פריוויו יום שלישי-אנטוני דייויס בביקור בית בשיקגו, מיאמי החמה באולם "האימתני" בליגה

זה השלב ביום שכולנו נכנסים לאתר ומקבלים את הפנינה היומית מבית זעפרני, אבל היום נבצר מזעפרני למלא את תפקידו-הוא טוען שהוא נתקע בעבודה, אני חושד שהוא הלך לקרוא כמה ספרים ולמלא את המאגרים. תחזיקו אצבעות שהניחוש שלי נכון. אז עד שיאיר יחזור בוא נצלול למשחקי הלילה, יש לנו כמה ששווה לקום בשבילם:

מומלצי הלילה:

3:00:אטלנטה(3-2)-סן אנטוניו ספרס(2-4)

אז כמה שעות לפני המשחק הנבא הטילה עוד פצצה-ג'ון קולינס, הפאוור פורוורד המבטיח שניפק השנה 17 נק ו-8.8 ריב לערב הושעה ל-25 בגין צריכת הורמון גדילה אסור. כנראה הוא חבר טוב של אייטון והם דפקו ישיבה לא רעה לפני שבועיים שתעלה לו בהרבה ישיבה בחודשיים הקרובים. זזה ללא ספק הפסד עצום לאטלנטה שפינטזה השנה אולי להשתחל לפלייאוף במזרח, ועכשיו הסיכויים שלה צונחים. בצד החיובי טריי יאנג אמור לחזור לפעולה, וגם אם זה לא יסתכם בנצחון, יאנג הוא שחקן ששווה לקנות בשבילו כרטיס.

בצד של האורחים אנו נקבל את הספרס שבאים אחרי הפסד לא נעים ללברון ושות' בבית, ויקוו להתאושש על חשבון ההוקס החביבים. מבט על רשימת התורמים בספרס ואנו נגלה שיש להם לא פחות מ-7 שחקנים שקולעים בספרות כפולות כל ערב, או כמו שאמר סטאנוס-מאוזן באופן מושלם כמו שהכל צריך להיות. למרקוס ודרוזן תורמים את המנה שלהם, רודי גיי נותן תפוקה מהספסל ודיונטה מאריי אשכרה קיים בהתקפה, חבריי אוהדי הספרס יכולים להרגיש לא רע עם עצמם.

3:00:שיקגו(5-2)-לייקרס(1-5)

על שיקגו אין הרבה מה לומר, מדובר בקבוצה שמשלבת שחקנים צעירים מבטיחים כמו וונדל קרטר(שנותן עבודה יפה) ולאורי מרקאנן(שעדיין לא נכנס לקצב בהתקפה), ושחקנים חצי ותיקים שעוד יש להם לאן לעלות-זאק לאבין שנראה לא רע ואוטו פורטר שמשליך לבנים מכל בלטה על הפרקט. פלייאוף לא יראו בעיר הרוחות, אבל יש כשרון לגרד את ה-35 נצחונות

הלייקרס מנגד נמצאים בנק שהם לא היו בה הרבה זמן-במקום הראשון במערב. לברון מתפקד כרכז במשרה מלאה ומפנק עם 11 אס לערב, רובם לגבה המעופפת שמביאה 28.5 נק למשחק. באמצע הרול פליירס מחפשים את מקומם תוך כדי תנועה את מקומם-דני גרין דופק את השלשות בכל רגע שיתבקש, אלכס קארוסו דופק דאנק כל ערב שגורם לכולנו להרים גבות, ואפילו דווייט הווארד נראה כמו שחקן נבא לפרקים. הלייקרס לא אמורים להתקשות הערב ולהמשיך לצבור נצחונות בחודש נובמבר הנוח שסידרה לה הגרלת המשחקים.

4:00:דנבר(2-4)-מיאמי(1-5)

למרות המאזן הסביר דנבר פתחה את העונה בצורה מהוססת למדי, עם הפסדים לקבוצות כמו דאלאס והפליקנס, יריבות נוחות על הנייר. ההתקפה של הנאגטס לא זורמת-הם מדורגים אחרונים בליגה בקצב משחק, ובמקום ה-19 במדד היעילות ההתקפי. אין סיבה להאמין שהם לא ישתפרו בהמשך, אבל המערב לא מחכה לאף אחד ומשחק שלא תנצח היום יבוא לרדוף אותך בפתחו של הפלייאוף עם סדרה ללא ביתיות. היום מחכה להם מבחן לא קל מול קבוצה מרשימה שפתחה את העונה כמו מלוע של תותח, ונתנה לרוקטס לפני יומיים 46 נק ברבע הראשון בדרך לטאטוא מכאיב במיוחד. מיאמי מפתיעה לא מאט אנשים, אבל מצד שני היא משחקת במזרח ולכן זה מובן מאליו שהיא תגיע לפלייאוף. לא מזיק כמובן שהיא מציגה 8! שחקנים שקולעים בספרות כפולות(יש לכם לאן לשאוף ספרס) וכל זה כשהכוכב של הקבוצה באטלר עוד לא נכנס למוד ההתקפי שלו. בקיצור מיאמי יכולה להיראות אפילו יותר טוב ממה שהיא נראית עכשיו.

המשחקים שאפשר להשלים עם הקפה בבוקר:

2:00:קליבלנד(4-2)-בוסטון(1-4)

עד לפני שנתיים זה היה גמר המזרח, אבל מאז זרמו הרבה מים בנהר ולברון וקיירי לא יופיעו על המסכים היום. קליבלנד נמצאת בתהליך בנייה(שזה המצב שלה בערך בכל שנה שלברון לא שיחק בה), בוסטון מצידה רואה איך שחקניה גדלים תוך כדי תנועה ולומדים לשחק זה עם זה-טייטום עדיין צריך לייעל את בחירת הזריקות, בראון צריך להוכיח שהוא שווה 115 מליון דולר, וקמבה צריך להוכיח שהוא לא רק סקורר אלא גם ווינר שיכול לסחוב את הקבוצה לרמות הגבוהות ביותר. היום הם לא יבחנו וירשמו עוד וי בעונה ארוכה.

2:00:שארלוט(3-3)-אינדיאנה(3-3)

בשארלוט אין הרבה כשרון את זה כולנו יודעים, אבל כשרואים מי לא משחק כרגע בפייסרס מפאת פציעות-אולדיפו, טרנר וסאבוניס, כולנו מבינים שזה משחק שפשוט יופיע לנו בין הזפזופים. אינדיאנה מחכה לחזרת אולדיפו שאולי תפיח תקווה, שארלוט כבר עושה סקאוטינג על לאמלו בול. לא יודע מי תנצח ואני לא אקדיש לזה הרבה מחשבה.

3:00:אוקלהומה(2-4)-אורלנדו(2-4)

עוד משחק נטול כריזמה בין קבוצה שבודאות לא מכוונת לפלייאוף ורק מקווה לחזור לימי הזוהר, לבין קבוצה שמכוונת לפלייאוף אבל כבר שנים לא מצליחה להרכיב פאזל שראוי להיקרא קבוצת נבא טובה. לאוקלהומה יש מגרש ביתי חזק ותומך, ומוטיבציה של הרבה שחקנים להוכיח שהם שייכים/שווים טרייד לקבוצה קצת יותר שאפתנית. אורלנדו לעומת זאת טעמה טיפה הצלחה בשנה שעברה, אבל היא עדיין לא מאוזנת וגם סומכת על מרקל פולץ שיהיה שחקן מרכזי. לא רואה תשואה גדולה שיוצאת מההשקעה הזאת.

7 תגובות

  1. תודה ולדי. אז בסוף הלייקרס אמנם ניצחו אבל די התקשו, והיו צריכים טריפל דאבל נוסף של לברון. קוזמה היה טוב בסטרץ׳ המכריע.
    אוקלהומה לא נראית כמו קבוצה שהולכת לפירוק, עם קצת שיפור התקפי יש כאן יופי של קבוצה.

  2. אהבתי וחייכתי ארוכות (עד עכשיו) שיאיר נובר בספרים בשבילנו.
    לא רק שמשקיע ימים כלילות באלפי משחקים, גם עבודתו המבורכת בקרמה טובה (נדמה לי שעוזר לילדים/נוער בחיים עצמם), אנחנו כאילו יותר חשובים ??? כמו חסרי ההתחשבות במערכות החינוך לפתוח מוסדות לפני תום המשחקים בפלייאוף.
    תודה ולדי

    1. גני ילדים ו בי"הס שיפתחו רק אחרי תום המשחקים ???

  3. תודה ולדימיר מעולה.
    שיקגו נראים רע ובוילן הוא המועמד הראשון שלי לפיטורים בליגה.
    מקווה שיצליחו להשתפר אבל 35 נצחונות נראה כמו התסריט החיובי שם כרגע.

  4. תודה רבה ולדי
    מעניין אם יש עוד שחקנים שיפלו על שימוש בהורמונים
    וכמה התופעה הזאת נפוצה בליגה

  5. אלוף אתה ולדי!
    דווקא היה לי סיפור על אמא של אמינם והקשר שלה לדנבר אבל נשמור לפעם אחרת.
    תודה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם