סוף עונה 2019 (28) – מילווקי איילים

תוצאת תמונה עבור מילווקי באקס

מטרות לעונה שהסתיימה:

אחרי שבעונה שעברה הקבוצה הודחה כבר בסיבוב הראשון נגד בוסטון נטולת קיירי אירווינג וגורדון הייוורד, גמר כללי היה נראה מטרה קצת גבוהה מדי, למרות שהיה ברור שהקבוצה תשתפר ושפחות מחצי גמר אזורי לא בא בחשבון. ביתיות וחצי גמר אזורי כרף תחתון עם טופ 2 במזרח וגמר אזורי כמטרות שאפתניות.

עמידה במטרות:

לגמרי כן. כרגע זה מרגיש מוזר, כי ישנה הרגשה של אכזבה. ככה זה שאתה מסיים עם המאזן הטוב בליגה ומוביל 0:2 בסדרת הגמר האזורי. ברם, אם חוזרים לערב פתיחת העונה, זו תוצאה נאה ביותר.

מטרות לקיץ:

למילווקי אין יותר מדי גמישות וגם אין סיבה להרוס משהו שעובד. בסך הכל ליבת הקבוצה סביב השיא או בדרכה אליו והיא צפויה להשתפר בעונה הבאה, בדגש על הכוכב. לא כל כך מהר צריך לפרק קבוצה כזו בגלל שבוע לא טוב.

בעמדת הרכז יש להם שני שחקנים די יקרים יחסית לתפוקה. אריק בלדסו בחוזה לא ממש סחיר. העונה הסדירה שלו היתה טובה וכנ"ל לגבי חלק מהפלייאוף, אבל ברגעי ההכרעה הוא לא היה טוב, בדגש על הצד ההתקפי, בו מצפים ממנו לתפוקה יותר משמעותית. את היל סביר להניח שיחתכו ויספגו את ה"קנס" של מיליון דולרים. אולי יצאו מהחוזה איתו ויחתימו אותו על חוזה חדש נמוך יותר וסחיר יותר. ובכלל, מילווקי במצב בו היכולת שלה וגרף השיפור יכולים להוות יעד לשחקני משנה. לא חושב שתהיה להם בעיה למצוא רכז מחליף סביר. אולי ישאירו את טים פרייזר ויתנו לו תפקיד משמעותי יותר, אבל אני בספק.

בעמדת הקלעי סביר להניח שמלקום ברוגדון (הנהדר בשני צדי המגרש לטעמי) ימשיך לפתוח, כשחוזהו אמור לתפוח משמעותית. פט קונאטון, דונטה דיוינצ'נזו וסטרלינג בראון ימשיכו להיות גיבוי זול מהספסל, כשאחד או יותר אולי יהיו מעורבים בעסקה.

בסמול פורוורד אני מאמין שקריס מידלטון יצא מחוזהו ויקבל שדרוג לא מבוטל. לכאורה, הקבוצה יכולה לנסות להמר על שחקן בכיר יותר, אבל אז עלולה להישאר גם בלי מידלטון, הימור שלדעתי לא משתלם. צריך לזכור שמדובר על אולסטאר שמקבל בהכנעה את אדטוקומבו ככוכב הבלתי מעורער של הקבוצה. טוני סנל מחליף סולידי לעמדה וצריך לזכור שבמקרה הצורך, כשמידלטון על הספסל, אדטוקומבו יכול לשחק בעמדה כשלצדו ישחק בעמדת הפאוואר פורוורד אחד המחליפים.

בפאוואר פורוורד ישחק כמובן יאניס אדטוקומבו. האם מירוטיץ' יישאר? אני מאמין שבמילווקי ישמחו להשאיר אותו, השאלה איזה שכר ידרוש. ארסאן אילייסובה אחלה שחקן, אבל לא מספיק כמחליף ראשון לעמדה במי שמתיימרת להיות קונטנדרית, אלא כשחקן שיכול להרחיב את הרוטציה ולאפשר משחקי מנוחה לכוכבים. די.ג'יי. וילסון השתפר מעט העונה ואם ימשיך להגביר וליום ולשפר יעילות יוכל לתרום ולאפשר עסקה עליו או על אילייסובה.

בעמדת הסנטר מאמין שמאד ירצו להשאיר את ברוק לופז שתפור על הכדורסל של בודנהולצר. זה כמובן יעלה להם גידול ניכר בשכרו. וחובה שיהיה לו מחליף. מי שמאמין שפאו גאסול יכול להיות האיש, אשרהו. אני לא חושב ככה. לדעתי, עמדת הסנטר המחליף היא הראשונה לחיזוק וזה גם ראלי לעמוד במטרה.

למרות הביקורת עליו בניהול סדרת גמר המזרח, למייק בודנהולצר מגיע, לפחות, עוד עונה. צריך לזכור מה הקבוצה עשתה בלעדיו בעונה שעברה ואיך היא נראית העונה. חובה לתת לו הזדמנות לקחת אותה עוד שלב קדימה.

מטרות לעונה הבאה:

גמר NBA. חד וחלק. פחות מאליפות מזרח תהיה אכזבה.

12 תגובות

  1. תודה מתן
    אם ישאירו את לופז ומרבית הסגל – השינוי היחידי שצריך הוא בעמדת המאמן…
    בודנהולצר חתום על הכישלון בגמר המזרח- היו לו את כל הכלים להצלחה והוא קפא במאני טיים…

    ה ב י ת ה

  2. סיום הפלייאוף החלש של בלדסו נותן טעם חמוץ להארכת החוזה שלו, אבל לא חושב שהבאקס יכולים לקבל חלופה טובה יותר. צריך לזכור שבלדסו הוא עדיים PG פותח ראוי עם הגנה חזקה וחדירה טובה.
    יאניס ימשיך להשתפר, אין בכלל ספק, הייתי מקווה שהוא יבלה קיץ שלם עם דרו הנלן (ואולי יצרף את בלדסו) כדי להשתפר בקליעה. בנוסף, שישים כמה קלטות של לברון וילמד איך שחקן עם קליעה חלשה התגבר על זה ולמד גם לנהל משחק מהפוסט והטופ אוף דה קי.
    ברוגדון חשוב מאוד אבל יתכן שההצעה שיקבל מקבוצה אחרת תהיה יקרה מדי לבאקס. יש חלופות לא רעות, למרות שאני מאמין הבאקס ישאירו אותו בכל מחיר.
    צריך לזכור גם שהרוקי, דיויצ'נזו לא שיחק ונתן עונת רוקי לא רעה ויש מקום לאופטמיות אצלו.
    מירוטיץ – אולי שוב יצטרף באמצע העונה אחרי שיחתך מהקבוצה שיחתום בה חוזה חדש.

  3. תודה מתן מעולה.
    ברוגדון ומידלטון חייבים להשאיר. יחד עם יאניס הם נראים השלד של הקבוצה.
    בלדסו שחקן הגנה מצוין אבל החיסרון שלו בקליעה שם את מילווקי בבעיה רצינית מול טורונטו.
    סתם קטע, נראה שמישהו יסכים להמר על או ג'יי מאיו אחרי שנתיים מחוץ לליגה או שנגמר לו הסיפור?

    1. או ג׳יי מאיו, הוא עדיין משחק?!
      הם יכולים להזמין אותו למחנ,ה אימונים או ליגת קיץ ולראות אם הוא שווה משהו

  4. יהיה להם קיץ לא פשוט להשאיר את כל השחקנים החשובים. חבל שהם האריכו כבר את בלדסו, הוא לא שחקן שיעזור להם לעבור את המשוכה הכי גדולה. אני מאמין אבל שיאניס ימשיך להשתפר ויהיה יותר טוב בקליעה.

  5. זה הזמן להחתים את אייזיה תומאס. כאשר יש קפאון בהתקפה. אפשר יהיה לשלוף את תומאס ולעורר מהומות. הבעיה של תומאס הגנה, כך שהוא יכול לשחק כמחליף חשוב לבלדסו.
    בסנטר הייתי מנסה להביא את קזינס, אם זה אפשרי אוותר על לופז. צריך סנטר וכוכב נוסף לקבוצה.
    חיזוק ההתקפה ושחרור יאניס מהעומס ההתקפי הענק המוטל עליו. זה המתכון להלחם לאליפות. עם יאניס המטרה של הקבוצה צריכנ להיות אליפות.
    עוד אופציה לאור הקצר שנוצר בין פול להארדן. לנסות להביא את כריס פול. המחיר לא אמור להיות יקר מידי. כי אם יוסטון יחליטו שהם יכולים ללא פול (הארדן במילא רכז בחלק מהזמן)הם יסכימו לתת אותו במורה לבלדסו ולשחקן הגנה טוב נוסף בתמורה.
    עוד שחקן שיכול להיות יעד לטרייד לו ויליאמס מהקליפרס.אברי ברדלי ממפיס.
    העקרון ברור בלי שדרוג. ישיגו פחות שנה הבאה.

  6. תודה, מתן . המאמן מדהים בעיניי הוציא את המקסימום מהרבה שחקנים מוגבלים . בסוף הם נפלו על קלעים לא יציבים וחוסר גיוון של יאניס בצבע פתיר לגמרי. עוד משהו ההגנה הקבוצתית של יאניס מטורפת ברמות היסטוריות בין גרנט של בוסטון לפיפן(שנה הבאה)

  7. אם קוואי נשאר בראפטורס ופילי מצליחים לשמור על השלד הנוכחי אז מילווקי יכולים להסתבך במזרח של שנה הבאה.

  8. אחת הקבוצות עם העתיד הכי וורוד לשנה הבאה
    אני יודע שאמרו את זה על בוסטון שנה שעברה כל מיני טיפוסים מוזרים, וביניהם אני, אבל בכל זאת….
    הלוואי על פילדלפיה להתחבר ככה
    🙂

  9. תודה מתן, מצוין כרגיל.
    הקבוצה תדבר חזק מאוד גם בעונה הבאה, שינוי מרענן בצמרת הגבוהה של הליגה. השנה הם התגלחו על הזקן וצברו ניסיון חשוב לקראת שנה הבאה.
    פאו גאסול צריך לפרוש, עם בלדסו אני לא יודע מה לעשות, איך להיפטר ממנו. לגבי לופז זהי יהיה מעניין מאוד על איזה חוזה יחתימו אותו כי הוא היה מעולה השנה, גם שלשות וגם כ"ח בהתקפה (אם כי בהגנה הוא לא כזה שוס גדול). מידלטון חשוב מאין כמוהו.
    מילווקי נתקעה במשך דקות ארוכות מדי ללא סל כאשר לא יכלו לשים שלשה מבחוץ. היה מאוד מועיל להם איזה קיירי איירוינג לעניים כזה, שחקן שיכול לשחרר את הסתימה רק על ידי יכולת אישית גבוהה. אולי ג'מאל משבורן או לו וויליאמס כאלה.
    יאניס – חייב להשתפר בקליעה מהעונשין ובקליעה מרחוק בכלל. לעבוד על השלשות כל הקיץ ולחזור לטרוף את הליגה.
    אני אשמח בהצלחתה של קבוצה צעירה ומלהיבה זו.

  10. תודה רבה מתן
    לדעתי הנסיון שמילווקי צברה השנה יעזור לה בהמשך
    יחסית לקבוצות המזרח היא נראית כמו מי שיכולה לשמור על רוב הסגל שלה ולייצר המשכיות
    גאסול לא מתאים הוא עייף וזקן
    בלדסו הוא חסרון ענק ולא מסתמן פתרון בגזרה שלו
    המוטו של הקבוצה צריך להיות
    In Gianis we trust

  11. תודה.
    אני חושב שלשכר הלימוד של יאניס יש ערך רב ולכן לא כ"כ נורא שהם עפו בגמר המזרח.
    לגבי שנה הבאה, גמר הליגה בהחלט ריאלי בהתחשב במצב הנוכחי, אבל אולי יהיו מעברים של שחקנים משמועתיים מה שישנה את מאזן הכוחות בליגה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם