סקירת נעליים – Li-Ning Wade All City 8

זוג הנעליים שוייד מעולם לא נעל

מחיר – 123$, לינק לרכישה (אפור/תכלת).

משקל הנעל – 425 גרם.

גובה קרסול – נמוך.

שחקנים מובילים שמשתמשים בנעל – D’Angelo Russell.

סוליה ואחיזה במשטח   (Traction)

בסולייה של הוייד 8 ישנו שימוש במגוון דפוסים – רדיאלי עם עיגולים שיוצאים ומתפרסים מנקודת מוצא אחת, יהלומים ושילוב סמל המיתוג של וייד תחת המותג Li-Ning. הסוליה עצמה דורשת מעט שחיקה לפני שתאפשר הנאה מלאה, וזאת בגלל הגומי הקשיח שהסינים החליטו להשתמש בו. בפעמים הראשונות יידרשו מספר ניגובים, ויש כמה נקודות בסוליה שעלולים לספק תחושת החלקה, אבל לאחר השחיקה תתקבל סוליה עם אחיזה מעולה, מהנה, עמידה וקשיחה מאוד וכזאת שמתאימה למגרשים חיצונים שתדרוש מעט מאוד תחזוקה.

  • ציון: 8 שרוכים

תמיכה    (Cushion)

נעלי הכדורסל של Li-Ning צוידו בכרית הנקראת Cloud – ספוג שהונדס בצפיפות גבוהה על מנת לספק תגובתיות, החזרת אנרגיה ובלימת זעזועים בנוסף להיותו רך וקל משקל. ה-Cloud בדגם הוייד 8 היא כרית טובה אך לא מצוינת – התחושה של הרגל בתוך הנעל רכה ונוחה מאוד, אך מצד שני לא מעניקה יותר מדי תחושת מגרש ותגובתיות שהולכות לאיבוד. ישנו דגש חזק על בלימת זעזועים וגמישות, כך שמתקבלת תוצאה טובה ומאוזנת אבל לא מושלמת.

  • ציון: 8 שרוכים

התאמה לשחקן ואחיזה ברגל (Support & Fit)

במותגים סינים ישנה קצת בעיה עם המידות, בדרך כלל לא תוכלו למדוד את הנעליים בארץ ותאלצו להזמין את הנעל מחו"ל. מסיבה זו, הייתי ממליץ לרדת בחצי מידה ממידת הנייקי הרגילה שלכם (תקף גם לנעליים של יצרנית Anta שמזוהה עם קליי תומפסון). הנעליים הסיניות בדרך כלל ארוכות מהרגיל אבל לאו דווקא יתאימו לבעלי כף רגל רחבה, כך שלאלו מכם שיש כף רגל רחבה מומלץ להישאר עם המידה הרגילה.

בכל הנוגע לוייד 8 – מדובר בדגם יחסית צר, שעלול לגרור תחושת צפיפות וחיכוך באזור הזרת. מבחינת תמיכה, הוייד 8 בעלות בסיס יציב שקרוב לרצפה ואמור למנוע גלגול של הקרסול. השרוכים יחד עם רצועה במרכז הנעל ולוחיות פלסטיק שצומחות מעלה מהסוליה, יחזיקו את כף הרגל שלכם במקום.

  • ציון: 7 שרוכים

חומרים

לא תמצאו חומרי פרימיום בנעל, ולמרות שמדובר במותג סיני, עם כל הסטיגמות הכרוכות בכך, הנעל כן מעניקה תחושה שמדובר במוצר איכותי מאוד. הסינים מקפידים בדגם זה על שימוש נרחב בבד וחומרים סינתטיים, וצבעוניים מאוד כהרגלם, ובסה"כ מתקבלת נעל שבנויה ומעוצבת לאחר מחשבה מעמיקה ונכונה. החומרים עצמם מספקים את התמיכה הדרושה לכף הרגל ועדיין מאפשרים גמישות ומרחב בתוך הנעל. לשון הנעל נמתחת, מאפשרת כניסת אוויר וגורמת לתחושה טבעית של כמעט גרב על כף הרגל.

שתי נקודות חשובות לציון על החומרים:

  1. בוייד 8 הוסיפו רצועה במרכז הנעל, לרוב רצועות כאלה מפריעות לקשירת השרוכים וגם עלולות להרוס אותם (כן כן, למי שתהה אני מפנה אצבע מאשמיה גם לדגם הקיירי 6 של נייקי).במקרה של הוייד 8, הרצועה דווקא ממוקמת בצורה טובה שלא מפריעה ומוסיפה אלמנט עיצובי ותומך נוסף.
  2. בחלק האחורי של הנעל ישנה כרית גדולה ואגרסיבית שתיתן תחושה עוטפת וגם תגן כמו שצריך על האכילס.
  • ציון: 9 שרוכים

לסיכום

הוייד 8 הן נעליים טובות, יש בהן קצת מהכל באופן שיתאים כמעט לכל סוג שחקן ועל כל סוג משטח – אחיזה טובה, תמיכה חדשה ומעניינת, עיצוב סיני מיוחד וקצת שונה משאנחנו רגילים מהמותגים הגדולים, אך אין תחום אחד שהן מצטיינות בו. למי שמתגעגע לדווין וייד האגדי ולא רוצה לשבור את הכיס על נעל הדגל שלו (Way of Wade 8 שעולות מעל 200$), אני כן ממליץ ללכת על הנעל הזאת על כל יתרונותיה.

  • ציון משוקלל סופית: 8 שרוכים

5 תגובות

  1. מעולה כרגיל עינב! תודה רבה לך על הסקירות. נשמעת נעל סהכ לא רעה, אבל הזמייות הנמוכה שלה בארץ קצת מבאסת.

  2. תודה
    לי קצת לא מסתדר המושג שחקן מוביל עם ראסל…
    חוץ מזה יש לי כמה נעליים סיניות ,ובחלק מהן אני מצליח להשתמש עם כאבים חזקים או פחות….
    סתם יש מותגים סיניים סבירים
    לחלוטין.
    בקשר לווייד אחד השחקנים האלימים שאני זוכר
    שחקן שמעולם לא נרתע מלפצוע אחרים .

    1. 1) ראסל השחקן הכי בכיר שמשחק עם הנעל הזאת.
      2) המותגים הסינים הולכים ומשתפרים, במיוחד Anta.
      3) וייד אלים? תסתכל על מרכוס מוריס ותבין מה זאת אלימות.

      1. כל אחד והגישה. שלו. לגבי אלימות.
        אתה צודק הליגה לא אוכפת .
        ולכן זבלים כמו זבלדובה יכולים להוריד זקיף חופשי…
        מאחר ועניינינו נעליים אז בהחלט תודה על הסקירה קניתי נעלי עבודה סיניות מאד מרוצה .
        קניתי עוד שתי זוגות נוספים .
        אני מאד מרוצה.
        פעילות ברוכה תודה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם