סוף עונה 2019 (10) – וושינגטון קוסמים

תוצאת תמונה עבור וושינגטון וויזארדס

מטרות לעונה שהסתיימה:

לקבוצה שבעונה שעברה היתה בפלייאוף עם 43 ניצחונות; לקבוצה שעל הנייר יש חמישייה של ג'ון וול, ברדלי ביל, אוטו פורטר, מרקיף מוריס ודוויט האוורד; לקבוצה שעל הנייר יש שחקני ספסל דוגמת ג'ף גרין, קליי אוברה, תומאש סטוראנסקי, אוסטין ריברס, תומאס בראיינט ויאן מהינמי; לקבוצה כזו יש מטרה ברורה והיא לחזור לפלייאוף. סביר להניח שאפילו מקום שמיני לא היה מספק אותם.

עמידה במטרות:

אמנם הקבוצה חוותה פציעות משמעותיות, אבל גם הן לא יכולות לשמש תירוץ לקבוצה שניתן להכתירה בנקל ככישלון הגדול ביותר של המזרח העונה.

מטרות לקיץ:

המטרה העיקרית היא להצליח להיפטר מהחוזה המכביד של ג'ון וול. הסיכוי לזה קלוש עד אפסי. תחת הנחה שוול נשאר, הקבוצה צריכה להחליט האם היא נתונת עוד הזדמנות לאותם שחקנים שפעם היו כוכבים והיום פחות או שהיא מנסה ללכת לתהליך של בניה בו היא מצעירה את הקבוצה ומרוויחה בחירות דראפט רבות על ידי מימוש נכסים, כשהאמור בעיקר לברדלי ביל. הקו כבר החל עם המימושים של פורטר, מוריס ואוברה (מי כדי להרוויח נכסים עתידיים ומי כדי לפנות מקום בפיי-רול) ולא מן הנמנע שזה אכן הקו שיוביל את הקבוצה.

כלומר, לכוון ליום שאחרי החוזה של ג'ון וול, כשעד אז תבנה ליבה צעירה, שבעוד 4 שנים, עת וול יסיים את חוזהו, תגיע לבשלות ותוכל להוביל את הקבוצה.

מטרות לעונה הבאה:

זה בעיקר תלוי מה יקרה עם ביל. כשיש לך שחקן כזה, כל דבר אחר זולת ניסיון לבנות קבוצה לפלייאוף הוא עוול. זה אומר שאיתו צריך לנסות להשאיר את אריזה, לעשות פרצוף נחמד להווארד שיממש את אופציית השחקן ובגדול להמר על כמה שחקנים ששיאם הרבה מאחוריהם, אבל הם כן יכולים להוות חלק לא מבוטל בקבוצה תחרותית.

לעומת זאת, אם יצליחו לממש אותו בתמורה הולמת, אזי שהמטרות לעונה הבאה תהיינה להתחיל להעביר את המושכות לאותם צעירים שיגיעו ולתת להם את המעטפת כדי להשתפר לקראת העונות הבאות.

12 תגובות

  1. החוזה של וול, בטח עם הפציעה הארורה שלו, פשוט תוקעת את הוויזארדס חבל על הזמן.

    יש להם רק את ביל כדי לבנות סביבו קבוצה, וכנראה גם זה לא יספיק להגיע לפלייאוף מול נמושות המזרח.
    יש להם 2 אופציות:
    1. לנסות להיפטר מוול, למרות שזה בלתי אפשרי, אבל היו דברים מעולם… הבעיה שזה כנראה ימשכן את העתיד שלהם.
    2. להטריד את ביל תמורת נכסים ובחירות דראפט, ולתת לצעירים האלה להתפתח בזמן שוול בחוץ ומחלי מפציעה (ועל הדרך לאסוף אולי עוד כמה בחירות גבוהות).

    האופציה השנייה הרבה יותר הגיונית.

  2. תודה מתן.
    ראיתי כמה פעמים השנה את וושינגטון אחרי שוול ״עזב״. הם נראו כמו קבוצה שנולדה מחדש ומאוחדת תחת המנהיגות של ביל, שממש הניע את הקבוצה אפילו כשישב על הספסל. חבל עליו ועליהם כי היה ברור שהמאמץ לא יספיק לכלום. אולי צריך להעביר אותו לקבוצה אחרת שזקוקה לקצת מנהיגות, אי שם במערב?
    (רמז: לייקרס)

  3. אין הרבה מה לאמר על הקבוצה העגמומית הזאת. אמנם הצליחו להיפטר מהחוזה של פורטר (הישג לא רע בכלל בעייני) אבל כשוול ככה מונח על הפיירול ואלוהים יודע איך יחזור … חבל על ביל בקיצור.

  4. ברגע שגורטאט עזב היה ברור שזה הסוף של השושלת המפוארת הזו…
    🙂

  5. קבוצה פשוט שבורה. אין אפילו סיכוי להציל את העסק, רק טרייד על ביל וניקוי החוזה של וול(סטייל כריס בוש) יוכל להתחיל תהליך ארוך של חזרה לרלוונטיות.מועדון עצוב

  6. תודה מתן.
    קבוצה מסכנה ומחזיקה בחוזה הגרוע בליגה במה שיהיה אבן הפינה לנפילת חוזי הסופרמקס, שפשוט הפכו מזיקים לקבוצות הבית במקום לעזור להן.
    הקטע שביל ממש שחקן טוב ורק בן 25 אז לוותר עליו תמורת הימורים שלא בטוח לאן ילכו?
    דווקא על ביל הייתי שומר ומנסה לבנות סביבו.
    ובעיקר להיפטר מסקוט ברוקס שקיבל מספיק הזדמנויות להוכיח שהוא יכול ליצור שלם השווה לסך חלקיו ונכשל בכל פעם

  7. תודה מתן!

    קודם כל מכשפים ולא קוסמים (המילון יגיד לך ששניהם בסדר אבל מה המילון מבין בקסמים) ואם כבר מעשי כשפים אז אולי פשוט יעשו אברה קדברה ויעלימו את החוזה של וול.

    הייתי מנסה להיפטר מוול ובתמורה לתת גם את ביל. נכון שזה לא ישאיר אותם עם הרבה אבל גם בנייה מחדש זה משהו בימינו.

    1. מכשפים = warlock
      קוסם = wizard

      magician זה אמן אוחז עיניים ולא קוסם כמשמעו בעולם הפנטזיה.

  8. רחמים על הקבוצה הזו ועל החוזה הגרוע בתולדות הליגה שמחזיק ג'ון וול.
    במקומם אני מאפשר לביל לעזוב (אם הוא מעוניין) תמורת בחירות דראפט, ובעיקר מפטר את כל מי שאחראי להחתמות האיומות בשנים האחרונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם