מנהרת הזמן(4) – דרזאן הגדול וסאבוניס(האבא)

והפעם נכנסו בצל קורתה של מנהרת הזמן 2 כדורסלנים שהיו גדולים מהחיים בשנות ה-80, המוצארט של הכדורסל דראזן פטרוביץ שמיעט לשחק בליגה בשל העובדה שנהרג בתאונת דרכים בגיל 29 בלבד סאבוניס טייל ביבשת אירופה עד שהגיע ל NBA בגיל 30, הוא שיחק 6 עונות ו-470 משחקים במדי פורטלנד, שניהם חברים בהיכל התהילה - נראה אותם בעשור השני של המילניום החדש.
דראזן פטרוביץ

MBK

דראזן בן לאמא קרואטית ואבא סרבי נולד בשיבניק בשנת 1988, דראזן שהלך בדרכיו של אחיו הגדול אלכסנדר לא ירד ממגרשי הכדורסל וכבר מגיל צעיר מאוד שרף כל רשת ורשת בקרואטיה.

ציבונה זאגרב שמה את יהבה על הכשרון הגדול וחטפה אותו משיבנקה שיבניק בטרם מלאו לו 18.

דראזן הציג יכולות מופלאה בציבונה וסחף אותו ל 2 זכיות רצופות בליגה האדראטית באליפות ובגביע הקרואטי.

בגיל 20 בלבד הוא דפק 39 נקודות על הראש של קובי בריאנט והדרים טים באוליפיאדת ביג'יניג והפסיד בחצי הגמר עם קרואטיה.

ציבונה מתחילה לעשות קולות גם ביורליג ודראזן מאוהב בנוקיה שם המטיר 44 ו 47 נקודות על הראש של ויל ביינום בביקוריו בהיכל.

הוא המשיך לעונה שלישית בזאגרב כאשר הוא מהווה מוקד רדיפה לכל אירופה כולל מכבי תל אביב ששלחה צוות שכולל את ניקולה וויצ'יץ', פדרמן וראקנטי ג'וניור ,דני שולח SMS לאבא שאומר – סגרנו עם פטרוביץ ל 3 שנים על 2 מיליון דולר ! החוזה שהיה כתוב בקרואטית אכן הבטיח את פטרוביץ אבל במקום דראזן הגדול מי שהגיע לבסוף למדי הצהובים הוא האח הפחות מוצלח אלכסנדר שנחתך לאחר 3 חודשים.

דראזן מסיים כמלך הסלים של היורליג ומפסיד עם ציבונה בחצי הגמר למכבי תל אביב של צביקה שרף.

דראזן המשיך לריאל מדריד ובמקביל נבחר במקום ה 29 בלבד בדראפט 2009 ע"י הלוס אנג'לס לייקרס מעט מדהים אבל האמריקאים ראו בפטרוביץ אירופאי חיוור מפתיע בהתחשב שריקי רובו נבחר 5, כספי 23 וויקטור קלבר 22.

קובי הכריח את ההנהלה להחתים את דראזן בטענה שהרזון שלו הוא בר חלוף ומדובר בממבה הקרואטית.

פטרוביץ ממשיך לעונה אחת במדריד עימה הוא זוכה סוף סוף בגביע אירופה ו ה MVP של המפעל בפעם השלישית ברציפות. ומגיע לליגה רק בעונת 2010-1 לאלופה הגאה מאל איי.

ההתחלה של דראזן בליגה הייתה קשה,פיל ג'קסון מיעט לתת לו דקות משחק והוא חסה בצילו של קובי בריאנט שאמר שמעולם לא היה לו יריב כל כך טוב באימונים. פטרוביץ נלחם על כל דקה וסיים את עונת הרוקי עם 7 נקודות למשחק.

בעונה הבאה בליקרס הלכו ביג טיים עם הווארד , גאסול , נאש וקובי והעסק קרטע בגדול . מי שלא קרטע הוא דראזן שתפר שלשות בקצב מסחרר , הוא עבד קשה מאוד בקיץ והוסיף 13 ק"ג של מסת שריר.הוא סיים את העונה הרגילה עם 11 נקודות למשחק כולל 42% לשלוש.

הלייקרס שאיבדה את קובי בשלהי העונה קיבלה את דראזן שתפר 28 נקודות בממוצע על הראש של הספרס בפליאוף , הלייקרס הודחה בסוויפ ופופביץ' קיבל השראה מדראזן, כבר אז הוא היה מאוהב.

את עונת 13-14 הלייקרס פתחו בצורה נוראית,היחיד שתפקד היה פטרוביץ הלייקרס שראו את העתיד הרחוק לנגד עינהם העבירו את פטרוביץ לספרס בתמורה לבחירות דראפט עתידיות ומרקו בלינלי.

פטרוביץ היה החוליה החסרה בפאזל של הספרס ופופביץ היה מאוהב בגדול ביהלום הקרואטי ,פטרו הגדול מעיף את דני גרין לספסל ויחד עם קוואי לנארד , דאנקן  הם חוזרים לגמר ומשפילים את מיאמי ולברון שאמר לאחר ההצגה של פטרוביץ' במשחק 4 ( 37 נקודות 8 מ 9 מדאון טאון ) – היום ראינו את הד"ר דריי של הכדורסל.

פטרוביץ הופך לאול סטאר בעונה הבאה עם 22.5 נקודות למשחק והספרס נכשלת לשחזר אליפות נוספת לאחר הפסד לנמסיס OKC.

דראזן מנצח את תחרות השלשות באולסטאר ומנפק ערבים של 7-8 שלשות לערב ,הוא קובע עונת שיא של 380 שלשות בעונה והספרס מנצחת 40 מ 41 משחקי הבית אך שוב מודחת מול OKC.

לעונת 16-17 פטרוביץ הגיע בוער מתמיד ומציג מספרים נהדרים כשהספרס נראים כמו הדבר האמיתי , קשה להמר כיצד העונה תגמר ועוד יותר קשה לדמיין ועצוב מה צפוי לפטרוביץ בקיץ.

ארווידאס סבוניס ושאקיל אוניל
ארווידאס סבוניס ושאקיל אוניל

ארווידאס סאבוניס הפלא הליטאי צמח לגובה של 2.21 וקנה את עולמו כשהיה בן 18 בלבד כאשר הוליך את ז'לגיריס לניצחון ענק על מכבי תל אביב הגדולה ובהמשך לזכייה בפיינל פור שנערך איך לא בתל באביב, לימים הזכייה תכונה – נס ז'ליגירס.

סאבוניס מציג כדורסל מטורף יחסית לגובהו וכולל הרבה זריקות מרחוק ומשחק נהדר עם טנוקה בירד שנהנה מהאסיסטים של סבאוניס.

סאבוניס ממשיך להיות הלהיט של אירופה וזוכה ב 2 גביעי יורוליג נוספים עם צסק"א מוסקווה.

זה הספיק לענק הליטאי והוא יוצא לדראפט 2007 שהיה מפוצץ כשרון.

פורטלנד כמה מפתיע בוחרת בבחירה הראשונה סנטר אדיר אך שביר – גרג אודן.

סיאטל סופרסוניקס קוטפת את סאבוניס כפרי בשל ואטלנטה ששיוועה לגבוה הסתפקה באל הורפורד.

ממפיס שחיפשה פוינט גארד הלכה על קונלי ג'וניור ובוסטון סלטיקס בחרה בקווין דוראנט בבחירה ה 5 (למרות שחלק מהמוק דראפט חזו לו בחירה 2 לפחות) בוסטון שרצתה אליפות כאן ועכשיו העבירה את דוראנט תמורת ריי אלן (מהלך שהספיק לאליפות והופעה נוספת בגמר עבור הסלטיקס).

סיאטל מציגה עונה בינונית כשדווקא דוראנט מתברר כגניבה הגדולה של הדראפט, סבוניס מיעט לשחק עקב פציעות והקבוצה מועברת לאוקלומה סיטי אבל מתחזקת ברכז תזזיתי בשם ראסל ווסטברוק.

באוקלהומה הקבוצה רק הלכה והתחברה ועם השנים נוספו SG צעיר ולא מגולח בשם ג'ימס הארדן ו PF קונגלזי/ספרדי בשם סרג' איבקה.

אוקלהומה הלכה והתחזקה וכבר בשנת 2011 הפסידה בגמר המערב לדאלאס.

סאבוניס הפך לאחד משחקני הפנים היעלים והטובים בליגה השילוב שלו עם דוראנט ווסטברוק והארדן היה קטלני.

בשנת 2012 הם עשו היסטוריה כשזכו באליפות ה NBA לאחר ניצחון על לברון ומיאמי בגמר. למרות יכולת פושרת של דוראנט ווסברוק והארדן לא היה למיאמי מי שיתמודד מול ארווידס האיום והוא סיים את הסדרה כ-MVP של הגמר (25 נקודות , 15 ריבאונד ו 7 אסיסטין למשחק).

סאבוניס ממשיך להוליך את OKC לאליפות נוספת עם כדורסל מלהיב הרבה הודות למשחקו האחראי של ראסל ווסטברוק.

בעונת 13-4 סאבוניס, ווסטברוק ודוראנט נפצעו כולם במה שכונה – קארמת סיאטל. הארדן באיחור של שנה עזב ליוסטון ודוראנט ברח לגולדן סטייט עימה זכה באליפות ב-2015.

סאבוניס ווסטברוק שלא נטשו את הספינה, המשיכו ב-OKC והיו לצמד מהטובים בליגה (ארווידאס לא דומאנטס! אנחנו במנהרת הזמן, רק מזכיר).

האהבה העמוקה של ראסל לארווידס גרמה לו להוציא דרכון ליטאי ולייצג את נבחרת ליטא בריו 2016 עימה הם הצליחו להפתיע את האמריקאים שלא הצליחו לעצור את ארווידס שזכה להיות הפרזנטור מספר 1 של נעלי אדידס (איר-דידאס היה ליין הנעלים עם הלוגו של סאבוניס).

אם כן סאבוניס היה גדול על הכדורסל של ימנו בכמה מידות בעיקר בגלל העדר סנטרים בגלל אופי המשחק שלו ו IQ הכדורסל העצום מול סנטרים דוגמת הווארד את קאזינס ,הוא ניפק דרך קבע היילטס בעיקר עם מסירות יוצאות דופן.

פטרוביץ הלך לו מעט קשה אבל הוא אכן היה המוצארט של הכדורסל למרות שבתחילה מבנה גופו הרזה היה לו לרועץ. הימים לצד קובי הפכו אותו למפלצת כדורסל מהנה לצפייה ומכונת קליעה קרואטית משומנת . לצערי ולצערו את הסוף המר כולם מכירים כי בכל זאת זאת מנהרת זמן לא מעיין הנעורים, אני אחרוג ממנהגי ואצרף 2 סרטונים של פטרוביץ האמיתי – המוצראט של הכדורסל מי שהכיר לא ישאיר את עינו יבשה R.I.P

דראזן האמיתי מפרק את הגנת הפועל ב 88

35 המהלכים הגדולים של דראזן
*

זעפרני

אביב 2007, מצא את ג'ף פטרי, הג'נרל מנג'ר של סקרמנטו קינגס, במצב רוח מדוכדך. לראשונה מזה שמונה שנים, מצא את עצמו פטרי חסר מעש במהלך חודש מאי, אחרי שהקבוצה בה שימש מנהל ב13 השנים האחרונות, החמיצה את הפליאוף.

את החופש הלא מתוכנן, שהגיע אחרי עונה מאכזבת ומאזן 49-33, ניצל פטרי בשביל לבקר את אימו הקשישה בפנסילבניה, להקדיש יותר זמן לאשתו ולבנותיו ולחדש קשר עם ידידים ותיקים וחברים לדרך בעולם הכדורסל. "מה עניינים ולאדה?" שאל פטרי את הסנטר היוגוסלבי במיל' החביב עליו. השיחה בין פטרי לענק החביב נמשכה דקות ארוכות, פטרי שטח בפניי המזוקן את הקשיים שהוא חווה ואת החשש שלו שהקבוצה שלו הולכת בכיוון אחד – למטה. דיבאץ', שבאותם ימים שימש כנשיא לענייני כדורסל בריאל מדריד, הבין לליבו של חברו "בוא אליי לספרד, יש לנו בעוד כמה ימים את סדרת הגמר שלנו מול ברצלונה, תבוא, תהנה מכדורסל טוב, אולי תגלה איזה כשרון או שניים ועל הדרך תנוח קצת מעונה קשה ונדבר על הצרות שלך. וגם על שלי". "חופשה בספרד? נשמע מתאים!" אמר פטרי ועלה על המטוס.

גמר הליגה הספרדית היה שונה לחלוטין מכל מה שג'ף פטרי הכיר. "אני יודע שאתם אוהבים לזלזל בכדורסל האירופאי" אמר דיבאץ' בתא הבעלים, "אבל רבאק תראה איזה כישרונות צומחים לנו כאן". "בוא'נה" השתאה פטרי למראה גוליית בגובה 2.21 מטרים וברוחב של מקרר "מה זה המפלצת הזאת שלכם?". "תכיר – ארבידאס סאבוניס" מחא דיבאץ' את כפיו בהנאה כשהצעצוע הליטאי שלו הטביע שוב מול הכחולים-אדומים המפוחדים. אלא שפטרי לא הספיק לומר "שריף עבדור-רחים" ובצד השני של המגרש חטפה הקבוצה של דיוואץ' שלשה אחרי שלשה. "מי אלה?" שאל פטרי ההמום. "אלה הלה-בומבאס – חואן קרלוס נברו ודראזן פטרוביץ', שני הצלפים שעושים לנו את המוות" השיב דיבאץ' המתוסכל.

החוויה שעברה על פטרי בגמר הפליאוף של הליגה הספרדית שהסתיימה ב1-3 לטובת ריאל מדריד ליוותה אותו זמן רב, גם אחרי שכבר חזר לחופשת האביב בארצות הברית. שחקנים כמו מריו קאסון, רוקו אוקיץ', יאקה לאקוביץ', ג'נלוקה באזילה, פראן וסקז, פיליפה רייס, קרים טונצ'רי, אקסל הרוול, לואיס בולוק, מרקו מיליץ', ראול לופז וכמובן ארבידאס סאבוניס ודראזן פטרוביץ' שבו אליו בחלומות ונשאו אתו גבוה גבוה אל התהילה.

"המהפכה האירופאית!" כך קרא פטרי למצגת הפאוואר-פוינט אותה הציג בפני הבעלים של סקרמנטו שבוע ימים לפני הדראפט, מצגת אשר במהלכה הסביר להם על שלוש השנים הבאות של הקבוצה בהם היא תביא נכסים רבים מהיבשת הישנה במטרה להשתלט על ה-NBA. שבעה ימים אחר-כך החל חזונו של פטרי קורם עור וגידים. בבחירה העשירית בדראפט בחרה סקרמנטו את פטרוביץ' בן ה-19, בהמשך הערב היא שלחה את כוכב העתיד של הקבוצה, קווין מרטין לאטלנטה תמורת הבחירה השלישית בדראפט ארבידאס סאבוניס ובכך שם פטרי את ידו על שני השחקנים שרצה מלכתחילה. הרהורים תקפו אותו שהגיעה העת לבחירה מספר 39 בדראפט הוא התלבט האם לבחור את שחקן ג'ירונה הספרדית, השחקן המגושם מארק גאסול אך לבסוף בחר בבוסני מירזה טלטוביץ'.

סקרמנטו נחלשה מאוד בעונת 2007-08, האירופאים טרם הצטרפו לקבוצה והעדיפו לבלות שנה נוספת בסביבה הקרובה לארצות הולדתם וסקרמנטו שהלכה מדחי אל דחי זכתה בבחירה השלישית בדראפט 2008. לפטרי לא הייתה שום שאלה במי לבחור והוא קרא ללא היסוס בשמו של דנילו גלינארי. בסיבוב השני הפתיע פטרי והחתים רכז אירופאי חיוור בשם גוראן דראגיץ' ובבחירה נוספת שעמדה לרשותו הוא בחר בסנטר עתידי מחליף – טימופיי מוזגוב.

"איך אומרים טנקינג בספרדית?" שאלו כותרות הסקרמנטו טיימס בעונת 2008-09, העונה הראשונה של הניסוי האירופאי. החמישייה שכללה את סאבוניס, טלטוביץ', גלינארי, פטרוביץ' ודראגיץ', התקשתה להתרומם. "רמת האתלטיות שלהם מספיקה לאולסטאר" צחקו עליהם יריביהם והוסיפו "של הWNBA…", "גבוה ליטאי, קלע קרואטי, רכז סלובני, כלבויניק איטלקי והגנה – גבינה שוויצרית" לעגו האוהדים בטוויטר. "לאירופאים, לעומת האמריקאים, יש סבלנות" הגיב פטרי.

בדראפט 2009 זכתה סקרמנטו בבחירה הראשונה, למרות הלחץ מצד הקהל בארקו ארינה, להביא את בלייק גריפין לבירת קליפורניה, בחרה סקרמנטו באירופאי הגדול הבא – ילד הפלא, ריקי רוביו. בהמשך לכדה סקרמנטו ברשתה את הישראלי הראשון בNBA, עמרי כספי, את הפאוואר-פורוורד השבדי יונאס ירבקו ואת הקלעי האוקראיני המחונן, סרגיי גלדיר. להשלמת הסגל הכמעט כל-אירופאי החזירה סקרמנטו את כוכב העבר של הקבוצה פז'ה סטויאקוביץ' על מנת ש'יאלף את הצעירים בינה'. "המלאכה הושלמה, מעתה אתם תיראו אותנו טסים למעלה" הודיע פטרי בסיפוק ביום הצגתו של המאמן החדש של הקבוצה, אטורה מסינה.

אבל למרות הדיבורים על מהפכה וקבוצת NBA שתשנה את כללי המשחק, הייתה עונת 2009-10 של סקרמנטו קינגס קטסטרופה טוטאלית. "הוא מתאים לשנות ה-90'. באירופה" הייתה הביקורת הפופולארית על ארבידאס סאבוניס שאמור היה להיות כוכב הקבוצה. הליטאי התגלה כשמן מדי, עצל מדי, איטי מדי סנטרים יריבים לקחו אותו החוצה וחגגו עליו וגארדים זריזים התחרו ביניהם במי יצליח להטביע עליו ללא תגובה. מצבו של פטרוביץ' לא היה טוב בהרבה. "הוא שחקן של טריק אחד. טווינר בין שתי עמדות. לא מספיק גבוהה בשביל לשחק סמול-פורוורד ולא מספיק אתלטי בשביל לשחק שוטינג גארד" אמרו עליו ופטרוביץ' הלך לאיבוד בניסיונות למצוא זריקה נוחה, איבד את הביטחון וזרק לבנים שבעיקר עזרו לבנות את הגולדן 1 ארינה, האולם העתידי החדש של הקינגס.

התקשורת והאוהדים לא חסכו את שבטם גם מרוביו, חסר הקליעה, טלטוביץ' האטרייה והמאמן מסינה שזכה במהרה לכינוי "מסננת הפסטה" על שם הגנת הקבוצה שלא הצליחה להתמודד עם האינטנסיביות בNBA. אלמלא דראגיץ' וגלינארי, שהתגלו כהפתעות נעימות, הייתה העונה של הקינגס מוכתרת ככשלון טוטאלי. "נתחזק שנה הבאה ויהיה בסדר" אמר ג'ף פטרי אחרי מאזן של 57-25 אבל בחדרי חדרים, כך אמרה השמועה, נשמע הג'נרל מנג'ר מיואש, מאוכזב וכזה שרוקם תוכניות חדשות.

בואו של דמרקוס קאזינס בבחירה מספר 5 בדראפט 2010 סימל את הסוף של סאבוניס בקינגס. הסנטר הליטאי הכבד, שנולד כנראה בעשור הלא נכון אמנם שרד בליגה עוד חמש עונות אבל נודע בעיקר כשחקן ספסל שעולה להרביץ לכמה דקות. "בואו רק נגיד שמי שקרא לו היורש שלי, ילך לקנות משקפיים" אמר שאקיל אוניל שמדי שבוע התעמר בסאבוניס בפינת הפלופים שלו בערוץ הליגה. כשצסק"א מוסקבה הציעה לו חוזה נוצץ אחרי עוד כישלון לזכות באליפות אירופה, סאבוניס לא חשב פעמיים, ארז מזוודה ונסע לרוסיה, שם נהיה לשם דבר בכדורסל האירופאי.

גורלו של פטרוביץ' לא היה טוב בהרבה, אחרי שנתיים בהם הראה ניצוצות רק במשחקים שהתוצאה שלהם כבר הוכרעה ובעיקר התקשה להסתגל הגנתית והתקפית לליגה הטובה בעולם, הוא נשלח לברוקלין נטס רק בשביל לגלות שג'ו ג'ונסון ופול פירס יושבים לו על העמדות. פטרוביץ' העביר עוד שנתיים בברוקלין, אבל הלך ודעך אל תוך עצמו. הביטחון העצמי ירד, התחושה הייתה שההבטחה הולכת ונגוזה. בקיץ של 2013, אחרי שנתיים בנטס ואכזבה עם המקום החמישי בלבד באליפות אירופה, השתכר פטרוביץ' המדוכא בבר עם חברים, הוא לקח את האוטו לסיבוב ודהר בכביש המהיר. למזלו, מערכת מניעת התאונות שהותקנה ברכבו הצילה אותו ברגע האחרון ממוות בטוח. פטרוביץ' יצא מהתאונה ללא פגע אך החליט שחייו לא יכולים להיראות ככה. הוא התקשר לחברו לשעבר לנבחרת קרואטיה, האב-הרוחני שלו, ניקולה וויצ'יץ' והודיע לו שיאללה, הגיע הזמן, "אני בא למכבי!". והשאר היסטוריה.

ופטרי? הוא סיים את תפקידו בבושת פנים ב-2011 ופתח מסעדת דרכים בפנסילבניה, לא רחוק מהבית בו נולד. "אוכל אירופאי מעולה, שילוב של טעמים מהיבשת הישנה" כתבו עליו בעיתון המקומי ופטרי חייך. "המטבח הוא מקום מושלם לאירופאים. הפרקט קצת פחות" הוא חשב…

13 תגובות

  1. שחקנים שהיו מצליחים מאוד היום-פטרוביץ בעידן השלשות היה ענק, 25 ומעלה למשחק בלי בעיות. סאבוניס היה לדעתי יוקיץ משופר, שים אותו בספרס וזה הפאן האולטימטיבי.

    1. הוא כבר מדי לימינו. אוהבים להשוות אותו ליוקיץ של היום, אבל הסרבי הרבה יותר נייד ויודע גם להוריד כדור לרצפה

  2. מעולה.ברור שהתסריט של מידן הרבה יותר הגיוני.שניהם מסוג השחקנים שבכל מצב ובכל שיטה(כי הם בעצם השיטה)יפרחו והיו מעולים.

  3. גם אני חצי עם מידן וחצי עם זעפרני.
    "אייר דידאס", "דר' דריי של הכדורסל" – גאוני.
    אצל מידן כל התרחישים תמיד מגיעים לגמר בו מיאמי ולברון מנוצחים . . .

  4. אני הפעם חצי עם יאיר וחצי עם מידן.
    אני חושב שסאבוניס לא היה מסתגל בקלות למשחק המהיר ומוכוון גארדים של היום. הוא אולי היה שורד, אבל לא מתבלט. דראזן לעומתו לדעתי יפרח בכל סיטואציה ובכל תקופה. הוא באמת ובתמים מזכיר לי בקילריות ובאופי, וגם ביכולת, את מייקל.

  5. שניהם היו עושים קריירה אדירה בליגה של היום. לדעתי היום שניהם היו מגיעים לארצות הברית כבר לקולג' או אפילו ישר לליגה בגיל עשרה. לדעתי דווקא סאבוניס היה מתאים לספרס, יורש ראוי לטימי, והקרבות שלו מול יוקיץ'…. ללקק את האצבעות.

  6. זעפרני מה עשית ??
    שחטת פרות קדושות ועשית אותן על האש האחרונה האמזונס….
    אני גם עם מידן. אהבתי מאד את סבוניס, הסנטר הראשון השלשה הייתה נשק שלו.
    באמת מזכיר את יוקיץ'.
    אם היה מגיע צעיר לליגה היה עושה שמות 🙂

  7. תודה לשניכם. אני לגמרי עם מידן, שניים שהקדימו את זמנם, סאבוניס זה הגרסאת אבטיפוס של יוקיץ' ,
    דראזן עם הקליעה שלו היה שחקן של 20+ לערב בליגה של ימינו ….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם