יוסטון בחצי הגמר,גולדן סטייט פישלה מול הקליפרס

לילה שהיה אמור להיות רגוע ולקליל סיפק לנו משחקים מעולים יוסטון סגרה עניין וגולדן סטייט רשמה הפסד מס 2 בסדרה באורקל ארינה.

על קצה המזלג –

יוסטון – יוטה 93:100 – יוסטון שחזרה את הסוויפ הג'נטלמני מהעונה שעברה. יוטה הגיעה קרוב לבאר וחזרה צמאה לסולט לייק סיטי

גולדן סטייט וורירס – לוס אנג'לס קליפרס 129:121 – לו וויל מרגיש בבית באורקל ארינה והקליפרס עם ניצחון 2 היממה את גולדן סטייט (שוב) !

יוסטון רוקטס (4) – יוטה ג'אז (1)

משחק שהיה בשליטה של יוסטון שישבה על כסא הנהג ונראיתה בדרך הבטוחה לסוויפ הג'נטלמני,במעבר חד לשדקה האחרונה של המשחק ריקי רובי הוריד ל 93:94 ויוטה חזרה מדאון של 12 ברבע ה 3. פי ג'יי טאקר פספס פעמיים מהקו אבל הלב הענק שלו לא מאפשר לו לוותר על שום כדור והוא תיקן עם 2 משלו. הארדן הוריד חסימה לרוביו ( 1 מתוך 12 של יוסטון במשחק ) וסגר עניין מהקו.

יוסטון סגרה את הסיפור שוב עם משחק הגנתי בנוסף ל 12 חסימות היא רשמה 12 חטיפות וזו הפעם הראשונה שיוסטון רושמת ספרות כפולות בחסימות וחטיפות מאז הגמר של 94 מול הניקס.

יוטה שפתחה את הסדרה כמו שטיח לרגלי יוסטון התאוששה מעט אבל זה לא היה מספיק בערב של 4 מ 22 של דונבן מיטשל + 0 מ 9 מדאון טאון קשה לנצח גם את במתנ"ס.

הארדן עם 26 ליוסטון הוסיף 3 חטיפות ו 4 חסימות. קאפלה עם דאבל דאבל של 16 ו 10 פול וגורודן נתנו את המנה הרגילה עם 15 כל אחד.

רויס אוניל הוליך את יוטה בפעם השניה בסדרה בנקודות עם 18 משלו. רודי גובר שנחשב לאחד משחקני התיר הטובים בליגה הלך לאיבוד בסדרה הזו. יוסטון נתנה 4 סיבות נוספות למה היא תהיה הקבוצה השנואה ביוטה גם בשנה הבאה.

הפלוס הגדול של יוסטון שהיא תרוויח לפחות 2 ימי מנוחה על גולדן סטייט ותגיע רעענה יותר לגיים 1 בקליפורניה ( מישהו מאמין שזאת תהיה הקליפרס ? )

גולדן סטייט וורירס (3) – לוס אנג'לס קליפרס (2)

וואו איזה משחק היה לפנות בוקר באורקל ! אמנם הסדרה של 2014 הלכה ל 7 משחקים והפעם אני לא חושב שהיה מי שהאמין שהקליפרס תנצח ועוד פעמיים ! באורקל ארינה.

קליפרס הוליכה לאורך רוב המשחק כשגולדן סטייט הוליכה 49-50 אי שם ברבע ה 2.

שוב פלאש פורוורד לרבע ה 4 . 104 -114 לקליפרס וגולדן סטייט נראתה כמו קבוצה שלחצה על סוויץ וסיפקה ה-ג-נ-ה. הקאמבק הושלם עם שלשה של דוראנט שהפכה ל 118-117. יושבי הארינה כבר היו בדרך לחנייה אבל לו וויל התעורר וסיפק מופע מרהיב עם 8 נקודות רצופות כולל שלשה עם אנד וואן על דוראנט. סטיב באלמר הבעלים של הקליפרס נצפה באקטסטזה ביצעים ומשחק מס 6 ישוחק בעוד יומיים !

קווין דוראנט עם שיא קריירה בפלייאוף שם 45 קארי וקליי עם 24 ו 22 היו ה 3 היחידים שהופיעו בהתקפה של גולדן סטייט. האלופה נראית פגיעה מתמיד ומפלייאוף 17 ו 18 הדומיננטים נותרו רק זכרונות. גולדן סטייט חייבת להתעורר כי הלוחמים נרדמו על המשמר ואיבדו את העמדה פעמיים מול הקליפרס !

בצד המנצח אלו היו שוב לו וויל עם 33 + 10 אסיטים ומוטרז הראל עם 24 ( 11 מ 14 ) מהספסל + בלוק על בלתי נשכח על קווין לוני ששלח אותו מבוייש וחפוי ראש לבדוק את המזוזות בבית.

משחק מרגש של הקליפרס שסיימה עם חסימה אחת ו 3 חטיפות בלבד. פטריק בוורלי הוליך את הקבוצה עם 14 ריבאונדים. וגלינרי

סדרה שהייתה חד צדדית על הנייר שוברת שיאים בפלייאוף 2019

תהנו מהתקציר המורחב

9 תגובות

  1. תודה מידן. שתי סדרות פגז. יוסטון עשו את המוטל עליהם, שימו לב להארדן עם 4 חסימות! בינתיים אין אף פצוע, אישה יופי.
    ג״ס פישלה בגדול מול הקליפרס. כשהם עשו את הקווץ׳ ההגנתי האחרון ועברו להובלה הייתי בטוח שזה הסוף. דוראנט זה פשוט demolition man, בלתי ניתן לעצירה. הקבוצה הזאת שלו מזמן בחינת כדורסל, מבחינת האוהדים היא אף פעם לא תהיה וזו הטרגדיה שלו). גם ככה כבר מזמן שהם לא משחקים את הכדורסל היפה והמלהיב מפעם.
    אני מאמין, אני מאמין, באמונה שלמה . . . בתבוסתה של המפלצת מהמפרץ.
    וואי אם זה באמת יקרה זה יהיה כמו השביתה הגדולה שלהם בגמר וכל החרבות יצאו החוצה בצ׳יק צ׳ק.

    1. וואי ומה שמונטרז הראל עשה להם היה פשוט שחיטה. עוד שחקן ששיחק ביוסטון ופורח במקום אחר. כדאי שיוסטון תלמד מספר התרגילים של הדוק לא רק ל קאפלה, שגם ככה יודע את העבודה, אלא איך להפעיל את ננה ואת פאריד.

    2. אכן גולדן סטייט נראים יותר פגיעים מתמיד
      כשהם רצו הם לא יכלו
      ליוסטון יש את כל הסיבות להיות אופטימיים

  2. סיקור פגז מידן?
    הסדרה בין ג"ס וקליפרס לא מפסיקה להפתיע ועדיין אני לא מעז לחלום על ההפתעה האולטימטיבית

  3. גולדן סטייט כנראה יגמרו את זה בשישה שזה שני משחקים יותר ממה שהקליפרס הנפלאים קבלו ממישהו ערב פתיחת הסדרה.
    תענוג לראות את הקליפרס , מנסים לנצל כל נק' חולשה אצל הלוחמים. הלוחמים מצידם פשוט לא שומרים הלילה הצבע שלהם פשוט היה פרוץ . כל פעם שהקליפרס הגיעו לאזור זה נגמר בשתיים קלות …

  4. תודה מידן, מעולה. לו וויל והארל ככל הנראה השחקנים הכי אנדרייט בליגה. שניהם מרוויחים בשנה הבאה 14 מיליון אם אני לא טועה, הזוי. יהיה נחמד אם הקליפרס ינצחו את משחק מס' 6 אבל אני בספק רב. ככה או ככה, לקחת את גולדן סטייט לשישה משחקים זה הישג.

  5. תודה מידן.
    איזה הבדל בין הסדרות.
    הסדרה של יוסטון-יוטה זה מלחמה בבוץ, עם שתי הגנות חזקות וחכמות.
    הסדרה של הווריורז והקליפרס זה ראן אנד בלאגן. שזה היה אמור להיות לטובת הלוחמים אבל דווקא הקליפרס הצליחו לנצל את המרווחים לגנוב 2 נצחונות.
    מעניין איך הלוחמים ייראו בהגנה מול הרוקטס. אם ייראו כמו מול הקליפרס הם יהיו בצרות

  6. כבודדדד לקליפרס !!!!
    לא זוכר בדיוק איפה אבל כתוב באינטרטנט שצפיתי ניצחון לקליפרס. באופן רגיל לא הייתי מציין את זה אבל בהתחשב בעובדה שאחוזי הדיוק שלי הם 1:8000 הרגשתי צורך לפרסם את זה.
    לא יודע מתי הפסקתי לחבב את הלוחמים אבל מעניין לראות שזה קרה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם