סוף עונה 2019 (16) – דטרויט בוכנות

תוצאת תמונה עבור דטרויט פיסטונס

מטרות לעונה שהסתיימה:

לחזור לפלייאוף. לא הביאו את בלייק גריפין בטרייד בשביל לדשדש באזור הדמדומים שבין הפלייאוף לטנקינג. אולי אפילו לקורא תיגר על חצי גמר אזורי.

עמידה במטרות:

למרות שלא שיחקה כדורסל גדול, דטרויט עמדה במשימת הפלייאוף שלה. לא עמדה במשימה לאתגר את הסדרה, אבל יש לה את התירוץ שכוכב הקבוצה לא היה כשיר לגמרי. לצערה, זה ריטואל חוזר אצלו מה שאומר שיש סיכוי שהוא יגיע לאותו המצב באותו המקום גם בעונה הבאה.

מטרות לקיץ:

אולי הקבוצה הכי קוטבית בליגה. זה אמנם לא האידאל, אבל בעמדות הפנים הקבוצה סך הכל מסודרת. יש לה פאוור פורוורד מהטובים בליגה אחרי עונה טובה, ולמרות שהוא נוטה לפציעות כנראה שיותר טוב מזה הם לא ישיגו. החוזה שלו גם נראה לא ממש סחיר.

אנדרה דראמונד, על כל מגבלותיו, בין שחקני הציר המובילים בליגה. מלך הריבאונדים של הליגה מגיע אחרי עונת שיא התקפית מבחינתו, כשהעונשין לא טוב אבל לא מאפשר האקינג תדיר. ההגנה תמיד היתה שם. זאזא פצ'וליה על חוזה מינימום ותון מייקר על חוזהו הנמוך מחליפים בסדר. דווקא ג'ון לואר לא מתקרב להצדיק את השכר שמקבל. שכר גבוה מדי לשחקן קצה רוטציה.

עמדת הרכז לא מחליקה בגרון, אבל אפשר לבלוע עם רג'י ג"קסון בחמישייה ואיש סמית כמחליפו, כשאני מאמין שיהיה אפשר להשאיר את האחרון פחות או יותר באותו השכר. כנראה שפחות.

ועכשיו מתחילות הבעיות. הסיכוי להשאיר את ווין אלינגטון בשכר מינימום נראה קלוש עד אפסי. וזה לא שהוא גליק גדול, כן? לוק קנארד בסדר התקפית בתור מחליף, אבל בעייתי בהגנה. מדובר על צמד שחקנים עם קליעה לא רעה, אבל שלא נותן הרבה מעבר לזה ושגם לא ברור אם יהיה אפשר להשאיר את הבכיר מביניהם.

העמדה החלשה ביותר היא הסמול פורוורד. היא עד כדי כך חלשה שמי שפתח בעמדה הזו בשניים ממשחקי הפלייאוף הוא ברוס בראון – "קלעי" בגובה 196 ס"מ. הקבוצה חייבת שני שחקנים לעמדה. הן שחקן פותח והן שחקן מחליף.

לסיכום, לעשות מה שצריך כדי להביא שחקני כנף מגוונים. לא צריך מהשורה הראשונה, אבל שחקן מעל 200 ס"מ שיודע להוביל כדור, לקלוע ולשמור. ויש מספיק כאלה בליגה. גם עמדת הקלעי והרכז דרושות שיפור, אבל זה פחות דחוף.

חושב שהם צריכים להמשיך עם דויין קייסי. מאמן העונה של העונה שעברה קיבל קבוצה בעייתית והצליח להחזיר אותה לפלייאוף. לא א גרוייסע מציאה, אבל גם משהו.

מטרות לעונה הבאה:

החוזה של בלייק גריפין לנוכח מצבו הבריאותי די תוקע את האפשרות של הקבוצה לפנות לקבלן הסמוך למקום מגוריה ולהתחיל בהליך של בנייה. מצד שני, היא לא מספיק טובה ללכת רחוק בפלייאוף וספק אם זה עומד להשתנות. לפיכך, המטרה תמשיך להיות להעפיל לפלייאוף ואולי עם חיזוק מתאים בעמדות 2-3 וקצת מזל לנצח משחק פלייאוף ולקטוע את רצף ההפסדים הארוך בכל הזמנים.

4 תגובות

  1. הם מסודרים בעמדות הפנים ועל הפנים בעמדות החוץ.
    גריפין הוא הכוכב שלהם, אבל יש יותר מדי נורות אזהרה לגבי המצב הבריאותי שלו. טוב ככל שיהיה הוא מחמיץ יותר מדי משחקים.
    לדעתי, אין להם ברירה אלא להטריד את אחד הנכסים הכי גדולים שלהם, דראמונד/גריפין, כדי לקבל תוספת נורמלית של שחקנים לעמדות החוץ.
    רג'י ג'קסון קיבל את ההזדמנות שלו להוביל קבוצה ופישל. הוא מחליף טוב, שחקן שישי סקורר, אבל לא רכז חמישייה מספיק טוב (אולי אם היה לידו SG דומיננטי זה היה נראה אחרת).

  2. תודה מתן, קבוצה עצובה משהו.
    חבל לי על גריפין, שחקן שהיה יכול להוציא כל כך הרבה יותר מהקריירה שלו.
    תכלס חוץ מעממדות הפנים כל הקבוצה בקאנטים.
    כשרג'י ג'קסון הרכז שלך תגיד תודה אם הצלחת לעלות לפלייאוף מהמקום השמיני.

  3. תודה מתן, דטרויט צריכה לדעתי להחליט מה היא רוצה מעצמה. האמצע טבלה הזה שהם נפלו עלין לא יוביל אותם לשום מקום חיובי, בעיקר בגלל שהכדורסל שלהם לא מרגש בעליל.
    הדרך הטובה ביותר שהם יכולים לצאת מזה זה לכוון למטה ואם אפשר גם להתנקש בסטן ואן גנדי, בכלל טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם