שאלת השבוע – השחקן האהוב עליך / ניב שכטר

לא קל לכתוב על ספורט בימים ללא ספורט. כמה אפשר ללכת למחוזות הנוסטלגיה בלי להפוך רפיטטיבים, בנאליים, משמימים. אני בטוח שעוד נגלה. אבל בינתיים, ננסה להעלות שאלה אחת ביום עליה חברי הצוות שלנו ינסו לענות. נשמח לשמוע את התשובות שלכם, גם באתר וגם בדף הפייסבוק.



שחקן יום ד- פי ג'יי טאקר

אני צריך להגיד ג'יימס הארדן. הוא השחקן שהחזיר לי את האהבה למשחק בתור אוהד רוקטס מתוסכל. הכוכב הכי גדול מאז האקים. השחקן שכולם אוהבים לשנוא, בדיוק מסוג השחקנים שתמיד אהבתי. שממציא את המשחק מחדש, עולה לשחק בכל יום, בלי לשמור כוחות, בלי חיבוק תקשורתי. פשוט מגיע לעבודה ומפציץ.

אבל אני ארמה אם אני אגיד שהוא השחקן שאני הכי אוהב. יש לי טיפוס. ואלו אף פעם לא הכוכבים. גם כשהאקים יצר חלומות, תמיד היו אלו הוורנון מקסוולים של העולם, האותיס ת'ורפ ורוברט הורי שמשכו את סקרנותי. מאוחר יותר לא היו אלה טרייסי מקריידי או יאו מינג. הרוקט שהכי אהבתי מאז האקים ועד הארדן היה שיין באטייה. ככה אני אוהב אותם. צוורון כחול. לוחמים, לא מפחדים מאף אחד.

השחקן הבא הוא בקלות השחקן שאני הכי אוהב בשנתיים האחרונות- האלוף מחולון. הטנק המושלם. אנחנו קוראים לו טאק וואגון, מרכבה מספר 4 המקורי (למרות ששינה ל-17). פי ג'יי טאקר. התחת הכי גדול מצ'רלס בארקלי ועד שהגיע ציון וויליאמסון לא מחמיץ משחקים, וצריך לחזור ל2017 כדי למצוא משחק ממנו נעדר. הוא יעשה כל מה שצריך כדי שקבוצתו תנצח, כולל לגעור בכוכבי הקבוצה שלו, לזנק על כל כדור אבוד. תמיד יקח את המשימה ההגנתית הקשה ביותר, גם אם יצטרך לעמוד כל ערב מול שחקנים הגבוהים ממנו בראש. טאקר היה צריך לעבור מסע סובב עולם, ומספר פעמים בהם חשב לפרוש על מנת להגיע לנקודה שבו הוא יודע בדיוק מי הוא ומה מצופה ממנו. והוא יתן את הלב והנשמה בכל ערב. אלו השחקנים שלי. אלו האנשים שלי.

3 תגובות

  1. צריך לחזור אחורה לאולם הפחים בחולון ולמיקי דורסמן שהביא אותו לישראל
    מי היה מאמין אז שהוא יגיע כל כך רחוק
    שחקן בעל יכולת אדירה וכל זה על 1.95
    ללא ספק שחקן שקל לאהוב אותו

  2. אין על טאקר, אלוף אמיתי. את שיין באטיה גם אני מאוד אהבתי, איך אפשר שלא. שני החברה האלה הם שחקנים שכל אחד רוצה בקבוצה שלו.
    הבחור השני בתמונה למעלה, קא"ט, סיפר שאמא שלו שוכבת במצב קריטי בקומה בגלל הקורונה ימח שמה.

    1. וואו לא ידעתי על טאונס ואמא שלו. שיהיו בריאים! לא רוצה להלשין אבל אני הייתי בודק את דיאנג'לו ראסל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם