משחקי ראשון בצל הסופרבול

איזה ערב נהדר של ספורט היה לנו אמש. נתחיל בברכות לנובאק דג'וקוביץ' על זכייתו ה-8 בגראנד סלאם האוסטרלי. נקנח בברכות חמות ורגשות קנאה עזים לקנזס סיטי ופטריק מהומס על עונה מדהימה שהסתיימה בצורה מושלמת. אבל ה-NBA סידר לנו גם חמישה משחקים מוקדמים כמנות ביניים.

דטרויט (18-33) 128 – דנבר (16-34) 123

חבר תאר את העובדה ששמו לנו את דטרויט במשחק הראשון של ערב שכזה כמו ברוקולי למנת פתיחה. אני נפגעתי בתור חובב ברוקולי ואמרתי שזה יותר כמו חרק בסלט. אבל מה אני אגיד לכם? יש סיבה למה החרקים שולטים על כדור הארץ. ברוס בראון, שם שנראה כאילו נלקח ישר מהספרים של סטן לי עזר לחרקים להתגבר על פתיחה מזוויעה בה דנבר קלעה לא פחות מ-44 נק' ברבע הראשון. המשחק היה נראה גמור עוד לפני שהתחיל אבל החמישייה השנייה של דטרויט לקחה שליטה דווקא אחרי פציעה של דרק רוז.

דטרויט התגברה על פיגור 21 ברבע הראשון כדי לעלות למחצית השנייה ביתרון מינימלי אותו שמרה לאורך רוב המשחק. סקו דומבויו השחקן הצעיר בליגה וברוס בראון גיבור העל הראו שאולי יש איזשהו עתיד לא עגום לקבוצה של דוויין קייסי.

אך לדנבר יש נטייה לשחק גרוע ולנצח העונה. והם כמעט ועשו זאת שוב. דטרויט הובילו 109-105 ארבע דקות לסיום אך שתי הקבוצות הציגו משחק מבולבל וכשוויל ברטון תפר שתי קליעות עונשין ששמו את דנבר ביתרון 109-111 דקה וחצי לסיום כבר היה ברור לאן זה הולך. רג'י ג'קסון, שנתן משחק מצוין בהיעדרו של רוז, מייד החזיר בלייאפ ושתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת בחמש התקפות רצופות. הארכה.

בהארכה דנבר הפצועים והעייפים כבר לא עמדו בקצב ושלשה של ברוס בראון פתחה פער של 4 נק' ממנו האורחים לא חזרו.

לדטרויט: בראון במשחק הטוב בקריירה עם 19 נק', 10 ריב' ו-8 אס'. 20 נק' לרג'י ג'קסון, 21 נק' ו-17 ריב' לדראמונד ו-17 נק' לדמבויה.

לדנבר: ניקולה יוקיץ' עם משחק ענק של 39 נק', 11 אס' ו-10 ריב', ברטון עם 20 נק' ו-9 ריב' ומוריס עם 19 נק' 7 ו-7 בריב' ואס'.

יוסטון (18-31) 117 – ניו אורלינס (30-20) 109

הרוקטס הגיעו למשחק הזה בכושר לא טוב שדרדר אותם למקום החמישי במערב, לאחר שג'יימס הארדן עבר את החודש הגרוע בקריירה שלו. 34% מהשדה ו-22% מהשלוש בעשרת המשחקים האחרונים של המזוקן. הרוקטס שוב עלו ללא קפלה הפצוע (שלפי שמועות מועמד לעבור בטרייד) ודאנתוני המשיך עם ההרכב סופר דובר סמול בול ללא שחקן מעל 2 מטר, שמשום מה אלווין ג'נטרי החליט שלא להעניש אותם ולתת לוויליאמסון את הכדור בכל התקפה.

משחק מבולבל של הפליקנס שסיימו עם 21 איבודים, לעומת 7 של הרוקטס. מצד שני גם הרוקטס לא ניצלו את הבלבול בקבוצה האורחת והמשחק הפך יותר צמוד מכפי שהיה צריך להיות. 63-43 בריבאונדים לטובת הפליקנס ונראה שדאנתוני מוכן לחיות עם זה.

בסיום המשחק אלווין ג'נטרי הודה שוויליאמסון היה צריך לקבל את הכדור הרבה יותר, במיוחד במחצית השניה.

הארדן היה נהדר עם 40 נק' (7-15 משלוש), 10 ריב' ו9 אס'. מקלמור היחיד מלבדו שתפקד עם 22 נק' מהספסל. ווסטברוק במשחק אנמי הוסיף 22 נק' (9-24 מהשדה). אריק גורדון עם 9 נק' בלבד עדיין לא מוצא את מקומו לצד שני הגארדים הדומיננטים.

אצל הפליקנס אינגראם נראה כמו דוראנט לפרקים ופשוט התעלל בשחקני הרוקטס הנמוכים. הוא סיים עם 28 נק' ו-12 ריב'. ציון וויליאמסון אמנם סיים עם 21 נק' ו10 ריב' אך רק 4 נק' ו-3 ריב' במחצית השנייה. על כך ג'נטרי התרעם. ג'וש הארט היה מעולה מהספסל עם 16 נק' אך שני הוותיקים- הולידיי (11 נק', 5-14 מהשדה) ורדיק (0 נק' ב-14 דק) ממשיכים לאכזב.

מילווקי (7-42) 129- פיניקס (29-20) 108

כל קבוצות הליגה סובלות מעליות וירידות. אצל מילווקי זה פול גז כל הדרך. יאניס ממשיך לתת מספרים לא הגיוניים של 30 נק' ו-20 ריב' (ו-9 אס') ב-30 דק' והקבוצה של בודנהולצר דורסת ללא הפסקה, כשההפסד הרנדומלי לדנבר במשחק הקודם נשאר במראה האחורית.

הפעם היו אלו פיניקס שנראו חסרי אונים מול המפלצת הירוקה.

דווין בוקר ניסה לעזור עם 32 נק' ואייטון הוסיף 20 ו-14 אך זה לא היה יותר מנסיון להיראות רלוונטים.

קריס מידלטון בהופעה סולידית של 25 נק' 8 ריב' ו-6 אס' וברוק לופז עם כמעט דאבל דאבל של 27 נק' ו-9 חסימות (!).

טורונטו (14-36) 129 – שיקגו (33-19) 102

עוד קבוצה ששום דבר לא עוצר אותה היא טורונטו שסופרת ניצחון 11 רצוף ומשווה את שיא המועדון. מי היה מאמין שטורונטו תהיה הקבוצה עם המאזן השלישי בטיבו בליגה, בטח כשהם ספגו כל כך הרבה פציעות.

מחצית שנייה של 69 נק' אל מול 39 של האורחים מספרת את כל הסיפור.

טרנס דייויס, עוד מציאה של ניק נרס בשיא קריירה של 31 נק'. סיאקם הוסיף 17 נק' ו-9 ריב' ו-7 שחקנים בספרות כפולות עשו את העבודה קלה לניק נרס.

בשיקגו 21 נק' לתדאוס יאנג, 18 ללאבין ו-17 להאצ'יסון.


6 תגובות

  1. סיקור מצוין.
    הארדן אם לא היה מחפש את המגן להכנס בו לא ספורטיבים היה ענק
    גם כך הוא גדול.
    רק לדמיין את לברון ללא הבכיינות והפלופים, אצל הזקן יותר קיצוני
    ואולי פחות חמור ורמאות היום.
    זאיון נראה כמו עם גדם
    ושמן מידי

  2. המשחק של יוסטון-נ"א היה משעשע לצפיה אם אתה לא אוהד של אף קבוצה, כמות טעויות אסטרונומית ומשחק ריצה. נ"א לא הפעילה את ציון כמו שצריך. אבל הוא כזה כופתאה שמנה שממש נראה לי עייף ובלי כושר. שיוריד כמה ק"גמיותרים ויתחיל לרוץ.
    ג'וקיץ ענק.
    טורונטו הולכת על ריפיט? צחוק צחוק זה עוד יכול לקרות.

    1. 1+ זאיון מתחיל מהזיקנה לצעירות בתהליך הפוך כרגע נראה בן 38 ולא וינס קרטר ולא קארים, כמו בסרט עם בראד פיט מגיל 200 יהפוך ליהות צעיר.
      צום 16 שעות ביום כמקובל מומלץ אצל הציונים (או רמאדן למתעקשים) ???

      1. סחטיין על הבדיחה ??
        וראס בניצוח הניגורים
        אך מצחיק לראות אותו גם שמישהו אחר מיוסטון קולע הוא עדיין מסובב את ראשו בלא גדול וכועס, במקום לשמוח.
        לא ידע אליפות לעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם