סיקור משחקי מוצ"ש/MBK

איזה ערב פנטסטי היה הלילה. קליפרס משחקת נגד הקוף – היא מעולם לא הייתה בגמר קונפרנס.יוסטון הלילה ראתה את המגה סטארס של הקליפרס נותנים הכל אבל 2 המגה סטארים שלהם שיחקו עם קוף לא פחות גדול על הגב. בוסטון הצליחה לנצח את טורונטו בקרב מזרחי בניחוח של שנות ה-90 עם אחת משערוריות השיפוט הגדלות של השנים האחרונות.

בוסטון (2) – 94 – טורונטו (1) 88

בוסטון הגיעה לסדרה עייפה לאחר סדרה מתישה של 7 משחקים מול הסיקסרס. בוסטון וטורונטו נחשבות ל 2 קבוצות הגנה מהטובות בליגה. הלילה 2 הקבוצות סיפקו את אחד ממשחקי ההגנה הטובים שראינו בפלייאוף 2020.

לאורי הגיע חם לרבע הראשון והראפטורס שיחקו ושחקו את בוסטון. לאורי עם 3 שלשות ברבע סיפק את אחד ממשחקיו הטובים עד כה ויחד עם 4 אסיסטים ו 13 נקודות הוביל את טורונטו ל 31-19 בסיום הרבע עם האלי הופ לאיבקה שהשתיק את הקהל בבוסטון.

בוסטון נתקעה ברבע השני אבל ההגנה העיקשת שלה מנעה מטורונטו למעוך לה את הצורה. 4 וחצי דקות בלי סל ברבע השני בתוצאת כדוריד של 0-2 לטורונטו.

בוסטון קיבלה עזרה לא צפויה ממרקוס סמארט ודניאל תייס שהריצו את בוסטון לריצת 14-3 ולמחוק כמעט לגמריי את היתרון של טורונטו. לאורי חזר מהספסל והוסיף 2 שלשות עד לסוף הרבע וטורונטו ירדה למחצית ביתרון 51-42.

קמבה ווקר שסיים עם 0 נקודות את המחצית הראשונה סיפק 11 נקודות רצופות ברבע ה 3 וסל שלו עם עבירה רביעית של איבקה קבעה שיוון 53. נרס הזעיק טיים אאוט ובצעד יוצא דופן החליף את כל החמישייה.זה עבד לו בצורה נוראית כבוסטון התנפלה על טורונטו ושלשה ראשונה של טייטום הרימה את בוסטון ליתרון שיא של 62-55.נרס החזיר את החמיישה כולל איבקה וסיאקם שנתנו מופע חסימות עד סוף הרבע (גורדון היוורד היה הקורבן העיקרי עם 6 חסימות שחטף עד לסוף הרבע 4 מאיברה + 2 מסיאקם). שלשה מטורפת של ואן וליט וטורונטו השלימה ריצת 18-4 עד לסיום הרבע להוביל 73-66.

בוסטון המשיכה לשחק בשיטת היד החמה וברבע האחרון היה זה גורדון היוורד שהתאושש מרבע שלישי איום ונורא (0 מ 8). הייורד פתח את הרבע עם שלשה חטיפת כדור של סמארט שפספס ופולו אפ נדיר של היוורוד שדפק דאנק על איבקה והדביק לו עבירה חמישית. במזכירות התבלבלו ונראה שאיבקה חטף את העבירה ה 6. הייתה מהומה בגארדן ואיבקה ירד לבסוף אחרי שפספס טריפל דאבל נדיר בערב של 9 נקודות 13 ריבאונד ו 9 חסימות. טוורנטו הייתה באטרף, נרס וסיאקם חטפו טכניות ובוסטון השלימה ריצת 11-0 אחרי 6 קליעות עונשין מוצלחות של טייטום. ואן פליט דפק שלשה. ואנס קאנטר עם 4 נקודות רצופות וחסימה גדולה על סיאקם נזכר להגיע לסדרה. נרס הזעיק טיים-אאוט 81-76 בוסטון 7:03 לסוף.

לאורי היה האיש של טורונטו בדקות האלו עם 2 אסיסטים גדולים + 3 חטיפות ושלשה אדירה שלו ושיוון 83. היוורד עם סל מלייאפ, סיאקם השווה לשיוון 85. 2:39 על השעון. בוסטון קיבלה סל נהדר מג'יילן בראון ו 2:03 לסוף שלשה של ואן וליט הרימה את הראפטורס ל 88:87. 2 הקבוצות לא קלעו עד שווקר מצא את הייורד בפינה לשלשה אדירה 90:88 בוסטון 47 טיקים לסוף. מרכוס סמארט עם מהלך המשחק חטף את הכדור ללאורי ומצא את טייטום שסיים עם דאנק מפלצתי 92:88 לבוסטון 28 שניות לסוף. טורונטו חזרה מהטיים אאוט ולאורי שהיה עם 7 מ 11 מדאון טאון חטף בלוק אדיר מבראון שדייק פעמיים מהקו. טורונטו ירדה מהפרקט 14 שניות לסוף כשואן וליט מכדרר את עצמו עד לבאזר.

זאת סדרה שהתחילה על נמוך ועכשיו היא מרגישה כמו הילולת ל"ג בעומר.

7 שחקנים של בוסטון בספרות כפולות. ווקר עם 15, טייטום עם 14.הייורוד עם 13 בראון עם 12 וקאנטר עם 10 על 10. סמארט ותייס עם 11 כל אחד (6 חטיפוץ לסמארט)

לאורי עם 35 ו 13 אסיסטים. בזבז חתיכת משחק. סיאקם עם 12 ( 4 מ 15) לטורונטו שלא קיבלה את הצוות המסייע שלה הלילה.

הספסל של בוסטון בעננים

יוסטון (2) 121 – קליפרס(1) 116

יוסטון הגיעה למשחק הזה עם השמועות שטיבדאו הולך לאמן אותם בעונה הבאה. חלק גדול מהשחקנים נגעלו מאוד מהרעיון נתנו הגנה מדהימה ברבע הראשון. אותו סיימו 21-38. לקליפרס יש ספסל מעולה והרבע השני הוכיח כמה הראל ווילאמס חשובים לקבוצה והקבוצות ירדו להפסקה בשיוון 60.

המחצית השניה הייתה בסימן כוכבים, הארדן ווסטבורק מצד אחד מול קוואי וג'ורג' מהצד השני. 53 נקודות מתוך 61 של יוסטון היו של הזקן ווסטברוק 48 מתוך 56 היו שייכים לקוואי וג'ורג'. אריק גורדון אמר בסיום המשחק – "נראה שהפרענו למה שהלך על המגרש, למשחק מחרתיים אולי כדא לשקול 2 על 2 במקום להטריח את כולנו"

הרבעים ה 3 וה 4 היו מאוד צמודים כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח. ווסטברוק היה עצום עם 5 שלשות במחצית השניה. שלשה של ווסטברוק ויוסטון ירדה ביתרון 88-91 בסיום הרבע.

קוואי ניסה להשתלט על המשחק ברבע האחרון ללא הצלחה כשהארדן הגיב בעקשנות על כל סל שלו.

בשיוון 108 5 דקות לסיום פול ג'ורג' קלע שלשה אדירה מ 9 וחצי מטר. ווסבטרוק קיבל מטר ושם שלשה מטורפת משלו. קוואי עם שלשה ואז הוסיף דאנק וחטיפה – יוסטון בפיגור 116-111 3:36 לסוף.

כמו במשחק הראשון שוב קבוצה שלא מצאה את הטבעת 3 וחצי דקות לסוף המשחק. הארדן עם 4 נקודת רצופות הוריד ל 115-116. כדור אצל הקליפרס שאיבדו אותו אחרי עברת תוקף של הראל על טאקר. ווסטברוק לקח את בברלי לאותיות ועשה לו פינגרל רול שלא היה מביש את גרוון 117-116 ליוסטון והטויוטה סנטר בעננים. קוואי נשמר ע"י הארדן שעשה לו את המוות הוא עלה לג'אמפ שקפץ 4 פעמים על הטבעת ויצא החוצה. ווסטבורק זרק איירבול מהפינה וגיבור הרגע היה פי ג'יי פאקר שלקח את הריבאונד הוא מצא את הארדן שדפק שלשה גדולה. ריברס השתולל על הספסל והשופטים הלכו למוניטור וראו את קצה הסולייה של הארדן נוגע בקשת 119-116.

כל העולם ואחותו ידע שהכדור האחרון של הקליפרס יילך לקוואי או פול, רק שריברס ניסה להפתיע וחזר עם תרגיל למוריס?! התרגיל בוצע בצורה מושלמת ומוריס פספס. ווסטברוק עם ריבאונד גמר עניין עם 2 מהקו.

וואו איזה משחק האם יוסטון ובוסטון בדרך לשחזר את גמר 86?

הארדן עם 43 ווסטברוק עם 41 ו 14 ריבאונדים ליוסטון. טאקר ואריק גורדון הוסיפו 10 כל אחד.

ג'ורג' היה עצום עם 38 13 ריבאונדים ו 9 אסיסטים. קוואי עם 37 ( 14 מ 33) ו 8 ריבאונדים. לו-וויל עם 11 כולן ברבע השני.

השופטים כמעט עלו לו בניצחון

5 תגובות

  1. הפתיע אותי הנצחון של בוסטון. אני עדיין הולך עם טורונטו.
    היוורד חזר מהפציעה?
    במשחק של 2 על 2 של יוסטון מול הקליפרס יוסטון היא המרוויחה כי שאר ההרכב של הקליפרס עמוק יותר. חוץ מזה שפול ג'ורג' נפצע (אני עדיין מחכה לזה 🙁 )

  2. וואו השופטים רוצחים את טורונטו בסדרה הזאת. הליגה נחושה להביא לנו גמר לייקרס-סלטיקס אה?
    סחטיין על יוסטון, לבוא אחרי גניבה בסטייפלס סנטר ולהביא ניצחון זה בוסט עצום למוראל. רק שלא יפשלו בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם