שאלת השבוע – השחקן האהוב עליך/ ולדי קוגן

לא קל לכתוב על ספורט בימים ללא ספורט. כמה אפשר ללכת למחוזות הנוסטלגיה בלי להפוך רפיטטיבים, בנאליים, משמימים. אני בטוח שעוד נגלה. אבל בינתיים, ננסה להעלות שאלה אחת בשבוע. כל יום חבר צוות אחר ינסה לענות. נשמח לשמוע את התשובות שלכם, גם באתר וגם בדף הפייסבוק.

 

שאלה 1: מיהו שחקן ה-NBA האהוב עליך ולמה?

ולדי קוגן – שחקן יום ג' – ראסל ווסטברוק

לשאלה למה ראס הוא השחקן האהוב עליי בליגה יש כמה תשובות. הראשונה היא כמובן היותי אוהד אוקלהומה והעובדה שראס היה חלק מרכזי מהקבוצה בעשור האחרון. מההופעה בגמר 2012, עד הנסיון לשוב לשם ב-2016, ולאחר עזיבת דוראנט סחיבת הקבוצה על הגב כשבדרך הוא לוקח את האם וי פי ב-2017.

בקיץ האחרון נראה היה שהקבוצה משנה כיוון, והייתי שמח בשבילו שהוא יכול למצוא מקום אחר שבו הוא יוכל להצליח. אבל מעבר להיותי אוהד הקבוצה שבה הוא כיכב, הסיבה העיקרית שהוא השחקן האהוב עליי היא מי ומה שהוא-שחקן אמוציונלי שמשחק כל פוזשן כאילו זה הפוזשן הכי חשוב. לא מוריד רגל מהגז, לא נותן לביקורות לשנות אותו וממשיך לשחק כמו שהוא יודע לשחק. אתה מרגיש כאילו אתה רואה את הילד ששיחק בשכונה, עם תשוקה בלתי נגמרת לענף שהוא אוהב. גם אם הוא עושה פעולה טיפשית, או לוקח זריקה רעה, אתה לעולם לא תגיד לעצמך שהוא לא רוצה מספיק. והרי זה מה שאנחנו רוצים מהספורטאים שלנו לא? שירצו את זה כמו שאנחנו רוצים את זה.


והסיבה אולי הכי חשובה-הוא אמיתי. אתה רואה ראיונות של ווסטברוק אחרי משחקים או במסיבות עיתונאים ואתה רואה את הבנאדם האמיתי כמו שהוא, ולא איזה תדמית שהוא הלביש על עצמו (שיעול, לברון,שיעול). ווט יו סי איז ווט יו גט. אין פה נסיונות להתחבב, אתה תאהב את מה שאתה תקבל או שלא, אבל לא תוכל להישאר אדיש אליו. גם אם הוא משחק עכשיו בקבוצה שאני די לא סובל, אני מאחל לו רק שיצליח ונהנה מכל שנייה שאני רואה אותו עושה מה שהוא אוהב.

5 תגובות

  1. תודה ולאדיףהבעיה שלי איתו היא בגדול מה שגרם לך לאהוב אותו,כי לשים פס על כולם ולהיות מי שאתה זה אחלה ורומנטי אבל אם הוא כן היה מקשיב לביקורות ומשנה מעט את המשחק שלו אז בהחלט יש מצב שהוא היה כבר עם כמה אליפויות .
    מה שכן חייב לציין שראיתי אותו כמה פעמיים ביוסטון בתקופה אחרונה והוא שיחק פשוט מדהים,הפסיק עם כל הסזריקות משלוש או מחצי מרחק וחדר שוב ושוב לסל וקלע אותם ביעילות מדהימה

    1. נכון מאוד.
      משהו טוב קרה לו לאחרונה ביוסטון. נקווה שזה ימשך אחרי שהפגרה תגמר.

  2. תודה ולדי. למרות כמה שיורדים עליו הפרשנים וה'מומחים' אי אפשר שלא לאהוב שחקן כזה, ולו רק בגלל מה שאמרת- הוא נראה 100% בתוך זה.כמו שאמרת זה כל מה שאנחנו מחפשים אצל הגיבורים שלנו. שירצו את זה לפחות כמונו האוהדים.

  3. ולדי בוא עבור עם ווסטברוק ליוסטון, יש לנו אוהדים טובים ומסורים.
    בתחילת העונה היו כמה מחזות מצחיקים עם ווסטברוק בהתקפה של יוסטון, ממש נראה כמו סרט עם סצנות טעויות הזויות. עם ההפסקה הכפויה בליגה זה נראה כל כך מזמן, אולי זה בכלל היה בעונה אחרת?
    אני צופה בו מרוכז, אסור לפספס מה יקרה.
    🙂

  4. תודה ולדי
    ווסטברוק זה יחסי אהבה/שנאה
    הוא חייב להצליח ולרשום הופעה בגמר או אליפות בשביל לקבל – Respect

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם