למה לי פוליטיקה עכשיו (2) – פריוויו כחול לבן

אז אחרי הפריוויו לליכוד הגיעה זמנה של המפלגה שזכתה ב 35 מנדטים בכנסת 21, מה שיזכר מכנסת 21 הוא שהיא הייתה הכנסת שפורקה לה יחדיו. אז נעבור לכחול ולבן מפלגה ? או שם של מבצע של משרד התעשייה והמסחר לעידוד לרכוש תחתונים ותפוחי עץ מייד איו ישראל ?

כחול לבן – מפלגה שמורכבת מיש עתיד של יאיר לפיד ורבי האלופים בני גנץ (חוסן לישראל ) ובוגי משה יעלון שהלך בתל"מ עם מפלגת תל"מ. המפלגה עם היסטוריה קצרה מאוד היא הוקמה ב 29 לינואר 2019. אמנם לבוגי, גנץ ואשכנזי שצורף ביום האחרון לסגירת הרשימה יש פז"מ ולחבר יאיר לפיד יש עתיד אבל היא מפלגה בתולית מאוד. המפלגה בחרה בשם כחול לבן, רעיון נחמד למפלגה צרפתית שתבחר בטריקולור או מפלגה אמריקית שתקרא הפסים והכוכבים.

סימון פתק המפלגה בקלפי – פה

שמה המלא: כחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד

מאזן בבחירות הקודמות – 35 מנדטים הרבה מעבר לצפיי, החלוקה הפנימית 15 ליש עתיד, 15 לחוסן לישראל ו 5 לתלם. דוגמא פנטסית לאיחוד שהצליח בעיקר לבוגי שהסיכוי שלו לעבור אחוז חסימה יותר גבוה מהסיכוי שלו לא להרדים משעמום חוג בית של תומכים בפרדס חנה.

הפנים החדשות בכנסת 21 -או מיי או מיי , לא פחות מ 49 חברי כנסת חדשים נוספו לכנסת 21 , 24 מתוכם שייכים לכחול לבן ואלו שמות – הרמטכ"לים לשעבר בני גנץ וגבי אשכנזי, יו"ר ההסתדרות לשעבר אבי ניסנקורן, מיקי חיימוביץ', יועז הנדל, אורנה ברבירבאי, מיכאל ביטון, חילי טרופר, מזכיר ראש הממשלה לשעבר צבי האוזר, יו"ר רשות החשמל לשעבר אורית פרקש הכהן, מירב כהן, סגן ראש עיריית ת"א לשעבר אסף זמיר, יזהר שי, עומר ינקלביץ', ר'דיר מריח(נשמע לי כמו גשש), רם בן ברק, אילן שוסטר, ניצב בדימוס יואב סגלוביץ', רם שפע, אורלי פרומן, ראש עיריית רעננה לשעבר איתן גינזבורג, גדי ייברקן, עידן רול(יחד עם צביקה פיק יוכלו להיות הצמד האיתן פיק אנד רול), יוראי להב הרצנו.

חמישייה – 3 רבי אלופים במיל וכבמבשלר"מ (כתב במחנה במיל שבא להיות ראש הממשלה) את החמישייה משלים אבי ניסנקורן בתפקיד זאזה פצ'וליה שהשלים את חמישיית האולסטארים של גולדן סטייט.

ספסל – יש לא מעט שמות מעניינים, עופר שלח שמבין דבר או שניים על חשיבות הספסל נראה כמו השחקן השישי של העונה. כדאי לשים עליו עין. מי שעשוי לפרוץ הוא יואל רזבוזוב כשעם איפון פה או וואזרי שם עוד יפלס את דרכו לראשות המשכן. צבי האוזר עם השם המחייב ללא קשר משפחתי לדוגי האוזר אבל בנו מיכאל האוזר-טוב משמש ככתב הפוחליטי של גל"ץ.

מה עשיתם באביב האחרון ? – לא הרבה. במקום למנף את ההצלחה הפנומנלית של בחירות מועד א' כחול לבן מזכירה לי קבוצה שעשתה תוצאה טובה המשחק הראשון וחוזרת לגומלין זחוחה. אם תשאלו קבוצה של סופרסטארים ורבי אלופים מקאטלוניה (לא אספניול! הקבוצה השניה של העיר!) זה מתכון לנפילה מהפח אל הפחת. יש פעילות ברשתות החברתיות אבל האיום הגדול הוא בזליגה לאיחודים בשמאל. מה שעבד מצויין במועד א' הפך במהרה לתרגיל אותו כל ח"כ מתחיל יודע שכדאי להכיל.

המוטו של המפלגה – אני אהיה ראש ממשלה ! (לא אני !! אבל רק בעוד שנתיים). אפשר לציין וכדאי להפנים זה לא נגמר עד שסופרים את קולות החיילים והימאים (כולל של אפלטון שלנו). בבחירות הקודמות לפיד את אשכנזי את גנץ את בוגי פצחו במחולות ולי זה נראה כמו חלק מהתרגיל של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנתית מטוקיו 2020.

שיר שיכול היות המנון המפלגה לבחירות 22 –

אני ניצחתי(וזה היה רק עד הבוקר)

תחזית לבחירות – כחול לבן איבדו את המומנטום ומהר מאוד, יש להם חלק קטן מאוד בבחירות מועד ב כסריבו בתוקף לממשלת אחדות. מהלך שיכל להוביל את המדינה למקום טוב יותר אבל כיום אחדות מסתמנת כאסון שמאלני לאומי ע"י ביבי. כחול לבן נגסה בכל קול שמאל אפשרי בבחירות הקודמות אבל על מנת להצליח מישהו צריך להסביר את חוקי הפורמט להנהגת המפלגה. גנץ ולפיד לא ממגנטים מאוכזבי ליכוד בעיקר כי מערכת ההסברה יודעת לנטרל אותם (לפיד מנטרל את עצמו עם פוסטים קצת מביכים בפייס) הם יכלו לעשות מהלך וללכת אול אין ולהעביר את הלא אשכנזי היחיד בטופ 5 הלא הוא אשכנזי, גבי. נראה שהמפלגה לא תשמור על כוחה וספק אם תגיע ל 32 מנדטים.

תחזית אופטימית – כחול לבן משיגה 33 מנדטים והיא המפלגה הגדולה כשהליכוד עם 32 בלבד. מפלגת העבודה ואיחוד השמאל משיגות 17 וליברמן עושה מהלך עם 11 המנדטים שלו והפעם כחול לבן מנצחת על אמת. לפיד יוצא בנאום ניצחון מכיכר רבין (הוא תייג את עצמו בטיימסקוור בניו יורק אבל זה כבר לא משנה) למרות 3 רבי אלופים במיל + ברק דווקא ליברמן, אפסנאי במיל הופך לשר הביטחון. בוגי הופך לשר לביטחון הפנים הטוב בתולדות ישראל כשהוא מרדים את כל ארגוני הפשיעה. יאיר לפיד כשר חוץ שיפר את היחסים עם לא מעט מדינות וגרם לכמה משברונים דיפלומטיים (עשה סלפי עם הילד הבלגי המשתין כשהוא משתין בעצמו, תייג את עצמו בצפון קוריאה בעת ביקור בסיאול, לקח אוטובוס בניו יורק וירד בברוקלין עם ביג מאק עם דאבל ציז, מהלך שלא התקבל יפה בחסידות סאמר בווילאסמבורג), גנץ התרגש פה ושם ממצלמה אבל צלח את הקדנציה בשלום (למרות האשמות כוזבות שסרטון סקס זלג מהטלפון שלו ישר לאירנים כשמייד הפיצו אותו בבתי הקולנוע של טהרן – בוא לראות את הגנץ של בני משתולל בכפר הירוק) במהלך הקדנציה מושג שלום איזורי ולבחירות 2023 מושג איחוד בין כחול לבן לליברמן, הניה ואבו מאזן והמפלגה רצה תחת השם – כחול לבן ירוק שחור אדום.

תחזית פסימית – המפלגה משיגה 27 מנדטים בלבד למרות תוצאות המדגם שפרגנו עם 39. היו אלו מצביע ליכוד מתוחכמים שהגיעו לקלפי המדגם עם חולצה כפולה (כחול לבן ומתחת חולצה של ישראל דמוקרטית) ליברמן ממליץ על אחדות לאומית אבל ברגע האמת נכנע לביבי בתרגיל שכונה – חיבוק הדוב הסובייטי. בוגי פורש מיד ומשקם את טבע עם המצאה לכדור שינה שמופק מזיעה של משתתפים שנרדמו בחוגי בית שלו. גבי אשכנזי מתבאס ומחליט שפוליטיקה זה לא בשבילו, הוא מחליף את ברקוביץ בתוכנית אופירה וברקו שנקראת מהיום אסייאג-אשכנזי הכי מזרחי לערב שישי ! גנץ מואס בחיים הפוליטים וממונה לבכיר בצ'ק פוינט, לצערו הוא איבד את הלפ טופ שלו שהכיל פטנט חדיש שהגיע לפאלו אלטו. יאיר לפיד לא זנח את החלום שלו (ושל טומי) והוא ממשיך לנסות להיות ראש ממשלה. לבחירות 2023 הוא רץ במפלגת – יש כחול לבן + ירוק וחום באיחוד עם גדי וילצ'רסקי ומשה פייגלין.

17 תגובות

  1. טואוב… 🙂 תודה קינג…
    הלכתי על 27 ומטה… נראה לי גם פה אני אפול בתחזית (כרגיל ??)

  2. עופר שלח. לשים עליו עין. יש רק אחת…
    גדול מידן
    מחכה לפוסט על הרשימה המשותפת וזהות

    1. לפיד ווסטברוק מתפרע שבטוח שהכל סובב סביבו, גנץ/דוראנט רוצח שקט כל עוד הוא לא מדבר, ואז הוא סתם יוצא דביל. בוגי זה איבאקה, למלם לא קשור אבל נותן הגנה ואשכנזי זה הארדן מהספסל.
      יש ביקורות על האישיות שלו והחיים הפרטיים, כרגע הוא מוכן לעלות מהספסל ולהיות השחקן השישי אבל איזה קבוצה תיקח אותו ותיתן לו את המושכות והוא יראה לכולם מאיפה משתין הדג.
      ועופר שלח על תקן סקוטי ברוקס, רק מקווה שהחברים לא יתפוצצו אחד על השני

  3. ענק !!!
    "בוגי הופך לשר לביטחון הפנים הטוב בתולדות ישראל כשהוא מרדים את כל ארגוני הפשיעה"
    "במהלך הקדנציה מושג שלום איזורי ולבחירות 2023 מושג איחוד בין כחול לבן לליברמן, הניה ואבו מאזן והמפלגה רצה תחת השם – כחול לבן ירוק שחור אדום"

    פנינים. אני מת מצחוק. וגם ביבי…

  4. ה OKC של הפוליטיקה הישראלית.
    שלישיית רוקים ושחקני שנה שנייה שהגיעו לגמר ופישלו.
    עכשיו מתחילים הריבים מי בעל הבית והשאלה הגדולה היא מי יהיה ההארדן של המפלגה שיעבור בטרייד ויקח MVP.
    אני מהמר על אשכנזי

    1. אני דווקא יותר חושב בכיוון של לייקרס 2004
      הרבה אלופים ונגמר בהפסד מביך לדטרויט

  5. מצוין מידן! הצחקת אותי בגדול. לצערי, הבדיחה הזו על חשבון כולנו

  6. נהדר! במיוחד בדיחות יאיר לפיד (על אף שעם כל הכבוד לבדיחות, המקור מצחיק יותר).

  7. אני מאד בעדם. עושים כמעט הכל נכון.
    רק המומנטום התפספס להם.
    כמו קבוצה ששולטת במשחק ופתאום משומקום יש הארכה….
    🙂

  8. פריוויו קורע!!
    מפלגת אינסטנט שהתעייפה אחרי סיבוב אחד של קרב.

    1. פריוויו בהחלט קורע, מפלגת אינסטינט לגמרי,
      נראה שלא מאמינים בכוחם לחולל שינוי באמת..
      אחרת אין הסבר לקמפיין הנוכחי הרפה שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם