פלייאוף רביעי – 2 סדרות בשוויון ואחת על הבאם

במשחקי 2 הערב דנבר מפרקת את יוסטון, אוקלהומה, עדיין ללא כריס פול נופלת לג'אז, ובאם עושה בום.

יוטה ג'אז (1) 111 – אוקלהומה ת'אנדר (1) 103

כריס פול נעדר גם הערב, אך הפעם 'אפקט יואינג' לא תפס.

גם תצוגת קליעה מרשימה נוספת של גלינרי לא עזרה. הג'אז היו חייבים את הניצחון והם התמקדו בלפרק את הגארדים של אוקלהומה.

דונובן מיטשל, ובמיוחד מייקל קונלי, הראו שעם כל הכבוד לצמד שרודר את אלכסנדר, הכוח והניסיון עדיין משחק תפקיד בפלייאוף.

הג'אז הצליחו גם לפתח התקפה, בעיקר הודות לאינגלס שפתח בחמישייה על חשבונו של רויס אוניל ונתן להם את הניצוץ ברבע הראשון. כנראה שהמאמן שניידר הבין שאמנם דנילו גלינרי יכול לעשות לו נזק בהתקפה, אבל ברגע שהוא צריך להגן, אוקלהומה בצרות. שניידר דחף לדאבל טים וטראפים על מובילי הכדור של הת'אנדר והקפיד לתת את הכדור לאינגלס על גלינרי בכל פעם. הרבע הראשון נגמר ביתרון 28-20 ליוטה, אבל יותר מזה, נראה שהם פיצחו את אוקלהומה.

הביטחון המשיך ברבע השני, כששיי אלכסנדר נראה בשוק מהלחץ שהפעילו עליו שחקני יוטה, וגובר אוטם את הצבע ומשנה כל זריקה. מהצד השני משחק מאוד סבלני של קונלי, שידע למצוא את אינגלס או את מיטשל, ויוטה היתה בשליטה מוחלטת כל המשחק. 60 – 50 ליוטה במחצית, וזה הרגיש הרבה יותר.

אוקלהומה עוד עשו קולות של חזרה בזכות התפוצצות של גלינרי ברבע השלישי, בו קלע 17 נק', רובן כשגובר נח על הספסל ואוקלהומה כבר צמצמו להפרש 3 נק', 5 דקות לסיום הרבע. אך דווקא בוגדנוביץ', ששיחק הערב עם המחליפים, קלע 2 שלשות ועוד 2 מהקו כדי להחזיר את את יוטה למרחק מבטחים.

מיטשל. הוביל את יוטה, שוב

רבע רביעי עמד רובו ככולו כשיוטה שומרת מרחק סביר מאוקלהומה, שלא נראתה כאילו היא נלחמת על חייה הערב. סך הכל אוקלהומה עשתה את שלה וגנבה אחד בסולט לייק סיטי, אבל היא תהיה חייבת את פול בכושר כדי להשלים את המשימה.

ליוטה: מיטשל 24 נק', אינגלס 15 נק', 8 אס', 6 ריב', גובר 17 נק' 14 ריב' ו-5 חס' בערב הגנתי ענק. בוגדנוביץ' עם 15 מהספסל וקונלי עם 13 נק' ו-9 אס ובעיקר הגנה חונקת על שרודר.

לאוקלהומה: גלינרי 26 נק' (9-24 מהשדה), אלכסנדר 19 נק' (5 איב', 4-16 מהשדה), שרודר 13 נק' (7 איב' ) במשחק נוראי. טרנס פרגוסון לעומת זאת נתן משחק סביר עם 15 נק' משלו (4-5 משלוש).

מיאמי היט (2) 106 – אינדיאנה פייסרס (0) 99

ללא מיילס לאונרד שהורחק מהמשחק הקודם והושעה הערב, ספולסטרה הלך על הרכב משונה שכולל את קנדריק נאן, טיילר הרו, ג'ימי באטלר, דאנקן רובינסון ובאם אדאביו. זו הפעם הראשונה העונה שאדאבאיו עלה כסנטר או כגבוה יחיד. מהלך תמוה מאוד של ספולסטרה אל מול צמד המגדלים של אינדיאנה, אבל וואו. מה שראינו הערב מוכיח כי זה מקומו. מוקף בחבורת קלעים וג'ימי באטלר אחד.

אינדיאנה פתחו כפי שפתחו את הרבע הראשון במשחק מספר 1 אולם הפעם מיאמי לא חיכו הרבה כדי לחזור ולהוביל. 34-22 ברבע הראשון, כשאדאבאיו משחק כמעט את כל הרבע וקולע לא פחות מ-18 נק' ברבע.

הרבע השני ספולטרה הפתיע שוב ועלה עם הוותיקים איגוודלה וג'ה קראודר יחד עם באטלר, אוליניק ודראגיץ'. ממש הרכבי הוקי של ספולסטרה שנראה וחזה כל מהלך של נייט מקמילן, והמשחק הפך למרדף בלתי אפשרי של אינדיאנה, שניסתה לעקוב אחר ההרכבים המוזרים שהעמיד ספולסטרה, כשהדגש הוא על סמול בול ומשחק כמה שיותר מרווח של מיאמי, אל מול הרכב הגבוהים של אינדיאנה.

אינדי חזרו למשחק והובילו בתחילת הרביעי, אבל מי אם לא אנדרה איגוודלה, ששיחק לא פחות מ-20 דקות הערב, וג'ה קראודר שקלע 4-5 מחוץ לקשת ב-15 דקות, היו אחראים על המהפך ששם את מיאמי שוב בראש.

יש מי שמתחרט. אדביו, לפני שהצטרף למיאמי

למיאמי: אדאבאיו 30 נק' 11 ריב' ו-11 אס' (!!), באטלר 24 נק' 8 אס', קראודר: 15 נק', איגוודלה 13, אוליניק 11 ו-11.

לאינדיאנה: ברוגדון 19 נק', סבוניס 16 נק', מיילס טרנר 13 נק' במשחק חלש.

דנבר נאגטס (1) 128 – יוסטון רוקטס (1) 111

דנבר באו לנצח היום, ויוסטון נראו כמו קבוצה שלא רוצה להיות שם.

ההפרש עלה ל-20 תוך 7 דקות מפתיחת המשחק וחוסר האגרסיביות של הרוקטס עלה להם במשחק עוד לפני שהתחיל. ג'רמי גרנט פתח בחמישייה במקום פול מילסאפ הכבד ואם במשחק הקודם ראינו שיוסטון מנסה לרוץ ודנבר להאט את המשחק, הערב דנבר באו לטרוף. האתלטיות בכנפיים יחד עם משחק מצויין של ג'מאל מורי שהואיל להופיע לסדרה, גרמו ליוסטון להיראות כמו חבורת ווטרנים עייפים.

יוקיץ' המשיך לשלוט ברחבות ולהעניש את יוסטון שסירבה לשלוח אליו דאבל טים, אולם הפעם שיחק יותר סבלני וידע למצוא פעם אחר פעם שחקן דנבר שחתך לכיוון הצבע. הגנת החילופים של הרוקטס פשוט לא עבדה הערב. 74-50 במחצית לדנבר והמשחק הפך לגארבג' טיים אחד גדול.

ליוסטון: ג'יימס הארדן במשחק סביר עם 35 נק' (5-13 לשלוש, 14-16 מהקו) 8 ריב' ו-8 אס'. ווסטברוק במשחק נפל אחרי התצוגה במשחק הראשון עם 25 נק' (10-27 מהשדה) ו-8 איב'. אריק גורדון יחד עם קובינגטון חלקו 3-18 מהשלוש.

לדנבר: יוקיץ' 32 נק', 11 אס', 9 ריב'. מורי 30 נק' (6-8 מהשלוש), גארי האריס עם 19 נק' ו-10 ריב' היה נהדר הערב. סך הכל 7 שחקנים בספרות כפולות לדנבר שמחזירים לעצמם את הביטחון לאחר תצוגת הנפל במשחק הראשון.

זה היה הערב שלהם – יוקיץ' ומורי

3 תגובות

  1. תודה ניב, צפיתי הלילה באינדיאנה מול מיאמי ומה אני אגיד לך? – אכזבה גדולה מהפייסרס, אולדיפו פשוט הורס להם, הולך ראש בקיר, הוא לא איתנו ומיאמי ביכולת פושרת ממש כבר ב0-2.

    מאוד מקווה שכריס פול יחזור בקרוב כי הוא ממש חסר לת'אנדר וזה למרות שיוטה רחוקה מלהרשים.

    1. לדעתי אוקלהומה יכולה לעשות את זה אם פול חוזר. ומיאמי של הבית זה לא מיאמי של החוץ. לעלות עם 2 וחצי רוקים בחמישייה? ספולסטרה השתגע??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם