אולי אמור במקור לתת לטוני פארקר, שבזמן שהמשחק נקבע עוד היה חלק מהסגל של שארלוט, הזדמנות לעשות סיבוב הופעות אחרון מול הקהל הביתי. בפועל, פארקר פרש לפני תחילת העונה אבל הקהל הפאריסאי לא נשאר מקופח  וזכה להופעה של ה-MVP המכהן של הליגה והמועמד המוביל לשחזר את התואר שנה שנייה ברציפות – יאניס אנדקטומבו.

30 נקודות ו-16 ריבאונדים באחוזים יוצאים מן הכלל (13/19) היו ליווני הענק הלילה והקהל, בו נכחו גם כוכבי הכדורגל של פאריס סן ז'רמן ניימאר וקיליאן אמבפה, ראה אותו מוביל את מילווקי לניצחון ה-40 שלה העונה ב-46 משחקים בסף הכל, מה שנתן לה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה (מילווקי של 1970/71 פתחה את העונה במאזן 7-39) והפך אותה להיות הקבוצה השביעית בהיסטוריה של ה-NBA שמגיעה ל-40 ניצחונות אחרי כמות כזו של משחקים.

אבל גם שארלוט הורנטס לא ויתרה על הניסיון לבדר את הקהל. הקבוצה שהפסידה שמונה משחקים ברציפות, הכי הרבה שלה מאז העונה העגומה של 2014/15, הייתה בעניינים שלושה רבעים לפני שנכנעה. מי שבלט בשורותיה במיוחד היה מאליק מונק, שגילה ניצוצות מרשימים עם 31 נקודות. מונק עלה מהספסל והיה פנטסטי, חדר, מסר, קלע מבחוץ והשתלט על ההתקפה של שארלוט באלגנטיות. לצערו הוא נשא כמעט לבדו במלאכה וזולת מרווין וויליאמס שהיה יעיל מהספסל גם כן ומשחק סביר של דבונטה גרהאם, אף אחד בשארלוט לא ממש הצליח להרים את הראש ובמיוחד ניק באטום, שמול אחיו הצרפתיים קיבל 34 דקות אבל החזיר עם 5 נקודות בלבד באחוזים רעים (1/8 מהשדה, 0/3 מחוץ לקשת).

המשחק היה צמוד בשלושת הרבעים הראשונים, ההורנטס פתחו מצוין והובילו ב-9 נקודות במהלך הרבע הראשון כשהם מנצלים משחק מפוזר והחטאות של הבאקס מחוץ לקשת ומסיימים את תריסר הדקות הראשונות ביתרון 24-31, מילווקי ניסתה לצמק ברבע השני וכבר הגיעה להפרש של סל אחד בודד אבל מאליק מונק היה האחרון לצחוק ברבע השני ושלשה שלו 37 שניות לסיומו קבעה יתרון 50-55 לצרעות בהפסקה.

אבל המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת וככל שהמשחק התקדם הבאקס הבינו שזה לא היום שלהם לקליעות מרוחקות והחליטו להתמקד במה שהם טובים בו, או אולי במה ששארלוט רעה בו – הגנה על הצבע. הבאקס הלכו שוב ושוב ליאניס ברחבה, נתנו לבלדסו לחדור ולחדור וארגנו לעצמם סלים קלים שוב ושוב כשלהורנטס פשוט אין תשובה. הם קלעו 62 נקודות בצבע, השוו בסוף הרבע השלישי (78-78) וברבע הרביעי ברחו הלכו והגדילו את היתרון. מאליק מונק עוד ניסה וצמצם ל-6 נקודות בדקות האחרונות אבל שלשה של דה-ויצ'נזו, 1:08 לסיום סתמה את הגולל על ההרפתקה הצרפתית של ההורנטס.

יאניס כאמור הוביל את הבאקס עם 30 נק' ו-16 ריבאונדים (מילווקי כולה ניצחה בקרבות הריבאונד 39-53), בלדסו היה הסאנשו פנשה שלו עם 20 נקודות, ג'ורג' היל תרם 16 מספסל, מילדטון סיים עם 14 נקודות ו-9 ריב' בערב בינוני ביותר וברוק לופז סיים עם 12 נקודות משלו. מונק הוביל את שארלוט עם 31, גרהאם סיים עם 19, מרווין וויליאמס תרם 18 מהספסל וטרי רוזייר סיים את הופעתו בפאריס עם 13 נקודות.

סן אנטוניו ספרס (24-20) – פיניקס סאנס (26-19) 103:99

זה היה נראה כמו ערב מבטיח בשביל הספרס. הם הגיעו למשחק אחרי שניצחו שלושה משחקים ברציפות, דבר שקרה להם בסך הכל בפעם השנייה העונה (הפעם הקודמת הייתה בשלושת משחקי הפתיחה) ואחרי ניצחון מרשים בניו אורלינס למרות הבכורה של זאיון וויליאמסון. הם הגיעו למשחק אחרי שכבשו שוב את המקום השמיני במערב תודות לניצחונות שלהם ולהפסדים האחרונים של ממפיס והם הביאו איתם 11 ניצחונות רצופים שלהם, על יריבתם הערב, פיניקס סאנס במשחקים שנערכו על אדמת טקסס.

אלא שאם יש משהו שהספרס "מבטיחים" השנה ולצערם של אוהדיה "מקיימים" פעם אחר פעם, זה שהם לא יחמיצו הזדמנות להחמיץ הזמנות. הספרס לא מאכזבים בדרכם לאכזבה וגם הלילה הם עשו זאת בחינניות חמוצה כשהפסידו לפיניקס סאנס, יריבה ישירה על המקום השמיני ושוב גלשו אל מחוץ לשמונה הראשונות בפליאוף (ממפיס חזרה לנצח).

מי שניצח אותם הלילה היה דווין בוקר במשחק מצוין ויעיל. 35 נקודות היו לגארד של פיניקס ולצד כמה סלים חשובים, אחד מהם כשהמומנטום התחיל לחזור לספרס ברבע השני והחשוב שבהם בדקות הסיום כשהספרס מצמצמים לנקודה בלבד הוא גם מסר 10 אסיסטים וגילה מנהיגות רבה. בוקר הוביל את השמשות לניצחון ראשון בסן אנטוניו מאז ה-27 בפברואר 2013.

"הוא הפסיד שם הרבה והוא רצה את המשחק הזה מאוד" הסביר מונטי וויליאמס את המוטיבציה של הכוכב שלו לקראת הערב. "הוא רצה שאני אבקש צ'אלנג על כל שריקה של השופטים ואני ניסיתי להסביר לו 'היי חבר, מותר לי לבקש רק צ'אלנג אחד. אבל זו דוגמא לכוח הרצון שלו הערב שניצח את המשחק".

הרבע הראשון דווקא התנהל כצפוי כשהספרס שולטים במשחק ולמרקוס אולדריג' עושה את העניינים הרגילים שלו עם 11 נק'.  שכללו שלשה:

וגם אסיסטים:

הספרס הובילו ביתרון סולידי בסוף הרבע הראשון 22:28 אבל אף אחד לא הכין אותם למה שקרה ברבע השני. ההגנה של הסאנס העבירה הילוך, ההתקפה שלה התחדדה ולצד התקפה מפוזרת של הספרס שכללה שבעה איבודי כדור ב-12 הדקות הבאות הסאנס לקחו שליטה על המשחק.

יתרון 24:33 של הספרס, הפך תוך 6 דקות לפיגור 43:35 אחרי ריצת 2-19 של הסאנס ודווין בוקר וקלי אוברה היו המוציאים לפועל העיקריים של האורחת בדקות האלו:

הסאנס הרחיבו את היתרון ל-15, הספרס חשבו על קאמבק אבל דווין בוקר סגר את המחצית עם שלשה חשובה ששמה את הסאנס ביתרון מבטיח 44:56 בהפסקה. "הרבע השני הרג אותנו" אמר פופוביץ' בסיום המשחק.

פיניקס המשיכה לאחוז ביתרון לאורך כל הרבע השלישי אבל בחצי השני שלו, היו אלה הספרס שלקחו את המושכות, התקרבו והתקרבו כשדמאר דרוזן בולט במאמץ הקבוצתי:

לרבע האחרון עלתה פיניקס ביתרון 72:78 ופאטי מילס ורודי גיי דאגו להוריד אותו למינימום עם 5 רצופות בתחילת הרבע האחרון.

אבל כאן הגיע עוד רגע שבוקר לימד אותנו שהוא לא הולך לוותר על המשחק:

שלשה שלו העלתה את הפער ל-4 וסן אנטוניו המשיכה לרדוף ללא הועיל אחרי הזנב של הסאנס. הם הגיעו עוד כמה פעמים ברבע לפיגור נקודה אבל בכל פעם בוקר (וגם סאריץ' מדי פעם) היו שם בשביל להשאיר את הסאנס במרחק קטן אבל בטוח כשהם מפגינים עקשנות ומאמץ קבוצתי:

בוקר קלע עוד סל חשוב 3:08 לסיום והעלה את הסאנס ליתרון 3, דרוזן הגיב בשתי קליעות עונשין, אוברה ענה בסל ומכאן ועד לסיום הספרס פשוט לא הצליחו להתקרב יותר. 99:103 לסאנס בסיום.

בוקר סיים עם 35 נקודות (11/20 מהשדה, 10/10 מהקו) ו-10 אסיסטים, סאריץ' הוסיף 20 , אוברה 16 נק' ו-9 ריב', , רוביו עם 11  ודיאנדרה אייטון עם 10 נק' ו-11 ריב' בשורות המנצחים. דרוזן עם 30 הוביל את סן אנטוניו, אולדריג' היה הקלעי הבא בתור עם 16 ודרק ווייט היה הספרס היחיד מלבדם עם מספר נקודות דו-ספרתי כשסיים עם 13 נקודות מהספסל.

*

ומכאן, בקצרה, ליתר אירועי הערב:

מינסוטה טימברוולבס (30-15) – יוסטון רוקטס (16-28) 131:124

מה קורה לג'יימס הארדן לאחרונה? לא ברור לחלוטין. לאחר תצוגת האימים באוקלהומה סיטי הגיעה הערב עוד משחק נוראי של האיש והזקן שאפילו לא מגיע לרמה של 'פושר'. 12 נקודות, הכי מעט נקודות במשחק העונה, היו להארדן בסוף הערב ב-35 הדקות ששיחק והוא החטיא את כל זריקותיו (6) מחוץ לקשת.

אז איך יוסטון בכל זאת ניצחו? טוב, לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין מה התשובות לזה ויש שתיים כאלו בנמצא. הפשוטה, היא שמול הרוקטס עמדה מינסוטה, אחת הקבוצות המביכות יותר שיש לליגה להציע העונה. הזאבים לא ניצחו מאז שטאונס חזר לפני שבועיים ועומדים על 8 הפסדים רצופים וגם הלילה, למרות ערב התקפי נאה, הם שוב לא הפגינו להט או מינימום של אכפתיות בהגנה בדרך לעוד הפסד לאוסף.

ויש כמובן את התשובה היותר חשובה וקוראים לה ראסל ווסטברוק. כוכב המשנה של הרוקטס הוכיח גם הלילה שכשצריך לסמוך עליו, אפשר לתת לו את המושכות. 45 נקודות שלו וגם עשרה אסיסטים, הובילו את הרוקטס לניצחון המיוחל וגם למחמאות ממאמנו שכינה אותו 'MVP-ראס' בסוף הערב. הרוקטס פתחו את המשחק גרוע עם 2/11 מהשדה, מה שתורגם ליתרון של מינוסטה אבל התאוששו מהר מאוד וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 10.

מינסוטה ניסתה לצמצם בעזרת מתפרצות אבל למרות שהתקרבה מספר פעמים נכשלה בסופו של דבר. לצד ווסטברוק קיבל ד'אנטוני גם 27 נקודות מאריק גורדון המשתפר, 18 מקאפלה ו-16 מאוסטין ריברס. במינסוטה בלט טאונס עם 30 נקודות כשוויגינס מחרה מחזיק אחריו עם 28 ואוקוגי מסיים עם 17.

ניו אורלינס פליקאנס (29-17) – דנבר נאגטס (14-31) 113:106

זאיון וויליאמסון שוב ניפק מספרים נאים עם 15 נקודות ב-21 דקות בהן הוא שיחק, שגם היו הדקות הטובות ביותר של הפליקאנס במשחק אבל כל זה לא עוזר כשהשקנאים רושמים הפסד שני ברציפות איתו ומתרחקים מהחלום של הפליאוף עוד קצת.

מי שכן להט באופן מוחלט הערב וגם סיים אותו עם ניצחון זה ניקולה יוקיץ'  שעם 27 נקודות, 12  ריבאונדים וגם 7 אסיסטים בשביל הגיוון הוביל את הנאגטס ששלטו בצורה אבסולוטית בריבאונד וגרפו 24 ריבאונדים בהתקפה במה שתרם רבות לניצחון שלהם.

הנאגטס הובילו במחצית הראשונה ויתרונם הגיע ל-15 נקודות, לפני שהפליקאנס חזרו בשלישי ואף מצאו את עצמם ביתרון 70:72 כשזאיון מפגין ערב נאה של קליעה ו16+ בדקות שלו על הפרקט. אבל הרוקי מספר 1, מוגבל לדקות משחק העונה ובהיעדרו ברבע הרביעי היו אלה יוקיץ' וג'רמי גראנט שהשתלטו על העניינים והובילו את דנבר לניצחון נוסף

מייקל פורטר ג'וניור וטורה קרייג עם 15 כ"א סייעו ליוקיץ' במלחמתו בציונים, גראנט קלע 14 נקודות וקטף 9 ריבאונדים, בארטון קלע 13, מוריס וביסלי ניפקו 10 לאדם. רדיק עם 18 היה הקלע המוביל של ניו אורלינס, זאיון והארט קלעו 15 כ"א ואילו אינגרם (13 נק', 3/11 מהשדה), הולידיי (12 נק', 5/17 מהשדה) ולונזו (9 נק' ב-36 דקות) היו חלשים.

דטרויט פיסטונס (29-17) – ממפיס גריזליס (24-21) 125:112

אחרי שני הפסדים רצופים לבוסטון וניו אורלינס, ממפיס קיבלה יריבה בהזמנה וזו, לא אכזבה.. הפיסטונס אמנם ניצחו שלושה מתוף ארבעת המשחקים האחרונים שלהם אבל ללא אנדרה דראמונד שהצטרף לרשימת פצועים ארוכה שכוללת את לוק קנארד, ברוס בראון, טוני סנל וכמובן את בלייק גריפין, הפיסטונס היו קצרים מדי בדקות הסיום ונכנעו לרוח הנעורים של הדובים.

מי שבלט במיוחד הוא ג'ארן ג'קסון ג'וניור שלהט במחצית הראשונה עם 24 נקודות שתורגמו ליתרון 15 נקודות של הגריזליס בתחילת הרבע השני. דטרויט חזרה למשחק ואף הובילה 103:104 במהלך הרבע האחרון אבל במצב של 108:111 לגריזליס, ג'קסון שהיה חלש במחצית השנייה, התעורר בדיוק בזמן ושלשה שלו נתנה לדובים יתרון שהספיק לה עד לסיום.

לצד ג'קסון שסיים עם 29, בלט דילון ברוקס עם 27, מוראנט קסם את קסמיו עם 16 נקודות ו-12 אסיסטים, ברנדן קלארק קלע 15 נק' וגרף 11 ריבאונדים וגם מלטון תרם 14 מהספסל. לדטרויט היה כרגיל את דרק רוז עם 22 נקודות, כריסטיאן ווד עם 20 נקודות, רג'י ג'קסון וסבי מיכלאיוק עם 14 לראש נתנו כתף גם כן ללא הועיל.

אורלנדו מג'יק (25-21) – בוסטון סלטיקס (14-30) 109:98

בלי ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום ואנס קאנטר הפצועים ומול קבוצה ביתית די טובה כמו אורלנדו נראה היה שבוסטון הולכת לרשום הפסד הלילה בפלורידה. וכשהיתרון של אורלנדו צמח ל20:30 לקראת סיום הרבע הראשון, נראה היה שהתחזית הזו הולכת להתגשם.  אלא שקמבה ווקר חשב אחרת ועם 25 נקודות מתוך 44 הראשונות של הסלטיקס ו-37 נקודות סך הכל בסוף הערב הוא הוביל את הסלטיקס לניצחון מרשים שכולו אופי.

בוסטון הלכה ונכנסה למשחק ככל שהוא התקדם ואחרי פיגור 6 בסוף הרבע הראשון ו-4 במחצית, היא לקחה את המושכות בשלישי והגיע ליתרון דו-ספרתי ברבע האחרון בדרך לניצחון. לצד ווקר, היה זה גורדון היוורד עם 22 נקודות ושיא אישי במדי בוסטון של 14 ריבאונדים שנתן עבודה מרשימה, כשגם דניאל ת'יס עם 16 נקודות הפגין נוכחות. פורנייה עם 30 הוביל את אורלנדו, ווצ'ביץ' עם 17 נק' ו-12 ריבאונדים סייע לו במלאכה חסרת התכלית הזו.

ניו יורק ניקס (34-12) – טורונטו ראפטורס (14-31)

המשחק של האלופה במדיסון סקוור גארדן היה קשה הרבה יותר מהצפוי, אבל בסיומו השורה התחתונה לא הייתה שונה מהצפוי – ניצחון שישי ברציפות לטורונטו שמוצאת את עצמה במקום השני במזרח ובמומנטום חיובי לקראת הבאות.

הניקס הובילו 13:26 בפתיחה אבל ראו את היתרון נעלם לגמרי עם ריצת 0-13 של האורחת, הראפטורס הפכו פיגור בתחילת הרבע השני ליתרון במחצית 53:56 ובשלישי הגיעו ליתרון דו ספרתי 55:67 לפני שהניקס צמצמו אבל לא הצליחו להתקרב מספיק.

פסקאל סיאקם, הנבחר הטרי לאוסלטאר וקייל לאורי שכבר היה אולסטאר ואולי יחזור הובילו את הראפטורס עם 23 ו-26 נקודות בהתאמה. פאוול וואנ'וליט עם  16 כל אחד ואיבאקה עם 14 תרמו גם כן לניצחון. דיימון דוטסון ומרכוס מוריס עם 21 נקודות פר קפיטה  וג'וליוס רנדל עם 20 בלטו בניקס. אלפריד פייטון סיים עם 13 נקודות ו-11 אסיסטים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-27) – אטלנטה הוקס (35-11) 111:140

ניצחון רביעי ברציפות לת'אנדר מול אטלנטה החדשה שחזרה להפסיד אחרי שבמקרה ניצחה את הקליפרס. זו הייתה התצוגה ההתקפית הכי טובה של אוקלהומה השנה וההגנה של אטלנטה בהחלט סייעה לכך, על-כך יעידו 58.1% האחוזים מהשדה של הת'אנדר.

דנילו גלינארי עם 25 נקודות היה הקלע המוביל של המנצחת שניצחה בכל אחד מהרבעים במשחק אבל רשמה את הבריחה הגדולה רק ברבע האחרון אותו ניצחה ב-15 נקודות. שיי גילגוס-אלכסנדר עם 24 נק', שרודר עם 21 מהספסל וכריס פול עם 18 היו הבאים בתור בחגיגה הכחולה-לבנה. קולינס הוביל את אטלנטה עם 28 נקודות ויאנג, האולסטאר הטרי, לא בהכרח בצדק, שם 26 ואף רשם שיא אישי של 16 אסיסטים.

שיקגו בולס (30-17) – סקרמנטו קינגס (29-16) 98-81

הקינגס חזרו לנצח אחרי שישה הפסדים רצופים מול קבוצה חלשה שבאופן מפתיע יש לה מאזן טוב משל הקינגס. באדי הילד הוביל את הקינגס עם 21 נקודות, בארנס הוסיף 19 ופוקס 18 לזכות המנצחת ששמרה את שיקגו על 8/37 מחוץ לקשת מה שהיה המפתח העיקרי לניצחון הקינגס. לאבין עם 21 והאצ'יסון עם 11 היו הקלעים הבולטים לשיקגו שחסרה את לאורי מרקונן שייעדר כשישה שבועות.

גולדן סטייט ווריירס (37-10) – אינדיאנה פייסרס (16-30) 129:118

הלוחמים היו באזור של הפייסרס לאורך כל הערב אבל נכנעו לערב של 33 נקודות של טי.ג'י וורן ולרבע שני מוצלח של הפייסרס שהסתיים ב21:32 לאורחת. דאג מק'דרמוט עם 4 שלשות בדרך ל-24 נקודות סה"כ חתם את הניצחון של האורחת שרושמת ניצחון שביעי בשמונה משחקים וקרובה לדבוקה שלפניה בצמרת המזרח. סאבוניס ג'וניור עם 16 נק', 10 ריב' ו-8 אסיסטים היה רק מרחק יריקה מטריפל דאבל וארון הולידיי וטי.ג'י מקונל הוסיפו 12 לאיש. ד'יאנגלו ראסל הפציץ 37 נקודות בעוד ערב חסר תכלית מבחינת קבוצתו, גלן רובינסון קלע קצת יותר מחצי ממנו עם 18 ומרקיז כריס הפציע עם 13 נקודות שלא סייעו לרשום ניצחון.

10 תגובות

  1. סיקור אבסולוטי לציונים (ירושלמי) ??, זאאאיוון נותן רגעים מסוימים נהדרים בניגוד ליאיר האביר שכל דקה על המגרש נהדר.
    אוהב אותך יאיר
    עובד מוכר הסביח היה אומר:הסיקור הטוב ביקום
    ??????

  2. משחקים מצויינים הלילה תודה יאיר.
    ווסטברוק 45 נקודות 0 מ 0 מהשלוש וזה לא המשחק הראשון שזה קורה לאחרונה הוא פשוט הפסיק לזרוק שלשות. האם הוא סוף סוף מקבל הוראות נכונות וגם עושה את מה שאומרים לו? האם זה יתכן? האם הוא מציית ?? האם יש ליוסטון תקוה… ??? אם הארדן חוזר לכושר וראס ימשיך ככה לדעתי התשובה היא כן.
    ממפיס תענוג זהו אני מכור. מומלץ ביותר. כייף לראות את המשחקים שלהם חוץ מהכשרון האישי זו גם הקבוצה הכי קבוצתית בליגה מובילים את הליגה עם 28 אסיסטים למשחק.. JJJ וברוקס צולפים מהשלוש גם מלטון שהגיע מפיניקס אחלה שחקן ברנדון קלארק פגיעת לוטרי אמיתית וולנציונס יעיל ומוראנט מנצח על הכל במשחק של קסמים. דרק רוז נתן משחק כל כך טוב הלילה אני מקוה שהוא ימצא בית חדש ונראה אותו גם בפליאוף.
    תודה יאיר

  3. יאיר, סיקור מושלם.

    משעשע לראות שאחרי מהפכת השלשות והשתפרות הקלעים, ה-MVP המכהן, ואולי גם זה של העונה, לא יכול לקלוע לא משלוש ולא מן העונשין. כנראה כאשר יש גוף בלתי עציר, אז אתה בעצם בלתי עציר.

    ספרס, פשוט עצוב מה שקורה שם. קבוצה ללא עתיד, שחקניה הצעירים רק הולכים לאחור, מנסה בכוח לרדוף אחרי הפלייאוף. דבר שיוביל אותה לכלום ושום בחירת דראפט נורמלית.

    הארדן, מניח שהוא פשוט התעייף. אחריי עונה כה קשה, עם שמירות דאבל טים בלתי פוסקות יחד עם אחוז usage פסיכי. טבעי כי הגוף מתעייף. אני דווקא הייתי מעודד.בשביל יוסטון איך שראסל משחק באחריות לאחרונה, לא שזה יספיק להם בקרב על האליפות.

    מינסוטה ושיקגו, לא יודע מי יותר מאכזבת ואילו אוהדים יותר עצובים.

    1. הקליפרס לא מתאמצים מספיק,
      זעפרני מדייק להפליא,
      זה המרגש שמשודר מהם: נישמר לפלייאוף,
      סיקור יותר מדי טוב ?????

  4. תודה יאיר .
    ניצחון של פיניקס על הספרס יפה משמח אותי למרות שעד עכשיו אהבתי מאד את הספרס אך העונה אוהב את פיניקס יותר .
    בגזרת האופניים המאבקים נמשכים
    דאריל אימפיי לוקח שניות בונוס במיאוצי הביניים , וריצי פורט מנסה את כוחו בנקודות ההרים .
    ובו בזמן מתנהלת מלחמת מטפסים מול מאיצים ,המטפסים מנצחים בקרב ומשאירים את המאיצים מאחור רק כדי להפסיד במלחמה ולמצוא את המאיצים
    לפניהם , 6 קילומטר לסיום ליתר דיוק
    כאשר האיטלנקי ג'יאקומו של ביארן ריס
    האגדה חזרה למירוצים , לוקח את כל הקופה והגורילה ישראלית גרמנית מגיעה במקום 6 .
    עומר גולדשטיין מגיע 44 בדבוקה הראשונה עם זמן זהה למנצח 44 מתוך 133 מסיימים ,רוכב נולד.
    כבוד ליכולות המפתיעות .בגזרת הדירוג הכללי דרריל אימפיי מגיע עשירי בסיום
    ולוקח עוד בונוס נקודות הפעם , ושניות הבונוס במיאוצי הביניים מספיקות לו להובלה במירוץ ב 2 שניות.
    פורט לוקח עליות , שולח את אלוף העולם מדס פדרסון לקחת שניות בונוס מאימפיי במיאוצי הביניים ,לפעמים מצליח לפדרסן ולפעמים לא…
    הפעם הצליח בספרינט הראשון לקחת ראשון לא הצליח בשני…בו אימפיי לקח ראשון.
    יש לנו מירוץ משובח שלולא האקדמי , אומת הזנק היום ממש לא הייתי טורח
    לנסות לסקר…
    אבל זה עוד כלום , מחכה לנו עוד טור היינאן בסין ,ומירוץ קטעים בוויטוריה
    האקדמי אומת ההזנק מתפרסים על כל מירוצי הגלובוס וזו הזדמנות ללמוד גיאוגרפיה ,וכן שמות ווירוסעם משונים כמו הקורונה שאולי תגרור ביטול המירוץ בסין…
    ועידכון מהארץ כביש 40 למצפה רמון
    נפתח לתנועה אחרי שנחסם בשל בלון תבערה שהגיע לשם מדרום בשל הרוח….
    עד כאן דיווח פטריוטי לוקאלי בעניינים דרומיים בוערים הכוללים את אוסטרליה
    ואטרקציות תיירותיות קדושות משלנו …
    מחר מסתיים המירוץ הדאון אנדר
    באוסטרליה הבוערת ואנחנו בטייארה סנטה קופאים מקור….

  5. Out of the loop: למה ווייטרס לא שיחק עוד העונה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם