אחד ביום: הת'אנדר מציגים – דומה אבל שונה

אחד ביום עם אוקלהומה סיטי ת'אנדר שקרובה בהישגיה למקום בו היא הייתה בעונה שעברה אבל יחי ההבדל הקטן בין שתי העונות... הלילה היא מול מוליכת המערב במשחק המרכזי.

3:00: אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16-22) – לוס אנג'לס לייקרס (7-31)

הגרלות לוטו הן דבר שבשגרה במדינות השונות ברחבי העולם. כזו גם הייתה הגרלת הלוטו שנערכה בבולגריה בשישה בספטמבר 2009 ובה עלו בגורל המספרים 4, 15, 23, 24, 35 ו-42. גם העובדה שאף אחד לא זכה באותה הגרלה לא הייתה יוצאת דופן וכבר קרתה לא אחת בבולגריה ובמדינות אחרות בהן מתקיימות הגרלות לוטו באופן תדיר.

אלא שהצירוף של ההגרלה ההיא עם ההגרלה של ה-10 בספטמבר 2009, הוא זה שיצר מציאות משונה למדי – כי בהגרלה שנערכה בסופיה ארבעה ימים אחרי ההגרלה עליה נכתב בפסקה הראשונה עלו בגורל אותם מספרים בדיוק!.

. "אין שום סיכוי שזו הייתה רמאות" הצהירו במשרדי הנהלת הלוטו הבולגרי והסבירו שההגרלה כולה נעשית בידי מכונה ושאמנם קרה כאן משהו שהסיכויים שיקרו הם אחד ל-4 מיליון אבל לפעמים גם הצ'אנסים האלו מתגשמים ומה גם שהמספרים עלו בגורל בפעם השנייה בסדר שונה. חקירת המקרה המוזר שנערכה גם כן ע"י המשטרה הבולגרית חזרה אחרי מספר שבועות ללא תוצאות.

 מה שבטוח היה שבפעם השנייה היו למספרים שעלו – גורל שונה. בניגוד לפעם הראשונה בה לא נרשם אף לא זוכה אחד, בפעם השנייה ניחשו 18 איש את המספרים  וכל אחד מהם גרף לכיסו כ-10,000 לב (משהו כמו 32,000 ₪ של ימינו) שגם אם לא היו פרס גדול מאוד, בוודאי ששימחו את הזוכים…

אם צריך להשוות משהו למקרה המוזר של ההגרלה בולגרית מלפני עשור וכמה חודשים, ניתן לעשות זאת לשתי העונות האחרונות של אוקלהומה סיטי ת'אנדר שבשלב הזה של העונה מגיעות כמעט לאותה תוצאה. המאזן של הקבוצה הכחולה-לבנה בשלב הזה של העונה שעברה עמד על 16-25 ואם תנצח אוקלהומה את שלושת המשחקים הקרובים שלה, משימה אפשרית בהחלט, היא תגיע לאותו מאזן בדיוק.

אלא שהדרך לחלוטין שונה. הנתונים של העונה שעברה בוודאי לא שימחו אף אחד בעיר המנומנמת במרכז ארצות הברית. הציפיות מהקבוצה היו גדולות וההפסדים המרובים שהקבוצה ספגה תסכלו את האוהדים וגרמו למצב רוח ירוד אצלם. ואילו השנה, עם אותה כמות הפסדים ממש, השמחה היא הרגש המוביל בקרב אוהדי הת'אנדר ,שמבסוטים מאיך שהקבוצה הזו מצליחה לקום מעפרה ולדכא נבואות זעם שמפנות את מקומן לכדורסל ססגוני, מרובה גארדים ושמח.

וממש כמו בהגרלת הלוטו הבולגרית גם כאן סדר הדברים שונה. השנה הת'אנדר פתחו את העונה שעברה טוב, הגיעו לשיאם בנובמבר והלכו והתדרדרו ככל שהעונה נמשכה ואילו השנה נובמבר נראה כמו נקודת השפל כשבדצמבר מפגינה הקבוצה מאזן נהדר (4-11) וינואר נראה כמי שממשיך את המגמה (1-4). מפה אפשר כנראה רק לשבור את ההישגים של שנה שעברה ולהמשיך להמריא מעלה בטבלת המערב. דאלאס שרחוקה מאוקלהומה ארבעה משחקים היא המטרה הבאה.

הלילה תארח אוקלהומה את הלייקרס במשחק שאמנם נראה מאיים על הנייר אבל כנראה שהוא מהווה איום הרבה פחות גדול במציאות. מוליכת המערב תעלה למשחק אחרי שנשחקה אמש בדאלאס והצליחה לגבור ללא מאמץ רב מדי על הקבוצה המפתיעה של טקסס והיא תשחק את הבק-טו-בק הזה ללא לברון ג'יימס שסובל מהתקררות. גם אנתוני דיוויס שלא שיחק אמש בספק למשחק בצ'יזפיק מה שנותן לת'אנדר שבנוסף לכל הצרות של הלייקרס גם נחו אתמול ובמשחקם האחרון פירקו את יוסטון 92:113.

השלישיה האחורית – כריס פול, שיי גילגוס אלכסנדר ודניס שרודר מוכנה היטב למשחק הערב ורוצה לנצל אותו בשביל להוכיח שגם הקבוצות החזקות במערב צריכות לקחת אותם ברצינות. נרנס נואל יחסר במאמץ הארטלירי מול דוויט האוורד וג'אביל מגי (ואולי דיוויס) אבל עם סטיבן אדאמס  בצבע לאנשי הרעם עדיין יש מה למכור גם בסוגיה הזו. המשחק הקודם בין השתיים הסתיים רק אחרי הארכה בניצחון דחוק של הלייקרס, הלילה זה אמור להיות קשה יותר בשביל האורחת אם היא שואפת להשיג ניצחון שלישי העונה על הת'אנדר ושמיני רצוף בסה"כ.

*

ומה עוד מצפה לנו לפתיחת השבוע החדש?

Post Up:

12:00: יוסטון רוקטס (12-25) – מינסוטה טימברוולבס (22-15)

דווקא בלי קרל אנתוני טאונס מינסוטה חזרה לשחק כדורסל טוב ומוצאת את עצמה בעיקר הגנתית עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים (שימו לב לרוקי ג'ארט קולבר שמשחק מצוין לאחרונה). אבל האם זה יספיק מול יוסטון שההתקפה שלה היא השנייה בטיבה בליגה? מסופקני. אם קלינט קאפלה ייעדר הערב (נמצא בספק) אולי יש לזאבים יותר סיכוי להפתיע.

2:00: בוסטון סלטיקס (11-25) – ניו אורלינס פליקאנס (25-14)

הסלטיקס בכושר ירוד בשבוע האחרון ועם שלושה הפסדים רצופים, היא תנסה לא להיות מופתעת שוב מול ניו אורלינס שנמצאת בכושר מצוין (בטח ביחס לפתיחת העונה שלה) וניצחה חמישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה.

3:30: דאלאס מאבריקס (15-23) – פילדלפיה 76' (14-25)

יש שיגידו שזה המשחק המרכזי הערב אבל דאלאס מגיעה ללא פורזינגיס, בכושר ירוד לאחרונה (חמישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים) ולא טובה בבית (מאזן של 10-11) ואילו פילי מגיעה ללא אמביד, בכושר ירוד לאחרונה (ארבעה הפסדים בששת המשחקים האחרונים) וחלשה מאוד בחוץ (מאזן 12-7 וארבעה הפסדים רצופים מחוץ לעיר אחוות האחים). בקיצור, זה אולי יהיה מעניין אבל לא בהכרח מהסיבות שחשבתם…

5:00: פורטלנד טרייל בלייזרס (23-16) – מילווקי באקס (6-34)

משחק לא רע לסיום הערב בו פורטלנד תנסה לנצח סוף כל סוף קבוצה עם מאזן חיובי (אני מתעלם באלגנטיות מהניצחון בטורונטו מול קבוצה פצועה ודואבת) ולהתקרב למקום ממנו רואים פליאוף. הבאקס שניצחו אמש בסקרמנטו פגיעים בגלל הבק טו בק אבל יאניס שדי נח אתמול על הפרקט (13 נקודות בלבד) אמור לעלות חדור מוטיבציה הפעם ופגיעתו עלולה להיות רעה. אני עדיין ממליץ לנצל את ההפסקה בשביל להעביר את לילארד בטרייד למילווקי, אבל על כך בפעם אחרת…

Post Down:

2:00: דטרויט פיסטונס (25-14) – שיקגו בולס (26-13)

משחק רביעי ואחרון בין שתי הקבוצות העונה והזדמנות אחרונה לפיסטונס להימנע מסוויפ עונתי של השוורים על חשבונם. יותר מזה אין שום עניין במשחק הזה.

4:00: דנבר נאגטס (11-26) – קליבלנד קאבלירס (27-11)

קליבלנד פוזלת לכיוון תואר הקבוצה הגרועה בליגה ודנבר תשתדל לעזור לה להתקרב לשם.

3 תגובות

  1. אפרופו ברק המכה פעמיים …
    אף פעם למיטב ידיעתי ברק בודד לא פגע בחמישה אנשים בו זמנית במדינת ישראל.
    העובדות אומרות כי ברק בים חזק פי אלף מאשר ביבשה וכן לקרקע קיים שדה חשמלי בעל מטען שלילי ולעננים מטען חיובי.
    ועדיין שום דבר חוץ מפליטת מתכות מאסדת הגז תמר , מתכות מוליכות שגורמות לאפקט הגברה חזק בחוף זיקים
    הסמוך לאסדה ,שום דבר אחר לא יכול להסביר את כמות הברקים האדירה בחוף וכמות צבי הים המתים הנפלטים לחוף.
    הסיכוי לכך שהדבר יקרה בצורה רצופה בחוף זיקים היא אפסי ועדיין הדבר קרה בכל מערכת גשם השנה ,יההוכחה כמות הצבים המתים הנפלטת לחוף .
    מן הסתם אף אחד גם לא יקשר, את הנישוב שהיה לא מזמן באסדת לויתן
    נישוב שבוצע ברוח דר דר מע והוביל את החומרים ישירות למפרץ חיפה והפלא ופלא מספר ימים מאוחר יותר שיטפון שלא נראה מעולם בחיפה ובצפון אפילו לא לאחר "אסון " או נכון יותר רשלנות שריפת הכרמל הראשונה …
    אם כך לא צריך את בולגריה …יש לנו פרדוקסים משל עצמנו וגם כאן טוענים
    כי לא מדובר ברמאות והולכת שולל…
    בינתיים למי שלא זוכר היה הרוג ופצועה קשה ממכת הברק , ועוד שבעה הרוגים במערכת מזג אויר האחרונה…

  2. מעולה יאיר
    לא הכרתי את הסיפור על הלוטו הבולגרי
    הברק ממש הכה פעמיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם