סיקור גיים 3 – קארי בתצוגת ענק לא הושיע את הלוחמים.

רבע ראשון מתחיל וכבר מהפתיחה אני מבין שזה יהיה קארי נגד העולם,האח קליי יפספס לראשונה בקריירה משחק פלייאוף. גולדן סטייט מתחילה לא טוב עם 1 מ 6 מדאון טאון וטורונטו נותנת את הריצה שלה 7-15 לקנדים וקר מזעיק פסק זמן. הזדמנות מצויינת לנגוס במשהו.אני ניגש למקרר ובטוח ב 100 אחוז שהוא נקי ממוצרים שאבד עליהם הכלח ואני לוקח קלח תירס להרגע. טורונטו ממשיכה לשחק טוב כשגאסול נראה כמו במשחק גביע בליגה הספרדית מול יריב מהליגה הספרדית ה 3.טורונטו נראית טוב אבל לא מצל.יחה לתת ריצה שתסגור את הרבע קומפלט.

גולדן סטייט דופקת מיני ריצה משלה וזה רק 4 הפרש,דני גרין סוגר את הרבע כמו שצריך עם שלשה וטורונטו ב 29-36 בסוף הרבע הראשון.

מה למדתי מהרבע הראשון ?

בלי קארי גולדן סטייט הייתה עושה מחשבות כדורסל על גיים 4.

17 נקודות 6 ריבאונד ו 3 אסיסטים לקארי ברבע ה -1 ,הבא בתור ברשימת הקלעים של GSW עומד על 3.

שימי ריגר נעדר מהמשחק מה שלא מפריע לירון טלפז לומר שהדרך היחידה לעצור את הקארי זה במכות ובאלימות (זכרונות כדורסל מערב בדנג'ן??)

מה נסגר עם הלבוש של קווין דוראנט ? יושב בחדר הלבשה בטרייניג בלוק מזאזא פצוליה לפני שהוא הולך לעשות בינג' של עונה 2 של נארקוס כשדלי של בן אנד ג'ריס לימינו ומגש חצ'פורי לשמאלו.

הרבע השני מתחיל עם סטף על הספסל כמובן. בלעדיו גולדן סטייט נראת כמו עדר ללא מי שרואה את הסל.3 דקות בתוך הרבע וטורונטו ב+ 13 ( 35-48*) אחרי שלשה. סטף נכנס למגרש וסיאקם בשלו ממשיך להשתיק את הקהל ואת הכרוז שדפק כמה שאכטות יותר מידיי לפני המשחק. המשחק כל כך יבש ואני מכין כוס קפה אחרי קראתי שלשום מחקר שאומר שאפשר לשתות עד 25 כוסות קפה ביום ללא כל נזק אני לא מהסס ומוריד 2 קפסולות לכוס.במחשבה שניה זה נראה לי מחקר קצת לא אמין – 25 כוסות קפה ביום ? גם באחוז אפקטיבי של כוס לשעה צריך לקום שעה אחת קודם.

אם משחק 2 התעלה לרמה נמוכה הרבע ה 3 מוכיח שגם שחשבת שהמצב גרוע אפשר להתעודד ולחשוב שיהיה יותר גרוע. בעיקר אם אתה אוהד GSW.

2:49 לסוף הרבע וקארי משיג את הנקודות הראשונות שלו ברבע. הוא מוריד ריבאונד ודופק שלשה בפוזשן הבא אבל אחת סטייל קוואי שעולה למעלה יורדת למטה -כן ? לא .? כן !!! 55-47.

קארי עם 25 אבל לאורי בשלשה גדולה נותן אוויר לטורונטו 52-60 בירידה למחצית.לאורי עם 15 וסיאקם עם 14 נוצצים בטורונטו כשקאווי פושר עם 9.

טורונטו ניצחה 23-24 את הרבע למרות 7 איבודים לעומת 1 ברבע הראשון ולמרות אחוזי קליעה ירודים.הפערים בין הרבעים זה משהו שטורונטו צריכים לפתור.

דברים שלמדתי מהרבע ה 2 ?

ליגת הכדורגל חופים מהארינה של נתניה חוזרת ב 14 ליוני !!! (* מומלץ להגיע עם כובע ומשקפי שמש שלא יזהו אותך בטעות מקושר לחרא הזה)

אם כולם יודעים שהרבע ה 2 זה -"רבע של מחליפים" – למה לא לתת לחמישיה שלך לכתוש את היריב ולנוח בסוף הרבע.

טורונטו אחלה קבוצה חסר להם קילר אינסטינק ,היו צריכים להוביל ב 15 לפחות ברבע הזה

גולדן סטייט העלו הילוך בהגנה. גרין שהיה נהדר הלילה נעדר עם 7 2 1 0 מ 4 מדאון טאון כולל 3 איירבולים.

*בחור מוזר עם קוקיות ורודות מופיע במרכז המסך ואני ממתין שהמאבטח הסובייטי של האורקל ינטרל אותו ,הוא מוציא מיקרופון ומתחיל **לשיר שיר מעצבן. *צריכים ללמוד מליגת האלופות למי מגיע להתפרץ לפארקט **הבמאי של הארוויזוון צריך לתת טיפים לאיך עושים מופע מחצית כמו שצריך.

הבת שלי מתעוררת וקוראת – אמא אמא אני יודע שאם אבא אבא לא ירגיע את העניינים הלך הרבע ה 3.

רבע 3 מתחיל וקאזינס ממשיך לעשות נזקים טורונטו רצה 6-0 ועולה ל 14 תוך דקה ורבע. עכשיו גולדן סטייט צריכה לפתוח סוויץ או שזה גיים אובר. קאזינס מפספס לייאפ שיכל להשלים ריצת 0-9 סדקה וחצי ,האחיין עם שלשה מעיר את טורונטו. כשלאורי עם אחת משלו בהתקפה העוקבת דואג להשאיר את טורונטו במרחק בטחון של 10. 62-72 לראפטורס.

איגי וגרין התעוררו ברבע הזה אבל טורונטו קולעת ב 11 מ 25 מדאון טאון מול 8 מ 25 בלבד של גולדן סטייט ושלשה של קוואי מרימה את ההפרש ל 12 ( 71-83) וקר מזעיק פסק זמן.

דני גרין עם 5 מ 6 לדאון טאון נועץ פיגיונות בלב של הלוחמים וטורונטו רצה ל +16

גרין בשלשה לא הגיונית על סוף שעון מרים ל 80-96 אחרי שלשה של סטף שהרימה את מצב הרוח הצהוב.

קארי מגיע ל 40 ( כמובטח בפריוויו ) וטורונטו עם 83-96 בסיום הרבע יושבת בכסא הנהג.

דברים שלמדתי מהרבע ה 3 ?

הלילה השלשות נכנסות לראפטורס וזה ההבדל המהותי לעומת גיים 2.

קוואי עם 15 נקודות ברבע הזה מראה לכולם שהוא ולא טוני דנצה הבוס.

סטיב קר דומה לבחור המעצבן מאיך פגשתי את אמאש'ך

הרבע הרביעי מתחיל קווין קוק דופק שלשה אבל חוטף בק טו בק בלוק מדני גרין ואיבקה שמחזרים אותו לקרקע המציאות. גולדן סטייט נשארת במשחק אחרי עבירה טיפשית של איבקה על נסיון שלשה של סטף שמוריד ל 89-96.

גולדן סטייט קופאת כמו אסיר שמנסה לברוח מאלקטרז בשחייה. לאורי משלים ריצת 2-11 של הראפטס וזה כבר 91-107 6 וקצת דקות לסיום. המשחק בורח לוורירס.

קר מזעיק טיים אאוט ב 94-111,וקלוז אפ על אוהד טורונטו עם גופייה 00 מזעיק אותי לכיוון השירותים.

קארי כבר עם 45 בשיא קריירה לפלייאוף זה קצת מוזר אבל את המספרים שלו הוא עושה בהפסדים.

המשחק נראה מחוסל אבל דריימונד גרין מסרב לוותר ,מקינזי מפספס 2 מהקו יכל להוריד ל 10. קארי עם 2 מ2 מהקו הראה איך עושים את זה נכון ,עוד לא אבדה תקוותו של שי אבן צור.

טורונטו בדקות ההכרעה מפסיקה לשחק הלילה זה עבד להם עם שלשה של ואן וליט על סוף שעון שעושה 105-118.

הקהל הצהוב בדרך לחניון, קר מוותר על המשחק שקארי ודרימונד גרין על הספסל.

109-123 בסיום

דברים שלמדתי ברבע ה 4 ?

גולדן סטייט משחק 3 רצוף בגמר על 109 אני לא זוכר מקרה שקבוצה קלעה 3 פעמים רצוף את אותו מספר נקודות מאז ניצחתי 12-4,12-7 ו 12-8 ב 3 מפגשים בין ז'3 ל ז'1 בחטיבת הביינים על שם פרקאוף באור יהודה.

ב 2019 מי שקולעת יותר שלשות מנצחת

טורונטו משחקת מצויין 3 רבעים ועוברת לשחק על שלשות התאבדות ברבע האחרון

הלחץ עובר לצוות הרפואי של גולדן סטייט לקראת גיים 4

בשביל להיות MVP קארי צריך לנצח,זה נראה בדרך ל 0-2 קוואי.

ג'רמי לין זכה לשחק בגמר NBA.

יש יותר מידי שחקנים עם האות ק בסדרה הזאת.

סיכום המשחק במספרים

גולדן סטייט קיבלה 47 מקארי עם שיא קריירה בפלייאוף וזה לא מפתיע כי בלעדיו זה היה נגמר בבלואו אאוט,גרין הגיע ל 17 בסוף ואיגי עם 11. קאזינס עם 4 ב 1 מ 7 מהשדה

טורונטו ניצחה בעיקר בזכות השלשות עם 44% ו 17 מ 38 ( לעומת 12 מ 36 של גולדן סטייט ) בקיזוז 5 שלשות תעשו את החשבון.

אסור לגולדן סטייט לאפשר לקבוצה לקלוע ב 52 אחוז מהשדה במשחק חוץ. 95% מהקו לטורונטו

6 שחקנים בספרות כפולות לטורונטו

קוואי עם 30 ,לאורי עם 23 ,סיאקם ודני גרין עם ח"י נקודות כל אחד ו 17 למארק גאסול. ואן ווליט עם 11 משלו מהקו המשיך את התקופה הטובה שלו.

משחק 4 גולדן סטייט צריכה את קליי ,יש משהו אירוני בקבוצה פצועה שלקחה לפחות 2 אליפיות בגלל פציעות של שחקני היריבה.

31 מ 38 קבוצות שניצחו במצב של 1-1 יצאו אלופות. ב 2015 לקליבלנד זה לא עזר.

11 תגובות

  1. בפריוויו שכנעת אותי שדוראנט גמר את העונה.

    קליי על רגל אחת לא יוציא אותם מהדור הזה.

  2. בין נארקוס לליגת האלופות.. תנקס..

    אהבתי לראות איך סטף נענה לאתגר, הוכיח שהוא עשוי מהחומר של הגדולים ביותר וגורם לי שוב לכעוס על שלוש שנות דוראנט

  3. כבוד מידן, קארי היה פשוט עצום. האמת היא שאני די מתעב את ג"ס ובתור קנדי אני גם ממש רוצה שטורונטו תנצח אבל ג"ס חתיכת קבוצה מפחידה וקרי נותן גמר אגדי.

  4. תודה רבה מידן לא ראיתי את המשחק הזה לצערי . הסיקור שלך היה כמעט כאילו ראיתי שאפו… מבאס המצב של הלוחמים אבל לפחות סטף הגיע בגדול הפעם . אם בדרך כלשהיא הלוחמים יקחו טבעת נוספת זה יהיה רשום עליו הפעם..

  5. מצוין מידן.
    טורונטו יכולים עוד להצטער על הפספוס שלהם במשחק 2, כי גם שם הם לא היו רחוקים מלנצח, בלי הדקות הנוראיות שלהם ברבע השלישי היינו מדברים עכשיו על תוצאה של 3-0 לטורונטו במקום 2-1, ובמצב כזה גם חזרה של דוראנט וקליי לא הייתה מצילה את גולדן סטייט, במצב של 2-1 וחזרה של דוראנט וקליי במשחק 4 וגולדן סטייט עדיין פייבוריטים.

  6. סיקור לפנתיאון, גמרת אותי. "בלי קארי גולדן סטייט הייתה עושה מחשבות כדורסל על גיים 4"-ענק פשוט.

  7. היה משחק מצוין לג״ס למרות ההפסד. קרי היה ענק ובעצם זאת הפעם הראשונה בהרבה שנים שזכור לי שהוא שיחק כאנדרדוג ולא כפייבוריט.
    ראיתי עכשיו שדני גרין אמר שהוא דיבר עם שאקיל לפני המשחק וששאק נתן לו טיפים לגבי הקליעה
    LOO דבר מצחיק מזה הרבה זמן לא שמעתי
    אולי שאק נתן לו גם טיפים לגבי קליעה מהעונשין?!
    🙂

  8. תודה על הסיקור מידן
    מה שמדהים בלוחמים זה שגם אם 4/5 אצלם פצועים ואתה מוביל עליהם ב 17 דקה ורבע לסיום אתה יודע שהם יכולים להתעורר עליך ולנצח בכל זאת…..
    🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם