סוף עונה 2019 (4) – שיקגו שוורים

תוצאת תמונה עבור שיקגו בולס

ממשיכים בסיכום העונה עם עוד קבוצה שלא תזכה לחוות את המספר 30 בטור הניצחונות.

מטרות לעונה שהסתיימה:

בעיקר שיפור אצל הצעירים ושפשופם. ולשיקגו לא חסר בכלל בגזרה הזו. זאק לוין, לאורי מקרנן, קריס דאן, וונדל קארטר ואפילו בובי פורטיס וג'אברי פארקר שהספיקו להישלח בטרייד.

עמידה במטרות:

סה"כ עמדו במטרה. זאק לוין בעונה פנטסטית, מרקנן חזר היטב מהפציעה, דאן שיפר את יעילות ייצור הנקודות בדגש על הקליעה מבחוץ, קארטר בעונת רוקי טובה לשחקן פנים בגיל העשרה , ארצ'ידיאקונו עבר מנער פוסטר לשחקן מעניין שיכול להתפתח לשחקן משלים ואוטו פורטר הוא יבוא מבורך מבחינת איכויותיו ומיקומו בציר הזמן. קצת פחות מבחינת החוזה שלו, אבל כששחקני הליבה יגיעו לשיאם אותו חוזה כבר אמור להסתיים. בינתיים הוא מונע משחקנים בינוניים בחוזים כבדים להגיע להם על הראש והסיכוי לגייס כוכב על חופשי לא מזהיר.

מטרות לקיץ:

בלי זעזועים גדולים מדי. החוזה של לוין שבהתחלה נראה נוראי מתחיל להצדיק את עצמו ושאר הצעירים המבטיחים חתומים לפחות לעוד עונה על חוזה נוח. על שירותיו של רובין לופז אפשר לוותר אם יתעקש לא להתפשר בשכר. בלאו הכי עדיף לנצל את מרבית הדקות של משבצות הפנים על קארטר ומרקנן. שחקני פנים צעירים עם פוטנציאל? צ'ק. גארדים צעירים עם פוטנציאל? צ'ק. פורוורדים? פחות. כן, יש את פורטר וחוזהו הכבד. וזה בערך ממצא את אותם שחקני כנף שאמורים לבוא לידי ביטוי בשלל אספקטים של המשחק בשני צדי המגרש. עם כל הכבוד לצ'נדלר האצ'יסון החביב. לשם שיקגו צריכה לכוון. לא להתאבד על זה ולא לבזבז נכסים יקרים על חצי כוכב, אבל אם יש ישנה הזדמנות טובה לעמדה אז לממש. לגבי הדראפט – ווליאמסון זה נו בריינר, אבל במקרה בו לא זוכים בבחירה הראשונה, בהחלט ייתכן שכדאי להן לכוון להצ'ימורה. אולי אפילו לעשות תרגיל דני איינג' על טייטום ולהרוויח אותו (תוך כדי ויתור על בארט או מוראט) ולקבל בשביל זה בחירות עתידיות.

גם בגזרת המאמן, אם מתכוונים להחליף, כדאי לחשוב לכיוון אחד שיודע לפתח צעירים ופחות לכיוון טקטיקן גדול שמומחה בניהול סדרות פלייאוף.

צפי ומטרות לעונה הבאה:

להמשיך ולהריץ את הליבה הצעירה ולקוות לשיפור של כל אחד מהם. חמישייה של דאן, לוין, הצ'ימורה, מרקנן וקארטר זה אחלה בסיס. וכן, גם לעבור את רף 30 הניצחונות יכול להיות נחמד.

10 תגובות

  1. אחלה פוסט תודה מתן… קבוצה עם פוטנציאל אבל חייבת עוד להתחזק נראה מה יוליד הדראפט הקרוב.
    אם היו עושים עכשיו שוב את הדראפט של 2017 שמרקנן נבחר בו שביעי היה בטח נבחר שלישי או רביעי אחרי מיטשל טייטום ואולי גם פוקס. הוא שחקן מעולה ששמתי עליו עין מהרגע הראשון חושב שיהיה אולסטאר.
    לאבין חזר מהפציעה טוב נהיה גם שוטר נהיה קלעי שלשות לא רק אתלט על אבל איכשהוא יש לי תחושה לגביו שהקריירה שלו אף פעם לא תמריא ממש סטייל בלייק גריפין כזה. חסר שם איזה סוואג בנשמה…
    כריס דן אחלה רכז וזו קבוצה מעניינת אבל לא הרבה יותר מזה לפחות כרגע.
    תודה מתן

  2. עוד קבוצה שעם הנהלה חכמה הייתה עפה רחוק. אני לא מאוד מחזיק מדאן וחושב שהם חייבים רכז ברמה גבוהה שזה מאסט בליגה של היום. ואני באמת חושב שיש סיכוי לא רע שאם הם זוכים בציון הם ישכנעו את עצמם ללכת על גבה. אם זה רעיון טוב זו שאלה אחרת אבל אני חושב שזו אפשרות ריאלית.

  3. תודה מתן, קבוצה סופר מסקרנת יש לשיקגו.
    מרקנן כוכב עליון. בשקט בשקט הופך לאולסטאר בליגה.
    קרטר למרות עונה טיפה מאכזבת ורווית פציעות אני מאוד מחזיק ממנו, במיוחד בצד ההגנתי שכל כך חשוב לשיקגו.
    לאבין מקרה מעניין כשאחרי שעשה סוג של מרד שחקנים נגד בוילן בתחילת העונה לאחרונה החליט לשלם במקומו על קנס שקיבל המאמן על עבירה טכנית. זה אקט מנהיגותי מאוד יפה ואולי מראה על התבגרות.
    השאלה איך בסגל של לאבין ומרקנן ביחד אפשר להסתמך על הגנה יציבה.
    מאוד אוהב את הרעיון של האצ'ימורה לחיזוק ההגנה ואז רק צריך למצוא רכז יעיל שמשום מה לאחר כמה שנים של אוברפלואו בעמדה, הופך מצרך נדיר.
    היה איזה רעיון ששיקגו תהפוך למחזרת פוטנציאלית לאנתוני דייויס, אבל לא רואה את זה קורה מבלי שתיתן יותר מדי נכסים טובים.

  4. תודה מתן.

    בסה"כ קבוצה עם כמה שחקנים באמת טובים, ויהיה מעניין עד כמה לאבין מסוגל להשתפר כי הוא באמת חזר מצוין (התקפית) מהפציעה.

  5. תודה מתן. הבולס כרגע קבוצה סתמית לגמרי, לא עסל ולא באסל. גם אם נשים את ציון בצד הקיץ הקרוב יהיה עסיסי מתמיד אז אם תהיה הזדמנות כדאי להם ללכת עליה. מה שלא יהיה הם צריכים להמשיך בגרף שיפור לינארי מתון בשנה הבאה.

  6. תודה רבה מתן,
    לדעתי צריכים לחשוב על עמדת המאמן. הטררם אמנם נרגע, אבל לא בטוח שבויילן הוא האיש למשימה.

  7. תודה מתן
    שיקגו בעונה סתמית לחלוטין
    החוזה לפארקר התברר כטעות
    קשה לי להאמין שבוסטון תוותר על טייטום
    נראה שברמה האישית יש כשרון אבל כקבוצה הם רחוקים מלהתחבר

    1. כנראה לא הסברתי את עצמי טוב.
      לא התכוונתי שהם יכוונו לטייטום, אלא שהם יעשו את תרגיל טייטום-פולץ.
      כלומר, נניח ומקבלים את בחירה 3, אז להחליף עם 4 (תחת הנחה שהאצ'ימורה לא יבחר לפני) ולקבל עוד נכס בגלל הויתור הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם