מכבי – אנדולו: יומן צפיה

יומני היקר,

אוטוטו מכבי הולכת לשחק מול אנדולו אפס בבית – אחד מחמשת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה הרגילה.

תכל'ס, מכבי צריכה לנצח ארבעה מהם והלילה זאת הזדמנות לא רעה לצאת עם אחד.

אני אופטימי (זאת לא חוכמה גדולה. אני תמיד אופטימי…).

הצטרפתי למשחק רק שלוש דקות לסוף הרבע הראשון כי בתי הקטנה והחמודה התעקשה לקבל את הצומי שלה בשניה שהמשחק התחיל. מה יכלתי לעשות?

פארגו מנסה להרים את בלאק לדאנק במהלך שנותן תחושה שמכבי נכנסה לאלמנט מהסוג שהכרנו בעונות הגדולות. פוזשן אח"כ אובראיינט מציל כדור אחרי החטאה של ג'ונדי והתחושה רק מתגברת, במיוחד אחרי שפארגו בחדירה נהדרת מוסיף עוד שתיים. בשלב הזה בתי הגדולה (היפיופה מתמונת הפרופיל שלי) מחליטה לתת לי קצת תשומת לב ואח"כ להציק לי ולהפריע לצפיה. ואני? מה אכפת לי? עכשיו אני גם נהנה מבתי האהובה וגם רואה בחצי עין איך מכבי גומרת את הרבע בחמש הפרש.

ברבע השני הילדה מעלה הילוך והריכוז שלי במשחק מספיק רק בשביל לשים לב שעם כמה שמכבי ממשיכה לזרום, אנדולו מתחילה להשחיל שלשות ונשארת במרחק סביר כאשר דקה לסיום ההפרש הוא בסה"כ נקודה. חשש מסוים מתגנב – ניצחון הערב הוא מאסט אם אשכרה (אשכרה!!!) מכבי רוצה להגיע להצלבה. אגב, עצם העובדה שהמשפט האחרון נכתב מראה איזה עבודה גדולה עשה ספרופולוס מהיום שהגיע.

שחקן אנדולו (לא שמתי לב מי בדיוק – זה באמת משנה?) עולה לשלשה יומרנית ומחטיא ואז וילבקין עולה לשלשה די יומרנית משלו ו…בום!!! מכבי ביתרון 4. בפוזשן הבא טיוס חוסם את לארקין, מכבי רצה קדימה ווילבקין עולה לעוד שלשה יומרנית שהפעם לא נכנסת ומנגד לארקין מריץ מתפרצת שנגמרת בלייאפ קליל ופיגור מינימלי של 2 מבחינתה של אנדולו.

האמת, אין לי מושג איך לאכול את וילבקין. כל המשחק שלו זה צל"ש או טר"ש. למה הוא לא יכול להיות סתם אלוף, למה? אתם יודעים מה? הייתי מסתפק ברב סרן…

בזמן המחצית אני קורא בעיקר תגובות על האזעקות בגוש דן, כולל בדיחות כמו "המנותקים בעוטף עזה יושבים בבתי קפה כאילו כלום"  ו "רקטה אחת יורטה והשניה עדיין מחפשת חניה" , וחושב לעצמי "פששש איזה זריזים האנשים, איזה עידן מדהים זכיתי לראות אחרי שבגיל שבע הייתי מוקסם מטלפון החוגה שסופסוף הותקן בביתנו…"

הרבע השלישי מתחיל רע, רע מאד!!! אנדולו רצה 2-14 ועולה ליתרון 4 אחרי שמכבי הצליחה לעלות ל 8.

אובראיינט עם שלשה מוריד ל 1 אבל אנדולו לא עוצרת והיתרון צומח ל 5 אחרי שמיצ'יץ' נותן עבודה על בלאק.

מכבי מתקשה להגיע לזריקה בפוזשן הבא אבל רול מוצא את הנתיב ברגע האחרון ומוריד למינוס 3.

אבל אז, יומני היקר, אחד הדברים הכי מעצבנים קורה: פוזשן הגנתי נהדר ומיד אח"כ עבירת תוקף פלאס טכנית לבלאק.. זה לא נראה טוב.

ואז, או אז, אותו בלאק דופק בלוק מצד אחד ומסיים בצבע פעמיים מצד שני והמשחק בשיוויון בסוף הרבע השלישי. האמת? אני ממש מבסוט! זה עדיף מבחינתי על עשרים הפרש (בתנאי שיגמר בניצחון, כן?) כי לצליחת מבחני אופי יש ערך גדול בהרבה מ"סתם" ניצחון.

שלוש דקות לתוך הרביעי ואנדולו שוב ביתרון 4 אחרי עוד פריצה סילונית עם סיומת וירטואוזית של לארקין. וואלה, איזה קריירה מוזרה יש לשחקן המוכשר הזה…

עוד שתי התקפות נפל ושטות של אובראיינט שנוגע ברשת מעניקה לאנדולו עוד שתי נקודות. עוד התקפה שנגמרת בהחטאה של אובראיינט ואז שלשה של לארקין מעמיקה את הבור של מכבי ל 9.

אתה יודע מה יומני? תתעלם מהשטות שאמרתי קודם. עדיף לי "סתם" ניצחון מהדבר הזה…  

שלשה של אובראיינט והחטאת שלשה חופשית של מיצ'יץ' נותנת למכבי אפשרות להתקרב עד כדי 4 או אפילו 3 אבל מכבי משחקת hot potato ושמה את בלאק בפוזיציית זריקה לא טובה. איך זה נגמר? הוא מחטיא…

בצד השני בובואה עם עוד חדירה סילונית מעלה ל 8 וזה מרגיש לא טוב בכלל. אה, גם לא נשאר יותר מדי זמן…

בלאק מוריד ל 6 ומחטיא את האנד וואן מהקו חייבים עצירה, חייבים עצירה בפוזשן הבא אני אומר לעצמי…

ואכן יש עצירה אבל מה זה עוזר כשפארגו לא פוגע ווילבקין לא מעז. דווקא עכשיו הוא לא מעז! פאק!

זה נגמר בהפסד 8 ומכבי חייבת לנצח את כל המשחקים שנותרו לה כדי להעפיל להצלבה. ספוילר: זה לא יקרה…

אה, שכחתי לדבר על טיוס: אם וילבקין הוא צל"ש או טר"ש אז טיוס הוא מאניה או דיפרסיה…

זה המצב יומני היקר – ריאלית, מכבי כנראה לא תגיע. הרציונל בהחלט טוען כך ואני אמור לשחרר. מצד שני, בפעם הבאה שניפגש אני עדיין אהיה אמוציונלי…

יש דברים שלא משתנים.

לילה טוב  

7 תגובות

  1. חבל, עוד עונה מתפספסת.
    לא נראה שיש פער יכולות כזה גדול בין אפס פילזן למכבי, והנה הם מקום רביעי ואנחנו מחוץ לשמינייה

  2. אחלה יומן שי. צריך להודות ולהגיד שמכבי לא שווה העונה טופ 8, במיוחד עם איך שהם התחילו את העונה. יותר מדי הפסדים "לא מחויבים" חרצו את גורלה. לא נורא זו לא פעם ראשונה

  3. תודה שי, מכבי לא שווה פיינל 8 ולןח המשחקים מתעתע בכולם. תכלס יש לה עדיין סיכוי בוא נראה איך תיגמר העונה

  4. משחק חלש
    שביקה ברגע האמת במשחק שהיה משחק ההזדמנות האחרונה
    הפסד לאחר 7 ניצחנות בית רצופים שנתנו המון אוויר
    צריך 4 מ 4 בשביל לעשות טופ 8

  5. שאפו. קראתי עד הסוף למרות שאני בדרך כלל לא צופה במכבי. אני יכול לחבר עכשיו את התמונה של הבת שרוצה צומי לזמן המשחק עצמו. נהנתי לקרוא!

  6. מצוין שי!!
    כתבה ראשונה לפנים.
    למכבי ת"א היה קשה לנצח את אנדולו מחוזקת בפארגו וולביקין…
    החלום של הפליאוף היה קצת גדול עליה אבל חבל שאי עמידה במשימה תשכיח את המסע הדי מרשים שלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם