משבר הקורונה – המרוויחים הגדולים

לכל מטבע יש שני צדדים וגם במקרה של מגפת הקורונה יש מי שלא יכולים שלא לחייך ולהיות מבסוטים בגלל התפרצותו. אז קבלו אותם - רשימת המרוויחים של משבר הקורונה.

משפט ערבי ידוע מפורסם גורס ש'הרצפה של האחד הוא התקרה של האחר' ואם נתעלם לרגע מהעובדה שזה מוזר שזה משפט ערבי, כי ערבים בדרך-כלל לא בונים בקומות, הוא מלמד אותנו שבחיים יש מי שמרוויח מכל דבר גם אם זה משבר עולמי שהורס כל חלקה טובה בשגרת היומיום שלנו.

אז מי הם בעצם המרוויחים הגדולים של משבר הקורונה? מי הופך את הלימון הזה לתות שדה גדול ומתוק? למי זה בא בדיוק בזמן? הנה רשימה קצרה של המבסוטים העיקריים ממשבר הקורונה בליגה הטובה בעולם:

מילווקי באקס – משבר הקורונה תפס את הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, במשבר הכי גדול שפקד אותה מתחילת העונה. שלושה הפסדים רצופים, ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, הפסד ללייקרס במשחק חשוב ומעל הכל – תחושה עמומה ששום דבר לא השתנה מאז פליאוף 2019 ושהקבוצה הזו שוב הולכת להיחנק במאני טיים. משבר הקורונה הגיע לבאקס בדיוק בזמן, לפני שהאבן הנופלת תהפוך להיות כדור שלג אימתני ואין להם אלא לברך על כך.

אוהדי הפיסטונס – כמה מסכנים האוהדים של הקבוצה מעיר המכוניות שמאז עזיבת אנדרה דראמונד והפציעה של דרק רוז פשוט לא מוסגלים לנצח והפסידו 12 מ-13 המשחקים האחרונים שלהם (ניצחון אחד מאז ה-7 בפברואר). עכשיו לפחות הסבל הזה ייחסך מהם לכמה שבועות ואם יהיה להם קצת מזל – יקצצו גם את כמות המשחקים שנותרו עד סיום העונה והם יאלצו לסבול קצת פחות.

המורשת של סן אנטוניו ספרס – אוהדי הספרס כמרקחה. האפשרות שלא ישוחק פליאוף והליגה תבוטל הוא כנראה הסיכוי הכי גדול שלהם להימנע מסיום רצף ההופעות שלהם בפוסט סיזון. ואם במקרה כן יהיה פליאוף, הם תמיד יוכלו להגיד שהליגה ביטלה משחקים מה שגדע את ניסיון הקאמבק שלהם באיבו או פשוט להגיד שהקורונה עצרה להם את המומנטום (יש להם ניצחון רצוף אחד!)…

גרג פופוביץ' – ולא רק הקבוצה של פופוביץ' ניצלה אלא גם המאמן עצמו כי בזכות הדחייה של הליגה יש סיכוי יותר מסביר שלא תהיה אולימפיאדה או לפחות תדחה האולמפיאדה מה שיציל את פופוביץ' מהבושה שהוא הולך לחוות בקיץ כמאמן של הדרים טים…

מהמרי הווינר בישראל – ה-NBA לא הייתה הליגה היחידה בעולם שהשעתה פעילות השבוע. גם בישראל הודיעה מינהלת ליגת העל על השבתת הליגה. אל שבניגוד ל-NBA בישראל ממילא הכל מוכרע במשחק אחד ובעצם כל מה שקורה בליגה בימים אלו (סיבוב שני? שלישי? כבר לא עוקב…) הוא לא יותר מאשר פלטפורמת הימורים ורווח קל לטוטו בליגה הכי קשה לחיזוי בצד הזה של הגלובוס. אז מהמרים יקרים – הרווחתם, כי בואו נגיד את האמת, הרווח הכי גבוה שאפשר להשיג בטוטו כאן זה פשוט לא להמר…

יוסוף נורוקיץ' – השחקן שכל הזמן אמור לחזור תיכף, הרוויח כנראה לפחות עוד חודש עד שהוא באמת יחזור. כן, כן, בזכות הקורונה אנחנו כנראה ממש נראה אותו על הפרקט העונה. רק חבל שזה לא יעזור כבר לפורטלנד.

הספלאש ברודרס – תחשבו על זה: אם הליגה הולכת להידחות בכמה חודשים והפליאוף ישוחק באזור יולי-אוגוסט אולי הקלעי של הווריירס יהיה כשיר לפליאוף, במה שהולך להיות איחוד מפתיע של הספלאש ברודרס!! אה, רגע…

תושבי סולט לייק סיטי – בואו נגיד את האמת: גם אם התפשטות הקורונה שהתחילה ביוטה היא לא הדבר הכי סימפטי שיש, זה עדיין סימן מעודד לתושבים המורמונים. בכל זאת, סוף סוף משהו מעניין קורה אצלם!

הסינים – תגידו, עם אצבע על הדופק – יש מצב שכל הקורונה וההתפשטות שלה בארצות הברית שהגיעה עד ביטול ה-NBA, זו לא הדרך המתוחכמת של סין לנקום על הציוץ של דריל מורי?!

8 תגובות

  1. הדרך המתוחכמת של סין לנקום על הציוץ של דריל מורי
    איך לא חשבתי על זה בעצמי???
    🙂

  2. סטף קרי נראה מאושר ממש באינסטגרם שלו.
    העונה האבודה שלו הפכה להיות אבודה לכולם

  3. רורונה זו מחלה ללא תרופה !
    מגיפה למעשה !
    מי אמר ?
    ובכן כבר לפני יותר מחודש הסינים גילו תרופה ,גילו ?
    לא ממש הם קיבלו אותה מהאמריקאים
    והוכיחו שהיא עובדת.
    רגע מי אמר תוכיח…?
    בבקשה :
    שליע סין מרכז בידיו כוח עצום ומעט להופיע בציבור מרגע התפרצות המחלה.
    והנה לפתע נסע למוקד ההתפרצות להודות לרופאים מה קרה ?
    למה לו לקחת סיכון כזה ?
    למה הסוחרים הסיניל מודיעים שהכל חזר לשיגרה ?
    למה סגרו 14 בתי חולים לחירום שנפתחו במיוחד למלחמה במחלה ,במחוז בו אירעה ההתפרצות: ווהאן .
    עכשיו ספרו לי על מגיפה עולמית…
    שטויות התרופה כבר כאן .

  4. מעולה יאיר.
    מעניין אם הליגה תיכנס ישר לפלייאוף לפי הדירוג הנוכחי או שיבטלו לגמרי את הפלייאוף.
    קשה לי להאמין שהטירוף ימשיך עד מאי אבל אם כן אז לברון הוא המפסיד הגדול של השנה

  5. הצחקתני זעפרני. מותר לצחוק גם על דברים רציניים.
    איך זה שדווקא שחקני יוטה נכנסו לבידוד בעוד יוסטון חובבת הבידודים נשארה בחוץ?
    אם הליגה תתחדש בסופו של דבר לברון ירוויח, זמן המנוחה חיוני לחטיארים, אם היא תבוטל הוא יפסיד כי השנה זו אולי ההזדמנות האחרונה שלו לאליפות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם