אז מה היה לנו? סיכום משחקי הלילה ה-16 בפלייאוף

ערב משחקי הכס חביב שיהיה לכם, המהלכים נרקמו, המלכים נכרתו או הוכתרו ועכשיו הגיע הזמן להלחם. עד המוות.

על קצה המזלג
מילווקי 90 (0) – בוסטון (1) 112 יאניס מגלה שכוכבים יש רק בשלומי. בוסטון פלייאוף הגיעו
גולדן סטייט 104 (1) – יוסטון (0) 100 השמועות על פציעותם היו מוקדמות, הפאב פור היו בריאים, דוראנט הוא עדיין המחסל והארדן גילה מה קורה ששומרים עליו ב-פנים על פני שמירה אחורית יוטאית

מילווקי באקס 90 (0) – בוסטון סלטיקס (1) 112
Like a dear in the headlight
יאניס, המכונה הבלתי עצירה מהעונה הרגילה, ההוא שלא עוצר לשאול, נראה כמו צבי שחוצה את הכביש וקופא אל מול אורות המכונית המגיעה להתנגש בו. הסלטס החליטו שלשים עליו יד זה לא בושה שהם באגריסיביות יעצרו אותו בכל מהלך שהוא הולך פנימה ויתכווצו מולו על מנת שיהמר על זריקה קשה או למסירה. ויאניס, אדוניס שכמותו לא שם. הוא לא דוראנט שיכול לקלוע מכמעט כל מצב או לברון שניחן ביכולת מסירה אדירה, הוא מפלץ אתלטי שצריך כמה סנטימטרים כדי להטביע או לזרוק מקרוב והורפורד הערב החליט שהוא לא מקבל את הכמה סנטימטרים האלה. להורפורד היו ארבע חסימות על יאניס, ארבע!! (זה מה שפורסם בשידור, בגלל שזה היה כנראה על ה MVP, בסקור בוקס הרשמי של הליגה מופיעות שלוש חסימות)

From

או זה

From

שימו לב כמה שחקנים סביב יאניס בונים על כך שהוא לא ינצל את זה שיש שחקן חופשי
כתוצאה מזה יאניס החל ליידות שלשות,

נגיד זה (שימו לב איך טייטום והורפורד לא נותנים לו להכנס):

From

מה שהלך לו בהצלחה לא רעה (3-5 מהשלוש) אבל למעשה היווה כתב כניעה והוציא את מילווקי מהמשחק לגמרי החל מהרבע השלישי ודי גמר את המשחק באמצע הרבע הרביעי כאשר יתרון הסלטיקס לא ירד מ-15 נק' עד לסיום.

למילווקי: יאניס סיים עם 22 נק' ב7-21 מהשדה ופלוס מינוס שלילי של 24 נק', סייעו לו מידלטון עם 16 נק' ומירוטיץ' עם 13 נק'
לבוסטון: קיירי להט עם 26 נק' 11 אס' ו7 ריב', הורופורד עם 20 נק' 11 ריב' גיילן עם 19 נק', פלייאוף טייטום לא הגיע למשחק עם 4 נק' ב2-7 מהשדה

סיכום משחק סלטס:

From

גולדן סטייט ווריורס 104 (1) – יוסטון רוקטס (0) 100
משחק צמוד צמוד היה באורקל ארינה, 40 שניות לסיום, הארדן קולע ליי אפ אנד וואן ומוריד את ההפרש ל-2, 98-100 לווריורס, כעבור 15 שניות הספלאש הקטן קולע שלשה 98-103, שנענית בדאנק של הארדן 3 שניות אח"כ, 100-103. הווריורס מאבדים את הכדור בהוצאת חוץ, הארדן החטיא שלשה בסטפ באק, כריס פול לקח את הריב' מסר לגורדון אבל גורדון דרך על הקו ואיבד את הכדור. פול צעק על השופט משל היה דיאנדרה גורדן שלא מוכן להטביע לייאפ כדי לנצח והורחק מהמשחק 4.4 שניות לסיום, קרי קלע את הטכנית 100-104 לווריורס, נגמר.

From

הארדן היה ביום לא משו, כל היוסטונים נתנו את הכל על המגרש ולא היו מרוצים מהשיפוט, וזה מובן, השריקות שהארדן בד"כ מקבל, שהן בין פלופ לבין הטעייה לגיטימית פורשו לרוב כלא היו, הארדן אמר בסוף המשחק "אני רק רוצה סיכוי הוגן, אם ישרקו כמו שצריך אני אחיה עם התוצאות"

נגיד זה:

From

וזה עבד, 9-28 מהשדה, 4-16 לשלוש 4 איבודי כדור וערב קשה מאוד שלו מול ההגנה של הלוחמים. דוראנט בצד השני ממשיך את מוד טורף העל שלו, עם 35 נק' קלילות, דוראנטיות כאלה, שמוציאות את האוויר והחשק לשחק, מה שחיפה על ערב חלש של האחים הספלשים שקלעו ביחד 31 נק' ב-5-15 מהשלוש, דריימונד עשה הכל מהכל ונראה כמו הגרסא הצעירה מ-2015 שלו קלע 14 נק' עם 9 ריב', 9 אס'. הרוקטס יכולים להתנחם בזה שביום כ"כ מעצבן של הארדן וביום קליעה גרוע מהשלוש (14-47!!!) הם היו ממש קרובים.

לרוקטס: הארדן עם 35 נק', גורדון עם 27 נק' ופול עם 17 נק'.

דוראנט עושה דוראנט:

From

גרין הצעיר:

From

פול רגיל ל אנד 1:
https://twitter.com/HoustonRockets/status/1122613918889721856

From

הארדן – וההוא שהצליח:
https://twitter.com/HoustonRockets/status/1122610947237900288

From

סיכום משחק:

8 תגובות

  1. תודה על הפוסט.
    בוסטון נתנו הצגה. קשה לי להאמין שמילווקי יפסידו שוב במשחק הבא. בודי יבצע התאמות ויאניס יגיע במוד רצחני. בלדסו ויאניס חייבים לתרום יותר בהתקפה. ברוגדון ממש חסר למילווקי.
    הורפורד היה אדיר בשני הצדדים של המשחק.
    הארדן וגורדון זרקו הרבה יותר מדי משלוש.
    הם היו עייפים בסוף וזה ניכר בהחטאות ששוברות את הטבעת.

  2. תודה רדושקוביץ.
    לא הייתי ממהר להסיק מסקנות נמהרות מהמשחק של מילווקי מול בוסטון. ללא ספק הם קיבלו מקלחת קרה מבוסטון, שהיא קבוצה עם מיילאג' של פלייאוף משמעותי ומילווקי קבוצה לא מנסוה. ועדיין השיטה שלהם הוכיחה את עצמה כל השנה ולא אתפלא אם הם בכל זאת יקחו את הסדרה (למרות שזהם לא בכיוון כרגע).
    בקיצור, זה זמן של קואץ' באד לעשות התאמות.

    1. אני לא בטוח שההתאמות קיימות, אני מתכוון כל הבלו פרינט של מילווקי זה יאניס חודר ומטביע או מוסר. עכשיו מוסר גדול הוא לא, הוא לא היה כזה וזה אולי הדבר שהכי קשה לשפר בכדורסל וזה לא דבר שאפשר לשפר ממשחק למשחק. להטביע, ובכן כל עוד הורפורד בכושר שיא, זה נראה די אכזרי לטובת בוסטון. אלא אם פתאום מידלטון ובלדסו יגלו שהם שחקני טופ 20

  3. ליאניס היה 16-4 משתיים, בדיוק כמו להוארדן מהשלוש וגם האחוזים מהשדה מאוד דומים.

  4. תודה רבה !
    חשבתי שיש משהו מעט בועתי במילווקי
    בודנהולצר מוכיח שוב שהוא מאמן עונה רגילה מעולה וזהו ,בחלקים מהמשחק היה לו מבט של מי שפתח את הדואר וגילה 6 דוחות מהירות מאותה מצלמה
    נראה שהעם עם גולדן סטייט
    הרייטינג בצניחה בפלייאוף הזה – רייטינג נמוך=ירידה בהכנסות
    כשאתה רעב ללחם כל האמצעים כשרים
    זה יהיה אסון לליגה אם גמר המערב יהיה דנבר – יוסטון וגמר הליגה יהיה דנבר/יוסטון -טורונטו/מילווקי
    אולי זו קונספירציה אבל אם זה הגיוני אז אולי לא

  5. תודה רדו על הסיקור.
    הארדן דווקא היה טוב מאוד אתמול, שמר את יוסטון בתמונה כל המחצית הראשונה כשפול וגורדון היו לא בעניינים. (יוסטון פתחו עם 2-19 מחוץ לקשת).
    לפחות 4 מהשלשות שהחטיא היו פאולים ברורים זאזא סטייל, זה היה די מטורף (ומסוכן) מה שנתנו לקליי לעשות. בטח שזה אמור להיות דגש של הליגה.
    חוץ מזה הגנה מעולה של גולדן סטייט בחדירות וגרין שוב עשה בית ספר לקפלה. לא יודע מה יהיה איתו אבל אני מקווה שהוא למד משהו מננה.
    איגוודלה מקבל גם ציון לשבח. לא נגמר הבן אדם. ודוראנט- רמה אחת מעל כולם. ליטרלי. לפעמים נראה ענק בין גמדים בכל הרכבי הסמול בול שעפו שם.

    במשחק הראשון פשוט טבילת אש ראשונה של מילווקי בפלייאוף. בוסטון באו מוכנים ומילווקי לא ידעו מה עושים עם ההגנה שלהם. לא הייתי קופץ למסקנות מוקדם מדי. מילווקי קבוצה הרבה יותר טובה מזה. עדיין הימרתי על בוסטון לפני הסדרה בגלל הניסיון אבל אין מה להוריד את הראש של באד עדיין.

  6. אחלה סיקור
    נראה שהשופטים החליטו לשנות יחס. לא טיימינג הכי משהו וחבל שלא הוציאו הודעה מוקדמת.
    בוסטון מפתיעים לטובה באופן יוצא דופן
    הרוקטס יכולים לגנוב אחד בחוץ, ככה מרגיש….
    🙂

  7. תודה רדו!
    ההתקפה של מילווקי חייבת להגיע לסדרה
    וההתקפה של יוסטון חייבת להשתפר כדי לקחת משחק.. הלילה השופטים הגזימו נגד יוסטון, מעניין מה יהיה במשחק הבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם