סוף עונה 2019 (14) – שרלוט צרעות

תוצאת תמונה עבור שארלוט הורנטס

מטרות לעונה שהסתיימה:

אחרי שתי עונות בהן לא התקרבה לכך, בשרלוט קיוו שהפעם יצליחו להיאבק על מקום בפלייאוף.

עמידה במטרות:

כן. למעשה, מדובר על הקבוצה היחידה בליגה שאיבדה סופית את הסיכוי לסיים בפלייאוף רק במחזור ה-82, קרי רק בסיום העונה. הקבוצה גם השתפרה מעט בטור הניצחונות עם 39 כאלה.

מטרות לקיץ:

ברור שיש פה שני תרחישים שונים מאד. הראשון, והסביר יותר ביניהם, הוא שקמבה ווקר מודה לשרלוט על העשור השלישי לחייו ובוחר לבלות את העשור הרביעי בעיר אחרת. השני הוא שווקר לוקח את הסופר-מקס שהקבוצה תציע לו – ואני מאמין שהיא תציע לו – תחת הנחה שמנסים להמשיך במגמת השיפור ולארגן סביבו קבוצה תחרותית.

בין כה ובין כה, לקבוצה יש כמה חוזים מכבידים כשאין שם אחר לתת לזה של ניקולס באטום זולת מזעזע. אם ווקר ייקח את הסופר-מקס זה די יתקע את הקבוצה מהאפשרות לבנות סביבו משהו רציני. לזה אפשר להוסיף את החוזה הנוראי של ביסמרק ביומבו והחוזה הלא-מי-יודע-כמה של מארווין וויליאמס (שסביר להניח שיממשו שניהם את האופציה). גם מייקל קיד גילכריסט יממש אופציה על חוזה גבוה מדי וקודי זלר גם כן עם שמונה ספרות. כל הנזכרים לעיל הרוויחו בעונה החולפת שכר גבוה יותר מאשר קמבה ווקר.

כשלוקחים את כל זה בחשבון, אני אפילו לא בטוח שעדיף להם שווקר יישאר. אולי עדיף שילך ולנסות על הדרך להיפטר מהחוזים לעיל בחבילות עם חוזים יותר אטרקטיביים כמו חוזי הרוקי של דויין בייקון או מאליק מונק או ווילי הרננגומז.

ואם בכל זאת ווקר נשאר? אז לנסות להשאיר גם את ג'רמי לאמב. שחקן שאשכרה הצדיק את החוזה שלו ובשרלוט יצטרכו לקוות שיהיה אפשר להשאיר אותו במחיר נמוך, אבל זה לא מאד סביר.

מעבר לשני הגארדים אני חושב שהגיע הזמן לשים יותר ז'יטונים על מיילס ברידג' בסמול פורוורד. וויליאמס זה פתרון סביר בינתיים לעמדת הפאוור פורוורד. עמדת הסנטר עמוסה בינוניות. עד כדי כך שאפילו דוויט הווארד בעונה שעברה היה הרבה יותר טוב מכל מה שנשאר שם. אם בשרלוט ממשיכים לנסות ולהגיע לפלייאוף זו העמדה הראשונה לחיזוק.

מטרות לעונה הבאה:

כאמור, תלוי בהחתמת או אי החתמת ווקר. אם הוא נשאר אז המטרה חייבת להיות פלייאוף. יש כמה צעירים מוכשרים וביחד עם חיזוק נקודתי סביר זה לגמרי אפשרי.

אם ווקר לא נשאר, אז לארגן חבילות שמנקות את החוזים הפרובלמטיים וללכת לבניה.

בכל מקרה אני חושב שהם צריכים לתת לבורגו לפחות עוד עונה אחת להוכיח את עצמו.

10 תגובות

  1. תודה מתן.
    קבוצה שנמצאת בלימבו. חבל על קמבה ווקר.

    הערה שלא קשורה – חבל לבזבז את הטורים מצוינים שלך על התקופה הזאת, כדאי להשאיר לעונת המלפפונים . . .

  2. שארלטו נמצאת באיזור הלימבו שהיה פעם רשום על שם קבוצות כמו דנבר ומילווקי
    ותראה איפה הן היום
    אז כן, גם הצרעות יגיעו לטופ של הליגה. חכול לקחת 25-31 שנה אבל זה יקרה 🙂

  3. תודה על אחלה פוסט.
    אחת הקבוצות היותר תקועות.
    חוזים גרועים ביותר ורק 2 שחקנים ראויים ומוכחים.

  4. תודה מתן.
    קבוצה ממש מיותרת.
    אם היתה קבוצה שאין לה עבר, הווה או עתיד זו שארלוט.
    בזבוז של הקצאה ושל הקריירה של קמבה

  5. תודה מתן.

    מודה שלא כל כך הבנתי את הרציונל בין שתי האופציות – לפי מה שאתה אומר, אם קמבה עוזב שארלוט צריכה להיפטר מהחוזים הכבדים גם אם זה יעלה להם בשחקנים צעירים עם פוטנציאל ואם הוא נשאר אז להישאר עם כולם. לעניות דעתי, אין כל היגיון לוותר על הפוטנציאל של בייקון או מונק אם קמבה עוזב אלא דווקא במקרה שהוא נשאר כדי שבעזרת פינוי החוזים הכבדים יהיה אפשר להחתים צוות מסייע לקמבה. אם ווקר עוזב, אפשר לתת לחוזים להיגמר מבלי לוותר על בחירות דראפט עתידיות או צעירים עם פוטנציאל ופשוט ללכת לטנקינג.

    1. כי אם הוא עוזב, להישאר עם החוזים הכבדים + הצעירים זה להמשיך לדשדש בבינוניות. לא יהיו מספיק גרועים לטנקינג. עדיף כבר ללכת למהלך סטייל אטלנטה ולנקות את השולחן. לא מדובר פה על צעירים ברמה של יאנג או דונצ'יץ' או אייטון. יש פוטנציאל, אבל לא ברמה כזו שאתה בונה סביבו קבוצה כמו באטלטה או דאלאס.
      אם הוא נשאר, אז פוצץ את תקרת השכר ונסה לבנות סביבו משהו מועיל. זה לא ששחקנים חופשיים בפרופיל גבוה יחתמו שם מרצונם החופשי.

      1. ביומבו, זלר ובאטום לא השחקנים שיגרמו להם לדשדש בבינוניות. איתם והלי קמבה הם קבוצה בוטום 5 בליגה ואני עדין. וגם אם לא, עדיף לייבש אותם על הספסל ושלא יתרמו מאשר להעביר אותם בטרייד ולאבד בחירת דראפט או שחקן צעיר. החוזים של ביומבו ובאטום אולי יהיו שווים בהמשך כחוזים נגמרים אבל בינתיים חבל לזרוק אותם ולשלם על זה מחיר כשהכוונה היא להיות גרועים.

    1. תודה מתן
      יצא לי לראות את המשחק האחרון העונה של שארלוט
      נראה שגם הקהל מבין שקמבה לא נשאר
      הולכים לקום לבוקר בלי ווקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם