אנטי קליימקס – הלוחמים גמרו את הסיפור בסטייפלס סנטר

הקליפרס פינטזו אבל הווריורס דאגו להחזיר אותם לקרקע עם דוראנט הנפלא בפרט ועם פער בלתי ניתן לגישור מבחינת כישרון בכלל.

היה נעים לחיות באשליה שהסדרה תזאת תגיע לגיים 7 ואולי אולי תסתיים בסנסציה אדירה אבל פנטזיות לחוד ומציאות לחוד: גולדן סטייט הגיעה לסטייפלס סנטר במטרה לגמור את הסדרה ולהמשיך הלאה ועשתה זאת ללא בעיות מיוחדות תוך כדי שהיא נעזרת בקווין דוראנט שהיה ראש וכתף מעל כולם.

המשחק התחיל טוב מבחינת הקליפרס שאחרי 5 דקות ברבע הראשון עלו לתרון 10 עם שלשה של שיי גילגיוס אלכסנדר הרוקי המבטיח אבל משם קרי ודוראנט רצו 5-16 ליתרון נקודה כשנותרו 4 דקות לסיום הרבע. מנקודה זו הווריורס לא איבדו את היתרון עד סוף המשחק והיתרון הלך וצמח עד כדי 26 נקודות כשנותרו 12 שניות לסיום הרבע השלישי אחרי שלשה של איגי.

הקליפרס לא אמרו נואש ולאחר שהספיקו לצמק למינוס 24 עד לסיום אותו רבע הם המשיכו לקזז את ההפרש במהלך הרבע הרביעי עד למינוס 13 "בלבד" עם 6 דקות לבאזר. הקהל נכנס לעניינים תוך שהוא שוכח את הכלל העתיק שהברק לא מכה באותו מקום פעמיים וזה מופרך לצפות שהווריורס יאבדו יתרון 26 אחרי שכבר איבדו יתרון 31 שלשושה משחקים קודם לאותה קבוצה שגם אם היא טובה, לוחמת ומאוחדת, פערי האיכות הם בלתי ניתנים לגישור. לא באמת.

ואכן, קרי עם שלשה ואיגי עם דאנק, העלו את הווריורס ליתרון 18 עם 5:50 לבאזר והבהירו ליושבי הסטייפלס סנטר שהגיע הזמן לחזור לקרקע המציאות וסיפור האגדה מסתיים הערב.

במסיבת העיתונאים נראה היה שהקליפרס בסה"כ חוגגים את העונה הזאת ובצדק גמור. יש להם סיבה טובה להתגאות בעונה הזאת אבל אם הם רוצים לנצח כמו שאמר דוק ריברס הם חייבים חיזוק אמיתי. קוואי? קליי? אנתוני דייויס? יהיה מעניין זה בטוח.

הווריורס? להערכתי, הסדרה הזאת זה מה שהם היו צריכים – משהו שיעיר אותם מהשאננות ויבהיר להם שהם צריכים לבוא עם אותו intensity מדי ערב כי העובדה שהם הגולדן סטייט ווריורס לא גורמת לאף אחד להפסיק להילחם, גם אם הוא בבור של 31 נקודות. השחקנים בליגה הזאת מצליחים מדי, עשירים מדי, גאים מדי מכדי להיכנע ללא תנאי.

תודה לכם לוס אנג'לס קליפרס – הייתם נהדרים ועליתם על כל הציפיות העונה.

עכשיו הגיע הזמן לסדרה שכולנו מחכים לה. עכשיו מתחיל המסע של האלופים אל עבר גביע נוסף.

מילה לסיום – דוראנט הוא שחקן אדיר! אדיר!!! הוא חייב להוביל קבוצה משלו ע"מ להסיר את כתם הקאפקייק . כל עוד הוא בגולדן סטייט זה פשוט לא יקרה ולא משנה מה.

תקציר מורחב:

4 תגובות

  1. תודה על הסיקור
    דוראנט הוא המיין איבנט
    כל אוהדי הגודלן בויז שמטנפים עליו עוד יתגעגעו מאוד

  2. תודה שי. חבל שהקליפרס לא הצליחו לנצח וכל הכבוד להם שבכלל הגיעו למצב הזה. ביום שדוראנט מחסל כמו היום וסוויט לו כזה חלש, אין לג״ס סיכוי להפסיד. זה פשוט נראה כאילו בסוף העונה ובתחילת הפלייאוף דוראנט לא חיפש את הסל כדי שיגידו לו יאללה תתעורר ותתחיל לקחת אחריות וככה הוא יוכל להשתלט על הקבוצה בלי שזה יבוא ממנו לכאורה.
    איזה כיף שקרי ביום חלש ועדיין יש two time mvp ספייר בקבוצה

  3. כל קבוצה יכולה להיות ב"זון" מתישהו.
    ככה היו הקליפרס במשחק 2.
    הבעיה של הלוחמים שהם צריכים התעלות כמו של גרין ודוראנט היום.
    לא נראה שזה קורה באופן קבוע ולכן הם פגיעים יותר
    🙂

    1. או קרי, או קליי.
      יש להם פריבילגיה שפשוט אין לקבוצות אחרות.
      כמו לדוג עם רובה מים ומיכלי חמצן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזדמנות להכיר

סיקור נעליים Nike G.T. Hustle 2

באפריל 2021, נייקי השיקה סדרת נעלי כדורסל חדשה מסקרנת במיוחד שזכתה לשם GT במשמעות של Greater Than series – הצהרת כוונות של נייקי שלמרות כל סדרות הנעליים הוותיקות של הכוכבים שלה, הסדרה הזו הולכת להתעלות על כולם.

קרא עוד »

צור קשר

טוויטר

פייסבוק

טלגרם