אחד ביום: אם אתם בקטע של לילות לא מעניינים…

אחד ביום עם ליל משחקים מעורר פיהוק שגם המנה המרכזית שבו, זו שמפגישה את שתי קבוצות הצמרת, פילדלפיה 76' ודאלאס מאבריקס, יכולה לענות בשקט לביטוי 'אליה וקוץ בה'.

3:00: פילדלפיה 76' (9-20) – דאלאס מאבריקס (9-18)

וויליאם טונסטאל-פדאו, חוקר אנגלי מאוניברסיטת קימברידג', החליט בשנת 2010 לבדוק מה היה היום המשעמם ביותר בהיסטוריה העולמית המעודכנת. לשם כך, פיתח טונסטאול-פדאו תוכנה שבדקה אירועים בכל הימים ב-110 שנים שחלפו מאז שנת 1900 ואז למועד ביצוע הבדיקה.  הבדיקה שהריצה התוכנה העלתה בחכתה את ה-11 באפריל 1954. בתאריך הזה, לא נולד אף אחד אדם מפורסם או חשוב (האדם החשוב ביותר שנולד ביום הזה ע"פ המחשב היה עבדאללה אטאלאר, פרופסור להנדסה מאוניברסיטת בילקנט בטורקיה), לא מת אף אדם בעל תרומה משמעותית לאנושות (הכדורגלן ג'ק שופלבותהאם ששיחק בעברו בקבוצה האנגלית אולדהם היה האדם הכי ציבורי שמת באותו יום) ולא קרו שום אירועים מיוחדים או יוצאי דופן מלבד בחירות כלליות בבלגיה.

אז נכון שהמחשב של טנסטאל-פדאו בדק רק 110 שנים ומהימנות הבדיקה שלו לא חרגה מעבר לעיתונים ואמצעי תקשורת אחרים מאותו יום, ובכל זאת מעניין היה לנסות את התוכנה שלו בשביל לבדוק את ערב המשחקים הכי משעמם בתולדות ה-NBA, מי יודע אולי הערב הנוכחי של המשחקים, הלא מוצלח במיוחד, היה זה שזוכה…

ובערב כזה, ששיעמום הוא מנת חלקו, אפילו המשחק המרכזי, זה שעוד אפשר לחשוד שיש בו עניין, מגיע עם קאץ'. – הסיקסרס שיארחו הערב את הקבוצה התוססת מדאלאס, תפגוש אותה ללא הכוכב שלה והסיבה העיקרית להימצאותה כאן – לוקה דונצ'יץ', במה שמוציא את העוקץ במידת מה מהמשחק.

הסיקסרס מגיעים למשחק אחרי הפסד ביתי ראשון העונה. 14 ניצחונות רצופים מתחילת העונה בואלס פרגו סנטר הגיעו לסיומם מול מיאמי היט ופתיחת משחק חלשה במסגרתה החטיאו הבחורים של ברט בראון 21 זריקות מחוץ לקשת מ-28 ניסיונות, נקלעו לפיגור גדול ולא הצליחו לחזור ממנו בהמשך הערב.

שני ההפסדים האחרונים של הסיקסרס, האחרון מול האקס ג'ימי באטלר וקודמו בברקלי סנטר אצל הנטס, הגיעו אחרי חמישה ניצחונות רצופים והחזירו לחיים את הספק בנוגע ליכולתה של פילדלפיה להגיע רחוק העונה. משהו בקבוצה הזו נראה לא מספיק מגוון, לא אפוי מספיק ומעורר תהייה לגבי יכולתה של הקבוצה להתקדם העונה לשלבים המתקדמים בפליאוף.  הניצחונות במשחקים הביתיים נתנו לפילי את הבוסט עד כה, אבל אם גם הם ייפסקו, קשה יהיה להיות אופטימיים לגבי המשך העונה שלהם במידה ולא יבוא שינוי מקצועי כלשהו.

מול הסיקסרס וסימני השאלה שלהם, תייצב הלילה קבוצה שתשחק בפעם השלישית ברציפות ללא הכוכב שלה. דאלאס מסתדרת בינתיים לא רע ללא דונצ'יץ' ולמרות הפסדים למיאמי ולסלטיקס רשמה ניצחון נהדר מול מילווקי וקטעה את רצף הניצחונות שלה. הרכז המחליף ג'יילן ברונסון עשה עבודה נאה במקומו של כוכב העל הסלובני ובסך הכל המאבריקס מוכיחים שהבנייה שלהם נכונה ולא רק במקרה של דונצ'יץ'. יש בסגל הזה מספיק כישרון ומספיק מוטיבציה גם בשביל להישאר רלבנטיים בהיעדרו ואלה חדשות טובות מאוד לריק קרלייל ולמארק קיובן.

הלילה המאבריקס ינסו להמשיך ולהוכיח את הנקודה הזו ואם יצליחו המשימה הזו, כמדומני שאיש כבר לא יפקפק בגבהים אליהם היא יכולה להגיע בקרוב.

*

ומה עוד צפוי לנו בערב משמים זה?

Post Up:

2:00: אינדיאנה פייסרס (9-19) – סקרמנטו קינגס (15-12)

הפייסרס סולידיים ועושים את העבודה בשקט. עם 7 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים הם רחוקים רק חצי משחק מפילדלפיה שלפניהם. הלילה מול הקינגס שאיכזבו עם הפסדים לשארלוט ולניקס שהרסו להם את התקופה הטובה, הם ינסו להמשיך לנצח יריבות חלשות מהם. לא בטוח שזה בהכרח יצליח, אבל בבית, אינדיאנה כמעט תמיד פייבוריטית.

3:00: מיאמי היט (8-20) – ניו יורק ניקס (21-7)

משחק בטעם של פעם שמהווה גם הזדמנות לניקס להוכיח שהם יכולים לעשות רעש גם מול קבוצות יותר רציניות וששלושת הניצחונות האחרונים שלהם בארבעת המשחקים לאחרונה, שווים משהו גם מול קבוצה יותר איכותית

3:00: אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-13) – פיניקס סאנס (16-11)

הת'אנדר, על סף מאזן חיובי, נטועים במקום השביעי במערב. הם ינסו לרשום עוד ניצחון מול הסאנס שהייתה שם לפניהם ומאז במגמת נפילה.

5:00: פורטלנד טרייל בלייזרס (16-12) – אורלנדו מג'יק (16-12)

מסע החזרה לרלבנטיות של פורטלנד נמשך והיא אמורה להתקרב עוד אחרי משחק מול המג'יק שחלשים בהרבה מחוץ לאולמם הביתי.

Low Post:

2:00: קליבלנד קאבלירס (21-7) – ממפיס גריזליס (18-10)

ממפיס סך הכל יותר מסבירה לאחרונה וניצחון מול קליבלנד החלשלושה עשוי עוד לגרום פנטזיות על פליאוף אצל אוהדי הדובים שמצויים בשנת חורף.

2:30: בוסטון סלטיקס (7-18) – דטרויט פיסטונס (17-11)

הסלטיקס ממשיכים בשלהם וברוגע ושלווה יחסית הם הקבוצה השנייה בטיבה במזרח. דטרויט? גם הם נראים שלווים במקומם הקבוע במרכז הטבלה. זה שלא מוביל לשום מקום גם העונה

2:30: טורונטו ראפטורס (8-19) – וושינגטון וויזארדס (18-8)

משחק מול המכשפים החלשים הוא הזדמנות לראפטורס הפצועה לאגור ניצחון ליום סגריר. לא נראה שיש בצד השני מי שיעצור אותם בדרך לזה.

4:00: דנבר נאגטס (8-18) – מינסוטה טימברוולבס (16-8)

הנאגטס הם הקבוצה החמה בליגה עם חמישה ניצחונות רצופים. ככה זה שלא פוגשים יריבות רציניות בדרך… מינסוטה הם הקבוצה הקרה בליגה עם שמונה הפסדים רצופים. ככה זה כשאתם הטימברוולבס…

5:30: גולדן סטייט ווריירס (24-5) – ניו אורלינס פליקאנס (21-7)

השקנאים קטעו רצף של 13 הפסדים רצופים מול הפראיירים ממינסוטה. הם לא אמורים להתחיל רצף חדש מול הלוחמים האומללים אבל לכו תדעו…

7 תגובות

  1. הקבוצה החמה בליגה מול הקבוצה הקרה בליגה. אהבתי
    אחלה פרוויו
    🙂

  2. ברוך שבוך יאיר. מה שבטוח שהסיפורים שלך לעולם לא ישעממו

  3. טוב התגובה שודרה באופן חלקי אז אני אשלח אותה שוב:
    סיקור מצוין (לימונדה) לערב משעמם במיוחד (לימון) בעונה שהיא סופר משעממת (לימון כבוש).
    לאחרונה מסיבות כאלה ואחרות יוצא לי לראות פחות משחקים ושאלתי את עצמי (וגם את אנוכי) למה זה קורה.
    והתשובה – הליגה משעממת כי ארבעת השחקנים שאני הכי מזדהה איתם/אוהב בליגה (סטף קליי דוראנט וקיירי) פצועים..
    אם הפליאוף יתחיל עכשיו אין אפילו קבוצה אחת שמעיפה לי את הסכך ושתגרום לי לרוץ איתה.. המצב חמור אין הרבה מה לעשות רק לחכות לשנה הבאה.. בנתיים נסתפק בדרק רוז ובהללוקה…

      1. לוקה אני די בכיוון אבל השביל בצד של פורזיניגיס מעצבן אותי . נראה כאילו כל יום אמא שלו באה במיוחד מלטביה עם מסרק.
        הארדן זה מקרה קשה…. ולא בגלל הזקן… אני ממש משתדל לחבב אותו אבל לא הולך בנתיים. מבטיח להמשיך לנסות.

  4. קבוצה אחת שיהיה אפשר להזדהות איתה בפליאוף.
    אני זה הירידה ב 20% ברייטינג.
    נחכה לשנה הבא שכל הרביעיה הזו תחזור + ציון.
    בנתיים נסתפק בדרק רוז. נשתדל לפחות.

  5. תודה זעפרני. באמת חבל שדונצ׳יץ׳, היהלום הסלובני, לא. שחק.
    אבל למה להגיד שהערב משעמם, יש לנו פליקנס-גולדן סטייט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם