פלייאוף 2020 – משחקי 4 בסימן שוברי שוויון

קבוצה אחת גמרה את הסיפור, אחת שברה שיא פלייאוף ו-2 משחקים צמודים בערב נפלא של כדורסל.

מילווקי באקס (3) 138 – אורלנדו מג'יק (2) 110

מילווקי נראית לא טוב כבר תקופה ארוכה. אבל אם חשבנו שמדובר בירידת מתח טבעית לקראת הפלייאוף, הסדרה הזו לימדה איתנו שהסדקים עמוקים בחדר ההלבשה של מילווקי. אחרי ההפסד המביש במשחק הרביעי, כינסו השחקנים אסיפת "שחקנים בלבד", ווהשמועות הם שיצאו להבות מכיוונו של יאניס אל חבריו לקבוצה. כנראה שיאניס, כמו כולנו ראה את סדרת הדוקומנטרי "הריקוד האחרון" שהוחלט להוציאה במקביל לפלייאוף במקום בקיץ כמתוכנן, ומתבררת כהחלטה בעייתית של אי-אס-פי-אן כי לתכנית יש יותר רייטינג מלמשחקי הפלייאוף. בכל מקרה התוצאה היא שקרבות ההיאבקות הידועים של מילווקי לפני משחקים הופסקו לאלתר ויאניס אמר לעיתונאים לפני המשחק: "No more Mr nice guy. אנחנו צריכים שכולם יעבדו ויתנו 100% מעצמם, ועד עכשיו זה לא נראה ככה".

בכל מקרה בלדסו חזר מהרחקה, ועלה בחמישייה, והפעם נראה שהוא ניתב את העצבים לכיוון הנכון. משחק אגרסיבי של בלדסו ברבע הראשון יחד עם ברוק לופז שקלע 2 שלשות בפתיחת המשחק נראה ששחררו את הרסן לקבוצה של בודנהולצר.

אורלנדו נראו לא מוכנים לאגרסיביות של שחקני מילווקי שנראו פשוט כועסים והמשחק ברח להם. 36-20 ברבע הראשון, ומשם זה עלה ועלה. השלשות של מילווקי נכנסו לראשונה בסדרה כולל 5 מתוך עשר לברוק לופז, הכי הרבה שקלע בחודשיים האחרונים. מידלטון הוסיף 6 שלשות ומילווקי כולה קברה לא פחות מ-27 שלשות במשחק. שיא פלייאוף חדש.

ההפרש כבר הגיע ל-40 יתרון ואף שחקן במילווקי לא שיחק מעל 28 דק'. בודנהולצר נשאל לאחר המשחק מה השתנה לעומת המשחקים הקודמים. "הכדורים נכנסו". אמר ויצא. יאניס עדיין נשמע עצבני, ואמר, "זה אני מעכשיו. זה פלייאוף ואני לא מחפש חברים, אני מחפש נצחונות".

סטיב קליפורד אמר לאחר המשחק: "זה פשוט אחד מאותם ערבים. אני לא חושב ששיחקנו כזה גרוע האמת, והביטחון שלנו נשאר גבוה".

למילווקי: יאניס 20 נק', 18 ריב', 9 אס' ו-4 חס' ב-28 דק'. מידלטון 26 נק', לופז 18, בלדסו 16 נק' ו-8 אס'. ג'ורג' היל הוסיף 15 וקייל קורבר עלה מהמתים עם 15 משלו (5-8 משלוש).

לאורלנדו: ווצ'ביץ' במבשחק מצוין עם 26 נק' ו-10 ריב', גורדון עם 19 נק', 12 ריב', ופולץ במשחק נפל עם 13 נק' (3-12 מהשדה) 4 אס' ו-5 איב'.

לוס אנג'לס קליפרס (4) 115 – דאלאס מאבריקס (1) 104

איזה פתיחה אגדית היתה ללוקה דונצ'יץ' במשחק הראשון בסדרה. המאבריקס הפתיעו את הקליפרס ונראה שאנחנו הולכים לסדרה מותחת ומרתקת. אבל זה לא הלך לפי התכנית. דאלאס הפסידו את השניים שלהם בבית והערב הקליפרס באו לגמור את העבודה.

זה התחיל כשדווקא דאלאס מובילים ונראה שהקבוצה של קרלייל משחק משוחרר ובלי לחץ. הקבוצה של דוק ריברס נראית עצבנית, ונראה שהאולם כולו עצר נשימתו כשקאווי לאונרד נחת לא טוב לאחר כניסה על קלבר וירד לחדר ההלבשה לטיפול. הרבע נגמר 33-19 לדאלאס.

הקליפרס והמחליפים, בעיקר הראל שהיה מאופק עד כה בסדרה הראו סימנים של חזרה, כשדאלאס לא מצליחה לעצור את הפיקנרול בין לו וויליאמס למונטרז. פורזינגיס עלה לשחק חולה כשהוא סובל משלשולים כל הלילה, ונראה כי ברבע השני הוא התרכז בלשמור את העניינים במכנסיים במקום לשמור על המגרש.

קאווי חזר לקול צהלות הקהל 3 דקות לסיום המחצית כשהתוצאה 55-53 לדאלאס ומייד לקח את דונצ'יץ' באחד על אחד כשהוא קובר את הפול אפ והקהל השתולל. תוצאת המחצית 62-60 לקליפרס.

הרבע השלישי, היה כולו של הקליפרס, כשזה דונצ'יץ', מול קבוצה שלמה. פורזינגיס לא עלה לשחק ברבע הזה, ואפילו לא יצא מחדר ההלבשה. 99-85 לקליפרס בסיום השלישי.

פורזינגיס חזר לרביעי אבל זה היה מאוחר מדי והקבוצה של דוק ריברס גמרה את הסיפור מול דאלאס החביבים. "למען האמת, לא ציפינו להיות כאן העונה", אמר קרלייל בכנות לאחר המשחק "זה יהיה שיעור טוב לחבר'ה ונגיע חזקים ומוכנים יותר לעונה הבאה". דונצ'יץ' סרב לענות לשאלות ורק יצא בהצהרה קצרה "אני לא רגיל להפסיד, ולא מתכוון להתרגל".

"הוא יהיה בסדר", אמר דוק כשנשאל על קאווי והקרסול שלו. "נדע יותר מחר, אבל כמו שאתם רואים, שום דבר לא מפריע לקאווי כשהוא על המגרש".

לקליפרס: פול ג'ורג' במשחק נהדר עם 28 נק', לו וויליאמס הוסיף 23 מהספסל ו-20 להראל. 20 נק' גם לקאווי ב27 דק'.

לדאלאס: דונצ'יץ' בעוד משחק מופתי עם 35 נק' (13-29 מהשדה), 9 ריב' ו-5 אס', טים הרדוואי ג'וניור עם 20 נק', פורזינגיס עם 9 בלבד ב-20 דק' משחק.

מיאמי היט (2) 99 – אינדיאנה פייסרס (3) 105

מיאמי חוזרת הביתה לאחר 2 הפסדים רצופים וקיוותה להחזיר את השליטה. כמו שאר המשחקים בסדרה זה היה צמוד, ואף קבוצה לא הצליחה לפתוח פער של יותר מ-2 פוזשנים. קנדריק נאן חזר לחמישייה וכשנשאל לאחר המשחק האם מפריעים לו שינויי הרוטציה התכופים של ספולסטרה, אמר "האמת שכן. זה קצת מוציא אותי מהקצב אבל הוא המאמן ואני השחקן". משחק חלש מאוד של נאן ונראה שהאמון בו יורד וספולסטרה מעדיף להשתמש בדראגיץ' הוותיק. "בפלייאוף הנסיון חשוב", אמר ספולסטרה לאחר המשחק. "קנדריק עוד יתן לנו הרבה".

אינדיאנה שוב, מתעקשים להשתמש ב-2 הגבוהים ונראה שלמרות שחשבנו שספולסטרה פיצח את הביג בול במשחקים הראשונים בסדרה, הערב הבנו שגם בבית, הוא יישאר עם 2 גבוהים ולמעשה נייט מקמילן ניצח במאבק הפרטי הזה. באם אדבאיו ומיירס לאונרד לא הצליחו להתמודד מול סבוניס ומיילס טרנר שנתן משחק מעולה. הרבע הראשון נגמר בשוויון 23.

לקראת המחצית, כשאינדיאנה ביתרון 55-50 העניינים התחממו לאחר שבאטלר כעס על ספולסטרה שרצה להחליפו וסרב לרדת מהמגרש בהפגנתיות. בירידה למחצית ניתן היה לראות את באטלר צועק על ספולסטרה וצוות האימון.

באטלר עלה לרבע השלישי אבל נראה מאוד אמוציונלי ורמות העצבים עלו לאחר שהוא צעק על דאנקן רובינסון שלא מסר לו את הכדור. למרות הכל מיאמי עדיין היתה בעניינים לאחר שרובינסון ענה ב-2 שלשות לאחר מכן להחזיר את היתרון לקבוצה הביתית כשהוא מסמן לבאטלר I got you.

80- 75 בכניסה לרביעי למיאמי.

הרבע הרביעי היה כולו של מיילס טרנר. טרנר היה שקט עד כה בסדרה אבל הוא פתח את הרבע כשסבוניס על הספסל, כמו גם אדבאיו וקלע את 8 הנק' הראשונות של אינדיאנה עם פתיחת הרבע להעלות אותה ליתרון. מקמילן השאיר את סבוניס על הספסל ולראשונה בסדרה דווקא הוא החליט ללכת על הרכב מרווח של ברוגדון, אולדיפו, וורן, מקדרמוט וטרנר. נראה שמיאמי מתקשים עם ההרכב הזה, לאחר 3 שלשות רצופות, 2 של מקדרמוט ואחת נוספת של טרנר וההפרש של אינדי צמח ל-10.

באטלר עוד ניסה להחזיר את מיאמי לתמונה אבל זה היה מאוחר מדי, והוא ירד כשהוא נראה כעוס במיוחד על השחקנים הצעירים. "זה הזמן לגברים להופיע ולילדים ללכת הביתה", אמר לאחר המשחק. "אם אנחנו לא יכולים לנצח קבוצה כמו אינדיאנה בבית אז אין לנו מה לחפש כאן".

יוטה ג'אז (2) 112 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3) 101

יוטה היו חייבים ניצחון כדי להישאר בחיים, והם עשו זאת. כריס פול הגיע אחרי משחק לפנתיאון, ונראה שהפעם יוטה לא התכוונו לתת לו לנצח. הג'אז תקפו מהפתיחה ועלו ליתרון 20-4, מכאן נראה שאוקלהומה הרימו ידיים. "לא באנו מוכנים", אמר דונובן לאחר המשחק. "נצטרך לגמור את הסדרה במשחק הבא, אנחנו לא רוצים לחזור לכאן".

ההפרש עמד על 15-20 כל המשחק ולא נראה שאוקלהומה ממש מנסה לחזור.

בוגדנוביץ' ומיטשל הובילו התקפה מאוזנת כשמהצד השני נראה שדונובן שומר כוחות למשחק הבא וכריס פול שיחק 25 דק' בהם קלע 9 נק', גלינרי גם הוא קלע 13 בלבד ב27 דק' משחק. דניס שרודר הוביל את אוקלהומה עם 30 נק' מהספסל.

ליוטה: מיטשל עם 33 נק', בוגדנוביץ עם 25 נק', אינגלס עם 19 וקונלי הוסיף 18 נק' ו-11 אס'.

5 תגובות

  1. באמת גררת את מילווקי לחמישה משחקים מול אורלנדו או שאתה ממש מתגעגע …

    1. לא אני. דווקא בסיקורים שלי מילווקי ניצחה.
      אגב לא יודע אם אתה עוקב, אבל עשינו הגרלה לתרחישים אפשריים לפלייאוף.
      מילווקי יצאה בתרחיש – סכסוכים בחדר ההלבשה.
      אז מסתבר שבלדסו נקניק ויאניס מנסה לעשות ג'ורדן ומעצבן את כולם על הדרך

      1. עכשיו זה ברור…באמת ראיתי השבוע איך ברוגדון כבר מטנף על האקסית בטוויטר

  2. תודה ניב
    חשבתי שדאלס יגנבו את המשחק הזה.
    מיאמי בצרות, אני מהמר שיקחו את הסדרה

  3. איזה הפתעה במיאמי! לא ראיתי את זה בא. חב שהעונה הנפלאה שלהם תגמר ככה אבל תחשבו רק מה מלקולם ברוגדון יעשה למילווקי בשלב הבא…

    פייר, דאלאס אכזבו. לא שציפיתי ליותר מסוויפ ג'נטלמני אבל הם כל כך לא היו 'זה' בהגנה שחבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם