מה היה לנו ? סיקור משחקי רביעי

איך אומרים הצינים – ציפיות יש רק בכריות, לילה שהכותרת המרכזית שלו היא 0-2.

על קצה המזלג

בוסטון סלטיקס 99 אינדיאינה פייסרס 91 – ניצחון נוסף של בוסטון עם תוצאה משנות ה 90.

מילווקי באקס 120 – דטרויט פיסטונס 99 – גריפין לא שיחק ,גם הפיסטונס לא.

יוסטון רוקטס 118 – יוטה ג'אז 98 – אף אחד לא הגיע לנגן בג'אז.יוסטון בטיול


בוסטון סלטיקס(2) אינדיאינה פייסרס (0)

אינדי קבוצה מצויינת שמשחקת ללא הכוכב שלה,צ'ארלס בארקלי אמר בזמנו שקבוצה שקולעת ג'אמפשוטס לא יעולה לקחת אליפות ואז הגיעה גולדן סטייט. אז מה שמשותף לי ולבארקלי בימים אלו זו כרס עגלגה ואני אומר – קבוצה בלי סופרסטאר לא מסוגלת לקחת אליפות(או להצליח בפלייאוף)!

הלילה אינדיאנה נראתה טוב במשך 3 רבעים עם כדורסל שאפיין אתן העונה.ריצה של 0-10 העלתה את אינדיאנה ל 58-70 ברבע 3 אותו סיימה ב +11 (79 -68) .

העיר בוסטון ראתה מספיק משחקי פלייאוף בפ פיגרה וניצחה. ריצה של 0-16 בראשות קיירי הפכה את משחק ל 82-86 ירוק. התוצאה הסופית קצת משקרת ,זה היה משחק של נקודה (92-91) אחרי שלשה גדולה של טיטום 50 טיקים לסוף . 8 שניות ל הורפורד שמסר לטייטים שעם דאנק ועבירה סגר את חלומותיהם של הפייסרים למ-ה-פ-ך.

מה אומר מדד השלשות ? 13-11 לאינדי שהיא הקבוצה השניה בפלייאוף 2019 שקולעת יותר שלשות מהירביה ומפסידה.

מה מספרים המספרים ? 37 לקיירי ו 26 לטייטום עשו את העבודה ביג טיים בבוסטון

בוגדנוביץ על 23 לאינדי. 36-48 בריבאונד לבוסטון עשתה את ההבדל כי מי שלא שולט בלוחות בפלייאוף סופו לקבל קרש בראש

מילווקי באקס (2) – דטרויט פיסטונס (0)

מכירים את אפקט יואינג ? כזה שהקבוצה שלך מתעלה על עצמה ללא הכוכב הגדול שלה ? אז הפיסטונס המשיכו עם אפקט גריפין – עם או בלי הכוכב הגדול שלנו באנו להסריח את הפארקט.

הפיסטונס ספגו 38 ברבע הראשון ועוד נלחמו בשני וירדו למחצית ביתרון 58-59. מילווקי עם רבע שלישי של 17-35. סתם את הבוכונות של הפיסטונים.

מה אומר מדד השלשות ? אחרי ש 11 מ 12 קבוצות שקלעו יותר שלשות ניצחו את משחקי הפלייאוף עד אתמול הלילה שוב קבוצה שקולעת (12 לדטרויט) יותר (11) – יורדת מפסידה.

מה מספרים המספרים ? 52% אחוז מהדה לבאקס מול 37% של דטוריט. הביג 3 של מילווקי עם 77 נקודות הערב ולא בסדר שחשבתם ( בלדסו 27,יאניס 26 מילדטון 24) .

יוסטון רוקטס (2) – יוטה ג'אז (0)

יש דם רע בין יוטה ליוסטון ,הלילה הטילים היכו כבר ברבע הראשון שנגמר כמו ההפרש הסופי (19-39).

מלבד מבול של שלשות בשנים האחרונות יש לא מעט בלו-אאוטים בפלייאוף ומסדרה בין המדורגות 4-5 אתה מצפה למשחק קצת יותר צמוד.

נקפוץ למדד השלשות 17 כאלה ליוסטון וזה המשחק ה 11 ברציפות שלה עם 15 דאונטואנס ומעלה 8 מ 38 היו לג'אז. ויוסטון השיבה את הסדר על כנו.

יוטה נריתה רע מאוד הלילה בעיקר הודות לדונבן מיטשל ען יחס אסיסטים איבודים אין סופי (0 מול 5 ) כשרויס אוניל ורוביו מובלים אותך עם 17 כל אחד אתה יודע שזה לא הערב שלך

יוסטון תפקדה כמו רקטה שחמקה מכיפת ברזל וקיבלה טריפל דאבל של הארדן שסיים עם 32 13 ו 10 פינוקים לחברים.

PJ טאקר הגיע מאולם הפחים עם 16 ו 4 שלשות משלו. כריס פול עדין איתנו ( טפו טפו טפו ,מלח מים ,פרסה של סוס ) והוסיף 17.

יוסטון עם הפנים לקליפורניה לחצי גמר המערב.

https://www.youtube.com/watch?v=DG19a_Dif3M

9 תגובות

  1. מידן תודה אחלה סיקור קצר וקולע…
    תובנות:
    דאנטוני הבין שהדרך לעצור את יוטה היא לעצור את… מיטשל?
    לא ממש לא. הדרך לעצור את יוטה היא לעצור את איגלס. כן… איגלס ההוא ממכבי.
    17 דקות של משחק הוא היה על 0 נק 0 רב 0 אסיסטים . לדעתי מצפיה במשחקים שלהם השנה הוא השחקן השקט הכי חשוב של יוטה כי הוא זה שמחבר אותה והתפוקה העלובה שלו בשני המשחקים היא הסיבה העיקרית לבלואטים האלה. למרות שבכל מקרה יוסטון היתה לוקחת כי יוסטון היא סוג של מפלצת השנה.
    בוסטון – ראיתי את המשחק. טייטום וקיירי. שחקנים של מאני טיים והגנה חונקת נראה כמה זה יספיק הלאה. שחקנים של מאני זה אומר שגם כשאתה מוביל ב 11 ברבע השלישי זה לא בהכרח יספיק. יהיה קשה מול הבאקס לא בטוח שזה יספיק (אולי אפילו בטוח שלא)…
    דטרויוט ? מסכים עם התגובות הקודמות… אם או בלי גריפין הקבוצה הכי מיותרת בליגה.
    בנתיים כייף של פליאוף הסיבוב הבא יהיה אש.
    תודה קינג.

    1. +1
      בשחקנים של הגנה חונקת לא התכוונת לקיירי אלא למישהו אחר 🙂

  2. תודה מידן. חבל שדטרויט בכלל עלו לפייאוף כי הם מבזבזים את הזמן של כולנו. חבל גם על אינדי שכל כך מנסה ואז נכנסת ביתרון 11 לרבע האחרון ומפסידה את המשחק בשלומיאליות. נראה לי שהם היו לוקחים את הסדרה אם רק אולדיפו היה משחק.
    יוטה מסריחים את הפרקט. מה שהארדן עושה לרוביו גובל בהתעללות. גובר לא נראה קשור לכלום ואפילו מיצ'ל לא מספק שום ניצוץ. יוסטון צריכה לשמור על פוקוס כי יוטה יכולה לחזור לעצמה בבית.

  3. מעולה מידן. חסכת לי זמן שינה יקר בלילה של פלייאוף שידעתי שיהיה חצי כוח. אינדיאנה מדרדרים את הסלטיקס לשחק במשחק שלהם ומפסידים, הרוקטס נותנים בראש ליוטה ומילווקי לפיסטונס. היום בערב יעלה הפריוויו שלי, נראה איך יצא.

  4. תודה מידן מעולה.
    יוסטון ניצחה בקלות אבל אסור לה לנוח על זרי הדפנה. כולה ניצחו 2 בבית. יוטה קיבלו הרבה מאוד שלשות חופשיות שהחטיאו ויוסטון היו ביום קליעה טוב, אבל אלו לא פערי הרמות.
    יוטה צריכים להפסיק להראות שהם מפחדים מהארדן. אשכרה קבוצה שלמה חוץ מרוביו ואוניל בהלם קרב. במחצית השנייה ראינו אותם הרבה יותר פיזיים עם הארדן. נפלו על יום מצוין של גורדון אבל זה משהו שאני חייב לחיות איתו אם אני סניידר.
    קפלה לא יקבל קרדיט אבל הוא היה השחקן השני הכי טוב של הרוקטס היום. אטם את הצבע כמו אולג'ואן בימים הגדולים, נלחם על הריבאונד והוציא את גובר מהמשחק.
    בשלב הזה סניידר נמצא במצב שהוא אשכרה צריך לחשוב אם הוא יכול לשחק עם גובר, שחקן ההגנה של השנה, שנראה פשוט חסר אונים ומבולבל.

  5. אחלה סיקור
    אפקט יואינג העלה בזכרוני גם את הסיפור על וויליס ריד.
    אולי בניקס צריכים לחשוב על זה ולהביא את לברון.
    הוא כוכב. הוא מבוגר אז יחסיר הרבה משחקים, טיירון לו תפור על ניו יורק וגם קווין לאב ישמח להגיע (או לכל מקום אחר)
    🙂

  6. תודה מידן
    יוטה היא שערוריית הפלייאוף עד עכשיו. קבוצה בלי תירוצים שעולה לשחק כמו קבוצת נוער מליגה מחוזית – בלי הגנה בלי תשוקה בלי תכנית משחק בלי שום יתרון. ניהול משחק נוראי של הצוות המקצועי ובעיקר חוסר ניצול של היתרונות המעטים שיש לה במצ'אפ…. הם צריכים לעשות מהפך ענקי לקראת משחקי הבית ואפילו שזה בהחלט אפשרי אני כרגע לגמרי בעד סוויפ לביזיון הזה.

    מסכים עם כל מילה לגבי אינדי – הם אחלה קבוצה אבל אין מי שיקח אותם כשצריך לחוף מבטחים.

    לגבי דטרויט – פשוט חבל שהם נכנסו במצב הזה לפלייאוף. שארלוט ומיאמי היו עושות יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם