פליאוף 2020 יוצא לדרך!

חיכינו לו והנה הוא בא - פליאוף 2020 יוצא לדרך בשבת הקרובה וצוות פוסטאפ יהיה פה בשבילכם כל רגע וכל שנייה!

חודש אפריל הגיע. מצב הרוח במגמת שיפור. פסח נגמר ואפשר לחזור אל חיק הלחם והפיתה, מזג האוויר מתחמם והאביב בתפרחתו מרנן את הלב וכמובן, הדובדבן שבקצפת, היהלום שבכתר, הפסגה בשרשרת ההרים – פליאוף ה-NBA מתחיל בשבת הקרובה!

אה רגע, לא. פאקינג קורונה. בכל מקום. קורונה פה, קורונה שם, הו כמה שהעולם נהיה מטומטם.

בין יתר הדברים שבוטלו לנו – העבודה, השופינג, הרכיבה על האופניים, אירועי התרבות או סתם האפשרות לצאת לטייל ברחוב המקביל גם פליאוף ה-NBA, הדבר המענג הזה שאנחנו מחכים לו בסוף 82 משחקים מעייפים – נפח את נשמתו בטרם עת.

אלא ש…

אחרי חמישה שבועות של בידוד / הגבלות / סגר (מחקו את המיותר, או את כל המיותרים…) ובעיקר עצבים רופפים, לא נותר לנו אלא הדימיון בשביל לברוח אליו. ובהעידר מציאות ראויה לספק לנו את מנת האקספיזם היומית, החלטנו בצוות פוסטאפ ליצור מציאות משלנו. מציאות אלטרנטיבית.

למעשה, המציאות האלטרנטיבית שלנו לא כל-כך רחוקה מהמציאות. כנראה שמרבית אתרי ההימורים בוגאס היו נותנים לה ליין מכובד בתחילת העונה. במציאות האלטרנטיבית שלנו פשוט אין קורונה והכל נמשך כרגיל. לא וירוס, לא מסכות, לא רודי גובר משתעל ופתאום כל הליגה נעצרת, לא שום דבר מזה.

במקום סטטיסטיקות של מקרי מוות שאי אפשר ללמוד מהן כלום, אנחנו מקבלים את הסטטיסטיקות הרגילות על האחוזים האפקטיביים של ג'יימס הארדן בכיפוף רגל ימין ב-86 מעלות שאנחנו לא יכולים ללמוד מהן כלום; במקום לשמוע את משה בר סימן טוב מדבר כל לילה, נזכה לראות את כריס "זה שאחרי 7,000 פציעות הוא עוד עומד על הרגליים זה סימן טוב" פול משחק כל לילה; במקום רק 15% אחוז מהמשק מועסק אנחנו נקבל את ה15% הרגילים של אריק בלדסו מהשדה במשחקים מכריעים.

בקיצור, פליאוף 2020 יוצא לדרך, אם לא בחיים האמיתיים אז לפחות כאן בפוסטאפ!

אז לפני שתרימו גבה (אין פה שום רמז לגבי מי הולכת לזכות באליפות), הנה כמה שאלות ותשובות לגבי הפורמט:

מה בעצם הולך לקרות?

בגדול, זה הולך להיות די פשוט. החל מיום ראשון הקרוב אנחנו נסקר בכל יום את משחקי הלילה שחלף ע"פ לוח המשחקים שהיה משוחק אלמלא הקורונה הייתה באה לעולם. נמשיך בסיקורים כל הדרך אל הגמר הגדול ועד להנפת הגביע על ידי… (האמת, גם אנחנו לא יודעים).

איך קבעתם מי העפילו לפליאוף?

האמת שזה היה די קל. רוב הקבוצות כבר די הבטיחו את מקומן שם באמצע מרץ ומשם זה רק היה סוג של העתק-הדבק לדירוג שלהם. ובכל זאת, שינוי אחד. המקום השמיני במערב נראה לא מספיק 'אפוי' ולכן החלטנו לערוך הגרלה (הסבר בסרטון) בסיומה נקבע שפורטלנד טרייל בלייזרס היא הקבוצה השמינית במערב להעפיל לפליאוף. איזה תותח דמיאן לילארד, הוא שוב עשה את זה!

אז אילו סדרות מצפות לנו בסיבוב הראשון?

ביום רביעי האחרון, עם תום המחזור האחרון, נקבע שהסדרות יהיו כאלה: במערב הלייקרס (1) ישחקו מול פורטלנד (8), הקליפרס (2) יפגשו את המאבריקס (7), דנבר (3) תפגוש את יוסטון (6) ויוטה (4) תפגוש את הקבוצה המפתיעה מאוקלהומה (5).

במזרח יהיה מעניין לא פחות עם מילווקי (1) שתפגוש את אורלנדו (8), טורונטו האלופה שתתמודד מול ברוקלין (7) [טוב נו, אולי כן מעניין פחות…] וגם שתי סדרות מופת בין מיאמי (4) לאינדיאנה (5) ובוסטון (3) ופילדלפיה (6).

רגע, ומכאן בעצם תעשו איזה תסריט שאתם רוצים?

אז כמו שביבי נתניהו אוהב להגיד – 'כן ולא'. הכן, הגנרי, מלמד שבסוף השליטה, יותר מתמיד בידיים של התסריטאים הטובים ביותר שיש לאתר שלנו להציע (ויש!). אבל הלא מרמז על כך שקודם כל, חלק מהדברים אנחנו הולכים להגריל, למשל, פציעה משביתת עונה של כוכב של קבוצה, שתקרה בהמשך הפליאוף או סכסוך בין שני שחקנים וגם שנשמח שאתם הקוראים תיקחו חלק במחשבות יצירתיות לתסריטים נוספים אותם נוכל להגריל.

האם אתם הולכים לתת יד לתסריטים הזויים כמו אליפות של דאלאס או ברוקלין מקבלת חזרה את דוראנט ומגיעה עד לגמר האזורי?

המממ…. האמת, שאנחנו לא לגמרי יודעים… אבל מה שבטוח הוא שאנחנו ננסה לעשות איזה מצד אחד ריאליסטי ומצד שני מספיק מעניין לקריאה (ספוילר: גמר של מילווקי מול דנבר, זה לא מעניין. אף אחד לא יצפה בזה. גם לא הצופים האדוקים של הליגה הבלארוסית בערוץ הספורט) ומה גם שבפרויקט הזה ישתתפו כמה כותבים שינסו לאזן אחד את השני והממוצע ביניהם יהיה די קרוב לתוצאה שפויה והגיונית.

מי תזכה באליפות בסוף?

מינסוטה טימברוולבס, זה לא ברור?! בשביל זה תאלצו להמתין עוד חודשיים. כן, ככה זה בכל פליאוף.

7 תגובות

  1. יצירתי ביותר!
    מקווה שלברון יעשה מה שהוא עשה עד עכשיו ברוב הגדול של הפלייאופים שלו, ויפסיד לקבוצה הראשונה מהמערב שהוא פוגש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם