שלוש בלילה – על משחקי היום

מידן בורוכוב על מפגש פיקנטי בין באטלר לחברים לשעבר ובוסטון שתנסה לצאת מהסלאמפ מול דאלאס הדוהרת.

לילה של 9 משחקים, אתמקד ב 3 מהם והשאר ? פוסט דאון … אתם כבר יודעים

מיין איבנט

02:00-פילדלפיה 76' (8-20)-מיאמי חום (8-19)

נראה שמילווקי תסיים ראשונה במזרח והלילה זה נראה כמו הקרב על הסגן של בר-גריק פריק. פילי מגיעה למשחק כשהקלישאה "ביתי הוא מבצרי" בעוכריה. מאזן של 0-14 בבית והיא היחידה לשמור על מאזן בית מושלם. מהצד השני מיאמי שהחזיקה במאזן בית מושלם עד שהגיעו הלייקרס וממפיס?!. הפיקינטרייה של המשחק היא בשובו של ג'ימי באטלר למפגש מול החברים מהשנה שעברה. פילי מוכיחה שבאטלר לא חסר ובאטלר נראה שנהנה מהחיים הטובים של מיאמי לאחר ששיחק ב 3 מהקבוצות הקפואות בליגה (עיר הרוחות שיקגו, עיר הרפאים מיניסוטה ועיר האחווה פילדלפיה).

המאזן בין הקבוצות לפני פתיחת העונה עמד על 60-60. פילי שברה שיוון עם ניצחון משכנע במשחק הקודם בין ה 2.

הלילה פילי תגיע במטרה לתת הצהרה ומיאמי תגיע במטרה להוכיח שהתקופה הרעה זה עניין מיקרי בלבד. מיאמי קבוצה דינמית והתפוקה מהרוקי'ס הרו את נאן תהיה מכרעת במשחק בעירו שלו רוקי בלאבואה (האגדי). פילי מהעבר השני צריכה לקבל תפוקה מירבית מאמביד ואולי נס חנוכה יקדים ונקבל שלשה נוספת העונה מבן "יד הנפץ" סימונס.

ומה עם סיפור ? לפי 3 שנים בדיוק הייתי בוואלס פארגו ארינה במשחק של פילי מול דנבר. אמביד כבר אז נראה לי כמו הדבר האמיתי למרות משחק פושר לחלוטין. פילי זאת עיר נהדרת, עיר של ספורט. המלצה חמה לבקר בבארים באזור השוק האיטלקי – פילי צייזסטייק על כדורסל בייסבול או משחק של האיגלס ואתה לא צריך יותר מזה בחיים (אולי תוספת קטנה שהנייר לא סובל).

04:30-דאלאס יוצאי הדופן (8-18)-בוסטון סלטיקס (7-17)

על אפקט יואינג שמעתם ? לא שמעתם ? בסדרת גמר המזרח של 99 הניקס פגשה את היריבה המרה אינדיאנה. פטריק יואינג נפצע והקבוצה ניצחה 3 מ 4 המשחקים הבאים ורשמה גמר NBA נדיר במונחים של הניקס (21 שנה ולא נראה שתחזור למעמד).

לוקה דונציץ הכל יכול נפצע לפני מספר ימים במשחק של דאלאס ובלעדיו דאלאס עם הספסל המושמץ ניצחה ללא רחמים את הקבוצה הכי בוערת שיצאה המזרח בשנה האחרונה ועצרה את מילוווקי עם ניצחון ענק.

הלילה עוד קבוצה מזרחית ירוקה בתפריט. וללא דונציץ החד קרן, ברונסון (לא צ'ארלס) ובראה (לא גיי גיי ) ינסו לנצח את בוסטון.

בוסטון רשמה 2 הפסדים ונראה שהעסק לא מתחבר מספיק טוב לסטיבנס.

מה יהיה הלילה ? בוסטון מכבה את גלי ההדף של האפקט ומשביתה את השמחות בדאלס. בוסטון תנסה להשלים סוויפ עונתי וניצחון 7 ב 8 המשחקים האחרונים מול דאלאס.

04:00-דנבר נאגטס (8-17)-אורלנדו מג'יק (15-12)

היה קשה לבחור את המשחק ה 3 מרשימת משחקי הלילה. הלכתי על דנבר בעיקר בגלל יוקיץ. יוקיץ מול ווציץ זה שובר השינים לכל שדר אמריקאי שאינו חובב ונילים אירופאים.

הלילה זה יהיה המפגש ה 63 בין ה 2 כשידה של אורלנדו על העליונה עם 32 מול 30 הפסדים.

אורלנדו אמנם במקום ה 8 במזרח אבל היא חייבת לשפר את ההתקפה שלה אם יש לה שאיפות פלייאוף. אולי כדאי להן לחשוב על טרייד על ארון גורדון שמתחיל להרגיש כמו גויאבה שלא הבשילה. דנבר עם 3 ניצחונות רצופים לא תפספס הזדמנות לתקוע יתד במקום ה 2 במערב.

פוסט-דאון

02:00-קליבלנד קאבלירס (21-6)-שרלוט הורנטס (17-13)

הסרחת העונה מול הפתעת העונה

02:00-וושינגטון וויזארדס (17-8)-שיקגו בולס (19-10)

עם קצת מזל עוד נזכה בבחירה ה 1 בדראפט 2020

02:00-דטרויט פיסטונס (16-11)-טורונטו ראפטורס (8-18)

עיר הגרוטאות מול עירה של האלופה

03:00-מינסוטה טימברוולבס (15-10)- ניו אורלינס פליקנס (22-6)

היה מי שחשב שנהיה בפלייאוף ! (שמאל, חלש בחשיבה)

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-12)-ממפיס גריזליס (17-10)

אין טריפל דאבלים אבל היי ! אנחנו בפלייאוף

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (16-11)-גולדן סטייט ווריורס (23-5)

שמישהו ירחיק את כרמלו מהסופגניות !!!

4 תגובות

  1. אחלה פרוויו
    נראה לי שהשדרנים האמריקאים יסתדרו עם ווץ' (מהצמד המפורסם דורה וווץ') מול הג'וקר (שגם בסרט לאף אחד לא אכפת מה השם האמיתי שלו).
    חוצמזה גו פיליייי 🙂

  2. תודה מידן. ערב די חלש,חימום לקראת המפגש של הלייקרס מול מילווקי?
    אהבתי – הסגן של בר-גריק פריק.
    בוסטון דאלאס די מסקרן ואולי באמת יש אפקט יואינג עם דונצ'יץ', נראה לי שפורצינגיס "האיטריה הלאטבית" ישתחרר קצת ויקח יותר על עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם