סוף עונה 2019 (7) – דאלאס יוצאי דופן

תוצאת תמונה עבור דאלאס מאבריקס

מטרות לעונה שהסתיימה:

לבנות שלד לעונות הבאות שיסתמך בעיקר על קו אחורי של לוקה דונצ'יץ' ודניס סמית. ביום בהיר חמישייה של דונצ'יץ', סמית, בארנס, מתיוס וג'ורדן יכולה אפילו לפנטז על פלייאוף.

עמידה במטרות:

פלייאוף לא היה ואפילו לא קרוב לכך. סמית, בארס וג'ורדן גם כן לא יראו פלייאוף אבל במקום אחר. עם זאת, ליבת שלד לעונות הבאות נראה שיש. ועוד איך יש. אולי השלד הראשון בהיסטוריה של הליגה ששני המובילים שלו שחקנים אירופאים ומצפים ממנו לגדולות ונצורות. או שמא במקרה זה יש לומר גבוהות ונצורות.

מטרות לקיץ:

דונצ'יץ' הוכיח שהוא יכול לשחק בכל אחת מעמדות הקו האחורי, מה שמאפשר לו ולטים הארדוויי לשחק ביחד. אני לא יותר מדי תופס מהאחרון, אבל יש עמדות בהן לדאלאס יותר חשוב להתחזק. בטח כשלעת מצוא בריאה יכול לפתוח כרכז עם דונצ'יץ' לצדו. גם קורטני לי גיבוי סביר מהספסל, אם כי על חוזה טיפה יקר למה שהוא הביא בקצת שיצא לו לשחק בדאלאס העונה.

בפנים יש את פורזינגיס. יש שמעדיפים אותו בתור שחקן ציר, יש שמעדיפים אותו לצד שחקן ציר. אני טוען שזה בעיקר תלוי במה דאלאס תצליח להביא, בין אם בשוק השחקנים החופשיים, בין אם באמצעות עסקאות ובין אם דרך הדראפט. לא הייתי מכוון במקומם לעמדה ספציפית, אלא מביא את שחקן הפנים הטוב ביותר האפשרי תחת הנחה שפורזינגיס ידע להתאים את עצמו (למרות שבדרך כלל שחקן המשנה מתאים עצמו לכוכב).

בנוסף הקבוצה משוועת לכל אותה אתלטיות ויכולת הגנתית ממנה נפרדה בחלון ההעברות. לפחות שחקן אחד איכותי של 3&D זה הכרח מבחינתה.

מטרות לעונה הבאה:

דונצ'יץ' כבר שם. רואים שזה שחקן שכדורסל מקצועני לא זר לו. לפיכך, אני לא חושב שצריך להמשיך בפיתוח שלו כמטרה. הגיע הזמן לקצור את הפירות מצד המזרח אירופאים. דאלאס צריכה לעשות כל שבאפשרותה כדי להעמיד לצד שני אלה את הסגל המשלים הטוב ביותר. כל דבר פחות ממאבק על פלייאוף – תחת הנחה שפורזינגיס יהיה כשיר – תהיה אכזבה.

צריך גם לקחת בחשבון שעוד עונה לא מפסיק תחרותית ולא בטוח שהוא יישאר.

6 תגובות

  1. העתיד של דאלאס יראה כמו הקריירה של דונציץ
    הוא סיפק עונת רוקי מדהימה על הראש של הספקנים
    המערכת בדאלאס טובה
    ההימור על פורזינגס עלול לא להשתלם

  2. תודה מתן, סדרה נהדרת.

    מעניין מאוד כמה דאלאס תהיה טובה בעונה הבאה כי עם דונצ'יץ' ופורזינגיס לקיובן לא תהיה הרבה סבלנות לחכות להצלחה. במערב אף פעם לא פשוט אבל הם יהיו חייבים לעשות קפיצת מדרגה.

  3. תודה רבה מתן!

    אחלה קבוצה עם עתיד ורוד, אולי לא בשנה הבאה אבל סבלנות יש להם

  4. תודה לך מתן ולכם על האתר, נראה לי שלאתר, לדונצ'יץ ולדאלאס מצפה עתיד ורוד.

  5. השאלה היא איזה גבוה יגיע לדאלאס לשחק לצידו של פורצינגיס – שחקן ציר כבד שיתמקם למטה או דווקא פאואר זריז יותר שישחק יותר מבחוץ. דונצ'יץ בוודאי ידע לשחק עם שניהם. שאלה שניה היא איזה פורצינגיס נראה, אותו אחד מלפני הפציעה (אני מניח שכן)?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם